Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki  (Luettu 57523 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #30 : 05.04.2006 21:14:34 »

ja paras 'suojaus' on työstää omia tunteitaan ja kokemuksiaan ja käydä niitä läpi rehellisesti itselleen!  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #31 : 05.04.2006 21:58:39 »

JUUP!

En minäkään kyllä muuta suojausta tee,enkä tunne,kuin Mi-Olean mainitsema oman itsen kohtaaminen.

Mutta on kait siihenkin jotkut lorut ja mantrat olemassa,, idiot2

Ja tietysti sellainen arkinen suojaaminen,ettei sitä nenäänsä ihan joka paikkaan tunge.
Itsesuojeluvaisto! Grin  smitten
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #32 : 05.04.2006 22:06:50 »

Köh, myönnän, että olen toisinaan liian uhkarohkea ja varomaton... Seikkailijaluonne, elämyshakuinen. Ja kyllä, näiden vuoksi juuri tunkemassa nokkakultaani välillä vääriinkin paikkoihin...  Embarrassed
Heh, mutta ihan vakavissaan, ei onneksi ongelmia enää. Kun hakkaa tarpeeksi päänuppiaan seinään, niin kyllähän sitä luupääkin joskus oppii !! Ennemmin tai myöhemmin...  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 05.04.2006 22:13:42 »

Hmm... Tämä menee nyt taas ehkä hieman ohi aiheen, mutta jäi vain mietityttämään tuo että kun täällä useammalla on kokemusta seksuaalisuudesta henkisten asioiden piirissä ns. "ikävällä" tavalla. Niin voiko sitten myös olla, onko kellään ollut ns. hyviä ja oikeita kokemuksia seksuaalisuudesta hyvällä ja oikealla tavalla henkisiin asioihin, henkimaailmaan liittyen? Voivatko esimerkiksi rakkauden ja valon enkelit ja ylösnousseet mestarit opastaa meitä myös seksuaalisuuteen kuuluvissa asioissa ihan konkreettisesti? Vai onko se aina "pahasta"? Seksuaalisuushan ei itsessään kuitenkaan ole paha asia... Tuo nyt oli kenties niin monimutkaisesti ilmaistu, että ymmärsiköhän kukaan mitä yritän kysyä, ajan takaa...  idiot2

Itselle nimittäin nousi aiheeseen liittyen eräs "uni" jonka kerran näin. Siinä "unessa" olin erään miehen kanssa "sillai". Tuossa unessa tämän kyseisen miehen ei tarvinnut kuin hipaista minua vaikka olkapäähän, kun jo olin aivan "ekstaasissa", puhumattakaan sitten itse "aktista".  Cheesy Kokemus oli niin järisyttävä, kaunis, henkinen ja rakkauden täyteinen kuin vain voi olla.  Cheesy Unessa suorastaan sulauduimme yhdeksi. Läsnä oli RAKKAUS ja sen koin kaikinpuolin ihanaksi, hyväksi ja täydelliseksi kokemukseksi.  smitten Tuon unen jälkeen, tiesin mitä ns. henkinen, "oikea" ja täydellinen, täydellisen pyyteettömän rakkaudellinen seksi on ja miltä sen pitää tuntua. Eli ei siis ollut ihan tavallinen uni... Vastaavaa kokemusta en IKINÄ ole valvemaailmassa kokenut.  Huh Eli siis, on kai näitä todellisia rakkaudellisiakin, hyviä lähestymisiä olemassa jotka liittyvät seksiin ja seksuaalisuuteen joissa ei mitenkään käytetä hyväksi, imetä energiaa toiselta vaan päinvastoin?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #34 : 05.04.2006 22:32:13 »

Gigianne! Grin

Ihan taas omasta kokemuksesta minäkin tuon kirjoitin. 2funny

Elämys-ja kokemushakuinen! coolsmiley

Mutta en onneksi näissä asioissa.Missä sitä enää olisinkaan?! Shocked
Tai siis tietyllä tavalla näissäkin!Halua kokeilla esim.eri hoitomuotoja.
Mutta kaikki tuonne"pimeän"puolelle menevät jutut suljen pois.

En enää aikoihin ole katsonut edes ns kauhuleffoja.Nuorempani niitä tuli oikein ahmittua.
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #35 : 05.04.2006 22:45:45 »

Ja Rakkauden enkeli,, Grin

Mennäänpä nyt melkoisen henkilökohtaisia vesiä,mutta menköön sitten! Cool

Vastaan vain että kyllä koettu on!
Mutta rajoittaako tämä ihmisenä olemisen ihanuus ja kurjuus sitten senkin kestävyyden?Siis kokemuksina. 2funny

Yhteen sulautuminen ja rajattomuus häviävät arjen myötä. Undecided
Ei kait tarvitsisi,mutta sitä rakkautta kun ei osaa arjessa vaalia.Rakkaudettomuudestakaan ei ole kyse,vaan jollekin tavalliselle tasolle siirtymisestä.

Ja tarkoitin juuri tuollaista kokemusta,josta kirjoitit.En minkä tahansa suhteen alkuhuumasta.

Tai sitten kumppani ei kait sittenkään se oikea "parisielu",niin kuin aluksi oletin.
En tiedä.Ehkä joku muu tietää,, angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #36 : 05.04.2006 23:07:44 »

2funny

Tulipa vielä äkkiseltään mieleen,, Grin

Minkälaisen käsityksen Keijutar on saanut Reikistä!?
Anteeksi vain,ollaan menty vähän aiheen ohikin,mutta niinhän se tuppaa joka topicissa menemään.

Kommentoihan Keijutar,ellet vallan ole pelästynyt! smitten  angel
tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #37 : 05.04.2006 23:28:10 »

Lainaus käyttäjältä: sammaletar
Kysyinpä tässä vaan, että millä suojaudutte huonoilta energioilta? Siis ihan vaikka niinkin arkipäiväisesti kuin tuttavien tilityksiltä saati sitten vastaantulevien hurjilta fiboilta.

Erittäin hyvä kysymys sammaletar!
Tämä tuntuu olevan ikuisuuskysymys meidän "herkkisten" kanssa. Monet käyttävät suojauksia ja kehuvat niiden merkitystä. Itse en halua "suojautua" maailmalta ja samalla sulkea itseäni siitä ulos. Ja valita vaan ne kivat ja mukavat, joiden kanssa olla tekemisissä. Minusta henkinen kasvu on nimenomaan kasvua kyetä olemaan ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa jossakin määrin tekemisissä. Kunhan vaan löytää omat rajansa ja uskaltaa ne muillekin ilmaista, nätisti. Mikäpä "enkelien" kanssa on ollessa, eiköhän se käy meiltä kaikilta tosta vaan  Wink.

Kaipa jokin yleispätevä neuvo voisi olla pyrkiä pysymään omassa keskuksessaan ja olla lähtemättä mukaan muiden vouhotuksiin. Sillä monet haluavat niin kovasti yleisöä omalle olemiselleen. Tulevat siten näkyväksi. Ihan ymmärrettävää mutta välillä rasittavaa.

Olen käynyt Reiki ykkösen kymmenisen vuotta sitten, ihan ookoo juttu. Ei kuitenkaan johtanut syvempään kiinnostukseen ja asian harrastukseen. Lähinnä itseäni hoidan ja muutamille ystäville olen hoitoja tehnyt.
Kiinnostuin sitten kehoterapiasta, rentoutusterapeutiksi valmistuin jokunen vuosi sitten. En kuitenkaan koe olevani vielä valmis mihinkään hoitotyöhön. Ainakaan vielä ei ole sen aika. Onneksi ei ole kiire mihinkään eikä varsinkaan ole tarvetta hoitaa ketään. Tämän kun kerroin rentoutusopelleni, hän mainitsi, että juuri siksi minusta voisi tulla oikein hyvä hoitaja. Ans kattoo ny....
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 06.04.2006 01:10:15 »

Tämä on jotenkin aivan uskomattoman vapauttava ja terapeuttinen topic!  smitten
Taitaa muuten välittyä puhdasta Reikiä tähän topiciin.. coolsmiley

Harmi, että olin tuossa välillä muilla asioilla ja tulin juuri takaisin koneelle ja kello on tietenkin jo sata yöllä.  Embarrassed

Sehän on selvä, ettei puhtaaseen Reikiin tuollaiset jutut kuulu vaan ovat hoitajan omia sävellyksiä.

Hmm... en tiedä missä Lilith on kartallani.. en osaa etsiä sitä.  uglystupid2
 
Suurin osa seksuaalisista kokemuksistani ovat olleet aivan ihania ja olihan tuokin, jos puhutaan vain seksuaalisella tasolla. Henkinen minäni vain näki millaisen otuksen kanssa silleen ja tolleen olin kesken aktin.

Itse asiassa, kun Rakkauden Enkeli nyt otti puheeksi, niin nuo hoidot, jossa seksuaalienergiaa on käytetty, mutta ilman seksiä ovat olleet huikaisevia!  smitten

Tuli mieleen, että kerran näin aivan uskomattoman elävää unta, että rakastelin miespuolisen Enkelin kanssa ja siinä unessa se Enkeli hyväli kaulaani ja olkapäätäni ja puhalsi kevyesti tuohon kaulan ja olkapään väliselle alueelle niin, että se puhallus meni kevyesti ylös kohti korvan taustaani ja palasi takaisin kaulakuoppaan.... Ensimmäinen aivan uskomaton ekstaasi valtasi ruumiini ja loput voitte arvailla ja kuvitella...  :Smiley coolsmiley

Täytyy kehitellä muuten aiheesta oma topic..  Wink

Hyvää yötä, valoa ja rakkautta uniinne monien...hmmm.. ihanien Enkeleiden kera.  :Smiley  smitten

Asterix
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #39 : 06.04.2006 07:43:15 »

On tosiaan ollut hieno ja avoin keskustelu.  Smiley
Itselläni on myös ns.negatiivisia ja positiivisia' kokemuksia seksuaalienergiasta näin tällä 'tapaa', miten nyt tässä asiasta on keskusteltu. Ja minulla myös tuon ns.'positiivinen' liittyy tavallaan 'uneen' tms.
Oli sen verran huikea ja sen verran 'kuuluisa' Grin henkilö tuo toinen osapuoli ja sen verran henkisesti arvostettu ja sen verran seksuaalinen tuo kokemus, että tunsin jopa siitä syyllisyyttä jollain tasolla...  Grin
Mutta tosiaan, aiheesta voisi vaikka ihan oman ketjun laittaa.... :Smiley
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #40 : 06.04.2006 10:56:46 »

2funny

Tulipa vielä äkkiseltään mieleen,, Grin

Minkälaisen käsityksen Keijutar on saanut Reikistä!?
Anteeksi vain,ollaan menty vähän aiheen ohikin,mutta niinhän se tuppaa joka topicissa menemään.

Kommentoihan Keijutar,ellet vallan ole pelästynyt! smitten  angel

Kiitos kysymästä Chandra!  smitten

Täytyy myöntää,että oli eilen sulattelemista joksikin aikaa..Iski jotenkin masennus siitä että tuollaista voi tapahtua mitä Asterix ja Gigianne ovat kokeneet.Todella ikävää että olette sellasia asioita joutuneet käymään läpi,mutta toivotavasti kokemuksenne kuitenkin kasvatti teitä ihmisenä.

Onko näissä tapauksissa kuitenkaan ollu reiki mukana?Pikemminkin pahoja henkiä,jotain todella pahaa energiaa.Voiko paha energia todellakin "piiloutua" niin loistavasti,ettei sitä aisti?

Aloin itse eilen epäillä itseäni,että onko minusta reikiin ollenkaan   Undecided
Nyt en todellakaan tarkoita,että energiani olisivat pahoja,mutta jos tuollaista voi tapahtua,mistä tietää jos saisin jonkun entistä kipeämmäksi?Voiko se olla mahdollista puhtaasta kosmisen rakkauden energiasta?

Ajattelen itseäni vain kosmisen rakkauden energian välittäjänä,en minä paranna tai hoida,energiat kulkevat kauttamme,kaikkialla.  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #41 : 06.04.2006 11:48:55 »

Juuh, oikein avartava keskustelu todella ollut ! Ja itsekin lisäisin, että minun inhottavalla kokemuksella EI ollut mitään tekemistä reikin kanssa. Itse olen oppinut seksuaalisuudesta henkisyyteen liittyen sen, että se EI ole väärää, eikä pahaa. Kunhan tosiaan se tulee tuolta valon puolelta.
Oma esimerkkini viime yöltä, joka minut asiasta vakuutti. Noh, olin jälleen nukkumaan käymässä, kun koin jälleen erittäin vahvasti enkeleiden läsnäolon. Tällä kertaa en "leijunut", mutta enkelit hoitivat minua taas ja energioiden kohina minussa oli mieletön. Tunsin fyysisesti, mitä kohtaa minusta ne hoitivat. Tuntui jälleen myös tuota ihanaa, ikäänkuin tuulenvirettä ja sitä virtasi tällä kertaa myös suuni sisään ja sieltä pois. Oloni oli huikean ihana, onnellinen, turvallinen, valon täyttämä ja voimakas. Jälleen poistuivat minulta kaikki jumitukset ja kolotukset koko kropasta. Se oli kerrassaan ihanaa ! Sitten TAAS lopuksi, kuten viimeksikin samaa koettuani, sain aivan mielettömän orgasmin. Sitä ei voi edes sanoin kuvailla, kuten ei viimeksikään. Se oli NIIN PUHDASTA ja TÄYTTÄ rakkautta, kuin olla ja voi ! Sellaista en koskaan ihmisen kanssa ole kokenut. Minua ensin nolotti ja epäilytti, että kuuluuko mikään tuollainen asiaan enkeleiden suhteen, mutta sitten sain vastauksen. Enkelit viestivät minulle, että sekä minä, että ihmiset yleensä pitävät seksiä jotenkin tabuna, hävettävänä, salailtavana, jotkut jopa syntisenä tms. Mutta että niinhän EI ole, EIKÄ pitäisi olla. Enkelini kertoivat, että kuten tiedän, seksi/seksuaalisuus KUULUU elämään, se on myös lahja, kunhan sitä käyttää oikein, eli ettei juuri esim. raiskaa jotakuta tms. Ja ilmaisivat hyvin selkeästi juuri sen, että, seksuaalisuus KUULUU myös henkisyys-juttuihin. Ei ollut siis mikään ihme, että lopuksi laukesin, koska tuo rakkauden ja valon energioiden virtaaminen minussa oli niin VALTAISAA. Sen jälkeen sitten taas nukahdin hyvin onnellisena ja jollain tapaa "puhdistautuneena". Ja mitä enkelit minulle vielä kertoivat tähän liittyen...
Että minun pitäisi päästä täysin irti myös näistä seksi-pinttymistä ym. Että he TODELLA voivat opettaa MYÖS näitä asioita meille !  Cheesy Ne sanoivat minulle, että älä turhaan häpeä seksiä/seksuaalisuutta, fyysisyyttä ! Siinä ei ole mitään pahaa, seksuaalisuus KUULUU elämään ja rakkauteen, miksi muuten se tuntuisi niin hyvältä ja se olisi meille edes annettu. Eli ne SELKEÄSTI antoivat ymmärtää, että minun ja monen muun pitäsisi vapautua täysin, päästä turhista estoista jne. Silloin vasta voi kokea todellisen, puhtaimman ja suurimman "täyttymyksen" kun todella "antautuu" ihan täysin, joka ikisellä solullaankin noihin hyviin energioihin. Se on juuri eräänlaista "puhdistautumista". Niin pääsemme eräällä lailla lähimmäksi tuota SUURINTA RAKKAUTTA, Jumalasta lähtöisin olevaa energiaa, yhteyttä, ykseyttä, sulautumista. Minä ainakin HALUAN olla tuossa yhteydessä aivan täysillä mukana !! Nyt jälleen ihan liikutun, kun asiaa ajattelen... Kun kaiken tuon enkelini minulle kertoivat... Sillä suurin niistä on rakkaus...
ILOA, VALOA JA RAKKAUTTA KAIKILLE SIIS ! Ja juuri nimenomaan tuota taivaallista Jumalenergiaa, Kristus-energiaa... En tiedä MIKSI sitä "oikein" kutsutaan... ? Mutta ymmärrätte varmaan anyway...  Cheesy  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #42 : 06.04.2006 11:59:20 »

Oli sen verran huikea ja sen verran 'kuuluisa' Grin henkilö tuo toinen osapuoli ja sen verran henkisesti arvostettu ja sen verran seksuaalinen tuo kokemus, että tunsin jopa siitä syyllisyyttä jollain tasolla...  Grin
Mutta tosiaan, aiheesta voisi vaikka ihan oman ketjun laittaa.... :Smiley

Sama juttu minulla.  Embarrassed punastelee, mutta suu hymyssä... Kannatan ehdottomasti tuota omaa ketjua tälle aiheelle.  angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #43 : 06.04.2006 12:05:30 »

smitten

Antoisa ketju on ollut juu!

Aloittakaapa vain joku tuosta seksuaalienergiastakin.
En tosin ole nyt ehtinyt katsomaan,vaikka joku jo olisikin sen tehnyt.

Keijutar! angel

Onhan sinusta,juuri tuolla asenteella.
Ja kuten varmaan jo huomasitkin,Asterix ja Gigianne kertoivat mistä energioista heidän kohdallaan oli kyse.

Rohkeutta vaan!Et voi kehenkään mitään tartuttaa.Lue vaikka aiheesta vielä ja kysele kokemuksista,niin saat lisävarmuutta.

VALOA,ILOA JA RAKKAUTTA KAIKILLE!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Ozzette
Vieras
« Vastaus #44 : 06.04.2006 12:06:51 »

Minä myös kannatan oman ketjun avaamista tälle aiheelle...  smitten  angel
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: