Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauden Varjo  (Luettu 19705 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 25.07.2008 22:14:25 »


Kiitos Rakkauden Valo tuosta laulusta,jonka toit tähän ketjuun. smitten

Kuuntelin ja katselin eri versioita siitä.Meredith ja Derek  Cry
Kylläpä se sopi hyvin juuri tuohon tunnelmaan kun on todettava että Rakkaus ei aina riitä pitämään tätä juttua yllä.
Noissakin tunnelmissa olleena,on helppo samaistua noihin videoihin ja päästä siihen tunnelmaan.
Kaunista,vaikkakaan ei niin kiva tunne kun sitä läpi käy. Undecided

Ole hyvä.  smitten Ja niin totta...  Cry Juuri kun aloin päästä jaloilleni tästä kaikesta tuli "takapakkia". Sain nimittäin tänään häneltä sähköpostia jossa hän kirjoitti kuinka minä olin hänen elämänsä rakkaus, että hän ei ole koskaan tuntenut näin vahvasti ketään kohtaan, rakastanut niin paljon. Kehui sitä kuinka hyvä ja ihana ihminen olen ym. ym. Tämä oli kuitenkin lause joka sai minut täysin "repeämään" kyyneliin, kun hän kirjoitti että toivoi että olisi tavannut minut jo 19-vuotiaana (siis ennen kuin tapasin ex-aviomieheni, lasteni isän) ja että hän olisi lasteni isä.  Cry smitten Tuntuu niin pahalta, kun minä kuitenkin rakastan häntä edelleen. Mutta kun se ei toimi, niin se ei toimi... Lisäksi hän toivoi kaikkea hyvää elämääni ja että löytäisin vielä jonkun jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni.  Undecided Kaikkea hyvää toivon minäkin hänelle.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 26.07.2008 08:53:22 »

Eikös ole toisaalta ihan kiva, että noinkin moni on rakastanut sinua? Olen varmaan tipahtanut jostain, heh, kun olen seuraillut vain uusimman ulkom. miehesi ja sitten tuon lastesi isän suhteen. Oli sitten tällainen yksi exä vielä? Minun pari exää ovat säästäneet minut muuttaen kauas ja yksi ollut kaverina, näkyy ehkä muuttavan myös. Ja tuo yksi joka kenties pyörii tässä kaupungissa on niin lapsi, ettei osaa edes arvostaa, näin on.  knuppel2

Ole iloinen siitä että heitä on ollut, ja jos se juttu ulkom. miehen kanssa loppuu, ehkä se joku vielä tulee. Toisaalta rakkaus ja rakastuminen tuntuvat ihan hoopoilta, siksi mietin tota sielun tasoa, että jos siellä jotain pysyvää ja todellista. Ihmisiä sinänsä on paljon, vaikka muihin tarkoituksiin, mutta se hetki kun sielut kohtaa.. se on jotain. No onhan se omankin sielun kohtaaminen jotain.. rajatonta.. tai kaksoisliekin.

Varjopuolia rakkaudessa on aina, mutta jos joku edes koettaisi rakentaa asiaa. Silloin ongelmakohdista pääsee aina yli. Tilaa osaan antaa hyvinkin paljon. No,  kauris han sanoi että olen upea ihminen jolla on paljon antaa ja pitäis löytää se joka osaa rakastaa minua, kuten kuuluu. Antaapa se tyyppi itseään hieman odotella.  :Smiley Se kun puhutaan oppimisesta ja opimme paljon jne, tuntuu edelleen vähän nurinkuriselta kun eräs ei välittänyt oppia mitään, silloin kyllä vähän rassasi.. alkoi mennä käänteisessä järjestyksessä.

Sillävälin muuta. Ehkä viime talvena ei vaan ollut muuta tarjolla kuin  rapu tai ei vaan tapahtunut.. siinä mielessä. Ja laajenihan minulla matkojen ja suhteen ansiosta taas käsitys eri kulttuureista kuten sinulla, RV! Mutta sitten kun mies alkaa tunnustaa TUOLLAISIA tunteita, täytyy varoa, ne kun eivät aina tiedä mitä tunteilleen tehdä. Olisi hauska olla osa jotain uutta tiimiä, pystyn sen kyllä yhdellä suunnalla järjestämään, en oleta että mies jättää kaiken vuokseni, sen sijaan saa ottaa minut mukaan.. jos hänen puuhansa sattuu kiinnostamaan, keksin matkalla millainen kyllä kiinnostais, tekeminen siis.  Rauha, peace.. smitten
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 10:10:10 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #32 : 26.07.2008 10:20:43 »

     Your Lovescope - Week of July 28, 2008
Despite your efforts to stay positive and upbeat, there has nonetheless been a dark cloud looming over your romantic sector for the last few weeks. However, the good news is that this difficult period comes to an end this week as shifts in cosmic energy help dispel any lingering clouds. The first major shift happens this Tuesday when the Sun changes sign and reminds you that love should be fun. Love should be enjoyed with childlike innocence and playfulness. For the next four weeks your heart will be pounding with this lighthearted vibration, so feel free to enjoy a sunnier rapport-

*Kai äskeisessä koetin puhua siitä, miten tasapainottelee tunteiden ja tekemisen kanssa, että kun on vaikka jossain aktiviteettitiimissä, onko kyse mistään romanttisesta toisaalta. Ei aina tarvitse ollakaan. Mitä voimakkaammat tunteet, sitä äärimmäisempää voi olla suru tms.

Mutta tämä tässä on oikeassa.. ei romancea, mutta muuta kivaa. Jospa joku kypsempi mies osaisi olla just tolleen viaton ja leikkisä (urheillessaan) olisin aika innostunut sellaisesta seurasta.

Hauskaa kesän jatkoa! Alkaa tuo auringonpistoskin helpottaa.
Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 10:29:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 26.07.2008 17:23:29 »

ja jos se juttu ulkom. miehen kanssa loppuu, ehkä se joku vielä tulee.

Öö siis, sehän loppui jo, vaikka hän kirjoittikin minulle mainitsemani sähköpostin. Ja joku aivan varmasti tulee. Aavistelen...  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #34 : 26.07.2008 17:27:22 »

RV, tietenkin tulee.  Smiley smitten Sitä saa mitä tilaa. Hoen nyt tätä lausetta kun Elwyn sen kerran jossain mainitsi hyvin..
Siitähän on se kiva Matin ja Tepon versiokin....
2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 26.07.2008 17:35:53 »

RV, tietenkin tulee.  Smiley smitten Sitä saa mitä tilaa. Hoen nyt tätä lausetta kun Elwyn sen kerran jossain mainitsi hyvin..
Siitähän on se kiva Matin ja Tepon versiokin....
2funny

 smitten 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 27.07.2008 09:39:06 »

Sori, en ehdi seurailla kaikkea täällä kun on elämää muualla. Mutta nyt laitan sielukumppaneista jne vähän eri topiciin, kun yksi teksti jotenkin puhutteli.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 17.08.2008 17:46:28 »

Repimistä ja raatelemista..  :Smiley Rajua rakkautta..= leijona <3  leijona

Rakkaus on ruma sana. Totta.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 17.08.2008 17:58:13 »

Keksitäänpä uus korvike sanalle "rakkaus" ja aletaan levittämään sitä  knuppel2

Oon samaa mieltä tosta R jnejne käyttämisestä. Jotain pehmeempää  smitten Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: