Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten paljon keskitaivas ja keskiyö vaikuttaa?  (Luettu 5593 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NeverBeAfraid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Avaa jo silmäsi totuudelle. Niin minäkin tein.


Profiili
« : 04.04.2006 17:42:57 »

Niin, että kuinka paljon luonteeseen teistä keskitaivaan merkki ja keskiyön merkki vaikuttavat? Minulla keskitaivas oli Rapu... Itsestäni olen löytänyt tooodella paljon ravun merkkejä ja huojentavaa huomata ettei se olekaan kuvittelua  Grin

Ps: Oliko se keskitaivas vai keskipäivä?  Shocked
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.04.2006 12:46:19 »

Heips!  Smiley
Olethan huomannut, että yläreunan linkeissä on kohta nimeltä "Tietopaketti". Sieltä voi ja kannattaa tarkistella sellaisia juttuja, jotka on unohtanut tai jotka on vielä jääneet epäselväksi. Siellä sanotaan näin:

Keskitaivas:
(MC) Medium Coeli(lat.taivaan keskikohta) Eläinradan kohta jossa Aurinko on korkeimmillaan sinä päivänä jona on syntynyt. Kuvaa astrologiassa Uraa, ammattia, asemaa ja tietoisinta osaa ihmisessä, päivätajuntaa.

Keskiyö:
(IC) Inum Coeli (lat.taivaan alin kohta) Eläinradan kohta jossa aurinko on kauimpana näkyvistä eli yö on pimeimmillään. IC kuvaa kotia, perhettä, turvallisuutta ja alitajuntaa.

Rapu-tuntemuksesi voivat hyvinkin olla peräisin MC:n merkistä. Oletko muuten huomannut ilmentäväsi eniten Rapu-energioita itsestäsi juuri työpaikalla?
tallennettu

Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2006 16:19:13 »

Mulla MC kauriissa, mutta koska olen myös  aurinko ja  mars kauris niin vaikea sanoa miten paljon juuri tuo MC vaikuttaa. Mutta työni suhteen olen kyllä kunnianhimoinen ja järjestelmällinen, etet...

IC rapu... Noh, en oikein tiedä... Mitenköhän sen nyt sit pitäis näkyä? Huh
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2006 16:52:44 »

Moquito, sinullahan on nuo mekrit sitten ihan omissa ympäristöissään Wink. Ahkera ja ura-suuntautunut Kauris pärjää varmasti työelämässä ja herkkä, lämminhenkinen Rapu voi olla todellinen kodinhengetär/henki. Sulla on sopivat roolit sopiviin kulisseihin. Varmaan ainut ongelma, mikä tässä voi piillä on se, että kuilu julkisen minän ja yksityisen minän välillä on suuri, koska molemmat merkit varmaankin korostuvat omissa ympäristöissään...mutta onko tuo nyt sitten välttämättä mikään ongelma. Ehkäpä haluatkin pitää työn ja yksityiselämän täysin erossa toisistaan.
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2006 18:51:59 »

Minulla on MC leijonassa ja IC vesimiehessä. Noususolmuni on myös leijonassa ja laskusolmu veskarissa. Onko tämä julkinen minä ja koti minä jotenkin korostautuneet elämän oppiläksyssä ?  idiot2
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #5 : 07.04.2006 14:44:53 »

Moikka taas! laugh

Musta tuntuu, että tuo mun IC ei ole vielä ihan "kypsynyt" ja tullut esiin. En nimittäin ole juurikaan koti-ihminen. Tai siis elämäni on todella keskittynyt kodin ulkopuolelle. Se on toisaalta totta, että kotona olen sitten todellakin _kotona_, tahdon olla rauhassa ja ladata akut. Muutenkin tärkeä, että koti on viihtyisä ja minun mieleeni. Tässä mielessä ehkä rapu tällä hetkellä näkyykin  Huh Mutta ns. kodin ulkopuolinen elämä on hyvin korostuneessa asemassa ainakin tässä vaiheessa elämää. Jo lapsena/teininä viuhdoin vaan harrastuksissa ja kavereitten kanssa kaupungilla, kotona kävin syömässä ja ehkä nukkumassakin  Wink
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #6 : 07.04.2006 16:54:38 »

Minulla on MC leijonassa ja IC vesimiehessä. Noususolmuni on myös leijonassa ja laskusolmu veskarissa. Onko tämä julkinen minä ja koti minä jotenkin korostautuneet elämän oppiläksyssä ?  idiot2

Minullakin on MC Jellonassa ja IC Veskarissa Smiley

Varmaankin on just noin ku epäiletkin, että kuunsolmujesi sijoittuminen noihin samoihin merkkeihin korostaa MC:n ja IC:n vaikutusta elämän läksysi sisäistämisessä. Työn ja ylipäätään sen julkisen minän saralla voit joutua vähän enemmän työskentelemään ja ponnistelemaan, etsimään itsestäsi niitä, kenties kätkettyjä, Leijonan ominaisuuksia. Kotona ja yksityiselämässäsi sitten pääset toteuttamaan sitä, ehkä luontevammin ja helpommin ilmenevää Vesimiesmäisyyttä.
tallennettu
NeverBeAfraid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Avaa jo silmäsi totuudelle. Niin minäkin tein.


Profiili
« Vastaus #7 : 10.04.2006 18:49:50 »

Noh, enpä oikeastaan ole huomannut Ravun piirteitä juuri töissä (koulussa tässä tapauksessa), vaan ihan itsekseni... mutta saattaa ne piirteet olla myös peräisin kalojen merkistä, joka siis on kuumerkkini...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: