Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silhei, hei  (Luettu 54232 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #45 : 02.09.2007 18:34:15 »

Hei silhei! Smiley
Korttien kertomaa täällä kyselen. Olen 34v vaalea vesimiesnainen. Elämä on heittänyt häränpyllyä viimeisen vuoden aikana oikein isolla kädellä. Mitäköhän on tulossa vielä? Kiitoksia! Wink smitten

Heippa.
Sinulla on tällä hetkellä ajatuksen selkeyttä siitä huolimatta että elämä on kääntynyt ylösalaisin tai miten sitä nyt kuvasit. Selkeys on seurausta siitä, että sinulla on nyt mahdollisuus ajatella "oikein", sillä tavalla miten sinä haluat. Sellainen selkeys on luovaa energiaa, ei vain älyllistä ajattelun selkeyttä. NÄet asiat niiden oikeilla nimillä, muutenkin sinä näet asioita paljon ja ymmärrät niitä. Tiedostat kykysi selkeään kommunikointiin ja jokin prosessi on nyt lähestymässä loppuaan. Jos koet, että elämäsi on nyt täynnä sisäistä iloa, antaudu sen nauttimiselle täysin! Mahdollisen menestyksen edessä on vain muistettava, että todellinen menestys tulee palvelemisen asenteen kautta. Voisiko kyseessä olla nyt jonkinlainen muutos työasemassasi, sillä Hallitsija-kortti häämöttää lähitulevaisuudessa? Minusta tämä pöytä kertoi sinun ura-asioista. Mitäs siihen sanoisit?
Hyvää syksyä & kiitos palautteestasi etukäteen  Smiley

Heippa ja kiitokset vaivannäöstäsi!
Kyllä. Viime vuodet ovat kasvattaneet minua henkisesti melko paljon, ja juurikin siihen suuntaan, että tunnen itseäni nyt paremmin ja uskallan ilmaista tahtoni ja toiveeni selkeämmin.
Olen rauhallisempi sisältäpäin tätä nykyä ja ilo ja voima ovat lisääntyneet.
Työasiat ovat minulla tällä hetkellä "auki". Melkein 10v. työssäolon jälkeen olen ns. tyhjän päällä. Hakenut olen muutamaan paikkaan ja toivon tietysti, että löytäisin sen minulle sopivimman ja viihtyisämmän paikan :-)
Osuvia olivat kommenttisi.
Kiitoksia smitten

tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #46 : 03.09.2007 10:35:24 »

Näkyykö elämääni rakkautta tulevassa?

Heippa kissankulta,
kuvaile itseäsi lyhesti, tyyliin vaalea vesimiesnainen tms.
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #47 : 03.09.2007 11:00:14 »

Hei Soul´s Adventure!

Pöytäsi kertoo vakaudesta ja sisäisestä lujuudesta, mitään mullistusta niiden mukaan ei elämässä nyt vallitse. Pysyt tiukasti kahden toisiinsa kietoutuneen käärmeen otteessa jotka pitävät elämääsi vakaassa tilassa. Lanttien 2 kertoo mielestäni muutoksesta, jota kaipailet, mutta muutos ei ole tyyppiä "kerrasta poikki". Se tapahtuu sisälläsi pikku hiljaa, kypsyen, kuin alkemistinen prosessi, kuitenkin muuttaen elämäsi täysin. Kuten sanoit, kaikki on ok, eli missään ahdistuksen suossa emme tämän muutosprosessin takia joudu elämään. Olet sysännyt prosessin aikanaan käyntiin ja se tapahtuu edelleen. Tiedostat oman rohkeutesi, itsellesi totuudellisena pysymisen. Seuraile nyt oman alitajuntasi viestejä, vaikkapa unen kautta. Se tuo sinulle tunnetta siitä, että eteenpäin ollaan menossa. Suunta on nyt sisäänpäin; luota intuitioosi äläkä anna muiden vaikuttaa itseesi liiaksi. Kehitä mahdollisesti sinussa piileviä kykyjäsi edelleen.

Tällaista näkyi, toivottavasti tuntui omalta. Hyvää syksyä!     
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #48 : 03.09.2007 12:30:37 »

Hei,

kysymykseni liittyy taloudelliseen tilanteeseeni - onko siihen tulossa kohennusta lähiaikoina? Vähän samoja asioita liipaten mietin myös työkuvioitani ja yritän löytää vastausta kysymykseen, mitä tehdä ensi vuonna? Vaihdanko alaa? Opiskelenko? Perustanko oman yrityksen?

Terveisin
Miikkulainen
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #49 : 03.09.2007 14:10:37 »

Silhei, HEI! Kyselen taas, josko voisit valaista.
harmittaa tyttömme kummitädin käytös (tosin ei ole ennenkuulumatonta hänelle  Wink...)
kun on kadonnut tyystin eikä omat yhteydenottomme auta. En jaksaisi holhota aikuista ihmistä, mutta jos annan tilanteen vain lipsua vielä kauemmas yhteydenottamattomuuden suohon - yhteys varmaan katkeaa kokonaan.
Annanko sittenkin hänen vain olla, kerta ei kiinnosta?  Undecided
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 03.09.2007 14:43:25 »

Toivottavasti ei niin sisäänpäin, ettei mikään liitos toisiin onnistu! Mietiskelen vastaustasi ja terveiset kaikille syksyiseltä "laukalta" puutarhoissa. Niin ne vuodenajat vaihtelee. Aurinkoa.

Olisko 2 käärmettä päivätyö ja bisnes?  Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.09.2007 14:45:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #51 : 03.09.2007 14:51:43 »

Silhei, HEI! Kyselen taas, josko voisit valaista.
harmittaa tyttömme kummitädin käytös (tosin ei ole ennenkuulumatonta hänelle  Wink...)
kun on kadonnut tyystin eikä omat yhteydenottomme auta. En jaksaisi holhota aikuista ihmistä, mutta jos annan tilanteen vain lipsua vielä kauemmas yhteydenottamattomuuden suohon - yhteys varmaan katkeaa kokonaan.
Annanko sittenkin hänen vain olla, kerta ei kiinnosta?  Undecided

Hei!
Katsoin sinulle muutaman kortin, jotka kertovat tilanteestasi kuten kuvaat - tilanne turhauttaa ja häiritsee omaa selkeyttäsi. Sitä en lähde arvailemaan, mitä sinun pitäisi hänen suhteensa tehdä (koska koen, että sinun pitää se päättää), mutta kortit tukevat yrityksiäsi selkeyttää tilannetta. Katso tosiasioita silmiin (kuten totesit, ettei ole ensimmäinen kerta) mutta katso samalla myös itseäsi "peiliin" - mikä on teidän suhteenne moottori? Minkälainen ihminen lapsesi kummitäti oikeasti on, ei vain "sinun mielestäsi"? Usein tilanteen selkeyttä estää ainoastaan omat "liiasta ajattelusta" sekaisin menneet ajatukset - usein ns. hankalina pitämiemme ihmisten kanssa menemme ajatuksissamme laidasta laitaan yrittäessämme löytää "syytä" käytökseen.  Sitten sitä kelailee samoja asioita vuodesta toiseen  Wink Yritä, jos voit, rentoutua tilanteen suhteen ja antaa itsesikin levätä - jätä vaikka tilanne "herran haltuun". Asiat loksahtavat paikoilleen ajallaan.

Hyvää vointia koko perheelle!

ps. Itse kritisoin näitä kummiasioita kun tuntuu, että hieno ajatus usein muuttuu täysin muodolliseksi. Harmi!
tallennettu
iisi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #52 : 03.09.2007 16:26:52 »

Heippa Silhei! Kauniisti pyydän, josko voisit nostaa mullekin kortin pari. Jos se vaikka selkeyttäisi kaikkea

Kiitos
tallennettu

Aurinko Kalat, Nousumerkki Kaksonen. Kuu Vaa'assa, Merkurius Vesimiehessä, Venus ja Mars Oinaassa.

-Sininen Kosminen Käsi-
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #53 : 03.09.2007 17:20:21 »

Kiitos!  smitten
Niinpä, on tuo kummius välillä niin vaikea asia, eipä sitä itse tajuakaan ennenkuin on itsellä niitä lapsia. Ensin kummiutta pidetään kunnianosoituksena, mutta sitten jossain vaiheessa siitä tuntuukin tulevan taakka....
Jätän Herran haltuun, ei tässä oikein muutakaan voi. Paitsi ajatella ihan muita asioita!  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
kissankulta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #54 : 03.09.2007 19:04:58 »

Näkyykö elämääni rakkautta tulevassa?

Heippa kissankulta,
kuvaile itseäsi lyhesti, tyyliin vaalea vesimiesnainen tms.


Olen tumma.sinisilmäinen 45v yh-äiti.Härkä horoskoopissa
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #55 : 04.09.2007 13:19:38 »

Hei vaan!
Mitähän kortit minulle kertovat?
Olen vaalea,45-v,eronnut,yksinhuoltaja ja horoskooppi on jousimies.
tallennettu
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #56 : 04.09.2007 17:17:29 »

Huomasin tuolta muista teksteistä, että nostelet tarot kortteja täällä. MIten mukvaa ja antoisaa meille, kiitos!
Voisinko pyytää muutamaa tähän nykytilaan?? Sydämen asiaa pohdin, kohteena on oinas mies, ristiverinen sellainen,  kaunit kirkkaat vaaleansiniset silmät. Minulla taas oma hiusvärini nykyään maantie, mutta vaalealla värjättyä(aiemmin oma vaalea), jousimiestä tunnustan ja siniharmaat silmät omaan. Miltä näyttänee yhteiset polut, jos niitä meille näkyy? Miten mahdolliset esteen ylitetään ja ovatko ne ylitettävissä? Ikäpyykkejä on ehditty ohitella jo yli 40:n verran molemmat.
Kiittäen!
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #57 : 04.09.2007 18:22:44 »

Heippa Iisi.

Oletko noussut seisomaan omilla jaloillasi ja kohtaat vastustusta ympärilläsi? Epäselkeys elämässäsi saattaa johtua siitä, ettet ilmaise tunteitasi avoimesti ja rehellisesti. Kaikki eivät välttämättä sitä hyväksy, mutta älä välitä siitä! Avoimuus ja tunteiden ilmaisu vie sinut selkeyteen. Löydä sinulle sopiva ympäristö jossa pääset toteuttamaan omia kykyjäsi, saatat joutua käyttämään retkelläsi pieniä kepulikonsteja päästäksesi tavoitteeseesi!

Nyt kiinnostaa todella tietää, kolahtiko katselmus sinulle ollenkaan?
 
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #58 : 04.09.2007 20:00:14 »

Hei silhei,

Pystyisitkö katsomaan minullekkin? Taustatietoa, että olen perheellinen 27-vuotias nainen, Horroskoopiltani rapu, skorppari, skorppari Smiley. En oikein osaa pyytää mihinkään varsinaiseen, ehkäpä tähän hetkeen?
tallennettu
silhei
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #59 : 04.09.2007 21:41:21 »

"Tämä hetki" on juuri se mitä katselen, siihen vaikuttavat voimat ja ratkaisun suunta. Kortit kertovat turhautumisesta ja kyllästymisestä, olet jostain asiasta nauttinut aikasi mutta se on jotenkin "vesittynyt", tunnet olevasi kokoajan ikään kuin väärällä tiellä. Jos näin on, niin yksi keino päästä tilanteesta eteenpäin olisi muistaa mikä onkaan sinun totuutesi ja seistä rohkeasti sen takana. Ei siis mitään "Minun pitäisi sitä ja tätä" vaan avoimesti tunnustamaan omaa uskoa ja näkemystä. Kun avaudut "rakkaudelle", sinun kauttasi virtaavalle rakkaudelle, voitat kaikki pelkosi. Löydä tapa NAUTTIA siitä mitä teet. Löydät oman vahvuutesi uudelleen ja siirryt asiassasi eteenpäin. 
 
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: