Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ruokaa tähtimerkeille!  (Luettu 14516 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #15 : 19.10.2012 23:33:17 »

Kiinnostava ketju. Tosin noi kuvaukset ei ehlkä sit menny muhun. Mulla au  kalat ja nousu  vesimies kuu neitsyt.

Minua kiinnostaa ruuassa tervellisyys (en yleensä käytä voita tai kermaa, enkä vehnäjauhoja), mutta ruuan pitää silti maistua hyvälle. Tykkään kokata rauhassa ja rakkaudella. En yleensä hirveästi noudata alkuperäisiä reseptejä, vaan kokeilen uudenlaisia yhdistelmiä. Pidän hieman erikoisemmista hoksauksista, jotka eivät tulisi kaikille ensin mieleen. Näistä olen saanut myös kehuja.

Kattaminen ei ole erikoisalaaani, mutta ruuan tulle maistua hyvälle. Maustaminen on avainasema. Joskus voisin olla simppelimpikin, mutta jotenkin se on vaikeaa.  Pidän kalasta, mutten kovinkaan usein sitä valmista. Pyrin myös välttämään muiden merenelävien syöntiä.

Kamalaa on jos ruoka ei maistu hyvälle, se on hirveä epäonnistuminen ja nöyryytys minulle Cheesy
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #16 : 20.10.2012 17:01:41 »

Oliskohan vesimies lähimpänä... Mulla on kyllä uranus aspect_con venus, mutta ei sekään ihan istunut. Mä oon surkee kokki, leipominen on kivempaa puuhaa. Mutta tykkään hyvästä ruuasta, kunhan joku muu kokkaa. Apulaisena voin olla Smiley Uskottelen itselleni, että osaan kyllä mitä vaan, kunhan keittokirjaa opiskelen. Suhtautuminen on vaan aika välinpitämätöntä. Ruoka ei ole mulle se nautinnoista suurin, pääasia että täyteen tulee ja jaksaa taas keskittyä johonkin tärkeämpään, kuten vaikka maalaamiseen Smiley Sellanen näpertelijä olen, piparkakkutalot tehdään ajan kanssa kaunniiksi jne. Hitaus leipomisessa on mun juttu, paljon tavaraa 2. huoneessa. Kokkina olisin myös niin hidas, että kannattaa syödä vaikka pakatepizza alle Grin
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
injuredgrass
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 28.02.2013 21:56:18 »

kuu leijona, pätee lähinnä se että silloin harvoin kun maltan ruotsinlaivan buffettiin tai hotellin aamiaiselle mennä, niin oon kyllä että waaaaaaaaauuuu, taivas  Cheesy

^ Tämän kyllä tunnistan omassa  aurinko leijona
Kai tämä aurinko sillä tavalla pätee, että olen kauhea kulinaristi. Kyllä minä ruokaa rakastan, ja maku on tärkeämpää, kuin terveellisyys, yleensä. Enkä myöskään ole kovin pitkäjänteinen kokki. Silloin kun tulee nälkä, niin vasta sitten osaa ajatella että nyt pitää saada ruokaa enkä osaa kovin hyvin suunnitella syömisiäni kuluvaa päivää pidemmälle. En kuitenkaan usein syö mitään pikaruokaa vaan tykkään tehdä itse sapuskani. Tai jos joku muu tekee mulle kotiruokaa, se vasta onkin kiva.   Tongue

Toisaalta nousu  vaaka vaikuttaa niin että tasapainoilen koko ajan ruuan herkullisuuden ja terveellisyyden välillä.
Aina kun olen syönyt jotain epäterveellistä, tulee tunne että ei olis kyllä pitänyt, mutta toisaalta sitten kun yrittää syödä oikein, kaipaa herkkuja. Vaikka tämä on kyllä varmaan ihan yleistä monilla.

 kuu kalat näkyy siten että en voi syödä kun olen surullinen. Jotkut lääkitsevät suruaan ruualla, mutta minä pidän nälkälakkoa.
Masennusjaksoina laihdun.

Mikähän merkki sitten vaikuttaisi siihen miten eettiset on omat ruokatottumukset? Itse en osta koskaan lihaa, en punaista- enkä kanaa, harvoin kalaakaan. Syön näitä jos minulle tarjotaan koska en halua vaikuttaa nirsolta, mutta en osta. Tonnikalaa en enää osta, ja silloin kun rahatilanne antaa periksi suosin kotimaisia ja reilun kaupan tuotteita.
tallennettu

"Se on käsiesi liikkeissä,
se on taivaankannen valoissa,
se on päivällä ja yöllä ja aina.
Se on täällä, se on muualla
se ei puhu, ei voi vastata
olen ymmärtänyt tämän
sen valossa"
- CMX : Aura

aurinko leijona
kuu kalat
keskitaivas rapu
Hallitsevana merkkinä skorpioni
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #18 : 01.03.2013 18:37:54 »

Hauskaa  Grin
Itse  aurinko leijona tykkään luksusruoasta mutta taas  askendentti neitsyt tykkään peruskotiruoista ja voin suunnitella koko viikon ruoat etukäteen ja olen oppinut säästämään ruoan hinnoissa ja sumplimaan nämä kaikki ihan sopivaksi kokonaisuudeksi. Rakastan ostaa ruokaa ja käydä kaupassa. Mitä halvemmalla saan sen parempi, se jotenkin kutkuttaa ja antaa sellaisen sopivan tyydytyksen.  Grin
Yritän laittaa ihan perusterveellistä ruokaa ja nautin välillä ruoanlaitosta. Leipominenkin on kivaa. Mille voisi toi kokkikoulutuksen suunnata?  kuu jousimies syön myös etnisiä ruokia ja nautin mausteista ja eksoottisesta mausta. Minusta tuntuu että nyttemmin olen ehkä enemmän    rapu oloinen keittiössä ja ruoan suhteen mutta muita merkkejä siellä ei ole kun  venus.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #19 : 16.12.2013 10:44:18 »

Joo, se näemmä pitää paikkansa, että  vaaka ei tee mielellään itse ruokaa Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #20 : 23.12.2013 02:11:02 »

Olen  aurinko vesimies, ja kuvaili minua täysin. Olen aina kaupoissa kyttäämässä uutuuksia, ja ulkomailta raahaan aina jotain mausteita. Haluan että kaiken saa nopeasti, en malta käyttää tuntikausia ruuanlaittoon. En syö sikaa ollenkaan enkä punaista lihaa juurikaan.
 vesimies stä ei ole pelkkä  aurinko vaan se on aspect_con kuunsolmu ja myös  merkurius vesimies ja IC
« Viimeksi muokattu: 23.12.2013 02:23:39 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: