Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 552162 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #240 : 03.08.2011 11:26:59 »

^Flashback, miten voikin huulipunan sävy tuoda noin mieleen jonkun vuosikymmenen.  Grin Luin tuohon aikaan paljon muotilehtiä ja muistan Cindyn ym. ysäri huippumallit hyvin.

Nykyään ei ole oikein enää supermalleja samaan malliin kuin meidän nuoruudessa.. Linda Evangelista, Cindy, Elle Macpherson, Christy Turlington ja Claudia Schiffer olivat varmaan eniten hot Cool

Se on totta, ei tuollaista supermalli kulttuuria enää ole. Mulla oli jossain vaiheessa jopa Cindyn jumppavideo. Grin Eikä se ollu sellanen missä Cindy vaan hymyilee ja näyttää hyvältä vaan se selitti koko ajan mitä tehdään ja miksi. Noi 90-luvun supermallit ei ollu eikä ole mitään tyhjäpäitä. Toista se on nykyään: laulavia ex-malleja tulee kuin sieniä sateella ja toinen suosittu suuntaus tuntuu olevan kokkaus ja tosi-tv juontaja pestit. Toisaalta nykyään kaiken maailman turhiksia on niin paljon, että vaikea erottua joukosta.

Mitä tyyliin tulee niin mulla nyt pitsi rulaa.  Wink Huomaa muuten, että ysäri tulee takasin muotiin. Ihmisillä näkee samanlaisia reikäneule paitoja ku mitä mulla oli joskus teininä 90-luvulla.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #241 : 04.08.2011 21:30:50 »

Tai nämä.. Aika heavyt. Tulee mieleen vähän Mad Max, ja se ei ole huono juttu ollenkaan Tongue

http://www.vagabond.com/Images/High/3235-001-20.jpg

ihanatihanatihanatihanat!!!
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #242 : 08.08.2011 23:35:22 »

Tai nämä.. Aika heavyt. Tulee mieleen vähän Mad Max, ja se ei ole huono juttu ollenkaan Tongue

http://www.vagabond.com/Images/High/3235-001-20.jpg

ihanatihanatihanatihanat!!!

Vagabondilla nyt on aina kuolettavan ihania kenkiä, mutta en pahemmin ostele kun on vielä vuoden takaa huono omatunto niistä nahkaisista maihareista.. Harmi kun Vagabond ei käytä missään tekonahkaa Cheesy
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #243 : 13.08.2011 13:45:52 »


En voi mitään, että mulle tulee Mikki Hiiri-kellosta aina mieleen Da Vinci koodi. Grin Hellyyttävä kello!
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #244 : 14.08.2011 09:55:56 »

Näin noita tennareita Euroopan matkalla, ja mukaan olisi kyllä lähteneet, jos vain olisi kokoja ollut. Mutta jospa sitä tuolta tilaisi. Smiley
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #245 : 17.08.2011 23:44:49 »

Ihana mystinen kaupunki....
tallennettu

.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #246 : 22.08.2011 20:50:50 »

Kiva katella kun osataan meikataan noin hyvin!

Mäki kattelen noita joskus ihan stranssissa ties kuinka kauan Cheesy Tykkään ittekin meikata ni on kiva katella vähän vinkkiä Smiley
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #247 : 06.09.2011 12:34:30 »

Voi miten magee  Smiley Smiley Olis aika hehkuvaa päästä tuommoseen minigolffailemaan!
En siitä niin perusta, mutta tuommosessa paikassa asia olis ihan eri Smiley Ja hyvä kun kyseessä minigolf, keilausta en voi sietää  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #248 : 14.09.2011 20:16:48 »

Noista napeista, mitä kengän varressa oli, tulee ihan mieleen 20-30-luku. Olisin voinut ottaa ne ruskeat, kun mulla ei juurikaan ruskeita kenkiä ole.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #249 : 24.09.2011 09:45:48 »

Rakastun kaikkeen, mitä Elwyn tänne linkittää.  smitten Onneks en tiedä mistä noita oikein saa, olisin muuten rahaton.
tallennettu
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #250 : 07.10.2011 07:09:03 »

Täällä Tokiossa näkee kyllä vaikka minkälaista tyyliä ja minusta on todella ilahduttavaa katsella erilaisia ihmisiä.  smitten
Itse en kuitenkaan kumma kyllä jaksa oikein kiinnittää huomiota omiin vaatteisiini, vaikka olen valmistunut muotisuunnittelijaksi ja olen kaiken lisäksi leijona  :Smiley Muodin historia kyllä kiinnostaa kovasti, ja oli todella kiva opiskella sitä koulussakin  smitten
tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #251 : 08.10.2011 19:49:25 »

Tykästyin turkiksiin (ihan sama mulle onko tekoa vai aitoa, jälkimmäiseen törmää joka tapauksessa harvemmin) - alan varmaan tulla vanhaksi koska mun faija käytti aikoinaan karvahattua ja -manttelia, ja mutsi kulki minkki- ja kettuturkeissa. Alkaa näin lämpötilojen laskiessa melkein harmittaa, etten tullut ostaneeksi keväällä kaupassa näkemääni violetein tiikeriraidoin koristettua valkoista turkistakkia - ol hiano, mutta sellaisia käyttäisivät tässä maassa lähinnä Michael Monroe ja se Recklessin laulaja.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #252 : 12.10.2011 21:14:14 »

Ihanaa pinkkiä smitten
Mulla oli tuommoset ekan kuvan pinkit raidat kun tytöllä oli ristiäiset  smitten
Tytölle vaaleenpunasta ja sillee. Tykkäsin niistä kauheesti, muttei mulla enään oo semmosia hiuksia johon ne vois laittaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #253 : 14.10.2011 19:58:12 »

No noi oli ihan jees. Tykkäsin niistä hapsuista siinä, tuovat vähän elämää, ettei näytä pyöreekään pohje niin pyöreeltä Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #254 : 14.10.2011 20:38:26 »

Ylipolvensaappaissa tuntuu olevan kaksi pääasiallista muotoa: lattapohjainen tylsä ja pvc-kinky-20cm korko-malli Grin Kaveri diggailee jälkimmäisistä, mutta meitsi ajatteli tyytyä sellaisiin max 10cm+2cm platform-versioihin angel

Tai sitten ostan nämä Tongue

http://fi.minnaparikkashop.com/tuotekuvat/550x550/Arum_Vulgare_black_small.jpg

Olipas kauniit smitten Muttei talvi-malli Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 88
  Tulostusversio  
 
Siirry: