Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit MC:hen  (Luettu 8558 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« : 25.05.2007 13:04:37 »

Onkos kellään kokemusta ylläolevasta? Itsellä on tulossa konjunktio, tosin vasta jonkun vuoden päästä.
Mutta asia jo vaivaa, kun tuntuu rauhaisassa työpaikassani olevan vireillä yhtä sun toista. Pitäis nääs yrittää varautua Wink

Viimeksi kun pluto oli 30asteen päässä MCstäni, aloitin nykyisessä tehtävässäni ja lähdin suht isosta firmasta pieneen perheyritykseen. Pomoni evästi että toivottavasti tiedät mitä teet, tarkoittaen ettei luota pienen firman kauaa olevan pystyssä. Hyvin on pysynyt pystyssä ja muutenkin on tullut viihdyttyä.
Mutta nyt siis olen aistivinani aikojen muuttumisen (neuvotteluja isojen firmojen kanssa yms.) ja ounastelen pluton MC:llä tuovan jotain loppua tähän uraan ja koska en ole ihan nuori enää, niin jollain tapaa jo vähän pelottaa että mitäs sen jälkeen (jos siis jotain loppumista tapahtuu Smiley)

Plutoon suhtaudun kauhun ja kunnioituksen sekoittamin tuntein, joten olisi kiva tietää millaisia kokemuksia pluton ja MC:n kohtaamisista on muilla - myös muista kuin yhtymistä.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2007 11:54:42 »

Minusta tuo kuvio voisi enteillä sitä, että silloin viimeistään huomaat mitä todella uraltasi haluat ja tulet sen saavuttamaan, joko niin että pikkufirma kuolee alta ja muutokset pakotetaan eteesi tai itse hakemalla. Mikset siis kysele suoraan, miltä firman tulevaisuus näyttää ja olisiko sinulle jatkossa vaativampia tehtäviä?

Plutohan liittyy valtaan, valtapeleihin, pakkoihin. Silloin kun Elisabet Rehn kilpaili presidentin paikasta, hänellä oli Pluto MC:llä.

Varmasti se tulee sinullakin olemaan erittäin tärkeä elämän suunnan määrittäjä, mutta älä suhtaudu pelolla vaan järkevästi. Mitä haluat vielä urallasi saavuttaa ja kuinka se on mahdollista? Mikä estää laittamasta työhakemuksia muualle, jos pelkäät että sinut lempataan ulos?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.05.2007 12:48:03 »

Itselläni on parhaillaan päällä  pluto aspect_sex MC. Olen ollut työttömänä jonkin aikaa ja viime aikoina olen käyttänyt erinäisiä painostuskeinoja työpaikan löytämiseksi. Eipä tuossa ole ollut muuta kuin seinä vastassa. Sekstiilinhän pitäisi olla mainio transiitti, mutta oman alan työrintama tökkii pahemman kerran. Sitten mieleeni juolahti, että tällä harrastuspuolella (liittyen enemmän elämäntehtävään) on ollut aktiivinen kausi nimenomaisesti reinkarnaatiotutkimuksessa. Eikö ole kovasti plutomaista tutkia jälleensyntymää?  :Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 27.05.2007 13:21:53 »

Lilli, voisiko olla että tuo  pluto aspect_sex keskitaivas haluaakin sinun keskittyvän enemmän sen oman elämäntehtävän löytämiseen ja itsesi toteuttamiseen? Jos oman alan töitä ei löydy, niin löydät kyllä muita juttuja. Voisiko niitä toteuttaa ammatillisesti?

Katsoin tuosta transiittikirjastani mitä esimerkkejä siellä tuosta on. No silloin Renny Harlin ohjasi ensimmäisen kokopitkän elokuvansa ( pluto aspect_tri keskitaivas) ja Arvid Järnefelt koko syvän ajattelun murroksen tutustuessaan Tolstoin elämänkatsomukseen ( pluto aspect_sex keskitaivas).

Minulla oli myös työttömyysjakso  pluto aspect_sex keskitaivas aikana, palailin silloin eka pojan syntymän jälkeen työelämään mutta en voinut jatkaa entisessä työpaikassani. Pienen hetken olin työttömänä mutta näin jälkeenpäin ajatellen tuokin muutos teki hyvää.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.05.2007 13:45:39 »

Kaurisenergiaa, olen kyllä ollut tietoinen elämäntehtävästäni jo vuosia ja olen toteuttanut sitä ns. omalla ajallani. Nyt taivaanmerkit ovat kuitenkin vähän sellaiset, että tälle pitäisi kai omistautua kokonaan enkä ole toistaiseksi ollut siihen valmis. En ole kuitenkaan mielestäni ollut leipätyössäni, johon on vaadittu pitkällinen koulutus, mitenkään väärällä alalla.

Jotenkin olen kokenut tämän työttömyysjakson niin, että minulla on ollut mahdollisuus omistautua kokonaan näille huuhaa-hommille ja samalla olen voinut ottaa lomaa tieteestä, joka välillä on aiheuttanut paljonkin harmaita hiuksia monestakin eri syystä. Avioeroa en kuitenkaan tieteestä halua.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 28.05.2007 12:22:15 »

Hei a.ankka, mukavaa että olet palannut kirjoittelemaan. Smiley

Minulla tuo Pluto jyräsi MC:n yli muutama vuosi takaperin, kurkkaapa ketju Pluto tulossa keskitaivaalle. Työyhteisö oli säilynyt suht muuttumattomana siihen asti, mutta ohitusvuosien aikana sain uuden työparin sekä jouduin luopumaan vanhasta pomostani, eli ryhmädynamiikka meni uusiksi ja valtasuhteet myös. Kuvaavasti nuo molemmat henkilöt ovat aur-Kaksosia, kun MC:ni on oppositiomerkissä Jouskarissa. MC:n ohituksethan ovat samalla oppositioita IC:lle, joten samoina vuosina myös jätin vuokralla asumisen taakseni ja muutin omistusasuntoon.

Pluton ylityksen aikana myös kyseenalaistin vanhan työni ja työpaikkani sinänsä ja aloin haistella uusia tuulia. Nyt olen ollut puoli vuotta osa-aikaisena ja opiskellut vanhaa kiinnostuksen kohdettani lukioajoilta. Pluto on nyt jo siirtynyt 11. huoneeseeni, mutta peruuttelee syksyllä vielä käväisemään täpärästi kympin puolella. Tuo käynti osuukin sopivasti kehityskeskustelun aikaan, jolloin täytyisi tietää mitä ensi vuonna - palaanko kokopäiväiseksi, jatkanko opiskelua vai lähdenkö kokonaan. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #6 : 29.05.2007 10:41:00 »

Kiitos ketjuvinkistä Ajatus - yritin kyllä ennen kirjoitustani etsiä aiempia aiheesta, mutta enhän minä mitään löytänyt..

Niinhän se on, että kun alkaa jokin asia vaivaamaan niin palaa taas tänne foorumiin etsimään vastauksia taivaalta;)
On ollut suht seesteistä tämän uuden sivuston aikana, eikä ole tullut paljon kirjoiteltua. Vaan ehkäpä minäkin rupean pluton MC-vaikutuksesta täällä kirjoittelemaan tuhkatiheään Grin

Mielessäni kävi myös tuo oppositio IC:lle, mutta kapeakatseisena ajattelin vain vaikutusta työhöni. joten oikein hätkähdin luettuani

Työyhteisö oli säilynyt suht muuttumattomana siihen asti, mutta ohitusvuosien aikana sain uuden työparin sekä jouduin luopumaan vanhasta pomostani, eli ryhmädynamiikka meni uusiksi ja valtasuhteet myös. Kuvaavasti nuo molemmat henkilöt ovat aur-Kaksosia, kun MC:ni on oppositiomerkissä Jouskarissa.

Sillä pomoni on aur-rapu (IC:ni osuu siis rapuun) ja hän on myös läheisin työkaverini.
Olin myös ajatellut että pluton tulo MC:lle liittyisi jotenkin nimenomaan pomooni, eikä niinkään omiin haluihini etsiä muuta työtä.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #7 : 29.05.2007 12:34:46 »

Tämä menee vähän vierestä, mutta miten viisaat tulkkaisitte pluto aspect_opp askendentti ? Oisko jonkunlaista oman itsen unohtamista...ihan hatusta vetäisin tämän!  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: