Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy ylösnousseilta mestareilta  (Luettu 120022 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #150 : 06.01.2009 20:57:46 »

Hei,
..mihinkähän teksi oli hukkunut Grin

Saisinko minäkin yleiskatsauksen tällä vuodelle..

Terkuin
aava1
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: leet



Profiili
« Vastaus #151 : 12.04.2013 15:48:58 »

Jopas innostaakin kysyä.

Siispä: Kokonaistilanteeseen viitteitä kaipaan. Osina nykyhetkessäni ovat mahdollinen opiskelu, yritysasiat, mahdollinen paikkakunnan vaihto, terveydelliset seikat. Undecided
Uskon, että tähän kaikkeen on hyvin yksinkertainen vastaus (=ratkaisu) olemassa. Silmäni eivät vain sitä havaitse. Autathan. Pikainen vastaus olisi toiveitteni täyttymys. Matkalle jo maanantaina. Nettiyhteyttä ei muutamaan päivään.
Kiitos, kiitos, kiitos! angel

Toivottavasti vastaus tulee ajoissa. Sinullekin vastaa Jesus, viestinä Avaa sydämesi rakkaudelle. Siinäpä yksinkertainen vastaus ja ratkaisu, jos siihen kykenet. Avaa sydämesi rakkaudelle ja kuuntele rakastavaa sydäntäsi tehdessäsi ratkaisuja opiskelun, työn, uran ja paikkakunnan vaihdon suhteen. Avaudu antamaan ja ottamaan vastaan rakkautta, niin kaikki muut palaset loksahtavat paikoilleen. Avoin sydän pitää sinut myös terveenä.

Nyt vihdoin löysin tämän vastauksen. Jättäydyin pois koko netistä vuosiksi.

Mainitset, että sydämestä on kyse. Niin olikin - sydämen vakavasta vajaatoiminnasta. Resuiseen sydämeen ei oikein voi mitään tunkea.  Nyt tilanne on aivan toinen ja huomaan jo iskeväni silmää silloin tällöin. Tiedän, ettet puhu rakkaudesta ihmiseltä ihmiselle, vaan agape-rakkaudesta. Se on tervetullutta.
Sitä vaan, että oikeassa olit. Vallan oikeassa. Kiitos!
« Viimeksi muokattu: 19.04.2013 15:30:02 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #152 : 12.04.2013 23:30:00 »

Korttia voisin pyytää yleisesti tähän vuoteen, erityisesti syksy/talvi kiinnostaa Smiley
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #153 : 14.04.2013 11:04:17 »

Hei,

yksinäisyys ahdistaa juuri nyt. Myös asuntoasiat hakusessa; muuttaa vai ei. Kuinka suhtautua ystävääni P:hen, miltä suhde näyttää korttien valossa?

Kiittäen,

Jade
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #154 : 18.04.2013 11:58:05 »

Niin siis vastaileeko Sidrika enää näihin viesteihin? Tämähän oli joltain vuodelta 2008, tämä ketju, oletteko huomanneet?


/A
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #155 : 18.04.2013 21:39:41 »

Olin täysin unohtanut tämän, mutta voisin nyt jatkaa, silloin tällöin. Lähiviikot tulevat olemaan minulla tosi kiireellisiä, joten olkaa kärsivällisiä.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #156 : 18.04.2013 21:44:07 »

Korttia voisin pyytää yleisesti tähän vuoteen, erityisesti syksy/talvi kiinnostaa Smiley

Sinulle nousi Bababji, viestinä "Yoga". Tästä tuli hauska tunne. Jos et jo harrasta joogaa, niin aloita. Ja jos harrastat, niin harkitse kouluttautumista opettajaksi. Jos jo opetat, niin olet oikealla tiellä Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #157 : 18.04.2013 21:49:32 »

Mitähän tämä vuosi tuo tullessaan?
 smitten

Sinulle nousi Paul de Venetian, viestinä "Artistic Expression". Intuitio sanoo, että dramaattisiakin muutoksia voi olla luvassa. Alanvaihto? On tärkeää että kanavoit luovuutesi ja ilmaiset tunteitasi käytännön tekemisen kanssa, jotta pysyisit itsesi kanssa kosketuksessa.
tallennettu
Chev
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #158 : 18.04.2013 21:53:35 »

Hei,
kysyisin rakkauselämästä. Itse tuntuu, että suuria muutoksia tulossa, osaisivatkohan ylösnousseet mestarit valottaa asiaa tarkemmin Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #159 : 18.04.2013 21:54:51 »

Hei,

yksinäisyys ahdistaa juuri nyt. Myös asuntoasiat hakusessa; muuttaa vai ei. Kuinka suhtautua ystävääni P:hen, miltä suhde näyttää korttien valossa?

Kiittäen,

Jade

Sinulle nosi jumalatar Paravati, viestinään "Positive Change". Kiva kortti tähän tilanteeseen. Vuorten, avioliiton ja kodin jumalatar. Eiköhän kaikki järjesty. Koti on siellä missä sydän. Kokeile Paravatin kutsumistä sydämeesi näyttämään tietä.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #160 : 18.04.2013 21:57:18 »

Mitäpä minulle nousee juuri nyt?  smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #161 : 18.04.2013 21:58:52 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Hei sidrika!
Mikä olisi viesti Ylösnousseilta Mestareilta minulle juuri nyt kesän kynnyksellä?
Kiitos! Toivottavasti vielä jaksat vastailla.
Lämmöllä Evea

Kuthumi kehottaa pysymään keskittyneenä ?! Eli Stay Focused. En tiedä mihin. Muistele tavoitteitasi, ja pidä tekemisesi linjassa niiden kanssa. Jos et tiedä, mitä tavoittelet, tai miksi, niin käy kehityskeskustelu korkeamman minäsi kanssa ja viritä sisäistä kompassia.
tallennettu
White Lily
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #162 : 18.04.2013 22:19:27 »

Hei, Mitähän kortit minulle haluaisivat kertoa? Kiitos jos jaksat nostaa  smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #163 : 18.04.2013 23:02:26 »

Ihanaa, nostasitko minulle ihan vain yleisiin asioihin?
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #164 : 18.04.2013 23:29:08 »

Minä tahtoisin tämän vuoden rakkauselämälle!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: