Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesta, juno, merkurius, kuu yhtymä ja ongelma  (Luettu 2732 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« : 09.05.2009 23:55:32 »

Heippa!
Päivä päivältä pohdiskelen enemmän erästä ihmissuhteisiin liittyvää asiaa ja äsken päätin rohkaistua kirjoittamaan siitä..

Nimittäin nykyajan höllät ihmissuhteet ja se kuinka pettäminen ja irtosuhteet ovat lähes enemmän sääntö kuin poikkeus. Tunnen itseni aivan humanoidiksi, kun huomaan, että sellaisetkin ihmiset hairahtuvat pettämään ja irtosuhteisiin, joita olen pitänyt "järkevinä".

Itselläni on korkea moraali. En pystyisi pettämään. Tämä "puhtoisuus" on jopa mennyt niin pitkälle, että en pysty "pettämään itseänikään" eli harrastamaan seksiä vain jonkun kanssa. Jonkun irtojutun, tarjolla olevien vakipanojen tai edes uusien treffikumppaneiden. Etsin jotain täydellistä...
Tunnen itseni irrallaan olevaksi, koska koko ympärillä oleva maailma näyttää pyörivän pelkkien valloitusten ja yhdyntöjen ympärillä.

Jotta kaikki menisi vielä ristiriitaisemmaksi en suinkaan muuten käyttäydy kuin nunna, vaan esim. pukeudun provosoivasti, periaatteessa rakastan seksiä ja kaikkea siihen liittyvää. En varsinaisesti etsi miestä, mutta totta puhuakseni haaveilen itseni kaltaisesta miehestä, joka on pahis mutta kuitenkin korkeamoraalinen. (eihän sellaista ole edes olemassa  idiot2 )

Nyt siis siihen mitä pohdin tähtikartan kannalta.. Voiko stelliumissa olevat neljä taivaankappaletta, vesta, juno, merkurius ja kuu neitsyen merkissä ja ysihuoneessa aiheuttaa tällaista omituista kieltäytymistä, "puhtoisuuden vaalintaa", korkeaa moraalia, selibaattia, yms Vai onko minulla vain päässä vikaa? Tunnen itseni hieman vajaaksi, koska suren ettei sitä täydellistä rakkautta tai antautumista olekaan, vaan onkin vain kokeilunhaluisia ihmisiä joille sitoutuminen ei todellisuudessa merkitsekään mitään..

Siitä huolimatta, että minulla on tuo merkurius neitsyessä, en osaa itseäni selvästi tuoda esille ja kirjoittaa järkevästi, joten tässäpä kai tämä tältä erää... Sainpa ainakin avautua!  buck2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2009 09:30:26 »

Mä en niin astrologisesta kannasta osaa vastausta antaa, mut jotain ajateltavaa kuitenkin? Katsotaan Smiley

En usko, että olet mitenkään "paranormaali" tai epäinhimmillinen, jos näet vääryyttä noinkin paljon maailmassa, koska periaatteessa kaikki pyörii seksin ympärillä. Mitä enemmän olet myyvä (seksuaalisesti, eli näyttävä), sen paremmin saat mainetta ja mammonaa. Ts. katso esim. (nuorekkaan) ylimmän johtoportaan lähimpiä assareita ja sihteereitä, millä perusteella ne on valittu Smiley

Tuohon korkeaan moraaliin vaikuttaa monikin seikka, ja periaatteessa kun tietäisin paremmin mikä on sun maailmankatsomus ja tietämys, osaisin ehkä vastata paremmin, mutta yritän jotain räpeltää tähän. Ei ole lainkaan tavatonta että kaikki ihmiset etsivät joko sitä itseään lähinnä olevaa, tai eniten lähellä olevaa kumppania. Joissain tapauksissa (mm. omassani) myös oma äiti tai isä on sellainen kuva, jota koitetaan hakea vastakkaisesta sukupuolesta/kumppanista. Kaikki kaipaavat seksiä, se on selvää, mutta hyvin harva sitä "tietää" kaipaavansa, varsinkin jos on suhteessa jossa kumppanin kanssa ei kaikki natsaa. Ts. ihmiset ovat liikaa ripustautuneita sellaisiin suhteisiin, joissa eivät ole onnellisia, pelkästään sen takia etteivät uskalla olla yksin. idiot2 Omalla kohdallani ero tapahtui 6kk sitten, ja sen jälkeen olen kokeillut yhtä suhdetta, jossa rakkaus oli samanlaista yksipuolista kuin pidemmässä suhteessani, joten sekin romuttui omaan mahdottomuuteensa.

Avoimin simmuin vaan maailmaa katselemaan, kyllä se ihannekumppani sieltä jostain putkahtaa varmasti vastaan, ja vaikkei tulisikaan, niin silti kannattaa olla mahdollisimman avoin kaikelle uudelle kokemisen arvoiselle, koska seuraavaan elämään et hyvinkään montaa muistoa saa mukaasi.

Toivottavasti sain jotain järkevää sanottua edes Smiley Hauskaa kevään jatkoa ja kesän odotusta.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2009 09:59:13 »

Kiitos vastauksestasi  Smiley

Niin, ei minua flirttailu ja seksikkyys haittaa lainkaan. Niitä keinoja käytän kyllä itsekin. Mutta mietin sitä, että johtaako tämä flirttailu tai itsensä hyvännäköiseksi laittaminen lähes aina siihen lähempään kontaktiinkin. Eli odotetaanko hyvännäköisen olevan aina kiinnostunut seksistä, sillä tarjontaahan löytyy? Eli, jos näillä "nuorekkailla pomoilla" on niitä hyvännäköisiä sihteerikkömisuja, niin ovatko he puhtaasti vain koristamassa toimistoa vai onko taustalla intiimimpääkin kanssakäymistä...?
Olen itse sellainen härnääjä. "Antaa olettaa muttei ymmärrä antaa". Olenko jotenkin poikkeuksellinen tässä asiassa? Tuntuu kuin kaikki muut olisivat valmiita hyppäämään sänkyyn heti kun komea/kaunis mies/nainen näyttää vihreää valoa.

Itseasiassa en etsi suhdetta, ja voisin kuvitella olevani loppuelämäni ilman parisuhdetta. Mutta tottakai olisi mukava löytää "sielunkumppani". Onko sellaista? Sitä en tiedä...

 police
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2009 10:07:46 »

Kiitos vastauksestasi  Smiley

Niin, ei minua flirttailu ja seksikkyys haittaa lainkaan. Niitä keinoja käytän kyllä itsekin. Mutta mietin sitä, että johtaako tämä flirttailu tai itsensä hyvännäköiseksi laittaminen lähes aina siihen lähempään kontaktiinkin. Eli odotetaanko hyvännäköisen olevan aina kiinnostunut seksistä, sillä tarjontaahan löytyy? Eli, jos näillä "nuorekkailla pomoilla" on niitä hyvännäköisiä sihteerikkömisuja, niin ovatko he puhtaasti vain koristamassa toimistoa vai onko taustalla intiimimpääkin kanssakäymistä...?
Tarkkaa vastausta en valitettavasti pysty antamaan, vielä ei oo omaa firmaa pystyssä (vaikkakin ehkä pian Smiley), kerron sitten parin vuoden päästä (jos muistan Cheesy), mut uskosin et menee varmaan aika fifty-sixty noi jutut, osa ottaa oman edun tavoitteluun, ja osa vaan sen takia et onhan se huomattavasti mukavampi et on näyttävä sihteeri kuin joku harppu 2funny smitten

Lainaus
Olen itse sellainen härnääjä. "Antaa olettaa muttei ymmärrä antaa". Olenko jotenkin poikkeuksellinen tässä asiassa? Tuntuu kuin kaikki muut olisivat valmiita hyppäämään sänkyyn heti kun komea/kaunis mies/nainen näyttää vihreää valoa.

Itseasiassa en etsi suhdetta, ja voisin kuvitella olevani loppuelämäni ilman parisuhdetta. Mutta tottakai olisi mukava löytää "sielunkumppani". Onko sellaista? Sitä en tiedä...
 police
Joo, itse asiassa flirtti on se "juttu" jota jokaisen pitäs harrastaa huomattavasti enempi, koska aina kun saa kivan katseen vastakkaiselta sukupuolelta, niin oma identiteetti ja itsetuntemus nousee 1000% (sekä samalla tietty "ooh, joku voi olla minustakin kiinnostunut"). Itselläni on nyt pari kaunotarta ollut kuvioissa mukana, ja onhan se aina sellanen "rinta rottingille" juttu kun kaunotar kulkee käsipuolessa smitten mutta loppujen lopuksi, nämä suhteet ovat kuitenkin jääneet lyhyiksi, joten odottelen itsekkin sitä täydellistä vastakumppaniani vielä Smiley Yks tylleröinen tossa taitas olla kiinnostunut musta, ja se se vasta oiskin jotain kun sen nappais itelleen, mut uskon et se on hullu jos mut ottaa idiot2

Jokaiselle ihmiselle on olemassa se "vastakappale" jonka kautta oma elämäntehtävämme saadaan täytettyä, sen takia dualismi on yleisesti ottaen niin väärin ymmärretty käsite.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: