Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkaus / Työ?  (Luettu 8405 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« : 06.05.2009 15:58:11 »

Moiks, jos joku ystävällinen sielu viitsisi katsella hieman mitä noilla saroilla olisi luvassa, kun tuntuu että itsensä löytäminen tästä kaiken keskeltä on hinpun verran vaikeeta..
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
LYV
Vieras
« Vastaus #1 : 06.05.2009 16:32:09 »

Pakko myöntää, tämä onkin tosi vaikeeta katsoa tosta. Riippuu hyvin paljon siitä mikä sua kiinnostaa?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #2 : 06.05.2009 16:45:56 »

Jaa-a siinähän se just oikeestaa onki.. Periaattees kiinnostas oma firma ja sen kautta tulema "vapaus", ja toisaalta taas oon koko pienen ikäni ollu tekemisissä ICT-alaan (toki noiden kombinaatio se tulis olemaan varmaanki joka tapaukses..).. Rakkauden saralta en osaa sanoa, blondit kiinnostaa toisena päivänä ja toisena taas brunetet (minihameet smitten) Cheesy Varmaan sitä et tosin ees kysyny, mut vastasinpa silti angel

Toisaalta taas mietittynä, voisin ihan hyvin olla joku ihmisten "oikeaan suuntaan potkija" (tiedä sit mikä hemmetin ammatti toiki ois..), eli voisin olla neuvomassa ihmisten suuntaa mihin niiden on määrä mennä ja mitä tehdä Cheesy Eli oon neuvonu kaikissa mahdollisissa asioissa ihmisiä myös pienen ikäni, joskus tietokoneiden parissa, joskus elämässä ("mitä teen sen jätkän kanssa" jne..) mut mitään kultaista keskitietä en kyl pysty sanomaan.. Aattelin et jos noista ois jotain selvinny ni sitä kautta ois tietty ollu helpompi..
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
LYV
Vieras
« Vastaus #3 : 06.05.2009 17:12:53 »

Sosiaalinen ja fiksu nainen, joka osaa pitää hauskaa!  Cheesy ( venus vesimies ja 5 huoneessa) Tällaista tän mukaan.

Tämä älykäs vaimo kotiisi ( juno 4, joka on jotakuinkin ehkä vähän niin ku äitis?  Huh )

Tämä työ juttu näyttää paljon vaikeemmalta.... hmm.... sinulla on toi  kuunsolmu keskitaivas rapu (oma firma, joka on kuin koti?)

 jupiter  jousimies voisi viitata optimistiseen kannustukseen ja kun sulla on  aurinko vesimies niin olet humanitaarinen (jos olet). Muiden auttaminen saattaisi olla hyvä sulle  kuunsolmu keskitaivas aspect_tri saturnus ja  pluto , eli voisit hyvin vaikuttaa ihmisten suunnan löytämisessä käytännössä jossain ammatinvalinnassa (2 huone). Niitä ihmisiä jotka kokevat olevansa vähän jumissa.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2009 17:15:41 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #4 : 06.05.2009 22:15:04 »

Sosiaalinen ja fiksu nainen, joka osaa pitää hauskaa!  Cheesy ( venus vesimies ja 5 huoneessa) Tällaista tän mukaan.

Tämä älykäs vaimo kotiisi ( juno 4, joka on jotakuinkin ehkä vähän niin ku äitis?  Huh )
Käy, mistä löytyy Cheesy Toi äiti viittaus mulla on aiemminki ollu itelläki mielessä, ja periaattees sellasta joskus etsinki, kunnes hoksasin sen olevan lähes mahdotonta.. Vaikka mistäs sitä koskaan tietää, kävin tuossa just äsken aika mielenkiintosen keskustelun yhen tytöntylleröisen kanssa, joka lopuksi ehdotti kainosti "haluaisitko joskus lähteä vaikka jäätelölle", kuulosti sinällään hassulta kun kyseessä oli kuitenkin jo "hieman" teini-iän ylittänyt nainen Cheesy  (n. 30v)

Lainaus
Tämä työ juttu näyttää paljon vaikeemmalta.... hmm.... sinulla on toi  kuunsolmu keskitaivas rapu (oma firma, joka on kuin koti?)

 jupiter  jousimies voisi viitata optimistiseen kannustukseen ja kun sulla on  aurinko vesimies niin olet humanitaarinen (jos olet). Muiden auttaminen saattaisi olla hyvä sulle  kuunsolmu keskitaivas aspect_tri saturnus ja  pluto , eli voisit hyvin vaikuttaa ihmisten suunnan löytämisessä käytännössä jossain ammatinvalinnassa (2 huone). Niitä ihmisiä jotka kokevat olevansa vähän jumissa.
Niin, kyl mä periaattees voisin jonkun firman perustaa joka ois vaiks kotona ja jossa mä auttasin ihmisiä oikeaan suuntaan, siinä mielessä toi täsmää täysin Smiley Viihdyn kuiteski hemmetin hyvin kotona..

Kiitos paljon vastauksistasi, kyllähän nuo jotain osviittaa antoivat taas, sen näkee mitä tulevaisuus tuo Smiley Hauskaa kevään jatkoa ja kesän odotusta sulle ja muillekkin lukeville.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
LYV
Vieras
« Vastaus #5 : 06.05.2009 22:20:50 »

Samoin oikein hyvää kevään jatkoa sulle ja pidä positiivisuutta yllä!  Smiley
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #6 : 30.05.2009 12:24:18 »

Haluaisko joku vielä tästä kartasta kattoa, et mitä noi Pluton aspektit oikeen meinaa, kun niitä tuntus olevan ihan hemmetisti, esim. oppositio Kuuhun jne. Kiitos erittäin paljon
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
LYV
Vieras
« Vastaus #7 : 30.05.2009 15:51:00 »

 pluto aspect_opp kuu Käsittääkseni merkitsee emotionaalisia blokkeja. Pidät tunteita sisällä ja sinun on ehkä vaikea osoittaa niitä. Saatat esittää usein, että kaikki on hyvin, vaikka ei olisi.  kuu on vielä 8 huoneessa, eli salaisuuksien, muutoksen ja kuoleman huoneessa, mikä on myös  skorpioni ja  pluto huone.

Tässä oli sulle nyt tätä  pluto aspect_opp kuu katson vielä enemmän sun kartalta, mutta tähän aspektiin vielä, niin eipä näytä helpolta toi. Miten itse koet sen?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 30.05.2009 15:56:39 »

Jaa-a siinähän se just oikeestaa onki.. Periaattees kiinnostas oma firma ja sen kautta tulema "vapaus",

Grin Se on todellakin "vapaus". Grin
Yleensä oman firman pyörittäjät ovat niin naimisissa yrityksensä kanssa, että miettisin tuon vapaus-sanan vielä kerran realismiin. Wink


Toisaalta taas mietittynä, voisin ihan hyvin olla joku ihmisten "oikeaan suuntaan potkija" (tiedä sit mikä hemmetin ammatti toiki ois..), eli voisin olla neuvomassa ihmisten suuntaa mihin niiden on määrä mennä ja mitä tehdä Cheesy

Konsultointi, alan, missä sitten konsultoit,
on sitten asiantuntemuksestasi ja koulutuksestasi kiinni. Smiley
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #9 : 30.05.2009 17:11:27 »

Sen takia mä sen lainausmerkkeihin laitoinki, kyl tiedän mitä on firman pyöritys on jo hieman siitä kokemusta, mut mä kattelin hieman pidemmällä tähtäimellä tota, eli et se jossai vaihees kasvas tarpeeks isoks ni sitte jäis se oma tekeminen hieman vähemmälle.. Alussahan sitä tekemistä riittää kyl ihan liianki kans, mut eipä pidä niin suppeakatseisesti maailmaa katsella Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #10 : 30.05.2009 17:16:59 »

pluto aspect_opp kuu Käsittääkseni merkitsee emotionaalisia blokkeja. Pidät tunteita sisällä ja sinun on ehkä vaikea osoittaa niitä. Saatat esittää usein, että kaikki on hyvin, vaikka ei olisi.  kuu on vielä 8 huoneessa, eli salaisuuksien, muutoksen ja kuoleman huoneessa, mikä on myös  skorpioni ja  pluto huone.

Tässä oli sulle nyt tätä  pluto aspect_opp kuu katson vielä enemmän sun kartalta, mutta tähän aspektiin vielä, niin eipä näytä helpolta toi. Miten itse koet sen?
Kyllä se ainakin aiemmassa vaiheessa elämää oli ihan selkeästi esillä, pidin itselläni kaikkia synkeyksiä mitä mun (lähi)historiaan tässä kuului, mut myöhemmin oon nyt huomannu et pääsee vähemmällä kun puhuu muiden kanssa, varsinkin niiden jotka ovat itselle läheisiä ja sellaisia joihin voi luottaa. Tunteiden (etenkin rakkauden) osoittaminen ei mulle oo enää nykysin niin vaikeaa, mut sanotaan et sillo junnumpana tietty kaikki oli vähän sellasta uuden opettelua. Ehkä eniten vaikeaa oli kun isoveli kuoli, ja sitten kun kaikki alkoi kyselemään miten siitä kävi jne. niin menin siitä vähän ns. lukkoon, joka sitten myöhemmin kyllä aukesi.

Jos tää ny samaan liittyy mitenkään, niin joskus teen sellasta ns. "kiusaa", et testaan miten ihmiset reagoi mihinkin uglystupid2 vaikkei väitteet välttämättä ees olis totta. Onneks tostakin kieroudesta oon päässy jo eroon, mut joskus ihan itekki aina säikähin ja kammoksuin et mikäs hemmetti tää sammakko ny täl kertaa oli.. Toi Pluto mulle vähän mysteerinen tuntus olevan, ja toisaalta ihmetyttääkin miten se oikein vaikuttaa Smiley Kiitos jo tähän asti vastauksistasi LYV smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 30.05.2009 17:40:30 »

mut mä kattelin hieman pidemmällä tähtäimellä tota, eli et se jossai vaihees kasvas tarpeeks isoks ni sitte jäis se oma tekeminen hieman vähemmälle.. Alussahan sitä tekemistä riittää kyl ihan liianki kans, mut eipä pidä niin suppeakatseisesti maailmaa katsella Smiley

No voihan sitä unelmoida, mutta kyllä se yleensä niin on,
että mitä suuremmaksi yritys kasvaa, sen enemmän hommaa,
vaikka työntekijöiden määrä kasvaa. Undecided

Jos unelmoi olevansa pelkkä rahan saaja yrityksestään,
eikä tehdä töitä (kovasti) ja ottaa lokoisasti,
niin ehdottaisin silloin sijoitustoimintaa,
mutta silloin pitää olla sitä tuohta valmiina sijoittaa. Wink
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #12 : 30.05.2009 18:26:31 »

pluto aspect_opp kuu Käsittääkseni merkitsee emotionaalisia blokkeja. Pidät tunteita sisällä ja sinun on ehkä vaikea osoittaa niitä. Saatat esittää usein, että kaikki on hyvin, vaikka ei olisi.  kuu on vielä 8 huoneessa, eli salaisuuksien, muutoksen ja kuoleman huoneessa, mikä on myös  skorpioni ja  pluto huone.

Tässä oli sulle nyt tätä  pluto aspect_opp kuu katson vielä enemmän sun kartalta, mutta tähän aspektiin vielä, niin eipä näytä helpolta toi. Miten itse koet sen?
Kyllä se ainakin aiemmassa vaiheessa elämää oli ihan selkeästi esillä, pidin itselläni kaikkia synkeyksiä mitä mun (lähi)historiaan tässä kuului, mut myöhemmin oon nyt huomannu et pääsee vähemmällä kun puhuu muiden kanssa, varsinkin niiden jotka ovat itselle läheisiä ja sellaisia joihin voi luottaa. Tunteiden (etenkin rakkauden) osoittaminen ei mulle oo enää nykysin niin vaikeaa, mut sanotaan et sillo junnumpana tietty kaikki oli vähän sellasta uuden opettelua. Ehkä eniten vaikeaa oli kun isoveli kuoli, ja sitten kun kaikki alkoi kyselemään miten siitä kävi jne. niin menin siitä vähän ns. lukkoon, joka sitten myöhemmin kyllä aukesi.

Jos tää ny samaan liittyy mitenkään, niin joskus teen sellasta ns. "kiusaa", et testaan miten ihmiset reagoi mihinkin uglystupid2 vaikkei väitteet välttämättä ees olis totta. Onneks tostakin kieroudesta oon päässy jo eroon, mut joskus ihan itekki aina säikähin ja kammoksuin et mikäs hemmetti tää sammakko ny täl kertaa oli.. Toi Pluto mulle vähän mysteerinen tuntus olevan, ja toisaalta ihmetyttääkin miten se oikein vaikuttaa Smiley Kiitos jo tähän asti vastauksistasi LYV smitten

Eipä mitään, anytime.  Smiley  pluto sisältää kaikenlaista muutokseen, ja jälleen kuolemaan ja kaikenlaista alamaailmaan liittyvää. Muutos (transformaatio) ja sellainen syvä ymmärtämys ja tietämys ovat tämän planeetan positiivisimpia asioita.
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #13 : 30.05.2009 18:33:03 »

Eipä mitään, anytime.  Smiley  pluto sisältää kaikenlaista muutokseen, ja jälleen kuolemaan ja kaikenlaista alamaailmaan liittyvää. Muutos (transformaatio) ja sellainen syvä ymmärtämys ja tietämys ovat tämän planeetan positiivisimpia asioita.
Toi selittääkin omalla kohdalla hyvin paljon, jotenki tuntuu vaan et ymmärrystä ja tietämystä asioista tuntuu olevan hieman liikaakin, pelottaa välistä itseäkin.. Jos ny lähtis ulkoilemaan kaiken tän tiedon jäliltä, tiedä mitä ihmeitä voi vielä tapahtua tälle illalle Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
LYV
Vieras
« Vastaus #14 : 30.05.2009 18:49:14 »

Eipä mitään, anytime.  Smiley  pluto sisältää kaikenlaista muutokseen, ja jälleen kuolemaan ja kaikenlaista alamaailmaan liittyvää. Muutos (transformaatio) ja sellainen syvä ymmärtämys ja tietämys ovat tämän planeetan positiivisimpia asioita.
Toi selittääkin omalla kohdalla hyvin paljon, jotenki tuntuu vaan et ymmärrystä ja tietämystä asioista tuntuu olevan hieman liikaakin, pelottaa välistä itseäkin.. Jos ny lähtis ulkoilemaan kaiken tän tiedon jäliltä, tiedä mitä ihmeitä voi vielä tapahtua tälle illalle Smiley

Mene ulos ja ota selvää.  coolsmiley Itse olen  :pluto:tyttönä erittäin seikkailunhaluinen, että se menee meilkein jo vaaravyöhykkeelle.  2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: