Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Narsismi  (Luettu 39735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Antlous
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 27.03.2009 22:53:53 »

Hei.

Erosin juuri puolitoista vuotta kestäneestä ja ensimmäisestä seurustelusuhteestani. Exän kanssa viime kerran jutellessani aloin vakavissani miettimään olenko narsisti.. Takerruin häneen ja vaadin häneltä jatkuvaa tunnustusta että hän rakastaa minua eikä petä. Jos en sitä saanut syyllistin häntä ja muutuin kylmäksi jotta sain haluamani. Uhkailin myös erolla vähän väliä. Olen koko ajan tajunnut että olin kohdellut häntä huonosti, pystymättä muuttamaan käytöstäni. Nyt eron sattuessa tajusin asian koko karmeudessaan. Häpeän kuinka olinkaan kohdellut toista ihmistä. Olen aina pitänyt itseäni empaattisena ja ns. kilttinä ihmisenä. En vain tajua miksi käyttäydyin niin kuin käyttäydyin. Ennen tätä parisuhdetta en ole vastaavaa tehnyt. Tosin olen kärsinyt itsetunto ongelmista ja masennuksesta yläasteesta lähtien.

Haluaisin tietää osaako joku sanoa syntymäkartastani mikä viittaisi tälläiseen, itse en näitä osaa lukea.. Ja vielä parempi olisi jos joku osaisi sanoa mitä voisin tehdä muuttaakseni itseäni. En todellakaan halua että kukaan joutuu enää kärsimään vuokseni Sad

-Häpeilevä narsisti(?)
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.03.2009 23:51:16 »

Narsisti ei usko olevansa narsisti - eli et ole siis toisin sanoen narsisti. Smiley

Olet todennäköisesti ihminen, joka menettämisen pelon takia käyttäytyy erittäin mustavalkoisilla ja ääripään tavoilla, koska omat tunteetkin menevät sitä rataa. Taustalla varmasti sitten itsetunto-ongelmia, ajatuksia siitä, että ei ansaitse rakkautta ja "kaikki jättävät kuitenkin"-tyylisiä ajatuksia jne.

Astrologisesti kannattaa tutkailla Kuu neliö Saturnus, Merkurius neliö Saturnus sekä Kuu neliö Mars sekä Merkurius neliö Mars asetelmia, mitkä ovat kartallasi.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Antlous
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2009 00:24:16 »

Kiitos vastauksesta Smiley

Ehkä minussa on vielä toivoa. Nyt sitä vaan on aivan hukassa tunteiden kanssa ja sitä ikävöi ihmistä ketä oli niin pahasti kohdellut. Hän oli ja on aivan ihana ihminen ja tulen välittämään hänestä aina. Häpeän vaan kovasti kuinka häntä olin kohdellut..

Pitääpi joskus lukaista tuo tietopaketti tuolta että oppii lukemaan tuota syntymäkarttaa.. Smiley
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #3 : 31.03.2009 07:52:50 »

Toinen joka tuli mieleen ennenkuin huomasin syntymävuotesi, oli että olisit ollut vielä teini-iässä Smiley Itselläni nimittäin edellisen 4 vuotta kestäneen suhteen alkupuolella oli aivan samanlaisia "oireita", jos en muuta keksinyt niin uhkailin itsemurhalla. Myöhemmin sitten aloin kasvamaan aikuisemmaksi ja huomasin, että eihän tuossa nyt ollut mitään järkeä. Sillä on enemmänkin tekemistä traumojen, ja sulkeutuneiden cakrojen kanssa, koska suurinosa omistushaluista keskittyy juuri erääseen tiettyyn cakraan joka on hyvin matala energiainen. Tietoisuutensa kun pystyy nostattamaan ylemmäksi, niin nämä "tunteet" ja omistushalut alkavat muuttua empatiaksi ja välittämiseksi sekä myötätunnoksi.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2009 08:01:56 »

Hei.

Erosin juuri puolitoista vuotta kestäneestä ja ensimmäisestä seurustelusuhteestani. Exän kanssa viime kerran jutellessani aloin vakavissani miettimään olenko narsisti.. Takerruin häneen ja vaadin häneltä jatkuvaa tunnustusta että hän rakastaa minua eikä petä. Jos en sitä saanut syyllistin häntä ja muutuin kylmäksi jotta sain haluamani. Uhkailin myös erolla vähän väliä. Olen koko ajan tajunnut että olin kohdellut häntä huonosti, pystymättä muuttamaan käytöstäni. Nyt eron sattuessa tajusin asian koko karmeudessaan. Häpeän kuinka olinkaan kohdellut toista ihmistä. Olen aina pitänyt itseäni empaattisena ja ns. kilttinä ihmisenä. En vain tajua miksi käyttäydyin niin kuin käyttäydyin. Ennen tätä parisuhdetta en ole vastaavaa tehnyt. Tosin olen kärsinyt itsetunto ongelmista ja masennuksesta yläasteesta lähtien.

Haluaisin tietää osaako joku sanoa syntymäkartastani mikä viittaisi tälläiseen, itse en näitä osaa lukea.. Ja vielä parempi olisi jos joku osaisi sanoa mitä voisin tehdä muuttaakseni itseäni. En todellakaan halua että kukaan joutuu enää kärsimään vuokseni Sad

-Häpeilevä narsisti(?)

Se että tiedostat ongelmasi, kertoo jo että et ole narsisti. Narsisti ei näe vikaa itsessään. Sinä näet.
Nyt kun tiedät että olet toiminut oudosti niin sinun on helppo alkaa saamaan muutosta aikaan Smiley
Kuun ja saturnuksen neliö tosiaan luo epävarmuutta. Siitä uskoisin ongelmasi johtuneen. Tutki karttaasi, se voi tuoda paljon vastauksia Smiley
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #5 : 31.03.2009 12:09:00 »

Hyvin tutulta kuullostaa tämä käytös oman ensimmäisen "oikean" suhteeni alkuvuosilta. Taustalla oli ainakin omalla kohdallani käsittelemätön, lapsuudenaikaisesta kokemuksesta - menetin äitini todella nuorena -  kumpuava  hylätyksi tulemisen pelko. Kartallani tämä ilmenee selviten  12. huoneen  saturnus  aspect_inc  5.huoneen  kuu aspektina. Onneksi sekä kumppanini että minä tiedostimme ongelman, ja opin käsittelemään tunteitani suhteen aikana.

Sitä tämä oppimisprosessi ei tietenkään sitten muuttanut, että olimme muuten sopimattomat elämään yhdessä, ja riitelimme jatkuvasti (itkuraivareita vedettiin puolin ja/tai toisin pahimmillaan vähintään viikottain). Lopulta epäilimme kumpikin olevamme sopimattomia parisuhteeseen. Mutta kuinka ollakkaan, nyt olemme olleet kumpikin jo useamman vuoden suhteessa, jossa toinen osapuoli ei johdakkaan ukkosta samalla tavalla kuin me keskenämme  - ilmeisesti kiitos kummankin kartoilta lyötyvien ja toisiinsa aspektoituvien  aurinko / pluto (eksällä vielä 7. huoneessa) aspect_squ  kuu kuvioden -  , jolloin riidat ovat paitsi vähemmän repiviä, myös huomattavasti harvinaisempia.
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #6 : 12.04.2009 00:21:42 »

Minustakin vaikuttaisi että kehitys ihmisenä on ollut vielä kesken, joten ei voida iskeä sellaista kamalaa leimaa kuin "narsisti". Ei edes "riippuvainen", mikä voisi tulla kyseeseen mikäli sama kuvio alkaa toistua toistumistaan parisuhteesta toiseen.

Itsekin olin jo 28-vuotias kun löysin nykyisen kumppanini, ja silti vain alkuvuodet menivät lapsellisten riitojen parissa puolin ja toisin. Pahan riidan tuoksinassa ulkopuolinen olisi saattanut kuvitella kumpaisestakin että olemme valmista kamaa lataamoon. Erolla uhkailtiin, mies välillä itsarilla tai tapolla, itse muutaman kerran löinkin ja niin päin pois. Aivan älytöntä touhua. Ehkä olimme molemmat myöhään kypsyvää sorttia tai sitten vain epävarmuus toisen ihmisen suhteen oli niin suuri, kun ei kovin hääppöisiä kokemuksia ihmisistä ole entuudestaan ollut muutenkaan, kummallakaan tahoillaan (vanhemmat, työ, koulu jne.)

 buck2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 13.04.2009 11:10:47 »

varsinainen narsismikuvio on sun 0 ven....heikko itsetunto ei ole narsismia vaan ehkä elämän kolhuista aiheutunut. Aito narsisti rakastaa itseään yli kaiken eikä näe mitään vikaa itsessään ainoastaan muissa.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #8 : 13.04.2009 12:28:15 »

varsinainen narsismikuvio on sun 0 ven....heikko itsetunto ei ole narsismia vaan ehkä elämän kolhuista aiheutunut. Aito narsisti rakastaa itseään yli kaiken eikä näe mitään vikaa itsessään ainoastaan muissa.
Mä kuitenkin olisin tästä hiukan erimieltä...
Kaksi vuotta väkivaltaisen narsistin kanssa eläneenä voin todeta, että narsisti kyllä pöyhkeilee ja tärkeilee itsellään, mutta sillä ei ole todellisen itsensä rakastamisen kanssa mitään tekemistä vaan todellisuudessa itsetunto on pojimmiltaan niin heikko ja olo huono, että tekee varsinaisia ylilyöntejä suhteessa itseensä ja muihin. Sellainen ihminen joka todella hyväksyy itsensä ja rakastaa itseään yli kaiken, ei sellaisella henkilöllä ole mitään tarvetta korostaa itseään tai oll ilkeä toisille koska hän tietää ettei häneltä mitään puutu. Narsistin(ja kenen tahansa muukin) ilkeilyt voisi laskea rakkauden pyynnöksi, tämä on mielestäni hyvin voimaannuttava ajatus.
Oprah sanoi, että kaikki maailman ongelmat johtuvat heikosta itsetunnosta ja sellainen joka luokitellaan narsistiksi omaa poikkeuksellisen heikon itsetunnon.

Astrologisesti Leijona(ego) varmaankin kuvaa parhaiten narsisteja.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2009 12:29:51 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.04.2009 17:25:19 »

"Narsistinen persoonallisuushäiriö on oireyhtymä, johon kuuluvat muun muassa seuraavat
piirteet: itsekeskeisyys, manipuloivuus, hallitsevaisuus ja tunteettomuus.
Tunnetasolla tällainen ihminen on pinnallinen, impulsiivinen, kateellinen, toisia omiin tarpeisiinsa käyttävä, ihailua vaativa, itsestään ja ominaisuuksistaan suuria kuvitteleva, vastuuton, ei koe syyllisyyden tuntoa ja lisäksi hänellä on empatian puute. Hän ei ota riittävästi huomioon muita ihmisiä tai heidän tarpeitaan ja oikeuksiaan, vaan käyttäytyy ylimielisesti ja röyhkeästi. Hänellä ei ole kykyä tai halua myötäeläytyä toisen tilanteisiin tai tunteisiin.
Narsistisen persoonallisuushäiriön on tutkimusten mukaan todettu olevan enemmän kehityksellinen kuin synnynnäinen häiriö.
Tilastollisesti naisia on tämän ilmiön piirissä vähemmän eli miespuolisia psykopaatteja on enemmän, mutta ei se ole mikään harvinaisuus naistenkaan kohdalla. Persoonallisuushäiriöisen henkilön tavoitteena on saada rahaa, arvostusta, valtaa tai vapauksia. Rakkauden nimissä he hakevat toisista ihmisistä lämpöä, seksuaalista tyydytystä, turvaa, ruokaa ja rahaa. Heidän tehtäväänsä helpottaa se, että niin moni uskoo järkkymättä ihmisen hyvyyteen"


Miten itsetunto voi olla heikko jos hlö itse uskoo olevansa kaikkivoipa? Mä en lukis sitä heikkoudeksi vaan lähinnä mielensairaudeksi.

Lainaus
Sellainen ihminen joka todella hyväksyy itsensä ja rakastaa itseään yli kaiken, ei sellaisella henkilöllä ole mitään tarvetta korostaa itseään tai oll ilkeä toisille koska hän tietää ettei häneltä mitään puutu. Narsistin(ja kenen tahansa muukin) ilkeilyt voisi laskea rakkauden pyynnöksi

Kuinka moni tuntee ihmisen joka hyväksyy itsensä pyyteettömästi ja joka ei korosta itseään? Mä en ainuttakaan. Tai sitten ne on näitä munkkeja/nunneja, jotka eivät ole tekemisissä tavisten kanssa.

Ja tohon rakkauden pyyntöön vastaisin:  "Hänellä ei ole sairauden tuntoa eikä hän tiedosta omaehtoisesti, että hänen vaikeutensa johtuvat hänestä vaan hän on aina sitä mieltä, että vaikeuksien syy on hänen ulkopuolellaan ”tyhjänpäiväisissä” säännöissä, laeissa, yhteiskunnassa, muiden ihmisten ymmärtämättömyydessä, mutta ei koskaan hänessä itsessään."
 Miten tommosen ihmisen siis voi saada ymmärtämään miten hirvee ihminen se on? ei mitenkään!

ja jos narsistia rangaistaan jskin mihin tämä ei edes tajua syyllistyneensä :  narsistisesti häiriintynyt kokee sanktion tai rajan paranoidisella tavalla itseensä kohdistuneena vääryytenä ja vainona.

Mä tunnen myös narsistin ja se on just tommonen tollo ettei se tajua vaikka rautalangalla vääntäisi että se on väärässä jossakin asiassa. Narsisti ei edes ymmärrä mahdollisuutta että hän voisi olla väärässä, nou wei, muut on väärässä hän oikeassa. Ja nauraa paskaset naurat sun/mun väitteille rakkauden kaipuusta.




tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #10 : 13.04.2009 17:59:20 »

"Narsistinen persoonallisuushäiriö on oireyhtymä, johon kuuluvat muun muassa seuraavat
piirteet: itsekeskeisyys, manipuloivuus, hallitsevaisuus ja tunteettomuus.
Tunnetasolla tällainen ihminen on pinnallinen, impulsiivinen, kateellinen, toisia omiin tarpeisiinsa käyttävä, ihailua vaativa, itsestään ja ominaisuuksistaan suuria kuvitteleva, vastuuton, ei koe syyllisyyden tuntoa ja lisäksi hänellä on empatian puute. Hän ei ota riittävästi huomioon muita ihmisiä tai heidän tarpeitaan ja oikeuksiaan, vaan käyttäytyy ylimielisesti ja röyhkeästi. Hänellä ei ole kykyä tai halua myötäeläytyä toisen tilanteisiin tai tunteisiin.
Narsistisen persoonallisuushäiriön on tutkimusten mukaan todettu olevan enemmän kehityksellinen kuin synnynnäinen häiriö.
Tilastollisesti naisia on tämän ilmiön piirissä vähemmän eli miespuolisia psykopaatteja on enemmän, mutta ei se ole mikään harvinaisuus naistenkaan kohdalla. Persoonallisuushäiriöisen henkilön tavoitteena on saada rahaa, arvostusta, valtaa tai vapauksia. Rakkauden nimissä he hakevat toisista ihmisistä lämpöä, seksuaalista tyydytystä, turvaa, ruokaa ja rahaa. Heidän tehtäväänsä helpottaa se, että niin moni uskoo järkkymättä ihmisen hyvyyteen"


Miten itsetunto voi olla heikko jos hlö itse uskoo olevansa kaikkivoipa? Mä en lukis sitä heikkoudeksi vaan lähinnä mielensairaudeksi.

Lainaus
Sellainen ihminen joka todella hyväksyy itsensä ja rakastaa itseään yli kaiken, ei sellaisella henkilöllä ole mitään tarvetta korostaa itseään tai oll ilkeä toisille koska hän tietää ettei häneltä mitään puutu. Narsistin(ja kenen tahansa muukin) ilkeilyt voisi laskea rakkauden pyynnöksi

Kuinka moni tuntee ihmisen joka hyväksyy itsensä pyyteettömästi ja joka ei korosta itseään? Mä en ainuttakaan. Tai sitten ne on näitä munkkeja/nunneja, jotka eivät ole tekemisissä tavisten kanssa.
Kyllä minä ainakin tunnen, useitakin, sellaisia jotka ovat antaneet itsellensä anteeksi ja löytäneet sellaisen mielentilan ja itse opettelen joka päivä rakastamaan itseäni enemmän, se on elämäni tärkein läksy - ja itseasiassa se on jokaisen ihmisen tärkein läksy - jotta pystyisi rakastamaan muita. Juuri sen tähden ettei kukaan kykene rakastamaan toista jollei itsessä ole rakkautta ja narsistissa sitä on tavattoman vähän. Toisin sanoen jos ämpäri on tyhjä niin ei sieltä voi antaa mitään kun ei siellä ole mitään mitä antaa ja jos ei sinulla ole rakkautta sinun tulee antaa sitä itsellesi jotta sen voi taas antaa eteenpäin ja sen minkä antaa, sen saa... saat sen mistä luovut. Ja mitä enemmän itseää rakastaa sitä enemmän omaa rakkautta jota jakaa ja ilmentää.
Jos minulta joskus kysytään, että miten saa parisuhteeseen lisää 'suolaa,' kehoitan henkilöä rakastamaan itseänsä enemmän, se toimii pomminvarmasti, kokeilkaapa vaikka.
Itsensä rakastaminen on tie valaistumiseen sillä rakkaus on valoa ja muistetaan vielä, että Jumala - elämä -rakkaus - valo - kauneus ovat synonyymejä.
Rakkaus on kaikki mitä on ja rakkaus on meidän todellinen identiteettimme ja todellisuutemme, jonka esim narsisti on vain unohtanut.Tämä olisi hyvä antaa itsellensä anteeksi jotta siitä sitten pääsee eteenpäin.
Tuomitsemisesta ei ole mitään hyötyä kenellekkään.

Julkkiksista rakastamani esimerkki Paula Koivuniemi on kertonut avoimesti, että joitakin vuosia sitten päätti todella hyväksyä itsensä ja rakasta itseänsä sellaisena kuin on ja kyllä sen muutoksen mielestäni hänessä huomaa. Rakkaus itseä kohtaan tuo loistokkuutta henkilöön eikä sitä pidä sekoittaa pöyhkeyteen.

Ja tohon rakkauden pyyntöön vastaisin:  "Hänellä ei ole sairauden tuntoa eikä hän tiedosta omaehtoisesti, että hänen vaikeutensa johtuvat hänestä vaan hän on aina sitä mieltä, että vaikeuksien syy on hänen ulkopuolellaan ”tyhjänpäiväisissä” säännöissä, laeissa, yhteiskunnassa, muiden ihmisten ymmärtämättömyydessä, mutta ei koskaan hänessä itsessään."
 Miten tommosen ihmisen siis voi saada ymmärtämään miten hirvee ihminen se on? ei mitenkään!

ja jos narsistia rangaistaan jskin mihin tämä ei edes tajua syyllistyneensä :  narsistisesti häiriintynyt kokee sanktion tai rajan paranoidisella tavalla itseensä kohdistuneena vääryytenä ja vainona.

Mä tunnen myös narsistin ja se on just tommonen tollo ettei se tajua vaikka rautalangalla vääntäisi että se on väärässä jossakin asiassa. Narsisti ei edes ymmärrä mahdollisuutta että hän voisi olla väärässä, nou wei, muut on väärässä hän oikeassa. Ja nauraa paskaset naurat sun/mun väitteille rakkauden kaipuusta.

No niinhän se on, hänellä on niin huono olo sisällänsä ettei kestäisi sen asian myöntämistä, että on toiminut väärin. kun ei ole koskaan oppinut antamaan itsellensä anteeksi vaikka anteeksiantokin on vain päätös.
Silloin he ovat valmiita vääntämään vaikka mustan valkoiseksi.  Undecided
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 14.04.2009 12:15:46 »

Todella hienosti kirjoitettu Theukselta,
ja olen myöskin samaa mieltä.  Smiley

Onhan jokaisella käytöksellä aina jokin syy siellä syvällä.

Tästä päästään siihenkin kysymykseen, että ihmettelen miksi ihmiset pitävät vahvuutena sitä että ollaan kovia eikä näytetä että pelätään? Itsekkäitä hyväksikäyttäjiä pidetään jotenkin vahvoina ihmisinä? Kuitenkin luulen kaikkien tietävän, että sen kovan kuoren ylläpitäminen on paljon helpompaa kuin herkkyytensä näyttäminen. Kyllä nuo narsistit jos ketkä tarvitsisivat apua..
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #12 : 03.05.2009 15:54:20 »

Kaikki muu yllämainittu olikin jo hienosti kuvailtu. Mä huomasin seuraavaa:

 pluto 8 h  aspect_squ  venus 1 h eli mustasukkaisuuteen perustuva suhde, joka vaikuttaa yksilön itsetuntoon (1 huone = minän huone).

Muiden kanssa samaa mieltä, että et ole narsisti.  Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 06.07.2009 20:45:50 »

Mielenkiintoinen aihe!

En ole tähän aikaisemmin puuttunut, mutta olen jo pitemmän aikaa tutkaillut narsismia ja mietiskellyt mistä se voisi johtua. Yhdyn täysin siihen, että narsismin juuret ovat huonossa lapsuudessa -jotain on sattunut lapsen ollessa pieni. Esim. äitisuhde on jäänyt huonoksi tai lapsi on muuten kokenut olevansa tarpeeton, ja tästä kaikesta on kehittynyt todella huono itsetunto.

Muistui myös mieleen psykologian opettajani, joka sanoi että kaikki maailman sodat syntyvät ihmisen päässä, silloin kun siellä on tarpeeksi vihaa.

Narsisti epäonnistuu kaikissa parisuhteissaan muttei ikinä näe syytä itsessään. Samoin hän ajautuu työpaikalla ristiriitoihin muttei edelleenkään näe että olisi itse syypää.

Itse tunnen kaksi vaikeaa narsistia. Toinen on sanonut, ettei voi ostaa lottoa, koska on niin varma että voittaa miljoonan, jolloin maailma menisi sekaisin. Grin  Grin Hänellä on lapsia kolmen eri kumppanin kanssa, ja kaikista hän tuumaa että olivatpa varsinaisia, itse hän ansaitsee paremman...

Mutta yksi asia on varma. Jos itse epäilee olevansa narsisti niin ei ole. Narsisti kun ei näe itsessään mitään vikaa eikä edes epäile että hänessä voisi olla...

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 07.07.2009 15:29:35 »


Mutta yksi asia on varma. Jos itse epäilee olevansa narsisti niin ei ole. Narsisti kun ei näe itsessään mitään vikaa eikä edes epäile että hänessä voisi olla...


 .... :Smiley  Tongue

Tunnistin itseni kaikesta kirjoittamastasi, paitsi että minulla ei ole kolmea lasta
(ainakaan kukaan ei ole vielä ilmoittanut), Shocked mutta tämä viimeinen lause pelasti minut! :Smiley

Olen aina epäillyt olevani pahemman luokan narsisti,
mutta todellisuudessa taidan olla suorastaan täydellinen ihminen! Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: