Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Niizu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #60 : 18.06.2007 16:35:50 »

Täällä yksi rapu-nousuinen lisää Smiley. Joudun tuon tuostakin todistamaan täysi-ikäisyyteni vaikka 30 vuotta on plakkarissa, laitan sen tuon rapu-nousun piikkiin. Itse "ravustuin" tuossa 25-vuotiaana, vähän sen jälkeen, minäkin joka ei ole voinut sietää (melkein) lapsia rupesi yht´äkkiä haaveilemaan omasta perheestä smitten..vielä perhe on hakusessa, mutta kaikki aikanaan. Myös ulkomuoto on tullut enemmän rapuamaiseksi. Olen Aurinko- skorppari, joten rapu tuo minuun pehmeyttä, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin 2funny
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #61 : 24.06.2007 20:52:36 »

Minulla nousee neitsyt. On muuten ihan hyvä vaan, tasoittaa vähän oinas-luonnettani. :Smiley

Minua muuten luullaan ihan täysillä vielä ala-ikäiseksi ja jopa yläasteelaiseksi.  Shocked
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
mirka222
Vieras
« Vastaus #62 : 25.06.2007 20:25:20 »

Minulla myös aurinko oinas ja nouseva neitsyt ja kaikki luulevat aina 15-17 vuotiaaksi vaikka oikeasti 21, kuulemma luonteeltanikin ainainen lapsi :Smiley
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #63 : 25.06.2007 21:23:41 »

Minulla myös aurinko oinas ja nouseva neitsyt ja kaikki luulevat aina 15-17 vuotiaaksi vaikka oikeasti 21, kuulemma luonteeltanikin ainainen lapsi :Smiley

Vau, ehkä sitä on liikkeellä meissä oinas/netsyissä.. :Smiley (ja minähän en ikinä kasva aikuiseksi  Grin)
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
eve
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #64 : 27.06.2007 22:12:35 »

Nousevalta merkiltäni oon neitsyt, mutta tässä olen vasta hiljakseen alkanut syventymään siihen merkkiin joten vielä en kyllä osaa sanoa, mitä tuntuu ja näkyy  Smiley
tallennettu
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #65 : 27.06.2007 22:35:08 »

Nouseva jousimies olen. Tämä näkyy varmaankin siinä, että huumoria tulee aika paljon viljeltyä puolituttujen kanssa ja vähän tutumpienkin. Nouseva jouskari myös keventää hieman olemustani, joka muuten saattaisi olla turhankin intensiivinen.
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #66 : 28.06.2007 08:05:24 »

Oon varmaan jo vastannu tähänkin, mut nousevana jouskarina nauran paljon ja kovalla äänellä  Cheesy Olen iloinen ihminen ja yleensä melkein aina hyvällä tuulella ja erittäin optimistinen  Wink
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #67 : 28.06.2007 20:03:27 »

Olen joskus äänestänyt, mutta näköjään on tuo kommentti jäänyt kokonaan.. Siis nousu- jousimies olen..

Nuorempana lähestyessäni 3 -kymppiä minulla oli paljonkin monikulttuurisia ystäviä, mutta ei enää.. Samoin olen kyllä opiskellut elämäni aikana hyvinkin paljon. Yhteensä ainakin 20 vuotta elämästäni olen opiskellut jotain.. Ja uutta janoan edelleen...

Mitä lienee kertoo vapauden kaipuusta, että olen yhä sinkku ja lapseton... Ja että nyt lähestyessäni 40, on kaipaus matkustella kova, ensimmäisen kerran elämässäni..
tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #68 : 28.06.2007 20:50:59 »

 askendentti  leijona  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
julyette
Vieras
« Vastaus #69 : 28.06.2007 21:00:02 »



     askendentti    neitsyt   Smiley
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #70 : 30.06.2007 13:41:46 »

 askendentti kauris minulla, ja kyllä se ainakin ulkonäossä näkyy (keskipituinen, hoikka, tumma), ja luonteessakin vaikuttaa (varautunut, määrätietoinen, näennäisen vaatimaton jne.). Nouseva planeetta  neptunus kyllä ajoittain vähän sotkee Kauriin järkevyyttä ja maanläheisyyttä, välillä olen muissa maailmoissa ja aikamoisen epäkäytännöllinen. Olen kai vähän sellainen, miten vanha Kauriin merkki kuvattiin: Kauriin eturuumis mutta kalan pyrstö. Erikoinen yhdistelmä...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #71 : 30.06.2007 16:40:05 »


Olen aurinko HÄRKÄ ja nousu JELLONA, ja sen huomaa heti kun astun ihmisten joukkoon-- vaikka mikä painais pitää mennä pää pystyssä,ja olla kuin " huoleton hevonen",-mutta sitten kotona hakeudun omiin oloihini, ja tykkään olla paljon yksin.

Samoin kun avaan työpaikan oven persoona muuttuu. Grin
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: leet



Profiili
« Vastaus #72 : 01.07.2007 17:08:04 »

 askendentti vesimies. Tykkää olla omassa rauhassaan, ja omissa ajatuksissaan. Pitää viisaista, henkisesti itsenäisistä ja selkeistä ihmisistä. Mielistelijöitä ja utelevaisia kavahtaa. Pakkomielteistä yhteydenpitoa samoin.

Vapaus... mikä ihana sana.

Mutta mutta... Täällä on lueteltu jos minkäkinlaisia yhdistelmiä  askendentti aurinko siis. Kaikki luonnehdinnat kolahtavat meikäläiseen jollain painoarvolla. Muuan astrologikursseja vetänyt ja tarkkoja määritelmiä persoonallisuuksista antanut Jyri Kallio sanoi kauan sitten, että Davidin tähteä moninkertaisesti kartallani kantavana, mikä tahansa ohitus tai toisen persoonan piirre heläyttää täyteen käyntiin minäni joka solun. Sellaista on  :vesimies:n 'rajattomuus'.

Tosiasiassa rajoittavuus nousee usein esille, kun törmää asioihin, tapahtumiin tai ihmisiin, joissa kielteisyys, epätodellinen irrallisuus, ripustautuvuus tai määräävyys /toisten mieleisekseen muokkaminen ovat taustalla vaikuttava tai vahvimmin esiinnouseva piirre.


Siltikin. Kiitos mielenkiintoisesta aiheesta. Pistää miettimään monelta kannalta luonteita ja kunkin tapaa toteuttaa minuuttaan.

Huomasin vain, että nousumerkin tulkinnan yhteydessä on syytä huomioida myös laskeva merkki ja sen ominaispiirteet sekä vaikuttavuus. Itselläni laskeva 'jellona' vaikuttaa vahvasti, sekä  neitsyt vertex-piirteet on löydettävissä noista  askendentti neitsyt tulkinnoista.

Tosin tässä koko ajan käsitellään Radix-karttaa. Viehättävyydessään ja osuvuudessaan progressio- ja Auringonpaluu-kartat kertovat ihmisen nykyminästä paaaaaljon enemmän.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2007 17:23:16 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #73 : 01.07.2007 21:28:45 »

Olet tavallaan oikeassa t touhula. Mutta mitäs kun ajattelin että en menekään sinne Turkuun lokakuussa.. mitäs sitten tapahtuu tai jää tapahtumatta!  smitten

Todella jossain se oli sanottu, mutta noususkorppari on jotenkin ihan vastakkainen nousuvaa´an kanssa, tulee mieleen kolme tällaista. Joiden kanssa hankausta; yksi mukava asc scorp. Onhan minulla merkkari skorppari takataskussa, mutta ennen kaikkea korkealle tähtäävä jousi ja harmoninen vaaka.

Au veskarien kanssa olen tullutkin aikas hyvin toimeen.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2007 21:33:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
windy.fi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #74 : 09.07.2007 17:08:50 »

Nouseva leijona täällä -ja leijonoituu koko ajan enemmän. Huomionkipeyttä ja ylpeyttä on vaikka muille jakaa (vaikka taitaisi se palvonta sopia oinaallekin  Wink

Olen huomannut myös miten vaikeaa on käsitellä skorpioni-nousuisia/-aurinkoisia ihmisiä. Suhteeni heihin on joko tai: ylimpiä ystäviä/rakastajia tai sitten _todella_ verisiä vihamiehiä/naisia. Olen myös miettinyt liittyykö tämä toimeen tulemisen hankaluus siihen, että itselläni kuu löytyy skorpionin merkistä...
tallennettu

Asc: Leijona
Aurinko: Oinas
Kuu: Skorpioni

~First love yourself, then you can love someone else~
www.liveearth.msn.com
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: