Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: [1] 2 3 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134909 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 04.05.2007 18:30:29 »

Miten nousevamerkkisi sinussa näkyy, oletko aina huomannut nousevanmerkkisi itsessäsi vai onko jollekkin tapahtunut kuin minulle josta tuntuu että yht'äkkiä "ravustui"  Grin eli löysi itsestään yllättäen koko ajan enemmän nousevanmerkkinsä piirteitä.
Nykyään olen rasittavan rapumainen, oikeasti! Pässi on saanut väistyä ravun varjoon  Cool Cheesy No ei nyt ihan kokonaan kuitenkaan vielä  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.05.2007 18:37:34 »

vaaka olen nousultani mutta vaikea sanoa miten se minussa sitten näkyy...jotenkin tunnen kuitenkin omaavani enenpi vaakamaisuutta kun härkämäisyyttä joka olen aurinkomerkiltäni....
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 04.05.2007 18:41:52 »

Juu, vaaka nousee. Ja sen kyllä huomaa.
Sanotaanko että kaksosta on aurinkomerkin lisäksi PALJON kartallani mutta vaaka, joka on vain nousumerkkini, kuvastaa parhaiten luonnettani.
Päättäminen on yhtä tuskaa.
olipa kyse suuresta tai mitättömimmästä asiasta. Ei tule mitään. Ikinä mistään.
miellyttämisenhalu on raivostuttavaa ja aina joka päivänselvästä asiastakin toinen puoli on kaivettava esiin ja jahkailtava...
Aargh.
Värit on stemmattava ja taustahälyä ei saa olla. ympäristön on oltava tasapainossa. Kauneus ennenkaikkea!

 Tongue
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.05.2007 18:48:41 »

juuh miekin oon vaaka nousuisena huomannut tuon että kaikki värit yms. pitää olla harmoniassa kekenään muuten alkaa ahdistaa ja pahasti...

omasta mielestäni en koe olevani mitenkään miellyttämishaluinen mutta useasti saattaa tasapainoitella siinä miten kertoa jotain asiaa toisille sillä en ole kuitenkaan mielestäni luonna joka haluaa paha kellekkään...
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #4 : 04.05.2007 18:51:08 »

pässi, nouseva rapu tässä ja! Minulla vaihtelee oikku - rapu mutta aina on olleet molemmat perusominaisuudet  Smiley Kun sattuu niin rapu menee kuoreen ja oinas hakee sen sieltä pois.  Grin
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #5 : 04.05.2007 18:55:45 »

Yks vaaka lisää ilmoittautuu  Smiley

Värit, musiikki, kauneus, harmonia/tasapaino ovat mun elämässä pinnalla, vaakamaisuutta mielestäni. Päättäminen välillä vaikeaa ja mietin kokonaisuuden aina aika pitkälle, ennen kuin teen päätöksiä suuntaan tai toiseen. Myös kevyt flirttailu on arkipäivää...  Wink
Välillä toimeen tarttuminen laahaa, onko se sitten oinasta ( aurinkomerkkini ) vai vaakaa...
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #6 : 04.05.2007 21:04:56 »

Yllätyin pahan kerran, kun aikanaan selvitin nousevan merkkini. Piti oikein tarkistaa syntymäaika - ettäkö nouseva kaksoset? Ja mars ja kuukin kaksosissa...?  Shocked 

Toki minussa kaksosmaisiakin piirteitä on. Innostun helposti, suunnittelen ja haaveilen, pääni käy usein ylikierroksilla ja nautin suunnattomasti esimerkiksi opiskelusta. Kevyt kenttä-flirttikin onnistuu! Mutta sellainen tyypillinen puhelias ja sosiaalinen tuuliviiri en ole  Cheesy
Kartallani nousee voimakkaasti esiin myös keskitaivaan kauris, jonka piirteitä löydän itsestäni - enemmänkin kuin kaksosten. Esimerkiksi pitkäjänteisyys, sinnikkyys, harkitsevuus ja tunnollisuus kuulostavat pahasti kauriilta!

Henkilökohtaiset planeetat jakautuvat näiden kahden merkin kesken:

 kaksoset kuu mars
 kauris merkurius venus

Loppujen lopuksi taidan siis olla jonkinlainen sekametelisoppa kaksosia, kaurista ja aurinkomerkkiäni vesimiestä  coolsmiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 05.05.2007 13:34:39 »

Itse en huomaa mitään  :Smiley mutta jotkut ovat vihjailleet, jotta ärtymykseni joihinkin jousimiehiin johtuu samankaltaisuudesta  Wink ja ne piirteet ovat minusta ärsyttäviä itsessänikin  Angry
Tuo vaaka jutustelu... kuin miehestäni  angel hän myöskään ei osaa päättää joistakin asioista suuntaan eikä toiseen ja joskus kiusaankin menemällä itse mukaan... juu, ei, juu, ei  Wink
Ja se taas sitten pullistaa härän sieraimet hyvin nopeaan  Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8 : 05.05.2007 14:53:31 »

Aurinko oinas ja nousu jouskari. Kiinalainen hevonen.. 2funny
Ennen laukkasin sinne, mikä kiinnosti sen suurempia pohtimatta ja täysillä sittenkin- nyt kun tuo 30 on nurkan takana, on tää sarvipolle alkanut hidastamaan vahtia-melkein jo kävellään Grin.
Jännä huomata, että hitaampi vauhti tuottaa parempia tuloksia-oon oppinut käyttämään päätäni muuhunkin kun oman tahdon puskemiseen crazy2.
Tietynlaista vapautta olen löytänyt ja sen aion pitää mukanani smitten
Olen myös oppinut myöntämään jos olen ollut väärässä..aika paljon multa Grin

 smitten antaa kaikkien kukkien kukkia smitten
että tällanen päivä Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9 : 05.05.2007 19:33:29 »

Nousu  harka Toinen jo ketjussa, jes! Cheesy

Härkänousuisuus näkyy lähinnä tavoissa, ei niinkään ulkonäössä. Pidän tavattomasti kaikesta maanläheisestä mm. maataloudesta, kasveista ja eläimistä(paljon planeettoja myös huoneessa 6.). Pidän myös kaikesta aistillisesta; ruoasta, juomasta ja hmmm...petipuuhista, sekä taiteista ja sisustamisesta. Ammattinikin on taiteellinen.

Ulkonäöltäni en ole härkämäinen, olen pitkä, hoikka ja vaalea.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 06.05.2007 01:05:47 »

Olen nouseva neitsyt ja kyllä minussa on niitä neitsyen piirteitä...

Tässä Sepon tulkinnasta niitä minuun osuvia nousuneitsyt kuvauksia:


Neitsytnousuisena sinuun liittyy paljon mystisinä pidettäviä piirteitä.

Tulkitset elämän pieniä tapahtumia uskomattoman tarkasti ja pystyt ällistyttävällä tavalla huomaamaan, mitkä asiat ympäristössäsi eivät ole kohdallaan. Kun vielä pyrit mahdollisimman pian korjaamaan huomaamasi epäkohdat, olet jo kovaa vauhtia sisäistämässä tehtävääsi astrologisen eläinradan parantajana. Saatat tietysti ihmetellä, miksi kaltaiseesi hyväntekijään usein suhtaudutaan hiukan varauksellisesti tai jopa epäystävällisesti.

Et siis lopulta itsekään pysty sanomaan, miksi joku asia ei ole kohdallaan, sinä vain tiedät sen. Onko siis mikään ihme, jos sinua katsellaan hiukan viistoon yrittäessäsi korjata tilannetta, joka näennäisesti on täysin kunnossa.

Kun voimavarasi loppuvat, saa siitä kärsiä koko seurakunta. Silloin saavat läheisesi maistaa katkeraa tyytymättömyyttäsi kaikkiin mahdollisiin asioihin. Kun perhe on ulkona syytät, heitä siitä, etteivät he koskaan ole kotona, ja kun he ovat kotona, syytät heitä metelöinnistä, paikkojen sotkemisesta tai jostain muusta aivan älyttömästä asiasta.

Neitsyt kuvaa ennen kaikkea itsensä parantamista ja velvollisuutta pitää huolta itsestään. Lapsuuden kokemuksesi kuitenkin muistuttavat sinua alitajuisesti siitä tuskasta, jonka itsensä huomioon ottaminen aiheuttaa, ja niin yrität kohdistaa lahjasi muiden olosuhteiden parantamiseen. Tehtäväsi tässä elämässä on tulla tietoiseksi Neitsyen parantajan roolista, ja se edellyttää kasvamista aikuiseksi. Aikuiseksi kasvaminen voi tapahtua ainoastaan ottamalla huomioon omat tarpeesi ja toimimalla niiden mukaisesti.

He voivat parhaiten oppia tätä elämää esimerkkiäsi seuraamalla. Voit siis huolehtia muista vain huolehtimalla itsestäsi.


Paljon muutakin olen ja tässä on vain yksi pieni ja suppea osa minun luonteestani nousumerkkiin, kuten yleensäkin minuun kokonaisuutena liittyen...
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #11 : 06.05.2007 13:15:32 »

 askendentti jousimies
Uskon, että se on aina tietyllä tapaa pitänyt minut liikkeessä monella tavalla ja tasolla  Huh
Toisaalta en ole ihan kauheasti tähän nousumerkkiini perehtynyt. Sekin on ollut uutta minulle, että se on "tulimerkki" (eikös?)

Löysin tällaisen;
nouseva jousimies
Valloittavuus, uudet maat ja mannut, reiluus, optimistisuus ja avoimuus ryntäävät vastaan kohdatessasi nousevan Jousimiehen. Hän ottaa sinut avosylin vastaan, hehkuttaa isosti jostain asiasta ja valloittaa sinut alta aikayksikön.
Hän jos kuka näkee asioissa mieluiten myös ne hyvät puolet, optimismia ja positiivista ajattelua riittää! Alati uusia maita ja mantuja - joko maantieteellisesti tai mentaalisesti - miettivässä nousevassa Jousimiehessä on aimo annos tutkimusmatkailijaa.
Ajattele vaikkapa Kevin Costneria elokuvassa Tanssii Susien kanssa tai Karen Blixenin Minun Afrikkani -teosta, molemmissa mukana matkustamista selkeällä idealla varustettuna.
Luontoon liittyvät suuret ideat ja ihanteelliset kuvat maailman menosta kuuluvat myös usein nousevan Jousimiehen teemaan, joten ei ole mahdotonta, että pidät palopuheita jonkin maailmankatsomuksellisen asian puolesta - olkoon se sitten poliittinen, sosiaalinen tai filosofinen.
Haasteenasi voisi olla yksityiskohtien ymmärtäminen houkuttelevien suurien linjojen vetämisen vastapainoksi.

http://www.geocities.com/twiggyspage/nousevatmerkit.html

Sepon pikatulkinnassa on näin;
Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.

Kyllä nuo toisaalta sopii ja kuvastaa tietyllä osin tapaani olla ja toimia... ei taida tuo  aurinko vesimies ainakaan auttaa yksityiskohtiin perehtymisen halukkuutta..
Ehkä kuitenkin tuo  jousimies on vahventunut iän ja ajan myötä ja sen ominaisuudet.
Itse koen tuon  askendentti :n 'voiman' erittäin tervetulleena....
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 13:17:04 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 06.05.2007 22:13:40 »

Ystäväni sanovat usein, että näytän sellaiselle,
jolla on paljon salaisuuksia. Grin

Myöskin kukaan ei juuri usko, jos johonkin asiaan sanon,
etten tiedä siitä mitään. 2funny
He epäilevät heti, että itse asiassa tiedän siitä silloin paljonkin.
Kysymyksessä voi olla myös  aurinko ja  merkurius kaksoset vaikutus myöskin,
mutta  askendentti skorpioni:han osaa
pitää asiat myös itsellään. Wink

Molemmat mieheni  harka sekä  vaaka sanovat,
etteivät halua suututtaa minua, koska silloin jonkun elämä
ja kuolema ei paina paljon.
Heidän mielestään pystyn juonimaan kenet tahansa tuhoon
jäämättä siitä koskaan kiinni.
(Periaatteessa muuten rumasti sanottu,
pitäisikö niille järjestää joku muu ongelma mietittäväksi..?)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/sinister.gif)

No  aurinko ja  merkurius kaksoset tekevät sanoistani nokkelia
ja teräviä, mutta kyllä  askendentti skorpioni on se kirurgimainen osuvuus ja myrkky terässä. Wink

Hmmm... vahva seksuaalisuus, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Cool

Kiinnostus mysteerioihin, elämän ja kuoleman välillä.. :Smiley

Läheisten yllättäviä kuolemia tuo  askendentti skorpioni tuo
runsaammin kuin muille. Undecided


http://www.geocities.com/twiggyspage/nousevatmerkit.html

nouseva skorpioni
Magneettinen vetovoima, intensiivinen pidättyväisyys sekä vahvuus, voima ja valta ovat teemoja, jotka huomataan usein nousevasta Skorpionista.
Ajattele vaikkapa Sari Havaksen esittämää Jaana Lindforsia tv-sarjasta Tähtitehdas: vahva supernainen, jossa myös nousevan Skorpionin kääntöpuolet - valtataistelut, äärimmäisyyspyrkimykset ja puolensa pitäminen silloinkin, kun siihen ei välttämättä ole syytä - tulevat esiin.
Nouseva Skorpioni on taitava pitämään asiat itsellään, toisin sanoen intensiivisen pidättyväisesti hän kykenee pitämään salaisuuden sisällään, mysteerinen huntu suorastaan lepää hänen yllään.
Tällainen salaperäisyys on kiinnostavaa ja vetovoimaista; kaikki tietävät, että jotain tällä ihmisellä on sanottavanaan, vaikkei hän lausuisi sanaakaan.
Haasteena on kohtaaminen omien pimeiden puoliesi kanssa. Tee siis tuttavuutta niiden kanssa mahdollisimman usein, tule niiden kanssa sinuiksi ja nosta oma voimasi esiin vahvoissa, jopa rankoissakin tilanteissa.


Aforismi Nousevasta Skorpionista;

Nouseva Skorpioni
Ainoa luonnoton seksuaalinen käyttäytyminen on olla ilman seksiä.
- Sigmund Freud


http://www.saturuotsalainen.net/pages/ohjeet.php#6
Asc Skorpioni-Dsc Härkä

Nousevat skorpionit antavat itsestään karismaattisen salaperäisen ja mielenkiintoisen ensivaikutelman. Tämän yksilön ensitapaamisessa on aina sähköä ilmassa, sillä pinnan alla tuntuu olevan paljon selvitettävää ja salaisuuksia. Nousevan skorpioni elämänkoulu liittyy seksuaalisuuden opetteluun, joten hänen katseestaan voi heti alussa aistia sanattoman kutsun. Tässä yksilössä on näkymätön voima, joka vetää auttamatta puoleensa. Hän voi olla armottoman päättäväinen ja periksiantamaton.

Nouseva skorpioni tarvitsee tasapainottajakseen härän ominaisuuksia. Härkämäisen rauhallinen ja maanläheinen elämänasenne tasoittaa usein skorpionin tulivuoren kiehuntaa. Nouseva skorpioni tarvitsee sensuellin ja fyysisen rakastajan vastaamaan seksuaalisiin tarpeisiin. Koska nouseva skorpioni ei ole aina maailman helpoin ihminen, on ihmissuhteissa härkämäinen sitkeys ja pitkäjänteisyys pitkän suhteen ylläpitäviä ominaisuuksia.


Hmmm.. ihmekös, jos mieheni ovat joko  aurinko tai  askendentti harka:iä.. Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 07.05.2007 09:27:05 »

Olisko nousuvaaka tuon vastakohta sitten, kauneus, rakkaus, valuuutta, diplomatia ja harmonia. Olisin pulassa skorppien kanssa lman  merkurius skorpioni, enkä ymmärtäisi skorppien "juttua" kuolema- seksi.. (en taida muutenkaan ymmärtää). Nousuvaakoja onkin eniten.  angel
« Viimeksi muokattu: 07.05.2007 09:28:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #14 : 07.05.2007 11:13:22 »

Nousujouskari täällä!

Heh, ja maailmallahan minä!  Cheesy

En kylläkään ole kovin sosiaalinen tyyppi vaikka  aurinko kaksoset Mutta pohdiskelija ja tutkiskelija vähän liiankin kanssa joskus.  merkurius on kyllä  harka josko siinä selitystä vetäytyvälle puolelleni?

Innostusta kuitenkin olisi vaikka mihin, mutta aikaa ei ole kaikkeen, eikä rahaa! Yritän aina lohduttaa toisia löytämällä surullisistakin asioista jotakin hyvää. Tosin kaksosmainen töksäyttely ei aina mene sitten kaikilla jakeluun, vaikka kuinka hyvää olisin tarkoittanut!  :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Sivuja: [1] 2 3 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: