Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läheisten sielut  (Luettu 24040 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #15 : 06.06.2013 14:27:31 »

Katselin toista ketjua missä puhutaan yliluonnollisista ilmiöistä ja siinä
kalskahti korvaani huvittavalla tavalla sana kummittelu ja yleensäkin kummitus sanana ei kuulosta muuta kuin hauskalta,
koska ei kummituksia ole olemassakaan  2funny

Nooh mutta kertokaa nyt ihmeessä joku miten usein itse olette tekemisissä sielujen kanssa?
Itse en voi tosiaan olla usein,koska saan siitä järkyttäviä migreenikohtauksia jos annan liikaa aikaani heille.
Onko konsteja miten helpottaa oloani jotta voisin useammin olla? Vai tyydynkö tähän?

Viimeksi luonani kävi vaaleanruskeahiuksinen Mika joka kuollut vuoden sisällä,siniset farkut ja vaalea hihaton paita päällä,muuta ei kertonut eikä osoittanut viestiä kenellekkään,
sitäkään visiittiä en ymmärrä? Mutta sain käsityksen että tulisi vielä uudelleen käymään.

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #16 : 06.06.2013 14:36:28 »

Itse uskon siihen että jokainen joka avautuu näille asioille löytää sen oman tavan kommunikoida ja harjoitella pitää.
Jos sinulle tulee migreeniä on se merkki että aivot ja energiat ei ole vielä ihan kohdillaan. Anna itsellesi aikaa ja yritä löytää syyn migreenille, siis tunnetasolla koska ilmeisen selvästi sinulle nousee nyt jotain pintaan.
Itselleni migreeni tarkoittaa sitä että energiat jumiutuu ja pinnalle nousee jotain piilotettua agressioita ja jos olen oikein stressaantunut ja lihakset jumissa, niin ei kierrä energiat eikä verikään.
Voisit vaikkapa harjoitella niin että ensin hiljennyt, annat itsesi avautua rauhassa, annat kaikkien tunteiden tulla pintaa ja mennä ns eteenpäin, älä takerru mihinkään äläkä jännitä, koska jos jännittää ikään kun pitää kiinni niistä asioita ja energioista ja ne ei pääse vapaasti virtaamaan. Kun tunnet että kaikki on hyvin ja olet itseäsi ns putsannut niin ehkä helpottaa ja ei tulee enää migreeniä.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #17 : 06.06.2013 17:55:00 »

Kiitos Avicii neuvosta,kokeilen ehdottomasti vaikkakin pidän itseä tosi avoimena,stressaamattomana ihmisenä
ehkä huoleton luonnonlapsi on parhaiten kuvaava sanonta minusta.

Vaikka olenkin jo lapsesta näitä kokenut niin en ole kirjallisuutta tästä aiheesta lukenut,toki ohjelmia
yliluonnollisesta tullut jonkun verran seurannut ja nyt löysin tämän paikan. Olen aina mennyt normaalilla ja terveellä maalaisjärjellä
eteenpäin,silleen kun mielestäni pääsee hyvin pitkälle.

Jotain ketjuja täällä lueskelin (en todellakaan kaikkia kerennyt millään) niin kenelläkään ei näyttänyt
olevan samanlainen juttu itseni kanssa,tosin joillakin kyllä kokemuksia nähdä sieluja,mutta harmillisesti
eivät uskalla,halua enempää nähdä niin en voi heiltäkään neuvoja/kokemuksia tästä kysyä..ja vaikka ei olisikaan
samanlaista olisi mukavaa jos myös muut avautuisivat täällä.

Eteenpäin kuitenkin menen vaikka ilman neuvoja ja itse opiskelen kokemusten kautta. Sitäkin miettinyt pitäisikö kokeilla luokse
kutsua enemmän? Olen ollut vain varovainen etten vahingossakaan loukkaa ketään.  smitten

Siinäpä taas jotain ajatuksia..  angel



tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #18 : 06.06.2013 19:06:04 »

nuo migreenit ja muut voi johtua ihan siitä, että henkien kanssa työskentely vie ihan valtavasti energiaa ja vettä täytyy muistaa myös juoda paljon.. itse en ole ollut yhteydessä yläkertaan ihan sen takia, että energiat ovat vähissä eivätkä ne riitä sitten enää muuhun olemiseen.. vainajien kanssa työskentely vie enemmän energiaa kuin esim. henkioppaiden ja enkeleiden kanssa..
hieno yhteys kyllä Pilvenhattara ja sitä kannattaa pikkuhiljaa kehittää.. kyllä niillä tyypeillä aina jokin tarkoitus on jotka tulevat käymään.. ehkä sitten myöhemmin kun aika on sopiva, niin he kertovat itsestään lisää ja millä asialla ovat..  :Smiley
maadoitus ja suojaus on tietty myös hyvä muistaa jos se ei tule ihan luonnostaan tai automaattisesti.. Smiley
nyt muuten tuli fläsärinä viimeöinen uni, jossa aloin nähdä näkymättömän maailman.. ensin säikähdin, mutta nopeasti rauhoituin.. mistä tietää, vaikka minua testattaisiin unissaan.. Wink
olen kyllä aistinut henget ja muut valo-olennot jo pitkään.. viestiäkin saan jos haluan.. Smiley näkeminen vielä uupuu, mutta olen sen tietoisesti sulkenut.. nykyään olen jo kääntynyt siihen suuntaan, että saattaisin pian olla valmis  näkemiseenkin.. mutta en sitä mitenkään kaipaa tai tarvitse.. tulee jos on tullakseen.. Smiley

tallennettu

..just go with the flow..
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #19 : 06.06.2013 22:24:20 »


Haluaisin viestiä isältäni, joka kuoli yli vuosi sitten. Ei vaan kuulu mitään. Toisaalta luulen, että unessa tapaamme. En sitä vain muista, en myöskään sanomaa...
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
ionatuulih
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #20 : 06.06.2013 22:53:37 »

Tosi ihana ketju tämä, innolla luin loppuun  smitten
Mulla on tullut kuollut veljeni mua usein halamaan ja tervehtimään energiana.
Lapsena näin myös yhden miehen seisovan meidän yläkerran porrastasanteella. Luulen että se oli asunut siellä ennen. Tiedän että ympärilläni elää näkymätön maailma. Valonlapsia kulkee rinnallani, ja henkimaailma elää ja hengittää kokoajan tässä ja nyt.

Kiitos teille rakkaat kollegat, tuli hyvä mieli tästä ketjusta!
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Profiili
« Vastaus #21 : 07.06.2013 00:21:54 »

Kun nyt on puhe näistä hengistä joita siellä astraalimaailmassa tapaa (kuolleita tai eläviä), jos jollain meistä suinkin on mahdollista kuunnella heitä ja ottaa osaa heidän auttamiseen,niin tosiaan kannattaa niin tehdä  … sillä paljon on autettavia.
Energiaa se tosin vaatii rutkasti, mutta omien kykyjen mukaan edetään.  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #22 : 09.06.2013 03:38:05 »

No siinä just problem miten suljet sen kanavan koska mulle annettu vaan ohjeet että syö tarpeeksi (maadoittaa) ja huuhtele kylmällä vedellä otsaa niin ns kolmas silmä menee kiinni mutta ei niin tapahdu.
Ohjeita lisää..?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #23 : 09.06.2013 10:32:30 »

Sun pitää vain pikkari opetella oma systeemi joka sulkee noi psykkiset kanavat. Itse teen niin että hiljennyt, keskityn sydänalueen sisäisiin energioihin ja nostan sydämestä sisäisesti suojan aivojen ympärille. Toinen konsti on ristiä kädet rinnan päälle, sanoa mielessään että nyt suljen kanavat ja kiittää. Nämä vaihtelee minulla ja harjoittelen vielä. Toiset maadoittuu niin erilaisista asioista, itselleni ei käy punainen väri ollenkaan vaan maadoitun siniseen väriin.
Ja jotenkin koen että et pikkari ole ihan tasapainoinen ja rauhallinen, joten niitä sinun ois varmaan hyvä opetella. Sun sairastumiset varmaan heikentää muutenkin tota sun herkkyyttä. Tsemppiä!
Tulipa vielä mieleen että musta väri on äärimmäinen suoja, kokeile pyytää että sinut suljetaan mustaan, rauhoittavaan ja hiljaiseen energiaan.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2013 10:34:30 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #24 : 10.06.2013 09:57:12 »

Ihana oli huomata että oli tullut tekstejä enemmän,kiitos kaikille smitten

Itselläni on sellainen kuva etteivät kaikki luonani vierailevat välttämättä halua viestejä lähettää kenellekkään missään vaiheessa vaan
ovat vain kiinnostuneet kyvystäni,mutta aika sen tulee vielä näyttämään.

Luonani kävi lauantaina mies joka kosketti olalle ja voin sanoa etten ole vielä tähän mennessä saanut noin selväntuntoista kosketusta,
en säikähtänyt mutta tilanne oli sellainen että olimme ystävien kanssa ravintolassa enkä siis voinut viestiäkään ottaa,tosin
kävi vain hetken vieressä hymyillen,sain vain tunteen että halusi herättää huomioni. Luultavasti kuulen vielä hänestä. Smiley

Pikkari:
Itse rauhoitan mieleni laittamalla silmät kiinni,ajattelemalla rakkautta läheisiä kohtaan,suojelijoitani kohtaan ja sitä tilaa kohtaan missä milläkin hetkellä olen ja siunaan tilan. Tulee todella rauhallinen ja hyvä olotila. Joskus pyydän suojelijoitani myös pitämään tilan puhtaana,ettei
ketään pääse "läpi". Varmasti löydät tavan mikä auttaa sinulle,kokeile rauhallisesti erilaisia niin löydät oikean.

Migreenikohtaukset minun pitää kyllä saada kuriin niin helpottaa elämistä.





tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #25 : 10.06.2013 12:24:36 »

Yhden edesmenneen kaverin tunsin luonani ja näin unissani käyvän kuolemansa jälkeen. Tahtoi tietää kuinka voin ja on ilmeisesti sittemminkin seuraillut touhujani..  Tongue Välillä on ikävä sitä mahtavaa persoonaa..  smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #26 : 11.06.2013 04:46:43 »

Musta,rauhoittava hiljainen energia kuulostaa kuolemalta  buck2
Kiitos vinkeistä mutta toi em on tosi ihme neuvo

Onko joku saanut avun oikeesti mustasta energiasta? Jotenkin kuullostaa kammottavalta
Olen erittäin ahdistusaltis ihminen ja tasapainoilen miten sattuu mutta pärjään olosuhteisiin nähden keskivertoihmistä paremmin.

Toi sairastelu vähentää herkkyyttä menee myös metsään koska kipeilyni on nimenomaan vahvistanut herkkyyttä jota en alunperinkään ole edes halunnut.

Hattaraisesta lähtee mukavan kevyt energia  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #27 : 11.06.2013 04:51:48 »

Pilvenhattaralta lähtee migreeni pois kun energia alkaa virrata esteettömästi ja tsekkaat hieman ruokavaliotasi  Smiley
Pyydä apua koska noin avoin olet siihen suuntaan.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #28 : 11.06.2013 09:14:32 »

Musta,rauhoittava hiljainen energia kuulostaa kuolemalta  buck2
Kiitos vinkeistä mutta toi em on tosi ihme neuvo

Onko joku saanut avun oikeesti mustasta energiasta? Jotenkin kuullostaa kammottavalta
Olen erittäin ahdistusaltis ihminen ja tasapainoilen miten sattuu mutta pärjään olosuhteisiin nähden keskivertoihmistä paremmin.

Toi sairastelu vähentää herkkyyttä menee myös metsään koska kipeilyni on nimenomaan vahvistanut herkkyyttä jota en alunperinkään ole edes halunnut.

Hattaraisesta lähtee mukavan kevyt energia  smitten

Musta on äärimmäinen suoja, se hiljentää kanavat ja rauhoittaa, oikeasti ja sitä ei tarvitse pelätä koska se ei todellakaan ole mitään ns pahaa energiaa, vain sellainen rauhallinen ja hiljainen. Mutta uskon pikkari että sä voit olla jo niin tottunut tuohon omaan tilaan ja sähäkkyteen että kenties tuollainen rauha ei vain sovi sinulle.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Pilvenhattara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #29 : 12.06.2013 08:13:59 »

Mielenkiintoisia keskusteluja  Smiley

Kuolema on musta vain hetken ja totta myös rauhallinen silloin kuin painat silmäsi viimeisen kerran kiinni eikä siinä ole mitään pelättävää  smitten

Energian esteetön virtaaminen tapahtuu ainakin silloin kun olen kutsunut sielun luokse,muutenhan se ei toimi ollenkaan jos "tökkii".
Voi tietenkin olla että se virtaa huonommin silloin kun luokseni tullaan ja siksi saan migreeniä,pitääpä huomioida tämä ensi kerralla.










tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: