Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tiedät että elämä jatkuu kuoleman jälkeen?  (Luettu 33973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 19.03.2006 04:42:37 »

Moikka

Sukupuusta sen näkee, että elämä jatkuu kuoleman jälkeen.

Olen tehnyt sukututkimuksen itsestäni ja huomannut, että olen jatkamassa elämäntehtävää, joka on sukulaisiltani jäänyt kesken ja olen heiltä perinyt ominaisuuksia sitä varten. ja minun jälkeeni lapsistani eräs jatkaa työtäni, joka minulta jää kesken, sillä olen seurannut lasteni luontaisia taipumuksia elämän suunnastaan.

Jokainen, joka tutkii sukupuutaan entisiä eläimiään niin huomaa luonno kiertokulun eli kuinka toisen kuolema on toisen leipä. Tästä esimerkkinä on suomalainen ja myös muualla maailmaa oleva kansanperinne, joka on periytynyt isältä pojalle vuosi tuhansia. Jokainen meistä jättää saappaansa joihin élämänjatkaja hyppää meidän opastuksella henkimaailmasta.
 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #16 : 19.03.2006 05:58:58 »

Jostain syystä minä vain tiedän ...!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
cowboy
Vieras
« Vastaus #17 : 19.03.2006 12:09:13 »

Taiska veit jalat suustani.Juuri näin.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #18 : 19.03.2006 13:18:03 »

Mielenkiintoisia näkemyksiä teiltä kaikilta.
Tuo ruumiista irtautuminen kuulostaa todellä jännältä, itse en ole sitä kokenut mutta ehkä olisi mukava sellainen kokea. Vai onko se pelottavaa? Miten kauan voi olla poissa kehostaan ja miten sinne osaa palata?

Itse olen kokenut irtaantumisen kerran (tai miksi sitä sitten kutsuukaan). Meinasin tukehtua vuosia sitten ja siinä tilanteessa siirryin sivuun katsomaan tilannetta, muistan, kun ajattelin, että tehkää nyt jotain minähän kuolen. Ongelma ratkaistiin ja palasin takaisin. Tunnelma sivusta oli enemmänkin paniikinomaneinen, ei pystynyt itse tekemään mitään ja odotti vain, että muut toimisivat.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 19.03.2006 13:51:41 »

En ole näistä aijemmin juuri puhunut kuin harvoille.Ja yleisestikin ihmiset kai pitävät omana tietonaan tämän tyyppiset kokemukset.
Olen ollut nöyrän kiitollinen,että olen saanut ne kokea.Jotain ovea on hieman raotettu.

Tuntuu siltä,että asioista vaikeneminen ei kuitenkaan enää palvele ketään.
Muutkin uskaltavat avautua helpommin,jakaa kokemuksiaan.Ja ilahduttaa lukea toistenkin kokemuksista.

Mihinkään itsensä ylistämiseen ei kuitenkaan pidä sortua.Nekin kokemukset annetaan toisten auttamista varten.Esim.juuri kuolemaan liittyvien pelkojen poistamiseen.

Niinpä!  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 19.03.2006 14:05:41 »

Minäkin kuljin siellä rajalla lukemani, ajatteluni ja kriittisyyteni kanssa monia vuosia. Yritin kyseenalaistaa sitä kaikkea.

Sitten olin isäni vuoteen ääressä, kun hän pyysi minuakin hyväksymään lähtönsä. Silloin kysyin häneltä asiaa, josta emme koskaan olleet keskustelleet. -Uskotko sinä kuoleman jälkeiseen elämään? -Uskon, vastasi hän rauhallisesti. -Uskotko sinä jälleensyntymään? - Uskon.

Ja kuinka rauhallinen hän oli. Ei tarvinnut mitään, ei kaivannut mitään. Sanoi vain surullisena: - Kukaan ei tässä maailmassa ymmärtänyt minua.

Ja hetkeä ennen kuin hän lähti, hän katsoi minua, että varmasti olen siinä saattamassa häntä. Tunsin että koko huone oli ihmeellsitä voimaa ja lämpöä täynnä. En tuntenut minkäänlaista pelkoa, kuten ei hänkään. Kun pidin hänen päätänsä kun 'hän' lähti, tunsin vain humauksen, kun hänen energia nousi pois hänen takaraivonsa kautta.

Olen tuntenut myös hänen läsnäolonsa ja kuullut hänen sanansa pari kertaa sen jälkeen.

Isäni kertoi näin minulle ehkä tärkeimmän viestinsä.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #21 : 19.03.2006 14:13:42 »

Tiedän vaan, olen aina tiennyt Smiley. On pitkät teoriatkin, mutta ei tää perusteluja tarvitse.... täällä...

Itse kuulun niihin, jotka kovaan ääneen ovat aina teorioitaan muille jakaneet. Se, että uskooko muut, on mulle toissijainen asia, mutta on hienoa kertoa omista fiiliksistään Smiley, eriasia kuinka moni kuuntelee Wink.

Siis uskon kiertoon, toiset ovat valmiimpia kuin toiset, johtuen edellisten elämien kokemuksista. Uskoon karmaan ja karmalliseen läksyyn, joka tulee suorittaa, (btw. Nikki saturnus hyvä suunnannäyttäjä tässä).

Hieno kokemus sinulla Metsätonttu!!!
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
laa-laa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #22 : 19.03.2006 14:20:00 »

Kiitos kirjoituksistanne! Kuin luin Metsätontun isän siirtymistä toiseen ulottuvuuteen, kyyneleet alkoivat valua. Niin kaunista.

Minä en tiedä vielä elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen. En ole lainkaan varma ja vakuuttunut asiasta, vaikka tunnenkin sen olevan totta.

Kerran luulen kokeneeni kehosta irtautumisen. Tai sitten olen kuvitellut sen (minulla on vilkas mielikuvitus). Jotain 10-vuotiaana näin itseni katon rajasta. Mutta tilanteeseen ei liittynyt mitään dramaattista, jostain syystä vaan olin osittain sekä katon rajassa että kehossani. Ei siinä mitään pelottavaa ollut ja pääsin kehooni heti kun halusin. Hieman outo ja irrallinen kokemus kaiken kaikkiaan. Selitin sitä sitten ystävälleni, kun enhän minä tuossa iässä ymmärtänyt, että tuollainen ei ole kaikille arkipäivää. Hieman ystäväni katsoi minua vinoon  Grin
tallennettu

AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
sawotar
Vieras
« Vastaus #23 : 19.03.2006 14:21:00 »

Samaahan me voidaan kysyä, Mitä tämä kaikkeus on? :Smiley Kuka on luonut näin suuret ulottovuudet, metsät, eläimet, kivet ja ihmiset angel On oltava joku suurempi voima joka ylläpitää tätä kaikeutta...on totta että se mitä ihminen ei näe eikä koe itse siihen ei uskota, mutta se joka kokee ja näkee se uskoo angel ja miten moni on kokenut samaa, niin itse uskon, että jotain on eikä itse välttämättä itse tarvitse kokea samaa uskoakseen smitten elämä on aika merkityksetöntä, jos ei ole uskoa johonkin tarkoitukseen tai suurempaan smitten
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #24 : 19.03.2006 16:22:43 »

Hautasmaalta lähtiessä koettiin tänään jotain erikoista Smiley. Kauhea lumipyry ja harmaa ilma sinne mentäessä, tultiin pois niin taivas aukeni kokonaan meidän kohdalta ja aurinko paistoi täysin kirkkaalta taivaalta, lumisade loppui. Näky oli aivan käsittämätön. Lähdettiin ajaan pois, niin ilma muuttui takaisin sellaiseksi kuin se olikin.

Kaikkiaan tämä kesti max. kaksi minuuttia.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 20.03.2006 13:09:35 »

Olen uskonut siihen aina. Kotona on aina puhuttu näistä asioista ja jotenkin ajatus siitä, että kaikki loppuu kun kuolee, on niin järjetön, että eihän siinä ole mitään tolkkua. Se ajatus vie mierkityksen koko elämältä!

Olen ollut tekemisissä "kuolleen" isäni kanssa ja hän on antanut niin paljon merkkejä tuonpuoleisesta tälle tasolle, että se ei mitenkään voi olla mielikuvituksen tuotetta. Eikö olisi hieman epätodennäköisempää, että minä ja perheenjäsenemme olisimme kokeneet ryhmähallusinaatioita aina kun olemme yhdessä olleet todistamassa jotain isän lähettämiä merkkejä? Cheesy
tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #26 : 21.03.2006 21:15:38 »

Jotenkin olen aina "tiennyt". Tai ainakin halunnut uskoa.
Nyt se kuitenkin tuntuu loogiselta ja "varmalta". Olen myös kolme kertaa ollut matkalla rajan taakse, kun fyysinen tilani on ollut huono. Siellä on ollut aina todella hyvä, rauhallinen ja iloinen olo. Takaisin paluu on tuntunut vastenmieliseltä ja sitä on oikein tapellut vastaan  tickedoff
Omalla kohdalla olen ajatellut, että näillä hetkillä on haluttu auttaa minua kuoleman pelossani...nykyään en pelkää itse kuolemaa,mutta ahdistavalta tuntuu että lapset jäisivät tänne ja miten heille käy  Cry Se tuntuu todella painostavan surulliselta. Toivottavasti pääsen joskus tästäkin pähkäilystä  Undecided

Sammalmättäiden neito  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #27 : 21.03.2006 21:36:56 »

Minä ainakin haluaisin, että minulla ja perhelläni on jonkinlaista kuoleman jälkeistä elämää.  :Smiley

 angel  angel  angel  angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #28 : 25.03.2006 00:28:09 »


Sukupuusta sen näkee, että elämä jatkuu kuoleman jälkeen.


 knuppel2

         Näin tää homma etenee, valitettavasti, siis, niinhän sitä

         jossain kirjassa vihjaillaan, jotta isien teot ja muuta sellaista.

          Onko nämä vaivat?  Kolmannesta tai neljännestä sukupolvesta

           SITTEN, johtuneita???   knuppel2

         Eikös silloin jo voitu selvittää, jotta mitä perinnöksi jätätte, niin

         olkoon se ihan velatonta

R   A   H   A    A    A   ,   S E   R I I T T Ä Ä ,  J O N K U N   A I K A A 
                  2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #29 : 27.03.2006 15:52:29 »

Olen lukenut aiheesta jonkin verran kirjallisuutta, esim. D. Scott Rogon "Kuolemastako uusi elämä?" sekä Edgar Caycesta kertovan kirjan suurimmalti osin.

Mielestäni todistusaineet puhuvat puolestaan, niitä saa esim. sivulta http://www.near-death.com ja muualta netistä. Edgar Cayceen tutustumista suosittelen lämpimästi.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: