Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 324237 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #315 : 09.08.2010 14:23:53 »

Pahoittelen etten ole ehtinyt purkaa jonoa..
Puran sitä taas kun saan omat energiani tasapainompaan. Lähden tässä myös vielä reissuun, että valitettavasti voi muutaman viikon vielä kestää.
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #316 : 14.08.2010 16:27:20 »

Hei. Haluaisin tietää paraneeko raha-tilanteeni lähiaikoina.

Ja olen myös tavannut todella mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa tulemme ehkä vähän liiankin hyvin juttuun.. en vain oikein tiedä mitä kyseisestä ihmisestä pitäisi ajatella. Olemme jotenkin hassulla tavalla todella samanlaisia ja juttua riittää, ihan kuin olisimme tuntenut jo paljon pitempään. Mitä tämän ihmisen kanssa tulee käymään, haluaisin tietää tästä ihmisestä enemmän.. Smiley Kiitos etukäteen! Smiley
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #317 : 16.08.2010 09:16:46 »

Kiitos Ave! Heti mieleen tuli mieheni 82 -vuotias eno, joka vastaa kuvausta täysin. Pitäs varmaan lähteä käymään siellä ja kuunnella viisauksia. Toinen kuvausta vastaava asuu kyllä lähempänä n. 100 km:n päässä eli sinne siis ensin. Jos tulee uusia viisaita miehiä vastaan, niin lupaan ottaa heiltä opikseni. Kultaiset neuvot ovat aina tervetulleita elämässä. Onneksi tuo omakin kultaseni antaa jatkuvasti hyviä euvoja, mutta aviossa niiden kuunteleminen kai vähän tökkii välillä.   Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #318 : 20.08.2010 15:23:19 »


 Haluan myöskin kokeiluun mukaan.

 Miten minulla alkaa elämä huriseen,tuntuu et se on jäänyt paikoileen jurraamaan.

 Innolla odotan vastausta Wink Cheesy
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #319 : 20.08.2010 18:23:33 »

Katsoppas minullekkin.. mitä loppuvuosi tuo tullessaan?

 Smiley Kyllikki
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #320 : 29.08.2010 20:17:55 »

Hei Ave! Mitäs näet minun ja erään miehen tilanteesta ja yleensäki tämä rakkauselämäni? Smiley

Ja miten minun raha-asioideni käy?
« Viimeksi muokattu: 14.09.2010 11:52:29 kirjoittanut Memmy » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #321 : 31.08.2010 11:58:05 »

Moi!

Terveyteeni tahtoisin sun katsovan.Milloin jalkani paranevat? apua kun en näy saavan mistään.. Sad

Katsotaan.  Smiley
Näen puolikuun, siis kokonaisen kuun, josta osa on peittynyt varjoon. Linnut kiertelevät sen ympärillä rääkyen. Kuun alla seisoo mies, mies jolla on tähtiä kädessään, ja hän kuvittelee hallitsevansa koko maailman kulkua. Hän on teoillaan saanut kuun pimentymään. Se on ollut sivuvaikutus jostain muusta mitä hän on tehnyt. Maailma on nyt mennyt sekaisin, mutta mies ei sitä ymmärrä, sillä hän uskoo omiin kykyihinsä hallita kaikkea. Kuu jatkaa pimenemistään, ja mies on päättäväinen aikoessaan luoda jotain uutta. Hän huomaa, että kuu pimenee, ja tietää ettei voi sille mitään, joten hän aikoo luoda jotain muuta. Hänellä on tähdet käsissään, ja suunnittelee rakentavansa niistä uuden valon maailmalle. Hän lopulta kun haluaa vain hyvää, ja hän uskoo ettei hän vo lopettaa, sillä jos hän lopettaisi, kaikki valo katoaisi, hän uskoo että hänen täytyy näistä tähdistä tehdä uusi valo kuun tilalle.
Tälläinen mielikuva tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #322 : 31.08.2010 12:06:18 »

saanko jostakusta herrasta uutta säpinää tässä kesällä vai meneekö syksyyn ja talveen?  Cheesy  Wink tässä näitä pyörii.

Katsotaan.  Smiley
Mies, jolla on tälläinen sauva jossa on ulkopuolella paukamia, ne eivät kuuluisi siihen ja hän yrittää peitellä niitä kädellään. Mutta hyvä mies muuten, noin luonteeltaan vaikuttaa olevan, että ei ihan heti kannata tuomita, tosin nyt ehkä jonkin aikaa kannattaa pysyä erossa. Oma hyvinvointi on kuitenkin sen verran tärkeämpää.  Wink Jotenkin tämä nyt näyttää koko ajan vahvasti sitä, että tämä mies aiheuttaa, ellei ole sitten jo aiheuttanut sinulle jotain ongelmia, liittyen sitten tuohon tai muuhun, ja kehotus on vahva pysymään erossa vielä toistaiseksi.. Hmm.. Muistutan nyt kuitenkin vielä että itse osaat parhaiten tietää mitä kannattaa tehdä, että itse sen päätät.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #323 : 31.08.2010 12:11:38 »

Hei, olisin kysellyt elämästäni, miltä tämä oikein näyttää. Exäni yrittää epätoivoisesti päästä lähelleni, kuitenkin hän on ilkeä minua kohtaan, kääntää kaikki asiat päälaelleen, sitten hän väittää rakastavansa minua. Onko kyse kuitenkin vain siitä että hän haluaa minut alistettavakseen. Onko tämä ihminen yleensä ihan terve? kiitos vastauksesta, t. Heart

Katsotaan.  Smiley
Elämänpyörä. Se on niin monimutkainen, ettei sitä voi ihmismielellä tajuta. Se tavallaan kuin pyörii, ja tuo aina uuden asian eteesi, ja sitten vie sen vain selittämättä pois ja tuo uuden joka ei missään järjellisessä seuraussyyssä johdu edellisestä. Saan tästä sellaisen kuvan, että sinulle tuodaan nyt eteen monenlaisia, toisistaan täysin erilaisia asioita, opetetaan niitä tavallaan kuin sumpussa samaan aikaan. Yksinoleva ihminen täältä nousee, joten ehkä ei exän kanssa yhteen kannata palata, ainakaan vielä. Ehkä vasta sitten kun aika on kypsä, jos se vielä silloin on ajankohtaista. Sinulla on nyt hieno aika kehittää omaa elämääsi ja itseäsi.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #324 : 31.08.2010 12:17:13 »



 Hei,--lyhyt kysymys,

 Olen hakenut kuntoutustukea, (leikkaus tehty, ja toinen tulossa)-- saanko?

 Kiitos.  smitten

Hmm, en osaa suoraan tuollaiseen kysymykseen vastata, mutta katson mitä täällä näkyy muuten.  Smiley
Rakennelmia, kivirakennelmia, joiden juuret ovat sumun peitossa. Kaukaa katsottuna voisi näyttää kuin ne leijuisivat ilmassa. Ihmiset lähtevät sieltä pois. Mieleeni nousi heti kysymys miksi, ei sieltä tarvitsisi vielä lähteä, kaikki olisi ihan hyvin sielläkin. Nyt he autioittavat sen paikan. Mutta heillä on jokin syy, jokin hyvin pätevä syy, jota ulkopuolinen ei voi ymmärtää. Sitä turha myöskään selittää. Sillä sitä ei kukaan muu tajua, muut vain ihmettelisivät ja sanoisivat että onpa tyhmää, mutta se ei ole tyhmää, sillä sen syyn huomaa vasta silloin kun tosiasiassa asuu siellä. Nuo rakennelmat ovat katoamassa kokonaan ilmaan, sumuun. Mutta silti ne eivät katoa, ne ovat yhä siellä, ja nuo ihmiset tietävät sen. Siksi he haluavat mahdollisimman kauas sieltä. He toivovat ettei kukaan ikinä vahingossakaan löytäisi sinne, mutta ovat itse liian voimattomia varmistamaan sitä, ainut mitä he voivat tehdä on lähteä itse pois ja palauttaa omat energiansa, voimansa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #325 : 31.08.2010 12:24:41 »

mina haluaisin tietaa mita nakyy tyo ja rakkausrintamalla? saanko tyon johon olen hakenut? enta lopettaako han vai opinko mina vaan elamaan sen asian kanssa? asummeko vuoden vai kaksi tassa maassa? otan vastaa mita vaan nakyy. kiitos.

Katsotaan mitä tulee..  Smiley
Teatterilava. Ulkona, yöllä. Takaseinänä toimivan verhon takaa näkyy tumma taivas ja pilvet. Seinä on kuitenkin se minkä kokonaisuudessa näemme, se seinä ja tämä esitys. Olemme tulleet sitä katsomaan. Näytelmä on surullinen, mutta katsojan olo ei ole surullinen, sillä hän tietää että tämä on vain näytelmää. Silti hän ei ole tietoinen todellisuudesta, siitä yöstä missä hän oikeasti on, sillä hän on keskittynyt vain näytelmään. Hän muistaa viime kesän, silloin kun ei vielä ollut yö, hän muistaa kaikkea kaunista, mutta sulkee ne nyt pois mielestään. Hän on keskittynyt ainoastaan tähän näytelmään. Se on tätä hetkeä ja muuta ei hänen mielestään ole tarjolla, tai ei hän ainakaan halua tarttua mihinkään muuhun, mennä minnekään muualle. Pikku hiljaa kesän muistot alkavat ottaa suurempaa valtaa hänen mielestään, ja silloin hän tajuaa sen, ensimmäistä kertaa, sen miten asiat todellisuudessa ovat, ja miksi hän tullut tähän pisteeseen. Tämän mielikuvan perusteella siis kehotan sinua miettimään menneitä asioita tosissaan, ja löytämään niistä jotain uutta..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #326 : 01.09.2010 13:14:24 »

Hei.

Kaipaisin nyt hieman apua / tukea tähän kaaottiseen, (vaikkakin jännittävään!) elämäntilanteeseen:
 
Suunnittelen muuttoa ulkomaille. Sitä varten olen pistämässä asuntoani vuokralle ja jättämässä elämäni täällä Suomessa -  ainakin toistaiseksi.
Olen nyt kuitenkin jotenkin aivan tietämätön siitä, että Minne haluaisin tai voisin muuttaa. Ensin haikailin takaisin Espanjaan, mutta työttömyysprosentti siellä on niin suuri, etten halua lähteä.

Sitten olin vahvasti sillä kannalla, että lähden Ruotsiin. Jokin kuitenkin kehotti tonkimaan myös muita vaihtoehtoja. Yritin selvittää, miten Afrikkaan pääsisi tekemmän töitä hoitoallla, mutta ...
Kuvitelkaahan, että siitä pitää Itse maksaa jos haluaa vapaaehtoistyöntekijäksi!
Noh.

Nyt sitten viimeisenä tuli hyvän ystävän kanssa juteltuani ajatus Lontoosta. Tai ylipäätään Englannista.

Mietin ohimennen tänään, että olenkohan minä ihan terve kun en stressaa tämän enempää - koti menee luultavasti alta parin viikon päästä, 1,5 kk päästä loppuu työsopimus ja minä vaan, että: "Noooh. Kaikki järjestyy kyllä."
 

Voisitko nostaa kortin tähän elämäntilanteeseen. Jotain vinkkiä kaipaisin tai rohkaisua siitä, että mikä on oikea suunta - mistä lähteä. Onko aika oikea - määränpäällä väliä jne.

Kiitoksia kovasti Ave!

 smitten
A

Tuo kuulostaa aivan ihanalle, ja varsinkin se että olet siitä noin innostunut. Innostuneella asenteella kun selviää monista hankalistakin jutuista.  Smiley Totta kai pitää silti muistaa raha-asiat ja muut tarkkaan harkita, mutta niin kai teetkin jo. Mutta katsotaan, mitä korteissa olisi.  Smiley

Tässä on tälläisiä pyörremyrsky pilviä, jotka pyörivät ja liikkuvat eteenpäin hurjaa vauhtia. Itseasiassa ne liikkuvat niin lujaa, ettei niitä ehdi näkemään kunnolla millaisia ne ovat, kun ne ovat jo poissa. Näit että ne olivat tuossa, mutta nyt ne jo menivät. Niiden edessä taas seisoo ihmisiä täysin paikoillaan. He odottavat jotain. Heidän edessään on arkku, jonka he odottavat aukeavan. Heille on sanottu että tähän aikaan se tulee aukeamaan, ja he ovat tulleet paikalle sitä odottamaan. Se arkku on aukeamassa ihan kohta, oikeastaan nyt. Mutta se mitä sieltä sisältä paljastuu, se ei ole mitenkään yksiselitteistä, siellä on niin paljon erilaisia asioita, hyviä ja huonoja. Lähinnä nyt tulee mieleen pelkkä sekasotku, josta ei saa kiinni sitä punaista lankaa. Ensimmäinen tunne oli sellainen että se on jotenkin stressaavaa ettei siinä ole mitään selvää rakennetta, vaan täynnä vain kaikkea erilaista, lyhyitä juttuja, joihin ei yhteenkän kunnolla ehdi paneutumaan. Mutta se on se ensivaikutelma mikä tulee, kun ne kaikki lävähtävät silmille samaan aikaan. Eikä siinä kannata luovuttaa, vaan paneutua pikku hiljaa syvemmin, niin sieltä vihdoin joskus löytää sen punaisen langan. Se mikä se lanka on, sitä ei vielä tässä näytetä, ehkä siksi että sitä ei ole vielä syntynytkään, sillä et ole sitä ehtinyt itse elämällesi luomaan. Henkisesti vaatii työtä kyllä tämä homma, siltä vaikuttaa.

Nostelin kortteja vielä yhden noille jokaiselle paikalle josta kerroit. Jännä juttu oli, että ruotsin ja englannin kohdalla nousi molemmissa sama nuorehko mies. Jollain tapaa tuo henkilö liittää ne paikat yhteen, molemmissa törmäisit häneen tai jotain, en oikein tiedä mitä se tarkoittaa.. Afrikasta nousee jonkinlainen valta-aseman teema, omat kyvyt ja hallitseminen. Espanja taas edustaisi sinulle sitä onnistunutta elämänmuutosta, siellä tämän kortin mukaan löytäisit sen mitä etsit. Näiden mukaan espanja olisi se radikaalein päätös, jos uskallat sen todella tehdä, siellä voisit muuttaa elämäsi kokonaan, mutta se vaatii uskallustakin, sillä silloin se todella muuttuu, ja pakon edessä. Ruotsi ja englanti olisivat ne "turvalliset" vaihtoehdot, joissa elämäsi jatkuisi kuitenkin suht koht samanlaisena ja kävisit vain hakemassa muutamia kokemuksia, ehkä palaisit takaisinkin suomeen joskus. Afrikka taas on ehkä vain ajatuksen tasolla kiva idea, muttet sitä kuitenkaan konkreettisesti ruve toteuttamaan.

Tuossa jotain..  Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #327 : 01.09.2010 13:18:30 »

Hei,

Miltä näyttää minun syksyni Cheesy
toivottavasti hyvältä kesä meni niin, niiiiiiin mönkään kun vaan voi mennä  Cry

terkuin
aava1
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #328 : 01.09.2010 13:30:01 »

hei.. haluaisin vastauksen mieltäni vaivanneeseen asiaan. rahaongelmat ja rakkauselämä, mitä tapahtuu rakkauselämässä..tulenko jatkamaan ihastuneena samaa ihmistä kohtaan vai tuleeko joku yllättävä käänne, uusi ihmissuhde? smitten
hei! haluaisin tietää mitä näkyy rakkauden suhteen.. olen niin epätoivoisesti ihastunut ja tunnen todella yhteyttä kyseiseen henkilöön. ja raha-asiat huolettavat.kiitos jo etukäteen Smiley
Hei. Haluaisin tietää paraneeko raha-tilanteeni lähiaikoina.

Ja olen myös tavannut todella mielenkiintoisen ihmisen, jonka kanssa tulemme ehkä vähän liiankin hyvin juttuun.. en vain oikein tiedä mitä kyseisestä ihmisestä pitäisi ajatella. Olemme jotenkin hassulla tavalla todella samanlaisia ja juttua riittää, ihan kuin olisimme tuntenut jo paljon pitempään. Mitä tämän ihmisen kanssa tulee käymään, haluaisin tietää tästä ihmisestä enemmän.. Smiley Kiitos etukäteen! Smiley

Pistän nuo kaikki kysymykset nyt samaan.  Smiley Katsellaan..
En näe tästä suhteesta oikein mitään erikoista. Onko se sitten niin alkutekijöissään, ettei sen energiat ole kunnolla muodostuneet, vai mistä on kyse en tiedä. Näen miehen ja naisen, ja kaikki on ihan jees, ei mitään kamalaa, eikä mitään erityisen räjäyttävää.
Raha-asioista, vuotava malja. Meneeköhän osa rahasta sitten hieman sellaisiin paikkoihin mihin sen ei tarvitsisi mennä. Hmm.. moni paikka nielee rahaa mutta ei tuota kuitenkaan iloa? Ongelma on ehkä se, että kannattaisi löytää iloa tuottavia asioita, jotka ovat ilmaisia. Rahaa ei tarvitse kaikkeen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #329 : 01.09.2010 13:45:33 »

Laitetaampas tännekkin kysymys että miltä näyttää,tuleeko lapsia lisää vielä,näiden neljän lisäksi.Mites miehen ja minun välinen suhde kestääkö se loppuiän.jneNäkyykö murhetta vai onnea.
kaikkea perus hömppää siis Smiley

Neljä lasta, onpa hienoa.  Smiley Noniin, no katsellaan mitäs korteissa näkyisi..
Mies, hän tuulettaa lakanaa ulkona. Enpä tiedä miten tuo lakana liittyy kaikkeen, mutta pomppasi vain vahvasti silmään tuolta. Hän on huolestunut josta kusta, josta kusta joka on hänen mielestään surullinen. Tähän liittyy jollain tapaa lähtö, jonnekin. Pois täältä. Ehkä hän on huolissaan siitä että tämä ihminen on lähdössä. Tämä ihminen tulee kuitenkin palaamaan takaisin, vaikkei sitä tällä hetkellä tiedettäisi miten käy. Tai ei mies välttämättä pidä tuota henkilöä surullisena, voi olla että hän vain on huolissaan miten hänelle käy. Jossain asiassa tämän miehen huoli kuitenkin on oikeassa, jotain tapahtuu, mutta se kai on välttämätöntä. Aika epäselvä mielikuva, en osaa sanoa tarkemmin..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: