Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: skorpioni-oinas esittäytyy  (Luettu 3395 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« : 21.12.2005 02:28:56 »

Heipsis!

Nyt kun sain nuo karttaani liittyvät ongelmat ratkaistua, ajattelin esittäytyäkin Wink

Olen siis 25-vuotias skorpparityttö, jolla on nouseva merkki oinas... Ilmeisesti ei Suomessa niin kauhean yleinen yhdistelmä, olisi kiva kuulla muista samanlaisista. Minua nimittäin pelottaa jopa itseäni nuo merkit  Embarrassed. Aika temperamenttisia meinaan. Jeps, elämässäni en ole vielä saanut paljoa aikaan, olen aina keksimässä uutta suuntaa ja lopettamassa asioita kesken, kun en malta katsoa niitä loppuun asti. Niinpä on monta kouluakin jäänyt kesken ja töissä viivyn vain hetken aikaa. Jonkun verran on tosin tullut nähtyä kiitos näiden ominaisuuksien. Olin syksyn Englannissa ja olen nyt parin viikon takaa
työtön, asun taas vanhempien luona, ja mietin seuraavaa siirtoa.  Tongue

Mukavaa joulun odotusta kaikille santa_cool
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #1 : 21.12.2005 09:54:54 »

Oinas-skorppari tässä, juu ei aivan sama. 
Mutta muutaman päivän on pelottanut santa_rolleyes oma tempperamentti, kun alettiin työntää esimiehen puolelta kapulaa rattaisiin. knuppel2 santa_angry

Samalla toivotan tervetulleex ja hyvää joulun odotusta santa_afro
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #2 : 23.12.2005 23:46:31 »

-85 syntynyt veljeni on skorppari-oinas... Temperamenttisuutta ei hänestä kylläkään huomaa, ja oma ala on ollut selvillä suunnilleen aina. Se olisi sopivampi vaikka Härkänä tai Kauriina santa_rolleyes

Hauskaa joulua sullekin tes80 santa_cool
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: