Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1510468 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #285 : 19.02.2012 00:50:21 »

Ai niin ja tuosta jäi muuten pois se että tuossa jälkimmäisessä unessa mulle ehdoteltiin Ouluun muuttoa ja mä olin ihan et WHAAT... ja sit totesin vaan etten tunne sieltä ketään ... paitsi Lillin tietty... Smiley
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #286 : 26.02.2012 23:53:42 »

tanjatanjatanja Kyllä mulla tulee olo että varoitus, ettei kannata... se ajatus, treesome, siellä sängyssä oli multaa ja hiekkaa. Mitä ne voisivat symboloida sulle? Itelle tulee mieleen maa, maadoittuminen, kiinteä jalusta jolla olla elämässä.. ja se treesome jotenkin toisi/aiheuttaisi semmoista, esim. toiveissa jotenkin, jollain lailla? Omat mielikuvasi on paikkaansapitävimpiä. Smiley ja se tunne, mikä unesta sulle välittyy, että mitä se meinaa, onko se alitajuinen tieto tai pelko, että tulisit sitten mustasukkaiseksi/treesome ei olisikaan loppujen lopuksi hyväksi suhteellenne. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #287 : 27.02.2012 00:14:31 »

Yritin tältä foorumilta ettiä mutten löytänyt, että mitä mahtaa tarkoittaa unessa naulat, jotka on laitettu kämmenen läpi? Unessa toisen kämmenen läpi meni 2 ja toisen 3 naulaa.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #288 : 01.05.2012 20:57:55 »

Mitähän vois meinata vesi, joka yllättää siellä täällä, tulee satunnaisesti voimakkaalla paineella sivusta ja
sitä yrittää väistellä? En ollu millään erityisellä mielialalla unessa, yritin vain väistellä niitä vesisuihkuja,
ehkä vähän nauratti, ja päästä kuivana esittelemään itselleni tärkeän ihmisen läheisilleni.

Musta tuntuu, että tässä on jokin selvä viesti mulle, mutta oon yrittäny tutkia noita vesitulkintoja ja en
kuitenkaan oo päässy vielä kiinni...
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #289 : 01.05.2012 22:45:41 »

Suljin
Oisko vesisuihkujen väistely sitä, ettei haluais jonkun homman vesittyvän?
Väistelee "uhkia" ettei menis hukkaan tehty työ?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #290 : 01.05.2012 23:39:51 »

Ei oo ainakaan mitään tietoisia uhkia, mitä pitäis väistellä idiot2
Paitsi jos se oli enneuni niin sitte toi sopis loistavasti, koska uhka on paraikaa päällä,
mutta ei sekään ehkä tunnu oikeimmalta kuitenkaan...
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #291 : 02.05.2012 19:20:06 »


Seinä, Muuri
Seinä unessa kertoo rajoituksista, esteistä ja vastoinkäymisistä. Jokin estää etenemistäsi. Sinua ympäröivät ehkäpä omat vanhan tapasi ja ajatusmallisi, jotka estävät matkan teon.
Jos hyppäät muurin yli, voitat hankalat esteesi ja onnistut.
Jos hajotat seinää tai muuria, kertoo se siitä, että murskaat ongelmasi ja ylität omat rajoitteesi. Jos seinä murenee, olet noussut helposti ongelmiesi ja suojamuuriesi voittajaksi.
Jos rakennat seinää tai muuriam edustaa se huonoa ihmissuhdetta tai lapsuuden traumaa. Se kertoo myös siitä, että olet hyväksynyt omat rajoitteesi.
Jos piileskelet seinän tai muurin takana, sinua hävettävää myöntää ääneen yhteytesi johonkin tai johonkuhun.
Jos sinut heitetään tai singotaan seinän tai muurin läpi, se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että sinun on hajoitettava ympärillesi rakentamasi seuojamuurit. On aika seikkailuille ja tutkimusmatkoille.
[/quote]

Näin unta kevättalvella, että asuttiin miehen kanssa omakotitalossa ja sinne tarvittiin lisää väliseiniä, pienen tahtojen taiston jälkeen mies lupasi, että ostetaan sit ne seinät. Seinät laitettiin paikoillleen ja ei mennyt kuin hetki niin tajusin unessa, että seinät on väärässä paikassa eikä niinkuin pitäisi olla. No nyttemmin ollaan erottu.
tallennettu
olga0123
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #292 : 29.05.2012 09:37:23 »

Jostain syystä nään aika useastikkin että putoan, mutta herään aika ennen kuin osun mihinkään ja sit nään välillä sellaisia unia että minua jahdataan.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #293 : 01.06.2012 07:01:43 »

Näin jälleen pitkästä aikaa unessa tornadoja.. tällä kertaa niitä oli monta ja ne olivat kahdessa eri ryhmässä.. toiset olivat vasemmalla taivaanrannalla ja toiset oikealla.. keskellä oli aukko.. tornadoita oli 4-5 molemmissa ryhmissä ja ne etenivät kohti sitä paikkaa, jossa olin ja lähestyivät toisiaan myös.

Tälläkään kertaa en niitä pelännyt, vaan nyt otin innoissani valokuvia niistä.. maisemassa oli värikkyyttä ja taisi näkyä myös sateenkaari tai toinenkin.

Näen unia näistä tornadoista aina välillä, yleensä niitä on vain yksi, mutta tällä kertaa oli monta.. tulkintaa en ole tälle varsin epäsuomalaiselle ilmiölle unisanakirjoista löytänyt, enkä unistakaan oikein ole sitä itselle saanut selville.. Olisiko kellään ideoita?
tallennettu

Mousan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #294 : 06.06.2012 13:01:00 »

Heipä hei! Tänä yönä näin aika merkillisen unen. Siinä oli mummini ja yhden kaverini ex-tyttöystävä poimimassa omenoita ja oliiveja takapihallamme. He veivät omenamme johonkin lähteeseen ja lähtivät pois. Sitten minä kävelin huoneeseeni johon eräs pitkä ystäväni tuli ja hän halusi punaista omenaa. Annoin hänelle punaista omenaa mutta se tippui hänen sormeensa ja se sormi murtui. Sitten hän lähti itkien kotiin. Unessa olin matkalla olohuoneeseeni jossa äitini laittoi hirttököyttä. Hänellä oli hiukset korvien takana ja hän oli jotenkin merkillisen näköinen. Huusin hänelle: Mitä sä oikein teet!  Äitini oli vain hiljaa ja jatkoi hirttököyteen menesmistä. Sain juurijajuuri estettyä hänen putoamista tuolilta ja sitten heräsin.



Saisinko tähän uneen jotain vastauksia mitä nuo asiat tarkoittavat? :O
Kiitos :3
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #295 : 22.07.2012 22:24:50 »

Näen aina aika-ajoittain unia lentämisestä. Olen tavoittanut saman vapauden tunteen sukeltamalla. Vesi on vähän kun ilma.

Kannattaa muuten kirjoittaa uniaan ylös, varata vaikka erillinen unipäiväkirja ja kirjoittaa aamulla se mitä muistaa ja mitä jäi mieleen. Tekstit toimii linkkinä uniin ja jälkeenpäinluettuna ainakin omat uneni ovat ennakoineet hyvin tulevia tapahtumia, vaikken sitä sillä hetkellä ole ymmärtänytkään! Hullua miten unimaailma tietää asioita ennen ihmistä!
tallennettu
L8TE
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #296 : 05.08.2012 00:47:39 »

Minulla olisi kymysys...

Näin tuossa vähän aikaa sitte unen jossa juoksin tuntemattoman tytön kanssa,
jolla oli ruskeat pitkät hiukset, jossain, en tiedä missä.
yht äkkiä me pysähdyimme oven kohdalle ja menimme sisään.
huone oli pieni ja tyhjä ja siellä oli valkoiset seinät.
Siellä ei ollut muita kuin me kaksi.
käännyin tyttöä kohti, hän tuli lähemmäksi ja suutelimme kahdesti.
tämän jälkeen uni loppui ja minulle jäi todella mukava olo.

mahtaako tämä uni tarkoittaa jotain ja jos niin mitä?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #297 : 05.08.2012 17:33:00 »

Mitä meinaa unessa pahat henget joita itse yritin pitää hallinnassani, ja sitten aloin pelkäämään niitä ja kävin rukoilemaan Jumalaa?

Unessa eräässä kohdassa ajoin autoa ja risteyksessä sanoin hengille kääntyväni vasemmalle vaikka oikeasti käänsin rattia oikealle ja sitten raivosin niille hengille kun eivät totelleet vaan käänsivät rattia juuri sinne minne oikeestaa pitikin ... Sitten siis pelästyin että menetän niiden hallinnan ja kävin rukoilemaan ja heräsin sitten siihen kauheen pelästyneenä.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #298 : 05.08.2012 21:11:40 »

Eikös se vasen kuvaa alitajuntaa yms. ja oikea järkeä ja tietoisuutta.  Eli pelkäätkö käyttää enemmän alitajuntaasi, henkisiä kykyjäsi ja henkimaailmaa? Autohan kuvaa sinua itseäsi ja elämänkulkuasi...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #299 : 05.08.2012 21:33:59 »

Helmi on Kuun "kivi", ja Ravun.
Että ei mene vilunkihomma läpi, aitoja tunteita olla pittää.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: