Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stellium  (Luettu 15052 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #15 : 24.03.2010 12:28:52 »

Minua alkoi kiinnostamaan tämä aihe. Mulla on skorpparissa  merkurius aspect_con cerespluto aspect_con venus ja vielä  pallas . Tunnistan skorpioni energian todella vahvasti itsestäni ja nyt kun luin tätä aihetta niin alkoi kiinnostamaan tuo keskittymän energian purkaminen. Oppositiossa härässä mulla ei ole mitään, ihan tyhjää täynnä ja härän planeetta venuskin on tuolla skorpparissa Undecided Mikä voisi olla se väylä purkaa tuota skorpioni energiaa, johon niin usein meinaan pakahtua, se vetää todella syviin vesiin jatkuvasti. Millä mä pysyisin niinkun maanpinnalla?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #16 : 24.03.2010 22:30:15 »

Mulla stellium  jousimies :ssä 10.:ssä ja 11.:ssä huoneessa. Stelliumin "aloittava" planeetta  jupiter tosin sijaitsee 9. huoneessa ja  skorpioni :ssa, "päättävä" planeetta  neptunus jousimies 11. huoneessa Smiley

En jaksa luetella stelliumiani, mutta kartasta voitte katsella Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #17 : 24.03.2010 23:00:08 »

Minäpä tuon stelliumini tuolta Uranus-keskustelusta tänne "oikeaan osoitteeseen"

Eli Stelliumini alkaan  neitsyt  aurinko aspect_con  pluto   aspect_con uranus  aspect_con  jupiter  aspect_con  merkurius päättyen  vaaka  2. huoneessa koko helahoito.

Se sisältää sekä noita hitaita, että persoonallisia planeettoja ja minun on vaikea hahmottaa mikä on mitäkin.

 kuunsolmu aspect_opp  on  aurinko ja  pluto
  chiron aspect_opp  uranus  jupiter  merkurius

keskenään nuo  chiron ja kuunsolmu  eivät ole yhtymässä, mutta tuollaiseen rimpsuun saakin kai jo kaksi opponoivaa elementtiä.

Sen olen havainnut, että kanava parantamiseen, hoivaamiseen, ja huolehtimiseen on tai sitten se on  askendentti  aurinko  neitsyt mutta itsensä huolehtiminen unohtuu ja siinä on jotain karmallista, koska se "lyö" kasvoille uudestaan ja uudestaan.

Mutta, mutta, stelliumini on minulle ainakin vielä arvoitus, joka odottaa ratkaisua.  Huh

muoks.
Ja jottei haasteita puuttuisi  mars "neliöi"  aurinko  pluto  uranus  Wink
Noin "keveämpiä" aspekteja ei stelliumiini sitten osukaan.





« Viimeksi muokattu: 24.03.2010 23:10:36 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #18 : 25.03.2010 18:06:02 »

Mun stelliumista 1. ja 2. huoneissa ja skorpionin merkistä löytyy   venus aspect_con aurinkoaurinko aspect_con kuunsolmuaurinko aspect_con jupiteraurinko aspect_con juno, noista 1. huoneeseen jää  aurinkovenus ja  kuunsolmu ja loput menee sitten 2. huoneen puolelle Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
ApNea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #19 : 28.03.2010 00:06:36 »

Täältä löytyy myös stellium Smiley

 juno  skorpioni 12. huone
 (saturnus aspect_con askendentti en ole ihan varma kuuluuko tämä mukaan)
 saturnus  aspect_con  merkurius 1. huone
 uranus  aspect_con  merkurius 1. huone
 uranus aspect_con  venus 1. huone
  venus  aspect_con  aurinko 1. huone
  neptunus  aspect_con  aurinko 1. huone

 neptunus ja  aurinko ovat kauriissa, loput sitten jousimiehessä..

Olen ollut astrologiasta kiinnostunut jo kauan ja aurinkomerkki on ollut tiedossa tyyliin "aina". Mielestäni kauris vielä kuvaa luonnettani hyvin ja samoin siihen sopii myös nouseva skorpioni (jonka ymmärtäminen nousevaksi merkiksi sai aikaan innostuneita hihkaisuja; "puuttuneet" luonne-palaset löytyivät..). MUTTA entäs nyt kun jousimies astui kuvioihin näin voimakkaana?

Minkälaisia ajatuksia tämä voimapahkura teissä herättää? Itse tunnen olevani hitusen pihalla  idiot2

Mukaan vielä kuva stelliumista, en tiedä merkitsinkö nuo ihan oikein...  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 28.03.2010 15:11:41 »

Voi mikä Stellium!! Ja 1-huoneessa Jousimiehessä!

1-huonehan kuvaa sinun persoonallisen minuuden aluetta. Eli elämäsi lähtölaukaisua. Tulee mieleen, että oletko joutunut muuttamaan paljon tai matkustelamaan paljon heti pienenä. Sitten kun katson, että tuo Mars on lähtenyt heti vipeltämään omalla radallaan syntymäkarttaasi nähden, niin uskoisi, että olet ollut aika eloisa ja toimiva pakkaus. Sitten ihmettelen kyllä tuota Plutoa, joka tuolla perässä on hissukseen alkanut koskettaa stelliumiasi vuosi vuosien perään koskien lapsuuttasi ja nuoruuttasi, niin mitähän olet kokenut? Kasvunkautesi on varmaan ollut aika voimakas.  :Smiley

Kuitenkin tuo stellium kuvaa omia voimavarojasi, voit lukea niistä enemmän omalta syntymäkartaltasi tuolla oman astron sivuilla.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 28.03.2010 18:19:44 »

Tunnen muutaman henkilön, joilla on hyvin samantyyppinen kartta kuin sinulla ApNea. Sekä näistä että astrologisista näkökulmista voin sanoa, että sinun elämäsi pääteemat tulevat olemaan sinun itsesi, oman kehityksesi ja omien lähtökohtiesi kanssa. Sinun elämäsi onnellisuus riippuu siitä miten hyvin pystyt hyödyntämään tuon 1.huoneen stelliumin koko käyttöön.

Kannattaa tutustua myös 7.huoneen teemoihin. Se on yksi avain myös tuohon 1.huoneen hallitsemiseen. Nimittäin moni suuren stellium-1.huoneen omistaja saattaa sortua siihen, että käyttää kaiken aikansa niiden omien juttujen pohtimiseen ja tekemiseen (mikä sinällää on ok), mutta unohtaa kokonaan sen 7.huoneen tarjoaman kasvusuunnan. Eli toiset ihmiset. Sitten kun ymmärrät itseäsi, tulet ymmärtämään muita, mutta myös muiden avulla voit ymmärtää itseäsi. Sinulla helpotuksena on Kuu 7.huoneessa, joka estää ehkä sellaista tuhotonta itsekeskeisyyttä, mitä saattaa kehittymättömillä 1.huoneen stelliumin omistajilla olla. Smiley Oinasmaiset piirteet nousevat esiin, mutta myös se vaa'an (7.huoneen hallitsija) tasapainottava voima tulee ymmärtää. Stellium-ihmiset suhtautuvat yleensä asioihin tunteella ja voimakkaasti keskittyen, mistä saattaa syntyäkin paljon hienoa. Sinun tulee vain ymmärtää itseäsi todella hyvin, että osaat sitten suunnata sen suunnattoman energiamäärän oikeisiin projekteihin ja sinua kasvattaviin asioihin.

Todennäköisesti elämäsi alkuvuodet ovat olleet tähän päivään asti aika raskaita, sillä Pluto on käynyt läpi persoonallisia planeettojasi koko nuoruuden ajan. Transformaatiota, ehkä masennusta ja uudelleen syntymistä on varmasti ollut. Sellainen viimeinen "pahin" niitti tulee olemaan kun Pluto tässä pikkuhiljaa saavutta Aurinkoasi Kauriissa ja tulee tekemään tietynlaisen egon kuoleman pikkuhiljaa. Muodostat jälleen minäsi uudelleen ja moni asia liittyen 1. ja 2.huoneen teemoihin (1.huone: minä 2.huone: rahat, turva, varallisuus, resurssit) tulevat uudistumaan ja muuttumaan. Lisäksi tällä hetkellä sinulla on vielä menossa Saturnuksen yhtymä MC:lle, joka voi tuoda lykkäyksiä uralla tai opintosuunnassa ja ehkä myös sellaista realisoitumista ja asioiden konkretisoitumista. Mitä todella haluat tehdä urallasi? Onko ala oikea sinulle? Nämä asiat ovat varmasti tapetilla, varsinkin kun tuo Saturnus on Aurinkosi hallitsija.
« Viimeksi muokattu: 28.03.2010 18:22:19 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
ApNea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #22 : 02.04.2010 18:27:49 »


Kiitos Ebenia ja Esmiralda!

Tosiaan, oikeastaan koko ikäni parikymppiseksi asti on kulunut paikasta toiseen muuttamalla. Ala-asteen loppuun mennessä muuttoja kertyi neljä, ehdin olla kolmessa eri koulussakin.. Smiley 14vuotiaana vaihdoin maisemaa "itsenäisesti" ja tämän jälkeen hain paikkaani muuttaen taas sen nelisen kertaa. Nyt olen ollut neljä vuotta paikoillani ja tämä onkin pisin jakso yhdessä paikassa... hmm.. koskaan?  Shocked

Varsinkin näihin teini-iästä alkaneisiin muuttoihin on vaikuttanut aika hankala murrosikä.. olen ollut aina hyvin itsenäinen ja -päinen. Kaikesta seilaamisesta huolimatta onnistuin lukemaan läpi kauppiksen ja yo-kirjoitukset mutta opiskelun jälkeen olen kohdannut vaikeita masennuskausia.. Nyt polku on johdattanut minut aika vaikeaan tilanteeseen josta haen aktiivisesti ulospääsyä.

Lohduttavaa kyllä jos tässä nyt vielä tulee mahdollisuus aloittaa tavallaan "alusta".. Sitä odotellessa... Mukavaa Pääsiäistä!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #23 : 02.04.2010 20:57:08 »

jei. joku älyää tätä stelliumjuttua  Cheesy
voikos joku avata mullekki vähäsen  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #24 : 12.05.2010 10:48:02 »

Sain vihdoin exän syntymäkellonajan, ja mokoman kartalla on monta kohtaa, mitkä askarrutta (pitäiskö perustaa oma ketju Sashan- eiku KrapulaKreivin tyyliin  Grin).  Tämän otsikon alla kuitenkin kysyisin teidän mielipidettä massiivisesta stelliumista 12. huoneesta.

 kuu  leijona , merkurius  pluto  venus  neitsyt , lisäksi  pallas kans neitsyessä, mutten tiedä, lasketaanko asteroideja.  Lisäksi nousumerkkikin on neitsyessä, samoin aurinko, mutta ne ei taida sopia stelliumin piiriin.

Lähinnä mua mietityttää tämä 12. huoneen painotus.  Mitään kykyjä henkimaailmaan päin en ole hänessä huomannut- tosin voi olla, että ei mulle oo kaikkea kertonutkaan.  Aina on ollut sen sorttinen, että pakenee vaikeuksia mieluummin kuin yrittää selvittää niitä, ja usein viinaan.  Tosin stelliumin tuoma oinasmaisuuskin näkyy varsin jääräpäisenä asioiden hoitamisena.  Asiat pitää mennä just niin, kuin on ajatellutkin.

Kommentteja?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: