Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kotikosmetiikka, reseptejä kaivataan  (Luettu 5535 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 17.06.2011 11:01:27 »

Onko kellään mitään helppoa kasvojenpuhdistusvoide reseptiä, missä käytettäisiin mehiläisvahaa, kasviöljyä ja joitain eteerisiä öljyjä...?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.06.2011 16:31:38 »

Mistäs muuten sais aitoa lanoliinia...? En ole löytänyt..
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2011 17:21:06 »



 Kylmäpuristettu kookkosöljy,--käy melkein mihin vaan,--siitä tulee lämmössa ihan nestemäistä.

                                                                                                                       Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.06.2011 10:26:39 »

Lisäys vielä että veden ja rasvan yhteen saamiseen tarvitsee olla jokin emulgointiaine. Mie taisin käyttää siihen Molkosania.


Öh täh siis mitä..? Mikä tuo Molkosan on?

Mikähän kävivsi hyvänä emulgointiaineena sitten..?
tallennettu
Mantelinpuolikas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Profiili
« Vastaus #4 : 28.06.2011 23:37:26 »

Eipä ole itse tullut tehtyä, mutta "kyllä äiti tietää" -blogin kirjoittajalla näyttää olevan
vastaus ohjeineen lähes jokaiseen puuhasteluun, niin myös kasvojenpudistusaineiden tekemiseen.
Ehkä tuolta löydät mieluisan ohjeen.

http://kysymammalta.blogspot.com/search/label/kasvojenpuhdistusaineet

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 29.06.2011 00:23:23 »

Tuosta lanoliinista sanottiin mulle ainakin, että allergiset sietää sitä yleensä hyvin... Smiley Ja minulla se toimi hyvin, en saanut siitä mitään reaktiota. Yksilöllistähän tämä. Ja sitä kyl löytyy apteekista nykypäivänäkin, tuli nimittäin käytettyä silloin kun vielä imetin vauvvaa.. Tosin itse en ostanut sitä vaan sain sitä jostain näytekappaleita, mut uskosin tosiaan et apteekista löytyy?!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6 : 29.06.2011 00:24:58 »

mutta tälle aiheellehan on se Sashan aloittama ketju, vinkkejä kauneudenhoitoon tms....sieltä löytyy tuhottomasti reseptejä kotikosmetiikkaan!oon nyt niin laiska etten jaksa etsii linkkiä tähän..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: