Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttakaa ahdistunutta  (Luettu 13027 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15 : 26.08.2010 15:14:37 »

Minulla on sama juttu meneillään,kaikki niin v....a ja tuntuu et räjähtää,väsyttää ynm.

Minäkin oon ottanut noita hoitoja ja tuntuu että ei elämästä selviä hengissä.

Mutta ei voi kellekkään valittaa,kun mies eikä lapsetkaan ymmärrä näiden hoitojen ns.

sivuvaikutuksia.Eivätkä he usko koko energiahoitoihin,varsinkaan mies.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #16 : 27.08.2010 10:25:23 »

Moi,en ole käynyt reikikurssia,vaan olen ottanut hoitoja.JA minulle nuo ei kyllä passaa ollenkaa.

Vaikkka hoitajat toisin väittävätkin.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #17 : 27.08.2010 21:28:33 »

Nyrkkeilysäkki!!! Smiley Kyllä, kiitos. Ihan oikeesti, ei patoutuneita negatunteita pelkillä visualisoinneilla saa pois. Hakkaa, kiduta selvin mielikuvin just vaikka säkkiä aivan hengästymiseen asti niin kauan että se kuva pienenee, kutistuu, katoaa. Annat anteeksi ja kiität. Puhdistus  smitten
Ulkoilu ja luonnossa liikkuminen. Vettä vähintään 2 litraa päivässä.
Rasita kehoa millä tahansa keinoin, mut ei hampaat irvessä itsekuritusta vaan nimenomaan vanhojen negamuistojen purkamista fyysisesti
Itkeminen on todistetusti puhdistavaa
Mun eka reiki-kurssi oli täys katastrofi   Sad
Ensimmäisenä päivänä avattiin alemmat chakrat ja sydänchakra. Menin ihan huonoks. Toiset ihmiset rupattelivat keskenään iloisesti, minä istuin paksuun peittoon kääriytyneenä luokkahuoneen nurkassa täristen kylmyydestä ja itkeskelin vessassa salaa.
Toka päivänä avattiin sit ylemmät chakrat ja olo hieman tasapainottui.
Ainut putsausoire oli aivan järkyttävä ihon rasvoittuminen. Olin kiiltomato 24/7 monta viikkoa. Soitin sille reikimaikalle et mitä tälle voi tehdä.
"Laita enemmän puuteria, kyllä se ohi menee," oli vastaus
Mul ei ole ikinä ollut niin outo olo (vaikka tasapainoilen muutenkin mieleni kanssa) kuin sillä kurssilla. En ole koskaan kokenut niin hyistä kylmyyttä et lämpimänä kesäpäivänä tärisee palellen.

Nyt tosiaan on "ilmassa" uudet energiat ja varmasti tällainen aika nostaa vielä enemmän niitä vanhoja käsittelemättömiä asioita pintaan varsinkin kaiken avaan jutun (kuten reiki) jälkeen
Maadoitus on siten ehdottoman tärkeää.
Puhdas ruoka, seksi, ulkona liikkuminen, ja sit tosiaan se visualisointi, mutta em jutut maadoittaa parhaiten
Pääasiana tosiaan, että putsaat sen vanhan mömmön -fyysiset kuonat veks ja nega-aatokset esiin- jotta tilalle tulee puhtoisempi, tasainen olo.
Aikaa menee mutta olo tasoittuu varmasti.
Kaikkien tunteiden tulee tulla tunnistetuksi kuten noin muutenkin elämässä.
Reiki on yksi tie itsetuntemukseen ja sitä kautta muiden auttamiseen.
Minä kävin ihan liian nuorena sen kurssin ja se avasi piilevän mediaalisuuden.
Se mystisyys hämää vieläkin että oppilaat on rivissä silmät kiinni kun opettaja (rahastaja) tekee auraan muinaisia reikisymboleita.
Oli jo siinä tilanteessa sellanen olo että pomppaan pystyyn silmät auki sanokoon opettaja mitä vaan.
Haluisin että koko symbolisystem pyyhittäisiin pois minusta. Kuka sellaisen voisi tehdä? Pappi?

Muoks. avaava juttu eikä avaan. Tosiaan olen miettinyt miten se virityksen sais pois.




« Viimeksi muokattu: 27.08.2010 21:37:02 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #18 : 28.08.2010 01:12:38 »

Siivous nimenomaan ja HÖYRYPESURI!!
Kyllä puhdas ympäristö ja ennen kaikkee kodin siisteys vaikuttaa omiin energioihin paljon.
Etenkin silloin jos päässä surisee outoudet ja vanhat mörkötunteet nousee pintaan.
No, jos ei tule sellasta räjäytä raivo pois kohtausta, hiljentyminen on syytä opetella. Hieman huono sanavalinta, mut tuntuu ettei ihmiset osaa olla nykyään enää sillei hissukseen. Pitäis olla tv, radio, pesukone ym. mikä tahansa ääntä tuottava masina päällä koska yksin hiljaisuudessa on jotain ahdistavaa... Miks?
Reiki avaa portteja mieleen ja joutuu silloin jossain vaiheessa kohtaamaan alitajunnan kummia tuotoksia ihan itekseen vaikka kuinka panet vastaan.
Joka päivä kannattaa kannattaa ottaa oma aika ja tila.
Ite pääsin eroon pahimmista mörköpaska-ajatuksista aatellen "hengitän sisään Jumalan Rakkautta" ollen aivan megarentona missä tahansa hyvältä tuntuvassa asennossa ja kuvittelin vielä värin joka leviää jokaisella sisäänhengitysellä koko vartaloon. Eri päivinä eri väri ja asento, ihan fiiliksen mukaan. Se voi toteuttaa itse asiassa ihan missä paikassa ja tilanteessa tahansa kun tarvitsee rauhoittumista ja negan poistoa.
ENKELIT!! Käyttäkää myös sitä oman enkelin rakkaudellista voimaa missä tahansa huolessa ja murheessa. Arkkienkeleiden voima on vielä suurempi.
Kauheesti täällä yritän neuvoa ja het seuraavaks natisen kun on oma elämä vinksin vonksin. Suutarin lapsel ei ole kenkiä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #19 : 28.08.2010 06:24:36 »

Kävin sen reiki ykkösen 25-vuotiaana eli 9 vuotta sitten.
Näissä "uusissa energiossa" vaikutukset on varmaan ihan erilaiset, toki kaikki on kiinni siitä omasta herkkyydestä miten ne chakrat jo valmiiks on auki, tukossa, hieman hienosäätöä vailla balanssin suhteen ym
Sen takia täytyisi olla erittäin pätevä intuitiivinen OPETTAJA joka tajuaa esim. mediaalisen herkkyyden niissä oppilaissaan.
Näitä reikikursseja järjestetään nykyisin vaikka missä mestoissa. Aikuisopiston sivuilla reiki on muiden kurssien joukossa kuin joku jumppatunti. Nounou!
Tiedostakaa mille avaudutte kun lähdette siihen mukaan.
Tämä ei ole pelottelua eikä ap kirjoittajalle tarkoitettu "mitäs menit"
Niillä kursseilla on oltava ikäraja ja opettaja-oppilas haastattelu ihan ehdottomasti

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #20 : 28.08.2010 23:17:56 »

Tunnen joka aamu nuo onko ne putsaus energiat.Jalkoja pitkin ne nousevat,osa jää jalkoihin
 
jylläämään,osa vatsan alueelle.Tunnen ne yleensä viileänä.Huomaan ne myöskin siitä kun laitan

silmät kiinni,nään tosiaankin värejä useasti tuota indikon sinistä.Ja siitä myöskin huomaan kun

meillä on pieni koira ja se nukkuu mun vieressä,niin se aina ns,hytkähtää kun tulee energiaaalto

tai miksi sitä voisi kutsua.Ja monesti on semmoinen paineen tunne noissa jaloissa ja vatsassa.

Mikähän sen paineen tuntee vois aiheutta,joskus se on aivan tympeää.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: