Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: väkivaltaisuus ja agressiivisuus  (Luettu 25717 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #45 : 29.11.2006 15:09:11 »

Theus, avomiehelläni (aur Skorppari) on  pluto aspect_con jupiter aspect_con mars aspect_con uranus. Wink Mutta nämä onneksi kolmiossa kuuhun - neliössä kylläkin Venukseen. Kertovatkohan siis myös osittain minusta? :Smiley

ja aurinko asteentarkasti pluton heliosentrisellä pisteellä 19,33  rapu (kuulemma vastaa tai on jopa vahvempi kuin yhtymä plutoon)...

Mistäs tällaista tietoa olet löytänyt? Mielenkiintoista. Lemniskatahan tuossa muistutti, että Pluto tietysti voidaan myös yhdistää väkivaltaisuuteen sen "hajoita ja hallitse" -symboliikan mukaisesti. Omalla kartallani onneksi on Pluton ja Marsin välillä kaunis kolmio. Uskon kuitenkin etteivät mitkään aspektit ihmistä väkivaltaisuuteen kehota, mutta näyttävät toki ne piilevät "pommikohdat" joista kannattaa olla tietoinen.
Oho...avokkisi...wau -> syntisiä öitä?  Tongue

Heliosenttrisistä pisteistä oli täällä joskus juttua, mutta se on ilmeisesti sillä kuuluisalla vanhalla foorumilla   coolsmiley Ideana oli kuitenkin se, että jokaisella planeetalla on oma noususolmunsa ja se liikkuu hyvin hyvin hitaasti... muita piteitä en nyt ulkoa muista, mutta pluton noususolmu jäi mieleen kun se on noinkin tarkasti omalla auringollani. Joku mode siitä kirjoitti...olisko ollut May? Huh

Pluto tekee hyvin intensiiviseksi ja asettaa paljon haastetta kumppanin valinnalle ettei toinen tukehdu. Mun miehellä on  kuu rapu 8.h,   aurinko  aspect_con  mars (orbi 0,5) ja (lue)  pluto  aspect_con venus (orbi2) aspect_con MC  ...  pluto aspect_sex askendentti  skorpioni  aspect_con neptunus (arvaa mikä on lempiväri?  Grin ) ... meidän ei tarvitse puhua... Lips Sealed  Shocked  smiley6600

Sorry off topic  angel
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #46 : 29.11.2006 15:15:34 »

Jotenkin koen, että tuo  mars aspect_squ kuu on se aspekti, joka aiheuttaa ne äkilliset raivarit, joita jopa monta kertaa päivässä saan.

Jep, minäkin olen käsittänyt, että tuo olisi aika klassinen "tunteenpurkausaspekti". Smiley Tuo on muuten hassua, että se tietynlainen kitka on meissä sisäänrakennettuna tai sitten ei. Esimerkiksi itselläni eivät koskaan tunteet ole heilahdelleet sillä tavalla, että ottaisin pulttia juuri mistään, saati sitten saisin näkyviä raivareita. Tuo nikin mainitsema "luut katkeilee sisäisestä raivosta" on jotenkin täysin utopistinen ajatus minulle. Ehkä se on tämä Vesimies-kuu hyvine aspekteineen sitten (tai Merkuriuksen tunteita "järkeistävä" vaikutus), koska kyllähän Kalat-aurinko on sinänsä aina sisäisesti herkkis tyyppi. Olen huomannut, että "tulisempien" ihmisten on joskus vaikea ymmärtää tätä, monet tuntuvat luulevan, että jollei tunteita näkyvästi ilmaista, niin sitten ne automaattisesti padotaan tuhoisin seurauksin. Ihmiset kun aina lähtevät siitä oletuksesta, että toinen tuntee samalla volyymillä kuin itse. Samoin olen varmasti itse joskus syyllistynyt toisen tunteiden vähättelyyn, kun en osaa ymmärtää miksi ihmeessä täytyy raivota niin, että luut katkeilee. Onneksi tämä astrologia avaa hiukan tätäkin maailmaa. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #47 : 29.11.2006 15:27:06 »

Oho...avokkisi...wau -> syntisiä öitä?  Tongue

Nojaa, hänellä Mars kuitenkin Neitsyessä, joten hillitsehän mielikuvituksesi. Grin Ja seitsemäs vuosi kun kohta pyörähtää suhteessa käyntiin, niin nuo syntiset yötkin ovat hiukan alkuajoista vähentyneet. :Smiley

Lainaus
Heliosenttrisistä pisteistä oli täällä joskus juttua, mutta se on ilmeisesti sillä kuuluisalla vanhalla foorumilla   coolsmiley Ideana oli kuitenkin se, että jokaisella planeetalla on oma noususolmunsa ja se liikkuu hyvin hyvin hitaasti... muita piteitä en nyt ulkoa muista, mutta pluton noususolmu jäi mieleen kun se on noinkin tarkasti omalla auringollani. Joku mode siitä kirjoitti...olisko ollut May? Huh

Ahaa - kiitos, täytyypä kysellä Maylta ehtiessään tarkemmin!

Lainaus
Pluto tekee hyvin intensiiviseksi ja asettaa paljon haastetta kumppanin valinnalle ettei toinen tukehdu. Mun miehellä on  kuu rapu 8.h,   aurinko  aspect_con  mars (orbi 0,5) ja (lue)  pluto  aspect_con venus (orbi2) aspect_con MC  ...  pluto aspect_sex askendentti  skorpioni  aspect_con neptunus (arvaa mikä on lempiväri?  Grin ) ... meidän ei tarvitse puhua... Lips Sealed  Shocked  smiley6600

Juu, älä muuta Plutosta viserrä. Smiley Ehkä meilläkin tuo vapaudentarve natsaa hyvin yhteen (hänellä  kuu kaksoset, minulla  kuu merkurius vesimies), samoin kuin sitten tuo Pluto-puolikin (hän  aurinkoskorpioni, minulla pluto aspect_opp venus). Nähtävästi myös sinun puoliskollasi Pluto-juttuja löytyy! Ja olikos teillä(kin) se klassinen toisen kuu = toisen aurinko, eli oliko oma aurinkomerkkisi Rapu? (Sorry muuten myös off-topic...)
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 29.11.2006 15:30:51 »

 mars ja  saturnus  skorpioni:ssa ja  pluto leijona:ssa
tuolla luitten murtajalla,ei siis minulla,
oon vaan aatellut että hän on padonnut sisäänsä niin vihaa kuin seksuaalista energiaakin,koska häntä on leikelty luitten takia sen seitsemän kertaa,
eikä ollenkaan heikkoluustoinen mies ole,
saatikka heikkotahtoinen,
ja  aurinko vesimies kuitenkin
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #49 : 29.11.2006 16:16:27 »



Lainaus
Pluto tekee hyvin intensiiviseksi ja asettaa paljon haastetta kumppanin valinnalle ettei toinen tukehdu. Mun miehellä on  kuu rapu 8.h,   aurinko  aspect_con  mars (orbi 0,5) ja (lue)  pluto  aspect_con venus (orbi2) aspect_con MC  ...  pluto aspect_sex askendentti  skorpioni  aspect_con neptunus (arvaa mikä on lempiväri?  Grin ) ... meidän ei tarvitse puhua... Lips Sealed  Shocked  smiley6600

Juu, älä muuta Plutosta viserrä. Smiley Ehkä meilläkin tuo vapaudentarve natsaa hyvin yhteen (hänellä  kuu kaksoset, minulla  kuu merkurius vesimies), samoin kuin sitten tuo Pluto-puolikin (hän  aurinkoskorpioni, minulla pluto aspect_opp venus). Nähtävästi myös sinun puoliskollasi Pluto-juttuja löytyy! Ja olikos teillä(kin) se klassinen toisen kuu = toisen aurinko, eli oliko oma aurinkomerkkisi Rapu? (Sorry muuten myös off-topic...)
Hillitsen  angel

Me mennään just sellai kivasti täydentäen ristiin: Hän on  aurinko  leijona  aspect_con mars eli oikeastaan oinas 8.h,  kuu  rapu 8.h ja  askendentti  skorpioni kun taas mä oon  aurinko  rapu 11.h,  kuu  kalat 8.h ja  askendentti  leijona  smitten Ja synastriassa mm. hänen  kuu  aspect_con mun  kuunsolmu ...eix sekin oo joku enne  Shocked

Sitten taas aiheeseen:
Mun toi  mars aspect_squ aurinko plust ne yhtymät marssiin ovat merkki aikamoisesta tempperamentistä...saturnus onneksi hillitsee sitä aika lailla ja yleisissä tulkinnoissa sanotaan, että tuolla asetelmalla henkilö altistuu sydänkohtauksille ja korkealle verenpaineelle...en yhtään ihmettele  laugh stelliumin sijaitessa  vaaka (paitsi reunalla jupiter  skorpioni) käytäntö on onneksi lähinnä sanallista... mie en hajota paikkoja...enää  Grin Onneksi särmät hioutuvat iän mittaan... 

Mulle on aina tulkittu, että elämäni on kaksi jakoinen. Voin kulkea mustavalkoisesti ääripäästä toiseen tai katsella asioita monipuolisemmin. Maya-horoskoopissa sointuni on kaksi ja trooppisessa astrologiassa mielestäni tätä kuvaa hyvin se, että tarkimmat orbit osuu juuri marssin(18ast.) ja auringon(19ast.) neliölle sekä marssin (edelleen 18ast) ja venuksen kolmiolle (19ast)...tämä tekee myös auringon ja venuksen sulkeutuvan semisekstiilin hyvin tärkeäksi.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ave^^
Vieras
« Vastaus #50 : 30.11.2006 16:18:27 »

luin mielenkiinnolla ketjun läpi, kumma kun en ennen ollut huomannutkaan.

nuo  mars  pluto aspektithan ovat niitä perinteisiä tässä, mutta uskoisin että kuulla on SUURI merkitys siihen.
juuri tuo  mars  aspect_squ  kuu
pelkkä mars-pluto ei aja väkivaltaan,
kuten sanottiin, kysehän on siitä ettei hallitse tunteitaan.
silloin pitää katsoa kuun asemaa mars-plutoon.

toistan kai aikaisempaa,
mutta sain ahaa-elämyksen.

nousukalasta en tiedä saako koskaan väkivaltaista,
vaikka  mars  aspect_con  pluto  skorpioni onkin.
tämä mars-pluto onkin sitten kolmiossa kuuhun, joten vahvemmat ja herkemmät tunteet kulkevat sopusoinnussa.
mustasukkainen olen niin pirusti, mutta en sen takia nyrkkiä ala heiluttelemaan.

muok.
purkukeinoina käyvät minulla tanssi ym.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2006 16:20:37 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #51 : 03.12.2006 00:43:13 »

Minulla  mars  rapu ja suutun kunnolla todella harvoin, mutta kun suutun, näen vain punaista ja seurauksista en vastaa  knuppel2.
Mikähän siihen voisi vaikuttaa? Suutun todella räjähtävästi  vain kerran neljännesvuosisadassa mutta...  uglystupid2
Yleensä kanssani voi neuvotella asiasta kuin asiasta.  Grin Wink

Mitkä muut planeetat tai aspektit voisivat vaikuttaa?

 pluto neitsyessä ja V huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 00:44:45 kirjoittanut cancer » tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: