Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnollistako vai luonnollista... vaiko aihetta nupin tarkastukseen?  (Luettu 16314 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 07.03.2006 22:06:43 »

(http://i2.tinypic.com/qy9zqx.gif)Rakkaat ihmiset ja kanssa-olentoni!

Nyt jälleen taas kysyn jotain aivan hullua pohjauten omiin kokemuksiini ja paljastaen samalla itsestäni mahdollisesti pitkään piilossa olleita mielenterveysongelmia ja/tai jopa piileviä kykyjä, mutta yrittäen ymmärtää itseäni.  Cheesy  Grin

Nimittäin minulla on lapsesta saakka ollut outo juttu/tapa saada kroppani ikään kuin "tunnottomaksi" tai paremminkin niin kevyen tuntuseksi, että se "leijailee" yhdessä mieleni ja sieluni kanssa paikkaan, jonka olen lapsesta saakka nimennyt "toiseksi tasoksi". Siis siltä se tuntuu. :Smiley

Yritän selittää tätä järkevästi (huomaan jo nyt, että syytä olisi tutkittuttaa pääkoppani)... idiot2 :Smiley

Yleensä nämä tilanteet tulevat, kun menen nukkumaan ja silloin kyllä nukun hurjan sikeästi ja pitkään.
Joskus kyllä niitä tulee toimistossa tai palaverissa istuessa ja muistan, että koulussa tunneilla lähdin "matkoille".
Pystyn kontrolloimaan niitä, eli jos palaveri on tärkeä, niin yritän olla ainakin mieleltäni paikan päällä.  Grin

Fyysisesti koen ensin jalkani tunnottomiksi, sitten vähitellen koko kehon ja kysymys ei ole tavallisesta puutumisesta, vaan totaallisesta rentoutumisesta, joka ikään kuin menee yli.

Samalla mieleni, jos suljen silmäni, näkee kaiken ikään kuin äärettömästä äärettömään, siis loputtomasta loputtomaan samalla kuitenkin tunnen, että olen ikään kuin lähtöpiste ja katselen avautuvaa "maailmaa" tästä pisteestä käsin. Ymmärrätkö vielä?  Smiley
Tunne on erittäin syvä, rauhallinen ja täydellinen ja jotenkin "samettimainen" ja tietoa täynnä, mutta sanoilla tätä kaikkea on vaikea kuvata, vaikka kuinka yrittäisi.
Se on kokemus, kuten ajo vuoristoradalla tai purjekoneella lentäminen, joka avautuu parhaiten vain kokemalla sen itse.  Wink

No... tämän "tilan" aikana usein -tämä todellisuus- jää täysin unohduksiin ja ikäänkuin kokematta, mutta ihmeellistä kyllä, tiedän, mistä on puhuttu ja kuinka ja onko se tärkeää, vaikka en muista asiasta mitään, kun olen siellä "mikä-mikä-maassa" matkoilla.  Cheesy
Itse asiassa, muistan ja omaksun parhaiten uusia asioita -tästä todellisuudesta-kun olen siellä "matkoilla" esim. koulutuksien aikana, vaikka en siltikään vielä luota niin paljon, että uskaltaisin heittäytyä täysillä näille henkisille matkoille jonkun tärkeän palaverin aikana.
En nimittäin pysty reakoimaan tai puhumaan ihmisten kanssa samaan aikaan, mutta jos voi olla vain kuuntelemassa, niin silloin kyllä.  :Smiley Smiley

Hullua, eikö totta..? idiot2

Usein miten lähden näille "matkoille" nukkumaan mennessä tai jos otan päiväunet ja sen jälkeen olen virkeämpi ja fixumpi kuin normaalien unien jälkeen. Wink

Muilla vastaavia kokemuksia?
Jos lähdetään ajatuksesta, että iso pyöräni ei ehkä lyökään niin pahoin tyhjää ja kaikki ruuvini ovat tallessa ja katsomme asiaa henkiseltä ja astraalisilta tasoilta, niin mistä voisi olla kysymys?

.....Vai tilaanko ajan nuppitohtorille...? idiot2

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix


(http://i2.tinypic.com/qya1x1.gif)
« Viimeksi muokattu: 07.03.2006 22:19:11 kirjoittanut Asterix » tallennettu
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #1 : 07.03.2006 22:39:35 »

Ihan luonnollista joo  Grin
Itselläni ei kokemuksia, mutta tiedän muutaman ihmisen jotka näin matkailevat. Eräänlainen transsitila, mutta ehkä odotellaan että joku viisaampi kommentoi...  Huh . Toinen näistä tuttazvistani auttaa tässä tilassa ihmisiä  idiot2 ja sanoo myös ettei tarvitse paljon unia koska tämä "tila" on niin rentouttava  angel

Valoa ja Rakkautta sinullekin  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2 : 07.03.2006 23:19:41 »

Ei hätiä mitiä. Etiäppäin vaan, täyttä höyryä!   smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #3 : 07.03.2006 23:25:21 »

Ei hätiä mitiä. Etiäppäin vaan, täyttä höyryä!   smitten

Voisi vielä lisätä, että älä vain mene hiiskumaankaan
millekään nuppitohtorille noista jutuista! Useimmat
heistä ei ymmärrä tuollaisista muuttuneista tietoisuudentiloista
höykäsen pölähtävää!

 Lips Sealed
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #4 : 07.03.2006 23:26:57 »

Ei hätää ! Ei aihetta nupin tarkastukseen, korkeintaan tapin nurkastukseen...  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 08.03.2006 01:18:35 »

Hehehe...  Cheesy
Kiitti kannustuksesta (terveempiin elämäntapoihin), mutta onko ko. ilmiölle olemassa nimitystä millään kielellä, jotta asiasta voisi Googlata tietoa vai olenko vain Asterixin tarjouskupongeilla saaduilla Astraali-matkoilla ajaen huippunopealla Transulla (käytetty, 5-vaihteinen) Mikä-mikä-maassa?  idiot2 Cheesy 2funny

Olisiko kaali-tohtoreilla jotain nimitystä asialle, esim. Madon syömä tai Mätä sisä-kaalinlehti tai Synnynnäinen etana-liiskauma kaalissa?  Cheesy 2funny

Sorry sanavalintani, yritän vain saada huomionne pois mahdollisista mielenterveysongelmistani... ja olen vähän muutenkin hupsulla tuulella... 2funny  Cheesy 2funny

Olen kuullut muilta Enkeli-tyypeiltä ja muilta uskonto -ja uskomus edustajilta henkisistä matkoista ja raamatussakin on kuvattu ns. apostolin matkoja.
Voisiko minun "matkani" olla hiukan vastaavia?
Millaisia nämä matkat oikeasti ovat?

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix


(http://i2.tinypic.com/qyfu54.gif)
« Viimeksi muokattu: 08.03.2006 01:23:11 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Kaskelotti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #6 : 08.03.2006 01:48:34 »

Tämänhetkisen käsitykseni mukaan tuo on eräänlainen transsitila, mikä ylempänä jo mainittiinkin. Olen myös erittäin kiinnostunut jos jollain on asiasta enemmän tietoa. Ainakin shamaanit ovat käyttäneet/käyttävät näitä tiloja mm. hoitotarkoituksessa ja tiedonhaussa. Michael Harnerin kirja "Shamaanin tie" valotti mulle hiukan asiaa, mutta shamanisminkin parissa on niin ristiriitaisia kuvauksia itse tilasta ja  siihen pääsystä, että luulen siitä löytyvän tietoa myös muualta. En vain ole siihen itse vielä törmännyt. Eniten tietoa siitä saa kuitenkin varmaan 'paikan päältä'.

En usko, että koululääketieteen parista löytyy ilmiölle termiä ja todennäköisesti ihan hyvä niin vielä tässä vaiheessa päivää.

aurinko chiron kuu
tallennettu
suvituulia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Maya: valkoinen, itsevallitseva tuuli


Profiili
« Vastaus #7 : 08.03.2006 03:08:15 »

Hei vaan!
Itselläni ei ihan noin radikaalia jokapäiväisessä elämässä ainakaan, mutta unen ja valveen rajamailla kokee kyllä joskus outoja asioita..
Onko sinulla muuten huono keskittymiskyky, vai vain tietyissä tilanteissa? Transsin kaltainen tila luultavasti kyseessä, en kyllä usko, että "Shamaanin tie"-kirjasta löytyy vastauksia, aika höpöä löpinää(mielestäni ) on kyseinen kirja, olen tutustunut  idiot2 Rajatieto tietenkin kiinnostaa, muuten.
Tulipahan vaan mieleen kysyjälle, että oletko oikealla alalla työssäsi? Tuollaista lahjaa pitäisi kehittää!!

Kaikkea hyvää! Smiley
tallennettu

Mutta niin kuin matkan aloin, päätän myös sen: paljain jaloin.
Tapahtukoon tahtos sinun, kohtaloni, eikä minun.
-Uuno Kailas-
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #8 : 08.03.2006 11:04:36 »

Tuli vielä mieleen, kun tuossa kysyttiin, että oletko oikeassa ammatissa...että sinun ei ehkä kannattaisi kokousten aikana vaipua transsiin...käsittääkseni olet vähän niin kuin poistunut ruumiistasi ja kehosi ikäänkuin istuu siinä tyhjänä ja jokseenkin kuoleen oloisena. Tuo nyt oli ehkä rajusti sanottu, mutta ystäväni vaan joskus sanoi ettei häntä kannata häiritä session aikana...että ainakin lapsi voi säikähtää kuolleekis. Olen myös lukenut vastaavista jutuista, mutta omakohtaisia kokemuksia ei ole edelleenkään...joten arvailua lie, vaikka kyllä itsekin sanoit puutuneesi. Tässä tilassa et myöskään pysty suojelemaan itseäsi siis kehoasi, mikäli siihen olisi tarvetta. Siksikin suosittelisin matkailemaan vain kotona ja paikoissa joissa tiedät olevasi "turvassa".

Yritä löytää itsellesi joku hengellinen opettaja, joka voisi auttaa ja opastaa sinua eteen päin. Ja yhdyn vielä Suvituulian kysymykseen, että oletkohan oikeassa työpaikassa?! Älä hukkaa lahjojasi vaan etsi tietoa ja opi käyttämään ttranssitilaasi yhteiseen hyvään!

Voimia ja Valoa valitsemallesi tielle  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #9 : 08.03.2006 11:24:37 »

Googleta vaikka 'oobe' tai 'obe'.  smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 08.03.2006 13:31:54 »

Tuli vielä mieleen, kun tuossa kysyttiin, että oletko oikeassa ammatissa...että sinun ei ehkä kannattaisi kokousten aikana vaipua transsiin...käsittääkseni olet vähän niin kuin poistunut ruumiistasi ja kehosi ikäänkuin istuu siinä tyhjänä ja jokseenkin kuoleen oloisena..................
............Tässä tilassa et myöskään pysty suojelemaan itseäsi siis kehoasi, mikäli siihen olisi tarvetta. Siksikin suosittelisin matkailemaan vain kotona ja paikoissa joissa tiedät olevasi "turvassa".


Heheheh..... Cheesy Jos tietäisitte, mitä teen työkseni, niin ette ihmettelisi miksi yksi sun toinen vaipuu transsiin palavereitten aikana.  2funny Cheesy

Vaikka jotkut työkavereistani ovat lihansyöjiä, eivät he hyöki tyhjän ruumiini kimppuun lihaveitsen ja grillivartaan kera vaan astelevat ensin jääkaapille katsomaan, mitä syömistä siellä on.  Wink Cheesy 2funny

Pystyn hallitsemaan "matkoille" lähtemistä, joten en vain vaivu transsiin jos en niin halua, mutta pääsen siihen nopeasti ja helposti "tekemättä" sen eteen juuri mitään sen ihmeempää kuin antamalla syvän rentoutumisen tunteen vallata kroppani, sulkemalla silmäni ja pyytämällä Enkeleitä olemaan kanssani ja "kokemalla", että He ovat yhtä kanssani.... siis ikään kuin samaa energiaa.

En oikein osaa selittää sitä paremmin. idiot2

Kysymys ei ole kuitenkaan ihan "normaalista" rentoutumisesta, milloin lihakset ja keho rentoutuu, vaan syvemmästä, jolloin ikään kuin "päästän irti" kaikesta, myöskin ruumiistani.

Kaikki tämä tapahtuu 1-2 min sisällä ja ei muuta kuin katselemaan maailmaa vähän toiselta kantilta.  Smiley

Kieltämättä minua kiehtoo ajatus olla palaamatta ruumiiseen takaisin, mutta "side" ruumiini ja sen "leijailevan osan" välillä on vahva ja pakottaa palaamaan takaisin. Uskon, että kuoleman hetkellä juuri tuo "side" lakkaa olemasta tai ikään kuin katkeaa.
Hulluja ajatuksia.. eikö totta..?  Wink Cheesy

Kiitti Chris tuosta hakusanasta....
-----> Lähdenkin tästä tutkimaan asiaa..  Wink Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix


(http://i2.tinypic.com/qz3ec9.gif)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #11 : 08.03.2006 13:42:35 »

Hienoa Asterix Wink meinaa tuohon mielentilaan ei kovikaan moni edes pääse ymmärtääkseni moni hakee ko. tilaa meditoimalla kuitenkaan pääsemättä siihen *jos olen väärässä korjatkaa asia* :Smiley Olisi huima kokea samanlainen tila, ehkäpä sitä lahjaa ei minulle ole suotu tai sitten ei ole tarpeeksi kärsivällisyyttä siihen tilaan päästä Huh
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #12 : 08.03.2006 13:50:59 »

heippa asterix!
nyt taisin löytää sielunkumppanin tässä asiassa...
mulla on monesti samantyyppisiä tunteita/tilanteita joissa rentoudun ja lähden johonkin samettisen pehmeään paikkaan jossa olen keskipisteenä ja kaikki muu on ääretöntä...välillä saattaa tippua painavia isoja asioita(kiviä) maahan tai johonkin pintaan johon se sitten vain häviää sulaen pehmeästi pois...vaikea selittää sitä konkreettisesti, mutta uskoisin että samanlaisesta tunteesta on kysymys...
minä en ihan valvetilasta pääse siihen tunteeseen, mutta jos olen todella herkällä tuulella, esim olen itkenyt tai väsynyt tai rentoutunut niin yhtäkkiä olen jossain ihan muualla.  :Smiley
ehkä sitä pystyisi hallitsemaan kun tilan tiedostaa ja samalla kuunnella, onko esimerkiksi omalla henkioppaalla jotain kerrottavaa, tai muuten kuunnella viestejä ja sanomaa mitä mieleen voi tulla henkimaailmalta.  angel

mukavaa päivää kaikille!!!
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #13 : 08.03.2006 14:54:05 »

Kätevä taito! Se on hyvä esim. hammaslääkärissä  2funny
Inkkarit osasivat aikanaan tällaisia konsteja... Mä oon ainakin kade tällasesta lahjasta  coolsmiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #14 : 08.03.2006 15:30:12 »

Tässä obeiluun liittyvä keskustelupalsta:
http://www.astralpulse.com/forums/index.php
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: