Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minäkeskeiset oinas, härkä, kaksonen ja rapu!?  (Luettu 61652 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #90 : 12.05.2009 17:23:10 »

Oletpa ihailtavan rehellinen ja rohkea tutkiessasi itseäsi, Hopealohikäärme! Vaikka Rapu oletkin, et peitä itseäsi kamalalla panssarilla. Hyvin kehityskelpoinen!! Wink Grin  Muistan kun nuorena Rapuna minulle tehtiin käsiala-analyysi ja minut nimettiin aika subjektiivisesti maailmaa kohtaavan, niin närkästyin.  Embarrassed Kesti vähän aikaa, että myönnyin kohtaamaan itseäni.  :Smiley.  Joillakin kestää aika lailla vanheta, että oppii itseään myöntelemään....

Sekin tie vie itsearvostukseen... Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #91 : 13.05.2009 09:33:37 »

En peitä itseäni kamalalla panssarilla? No, en ehkä foorumeilla, sillä minun on helpompi ilmaista itseäni ja ajatuksiani kirjoittaen kuin puhuen (Kaksosten vaikutusta?). Varsinkin kun ollaan näin anonyymisti. Mutta anna olla, jos tapaan jonkun vieraan ihmisen kasvotusten. Silloin ei tulisi mieleenikään avautua tai puhua omista asioista vapaaehtoisesti - ainakaan ennen kuin on tutustunut kunnolla, jos silloinkaan. Ja ennen suojanani oli vielä paksumpi panssari, nykyään se on hieman keventynyt... ainahan ihminen muuttuu.

...ja itsensä tutkiminen on ollut harrasteeni niin pitkään, että sitä on tottunut myöntämään vähän ikävämpiäkin asioita itsestään...
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 09:36:13 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #92 : 13.05.2009 09:47:35 »

Lainaus
Minua kyllä hieman ärsyttää tämä jatkuva puhe Oinaiden itsekkyydestä  crazy2. Ketkähän lie niitä jotka aina ovat valmiita auttamaan muita ILMAN vaatimuksia ? Itse ja moni muu tuntemani Oinas kuuluu näihin ! ....

.....Napasti sanottu. Kyllä mua on joskus ottanu ihan kunnolla päähän, kun on mulle joku nurissut kuinka sää oot noin itsekäs. Mitäs pahaa on itsekkyydessä!? Jonkun mielestä se on jopa ylimielisen oloista.  idiot2  Samaa itsekkin ihmettelen, että miksi oinaan suoruutta ei useinkaan kestätä??


Oinaana yhdyn näihin kahteen mielipiteeseen. Minullakin on samat kokemukset Oinaista: ovat ensimmäisenä auttamssa muita ja ovat LOJAALEJA viimeiseen pisaraan asti ystävilleen, hulluillakin tavoilla, jopa itselleen vahingollisella tavalla. Miten se on itsekästä? Häntä koipien välissä joutuu Oinas sitten toteamaan tulleensa petetyksi, mutta koska on Oinas, nostaa häntänsä hyvin nopeasti ITSE pystyyn ja aloittaa kaiken alusta uudestaan. Ehkä se, että Oinas toderllakin suoriutuu ITSE tappioistaan, eikä häntä saa nujerrettua lopullisesti koskaan, pännii muita niin että tulkitsevat sen ilkeämielisesti itsekkyydeksi. Jos heittäytyisi heikoksi ja tarvitsevaksi, ei olisi itsekäs?
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #93 : 13.05.2009 10:09:07 »

Jos ei hitusenkaan olisi/ole itsessään itsekkyyttä niin sitä on kyllä helposti toisen kynnysmattona (esim.)

Paskat sitä luimistelemaan häntä koipien välissä Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #94 : 13.05.2009 10:48:36 »

Millä tavoin Kaksoset ovat itsekeskeisiä? Kokemukseni mukaan Kaksoset kyllä puhuvat, puhuvat ja puhuvat. Sanat virtaavat heidän suustaan ja he "tietävät" sinunkin asiasi yllättävän hyvin - neuvoja ja ohjeita piisaa. Mutta en ole kokenut, että he puhuisivat itsestään - he tietävät kyllä aina muiden asiat ja paneutuvat niihin puheessaan. Miten he siis ovat itsekeskeisiä, kun he keskittyvät sinuun ja sinun asioihisi neuvoen ja ohjaten - olkoonkin että neuvot ovat joskus päin honkia?

Sen siaan härät, neitsyet ja leijonat kääntävät aina puheen itseensä. Työkavereinani on tämän merkkisiä, eikä saa puolta sanaa sanottua kun jo alkaa virrata näiltä tahoilta, kuinka erinomaisia he ovat, kuinka äärettömän ahkeria ja stressaantuneita (härästä ja neitsyestä on hienoa olla stressaantunut työtaakan alla - se on ikään kuin merkki siitä, että he ovat hyviä työntekijöitä) ja kaikin puolin huippuja he ovatkaan. Olin kerran kaljalla töiden jälkeen härkätyökaverin kanssa, enkä sujoraan sanoen kahden tunnin aikana saanut yhtään kokonaista lausetta sanottua loppuun asti, kun hän jo paineli päälle puheellaan itsestään. Hän vetää puolesta lauseestani omituiset johtopäätökset siitä, mitä olin sanomassa, ja käsittää minut aivan väärin, eikä kuuntele kun korjaan asian. Oletan, ettei hän tunne minua siis lainkaan. Olen hänelle jotain aivan muuta kuin oikeasti olen. Vältän kommunikoimasta hänen kanssaan, koska siitä ei tule kerta kaikkiaan mitään. Joskus vielä karjaisen hänelle KUUNTELE!

Ravut ovat hyviä kuuntelijoita. Tyttäreni on Rapu moninkertaisesti, hän kuuntelee sekä ystäviään että minua - eikä avaudu vieraille. Sen sijaan häntä ei kuunnella, vaan helposti ohitetaan se, mitä hänellä on sanottavaa. Tunnen muitakin rapuja, jotka ovat erittäin hyviä kuuntelijoita. Miten heihin siis voi liittää itsekkyyden ominaisuuden? Kai sitä ihmisellä on toisinaan lupa tutkailla itseään ja tuntojaan. En ymmärrä, kuka niin ei tekisi, merkistä riippumatta.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #95 : 15.05.2009 14:31:58 »

Eräs tuntemani tuplakaksonen on aivan ihastuttava ihminen muutoin, mutta on mielestään aina oikeassa.  kalat  kuu huomaa kyllä mitä muut ajattelevat, mutta ei kykene/halua varsinkaan parin oluen jälkeen ottaa kenenkään muun mielipiteitä huomioon. Haluaa aina raahata puolisonsa  vaaka mukanaan vaikka tämä haluais välillä viettää aikaa muidenkin kanssa.  idiot2
Jos mä olen poronkuseman etäisyydellä se on silloin aina mun vika kun mammalla menee myöhään.
Vahva  oinas tyyppi taas saattaa puhua omista asioistaan pari tuntia. Mulla on Dc  oinas ja haastetta riittää tulla pidemmällä tähtäimellä toimeen. Yks exä oli  oinas ja se saattoi häipyä kämpästä vaikka kauppaan ilman että se katsoi aiheelliseks kertoa. Sit siinä ihmettelet missä se ukko on. Joskus olin valmistellut romanttista illallista kahdelle koko päivän, tää oli ylitöissä, ei uskaltanut kysyä pomolta kuin myöhään, ja sitten kun se pääsi, se ei soittanut mulle ja tuli kotiin McDonaldsin kautta. Kertoi että oli niin kova nälkä että oli pakko käydä matkalla syömässä, nyt ei enää jaksa illallista. Mut se toi mullekin cheeseburgerin.  Grin
Suhde ei kestänyt vuottakaan.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 14:48:41 kirjoittanut ancelica » tallennettu
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #96 : 15.05.2009 15:56:22 »

Olen puhelias Oinas itse, jos saan tilaisuuden. Sattuu vain olemaan niin, että olen kerännyt ympärilleni suunnattoman puheliaita ihmisiä, enkä saa suunvuoroa ellen keskeytä - mitä olenkin alkanut ihan röyhkeästi tekemään. Saanpahan sanani sitten kuuluville!
Äitini on tolkuttoman puhelias, samoin siskoni. siksi koin nuoruudessani, että on parasta olla hiljaa, muuten tulee liikaa meteliä. Äiti veti tästä sellaiset johtopäätökset, että olen ujo ja hiljainen. Heh heh. Opiskeluaikana sain kuulla olevani vallan muuta. Nyt sitten taas tuntuu siltä, että ympärilläni on varsinaisia suupaltteja merkistä riippumatta. Tyttäreni 16-v puhuu kuin papupata. Työkavereilta ei suunvuoroa saa, ellei pidä puoliaan. Miehet, joita olen tavannut, eivät ole todellakaan edustaneet suomalaista "ei puhu eikä pussaa" -tyyppiä. Ainakin puhuminen on heiltä sujunut, jos pussasuspuoli on jäänyt heikoille.

Muutaman kerran olen kohdannut Oinasmiehen. Olen ihaillut heidän aloitekykyään, mutta jokin menee överiksi. Liika on liikaa. Eipä silti, eivät löysänoloiset Vaa'atkaan ole vedonneet minuun. Itse asiassa en tiedä, kuka vetoaisi. Aina kun tapaan jonkun, hän alkaa vaikuttaa parin päivän kuluttua varsinaiselta kivireeltä vetää perässä. Ehkäpä se kuuluu OInasluonnon itsekkääseen puoleen, ettei halua vetää ketään perässään, vaan toivoo, että toinen juoksisi rinnalla tai vähintääkin pysyisi perässä ihan omin jaloin.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #97 : 15.05.2009 16:18:49 »


Ehkäpä se kuuluu OInasluonnon itsekkääseen puoleen, ettei halua vetää ketään perässään, vaan toivoo, että toinen juoksisi rinnalla tai vähintääkin pysyisi perässä ihan omin jaloin.

Olen samaa mieltä kanssasi tästä coolsmiley Ja en myöskään pidä siitä, että kun toinen on hidas, niin häntä pitää oikeen kunnolla kutsua tyyliin; "Alahan tulla jo sieltä"!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #98 : 15.05.2009 17:36:34 »


Hih… Grin
ikkunat pitäs pestä ja Ic Oinas täällä ehdottaa kavereilleen :

yhteistyö on voimaa ja porukassa työ maistuu paremmalle…
pestään yhdessä ensin meidän ikkunat ja sen jälkeen kaikki pesee omansa!  2funny

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #99 : 15.05.2009 19:26:27 »

ravut voi olla aika erilaisia

kun ajattelen 4 rapua, en kovin helpolla löydä yhteisiä tekijöitä

jos kolmea kiinnostaa bisnes ja luovan alan yrittäminen tai kauppa, ja ovat jossain määrin herkkiä ja kotikeskeisiä - ja mennyt mukana  - niin yksi on kyllä ihan vain rahamies. ei ole juuri ollenkaan merkkinsä mukaan herkkä tms. eli en sitten tiedä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #100 : 16.05.2009 08:25:57 »

Voi luoja kuinka mä vihaan juuri tätä: "Minulle kaikki, sinulle ei mitään" Tuonlainen itsekkyys on niin syvältä ja omassa egossa lillumista, että oksat pois  knuppel2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #101 : 16.05.2009 09:01:53 »

mitä auttaa vihata, hän on palkittu Vuoden Yrittäjänä, järjestää konsertteja, elvyttää erästä aluetta.. että mikä sitten on oikein ja mikä väärin.. sen tietää ne jotka hänen kanssa diilaa.

häneen verrattuna nuo  oinas ja  kaksoset on aika erilaisia, puheet on sitä yhtä teemaa   Grin
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 09:55:27 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #102 : 16.05.2009 16:04:07 »

Törmäsin Nummelaa lukiessani hauskoihin väittämiin, kuitenkin AIKA KARRIKOITUIHIN!

Oinas: Tunnussanat: MINÄ olen, MINÄ osaan, MINÄ pystyn, MINÄ, MINÄ JA MINÄ ja sitten muut, jos pystyvät.....äärimmäisen omakohtainen, itsekeskeinen.

Härkä: Tunnussanat: minä OMISTAN paljon tavaraa...omakohtainen, itsekeskeinen

Kaksoset: Tunnussanat: minä AJATTELEN, MINÄ IDEOIN...omakohtainen, itsekeskeinen

Krapu: Tunnussanat: minä TUNNEN ilot ja surut voimakkaasti....omakohtainen, itsekeskeinen

 Wink Cheesy Wink Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 16.05.2009 18:10:55 »

joo

rapumiehet..

luin vähän inhorealistisen avioliittokirjan.. ei siinä astromerkit auta että kuka on millainenkin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #104 : 16.05.2009 18:26:48 »


Oinas: Tunnussanat: MINÄ olen, MINÄ osaan, MINÄ pystyn, MINÄ, MINÄ JA MINÄ ja sitten muut, jos pystyvät.....äärimmäisen omakohtainen, itsekeskeinen.


 Wink Cheesy Wink Cheesy

Eikös tuossa siis kaiu; Minää!! Hyvin itsekeskeistä. Usein käyttämäni sanonnat; "Ei kun minä", "annas kun minä", ei kun minä voin tehdä" Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: