Sivuja: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648604 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5100 : 24.11.2008 20:45:06 »

Mä näin lenkillä taas THE KISSAN!!  smitten

Oonkohan puhunut siitä jo aikasemmin? Tämä oli jo kolmas kerta, ja kissa ilmestyy aina tielleni kun olen neuvon tarpeessa, siis ihan oikeesti, THE KISSA on merkki!! Ja miten söpö merkki onkaan, varmaan viime kesän pentu, tummanharmaa valkoisin epäsymmetrisin läntein.. Tänään juoksi minua vastaan sivuttain selkä ja häntä kaarella, korvat luimussa kuin haastaen leikkiin...  Grin Pysähtyi kuitenkin puskemaan jalkaani ja hyöri siinä silitettävänä.. Sitten heittelin lumipalloja ja sehän innostui...! Meinasi lähteä seuraamaan, kunnes sain sen harhautettua..

Aika jännää kun se liikkuu vapaana tuolla, on kuitenkin varmaan jonkun kissa kun niin kesy ja terveen näköinen.. Toissakerralla kun näin sen, kysyin että kultapieni tuutko sä asuun mun luokse, niin se otti tassut alle saman tien ja lähti jolkottaen jatkamaan matkaa.. Grin Kuin olisi ymmärtänyt kysymyksen ja vastannut, että no way!!  Smiley
Suloinen rakkaus-otus!!  smitten smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5101 : 24.11.2008 21:41:44 »

Kävin äsken koirien kans lenkillä lumisessa metsässä  smitten
Ihanaa kun Houru pikkuinen on niin innoissaan lumesta kun tää on sen eka talvi  angel
Otti lunta suuhunsa ja juoksi ja hyppelehti aivan valtoimenaan,
tuli itselleki hyvä mieli. smitten

Meillä Romeon kans sama juttu..  Smiley Sitä on nii ihana kattoo. Niin.. huoletonta.

Olo on paska ja mieli musta, mut kyl tää tästä. Mul on ny loppuviikko lomaa. Onneks.

Hyvää yötä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5102 : 24.11.2008 21:55:00 »

joskus tuntuu että tätä sielukamaa olis vaikka lampaat söis, eli nyt maan pinnalle.

seksi, ja raha, tai crazy movies.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5103 : 24.11.2008 23:58:51 »

Telkkari anto mulle tänään merkin.

Katselin Täydellisiä naisia kuten aina ja yhtäkkiä tajusin! Tämä "Bree" eli Marcia Cross on sama, joka näytteli Melrose Placessa joskus 90-luvulla sitä pelottavaa naista, joka palasi kuolleista.  Shocked
Ou mai gaad! Katselin Melrose placea nuorena joka viikko ja olin ihan innoissani siitä sarjasta.

Toinen merkki oli, että meinasin taas vahingossa leikata haavan sormeeni, voiveitsellä...

Kylläpäs jotenkin on kohtalokas olo.  Shocked

Juon täällä iltateetä ja ihmettelen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5104 : 25.11.2008 00:21:22 »

Lähinnä ihmettelen ... Näitä mun mies-asioita.. 2funny
Jotka ei sinänsä oo niin tärkeitä nyt, mutta koko aika tapahtuu..!
Ja mua eniten mietityttää toi Elvis tai meidän välinen kommunikointi..
Kun harva se päivä jompi kumpi meistä lohduttaa toista.. Grin

Ja sama juttu  jousimies:n kanssa.. Se koko aika rohkaisee ja kehuu mua..
Soittelee kysyäkseen oonko pystyny oleen polttamatta ja kun sanon et joo,
niin se sanoo olevansa ylpee musta..
Eilen se sanoi että eniten hän toivoisi mun oppivan arvostaan itseeni joka tavalla,
koska oon fiksu, söpö, hottis ja säihkysilmä..  laugh
Se on kehunut mua viime aikoina niin paljon että mä oon ihan et jooooooooooo turpa kiinni jooko.. Grin
Hölmöö että se pitää noita palopuheitaan vaikka mielestäni en nyt ole viime aikoina mitenkään dissannut itseäni..... Grin Grin

Mutta kun se ei edes yritä mitään, se on ihan vilpitön!! Miten mies voi olla tuollainen??!!  Cheesy
Ja kun mä tiedän, se on todellakin v-mäinen luonne niin halutessaan,
mut näköjään osaa olla tosi kannustava.. Ehkä ihan ammattinsakin vuoksi...
Mut siis se on kyllä aina ollut tosi mukava mulle..!  Smiley Smiley

 oinas  uglystupid2 taas... Tuli eilen jutteleen meseen muina miehinä
niinkuin koko ällöttävää lähmimiskohtausta ei olisi ikinä ollutkaan.. Joo no thanks..
Sitä paitsi Elvis ja  jousimies suojelevat mua nyt kumpikin kaikilta niljakkeilta  police öhm olenkohan vähän huomionkipeä avuton nainen.. 2funny
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5105 : 25.11.2008 00:35:18 »

Kysykää nyt mitä vaan niin mun mielestä vastaus on  pluto  :Smiley 2funny

Ei mutta oikeesti tuli mieleen, että Tigrix... sähän oot nousu-jouskari niin ettei vaan Plutolla olis nyt sormensa pelissä noissa sun mieskuvioissa? Sulla on nyt ollut selvitettävää ennen ku Pluto häipyy...

Don´t worry, kun Pluto siirtyy Kauriiseen niin voi olla että sun mieshuolet ratkee ja saat olla rauhassa... Että nauti nyt.  coolsmiley


 Wink Grin

Ei mutta ihan tosissaan. Olisko Pluto jotenki tuonu noi ihmiset sun elämään?  Huh
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5106 : 25.11.2008 11:34:13 »

Huomenta..
kummallinen juttu että mulla on nykyään joka aamu sellainen olo että ei jaksais millään
nousta ylös ja tuntuu hirveen raskaalta edes ajatella että vois tehdä yhtään mitään koko
päivänä. idiot2  *haukotus*
Oon niinku joku mato joka vaan möngertää eteenpäin saamatta mitään aikaan  Huh
No,kyllä sitä taas muutaman tunnin päästä alkaa piristymään...
Tänään Suklaasilmälle,jännä nähdä mitkä on fiilikset sitte. coolsmiley
(mulla on yks ihastus palanut mieleeni [tai aina se on mielessä käynyt ennenkin mutta nyt oon
"päästänyt" sen tunteen taas valloilleen] ja ollaan mesessä juteltu aika paljon  Wink
Se on myös  kalat horoskoopiltaan... mutta siitä en nyt selosta yhtään tämän enempää
vaikka mieli tekis,ku etukäteen puhuminen tuo mulle aina huonoa onnea... )
 
leijona pyysi syömään mutta en tiedä jaksanko lähteä.. Ei niistä tietyistä syistä oikeen innosta sen
seura enää vaikka kuinka tarjoais aterian.

Työkkäriin meno kyllä saa luvan odottaa huomiseen  crazy2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #5107 : 25.11.2008 12:20:00 »

Kirjoitan pitkästäpitkästä aikaa nyt tupaan. Kaikille teetä ja hunajaa! Meitsi tarjoaa kierroksen. Smiley
Mulla on puhekielto. Eli mä en saa puhua. Oon toista viikkoa sellaisessa flunssassa ja kurkkukivussa, että hoh hoh. On ollut aikaa kelailla kaiken maailman asiat puhki ja poikki ja pinoon. Ja sit taas olen ehtinyt kaataa sen pinon. Onnistuin tekemään itsestäni jopa asunnottoman. Tarkoitus oli muuttaa, ja on vieläkin Stadista pois, yök Stadi ja kiire ja stressi ja selviäminen-pärjääminen (mulla nää vaan kuuluu Helsinkiin) toiseen kaupunkiin yhteen kaverini kanssa. Joten irtisanoin asuntoni, hip hei, tuntui ja tuntuu hyvältä. Ja sitten saan saman päivän iltana viestin, että noo, joo, en mä nyt sitten haluakaan muuttaa, kun en ole valmis. Jaahas.
Sitten tapahtui kummallinen juttu. Olin, että paskapaska, ja apua. Noin kolme minuuttia ja sen jälkeen aivan tyynen rauhallisena, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, jatkoin joululahjojen väsäilyä. Ja sain kaikki 15 valmiiksi ja olen niin onnellinen. Välillä on niin paljon yksinkertaisempaa olla köyhä   Grin
Ei mulla ole edelleenkään asuntoa, töitä, rahaa, terveyttä, ja kuitenkin mulla on kauhean hyvä olo sielussa ja sydämessä ja mielessä. Ruumis on vähän raakki nyt coolsmiley
Oon tota kurkkuchakraa koittanut availla, ja tehnyt kaiken maailman kundaliinijumppaa. Mulla on vaan sellainen tunne, että tämän naisen täytyy nyt kunnolla kokea tämä kotelovaihe. Olla kotona ja kasvattaa siipiä, että pääsisi sitten lentoon. Mä olen kyllä tosi huono työläinen, onko täällä muita sellaisia, joiden pitää saada itse määrätä oma työtahtinsa täysin, tai muuten? Mun keho vetää heti pellit kiinni, jos hypin muiden mukaan, no go for moi.
Anteeksi että tuli tällainen romaani, tätä se teettää kun on monta päivää kotona puhelematta sen enempää kenellekään, paitsi omille henkioppailleen. Eli olen myös sekoamassa. idiot2 Ainakin on kivaa  2funny
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5108 : 25.11.2008 13:00:48 »

Huomentaaaa  Smiley

Ulkona on ihana talvinen sää! Mä lähen Romeon kans toho metsään, otan kameranki mukaan  Smiley
Tänään on hyvä päivä.
 smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #5109 : 25.11.2008 13:02:17 »

Tänään on hyvä päivä seota, suorastaan loistava..ainakin parempi kuin eilinen  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5110 : 25.11.2008 13:03:30 »

KUN nainen esittää avutonta, miehiä pitäis tulla.

pitäis.  pluto  jupiter  venus  mars   uranus  kuu  coolsmiley 
« Viimeksi muokattu: 25.11.2008 13:16:39 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5111 : 25.11.2008 16:35:00 »

Ei mutta oikeesti tuli mieleen, että Tigrix... sähän oot nousu-jouskari niin ettei vaan Plutolla olis nyt sormensa pelissä noissa sun mieskuvioissa? Sulla on nyt ollut selvitettävää ennen ku Pluto häipyy...

Don´t worry, kun Pluto siirtyy Kauriiseen niin voi olla että sun mieshuolet ratkee ja saat olla rauhassa... Että nauti nyt.  coolsmiley


 Wink Grin

Ei mutta ihan tosissaan. Olisko Pluto jotenki tuonu noi ihmiset sun elämään?  Huh

Joo... No se nyt vaan on tällaista melkein aina kun on sinkkuna... 2funny

Ei vaan..

Mutta luuletko tosiaan menon muuttuvan, pluto siirtyy nousumerkistäni kuumerkkiini...!!
Eli lähellä pysyy eniweis...

kivaa olla koululla jee... Suoraan duunista tulin kouluun... Haisen varmaan kivalta, en viitsi enempää selittää mutta eiköhän vanhainkoti sanana selitä asiaa......... Noh. Heh.  Grin Kohta lähden kyytiin mun  kauris kaveria junalle. Mitenkä musta tuntuu, että oon taksikin nykyään.  idiot2 Ihme että kukaan uskaltaa tulla mun kyytiin......... Itsellekin pelottavaa toi kyydissäni oleminen.  Grin

Viime yönä nukuin taas lahjakkaasti 3h ja sitä edellisenä 4h...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5112 : 25.11.2008 17:13:36 »

Tigrix, en tiedä miten se vaikuttaa... mutta tuli vain yhtäkkiä mieleeni, että varmasti jotain muutosta tulee tapahtumaan. Kuu viittaa tunteisiin ja naispuolisiin ihmisiin, joten noilla alueilla alkaa sitten Pluto vaikuttaa kun siirtyy kuumerkkiisi.

Täällä mennään kahvin voimalla... Se on loistava keksintö.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5113 : 25.11.2008 18:01:59 »

Onnittelee myös Lizzyä!! smitten

Jes, pääsin vihdoistaviimein kotiin. Teen kohta mantelikalaa..
Pluto ja naispuoliset ihmiset kuulostaa kyllä ettenkö sanoisi -- vähä pelottavalta..

Naiset - en ymmärrä niitä.  uglystupid2

Olisin parempi miehenä.. Ois niin helppoa olla mies!! Ehkä se sukupuolen vaihdos onkin sitten mun juttu, ja voisin alkaa homoksi..... Ehkä silloin viihtyisin naisten kanssa paremmin.. Tai naiset mun kanssa.. En tiedä missä se kitka tai joku tulee.. Tai kuvittelenko vaan kaiken. Ehkä se on vaan pelko, jonka annan vaikuttaa liikaa..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5114 : 25.11.2008 18:15:57 »

Jos ei olis mahaa niin lantio alkais suoraan tissien alta ja sepä vasta hölmöä olisi..
 Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 339 340 [341] 342 343 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: