Sivuja: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5669065 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2550 : 25.07.2008 00:26:11 »

nO niin terveiset Euroopan rannikoilta, tosin vähennän astroilua entisestään. tapahtui vaan sellainen tosi kumma juttu mikä sai ajattelemaan johdatusta. minähän en ole nähnyt viimeisintä seur. kumppania noin 2 kuukauteen enkä ole kuullut mitään, ja tänään kun tulin kapsekkien kanssa vieraasta maasta, tuntuu että näin hänet kaverin kanssa vilaukselta. valkoinen paita, tummat housut ja tutun näköinen pää. en tiedä onko se mahdollista. mutta sitten tuntui että miksei. jos meidät johdatettiin tapaamaan ilman että tiedettiin toisistamme minän tasolla ja ei ollut puh numeroita, niin miksei sama voisi toistua. no se olisi hyvä niin saisi kaiken selväksi ennen uusia tuttavuuksia.

kovasti sen näköinen se oli, pitkä hoikka sportti ja sitä valoa, käveli keskustassa, menossa paikkoihin. taas tuli niin eläväksi koko kokemus, jonka olen osin leikannut pois kuin ei olisi tapahtunutkaan, mikä tekee olosta vähän oudon. mutten voi vihatakaan kansoja, joihin sielukumppanit syntyy..

mutta olipa ranta mahtava (extreme sportit, kiteboardit jne no se ei ole oikea nimi, kun yhdistettynä surf lautaan).. vaikka jo ennen nähty, ja se kansojen sekamelska siellä. Eurooppa tuntui äkkiä elävän ja sen rannikot
.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2008 00:37:30 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2551 : 25.07.2008 00:50:31 »

 Voi RAKKAUDEN VALO! smitten

Kerro ihmeessä terveiset minulta ja etten ole häntä unohtanut! smitten
En ymmärrä miksi hän teki minuun niin suuren vaikutuksen.Ihanan aito ihminen.
Ja kerro että olen onnellinen hänen puolestaan! angel smitten

Ja tunnustettakoon että minäkin tuosta Ollista haaveilin kyllä että tuo olisi niin ihana. smitten
Ei ole pää tyhjä,vaikka hänelläkin raskaita vuosia.Vaan perheellinenpä hänkin.
Mutta voi sitä haaveilla,,, Kiss smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2552 : 25.07.2008 00:58:47 »

Voi RAKKAUDEN VALO! smitten

Kerro ihmeessä terveiset minulta ja etten ole häntä unohtanut! smitten
En ymmärrä miksi hän teki minuun niin suuren vaikutuksen.Ihanan aito ihminen.
Ja kerro että olen onnellinen hänen puolestaan! angel smitten

Kerrotaan.  smitten Hyvää yötä kaikille!  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2553 : 25.07.2008 09:39:13 »

Jumala jos olemassa niin auttaisitko....... Tongue

Mulle tuli yksi 700€ ylimääräinen menoerä. Arvatkaa olenko ollut onnessani kun laskin että mulla jäisi kerrankin muutamia satoja jäljelle maksettuani vuokran ja laskut.

Höh. Nyt mietin vakavasti että pitäiskö muuttaa.  Undecided ....taas.... Mahdollisimman pian...
Jonnekin missä on pienempi vuokra.

No se olis vasta kolmas muutto tämän vuoden sisällä.  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2554 : 25.07.2008 10:01:21 »

Jes! Mikähän onnenpäivä nyt on.. buck2

Naapurissa tehtiin putkiremonttia ja mun wc-pönttö alkoi vuotamaan.. Se vaan lirisee ja lirisee, ei siis onneksi mitenkään tulvi. Täällä on tosi sotkuista ja mun piti muutenkin siivota, mut nyt pitää siivota kiireellä että voin soittaa huoltomiehen paikalle.... En jaksais nyt tällaista ylimäärästä........
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2555 : 25.07.2008 11:10:46 »

Jes, no hätä ei ole tämän näköinen, soitin huoltomiehelle.... Smiley

Ja sain siivottua!

Missä te kaikki olette, ottamassa arskaa?  Cool Niin ottaisin minäkin mutta pitää ensin venata tuota huoltomiestä...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2556 : 25.07.2008 11:13:54 »

 Huomenia vaan! smitten

Huh,hellettä!Tulihan se kesä sieltä. Cheesy
Pitää vaan polkea tuonne sairaalan mäelle ja turkanen sitä ylämäkeä,,, buck2
Sitten pakollisia asioita kaupungilla ja yhtään ei huvittaisi.Nyt vain olisin.

Tosin on tuolla "korvan" takana muitakin asioita,jotka viimein pitäisi saada tehtyä loppuun,jotta niistä asioistakin joskus pääsisin eroon.Sekä ihmisistä jotka niihin liittyvät.Tai ihmisestä.

Älä huoli Kaylee.Kyllä sen laskun jostain järjestät taas,vaikka nyt tuntuu kurjalta.Tuollaista se on aina minullakin.Luulee että jää,vaan kun ei. knuppel2
Ja miten voi enää mitään jäädä kun ruuan hinta on lentänyt pilviin. tickedoff

20 eurolla ei kaupasta montaa tavaraa saa kassin pohjalle.Kiva EU! knuppel2 tickedoff
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2557 : 25.07.2008 11:39:45 »

No mä olen kyllä kieltämättä käyttänyt palkkapäivien jälkeen ekan viikon rahaa aina holtittomasti... Nyt alan syömään kaarnaa, jäkälää ja käpyjä ja pesen itseni järvessä... Ja juoksen töihin... Ja menen kadulle kerjäämään vapaa-ajaksi...

No joo, kyllä se siitä. Taisin vaan kuvitella olevani kohta jo ihan hyvässä jamassa rahojeni kanssa.....
Sen verran olen raatanut ja tehnyt parina vapaapäivänäkin töitä.. Mut ei, mitä enemmän raataa, sitä enemmän tulee outoja menoeriä.

Harmittaa vaan, sillä 700€lla olisin saanut äkkilähdön ja rahan millä söisin ja shoppaisin siellä minne olisin mennyt.

Ja nyt kun voisin ottaa aurinkoa pitää odottaa sitä huoltomiestä tänne.. Hmm.  :Smiley
En ees viitti sanoa mitä ajattelen, kyllä te tiedätte mut... 2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2558 : 25.07.2008 13:47:40 »

Päivää  Smiley
Onpa tullut paljon teiltä juttua taas tupaan,ei kaikkea kerkeä nyt edes lukea...
Paloin eilen rannalla  buck2 Mutta onneks en ihan hirveen pahasti..
pitäis tajuta ettei siellä auringossa tartte lojua kuitenkaan ihan kokoaikaa ja aurinkorasvaakin
vois käyttää  :Smiley Ostin äsken ihanat korvikset  smitten
Mutta mutta.. pitäis alkaa pakkailemaan,lähdetään siskon ja sen poikakaverinkans
pikku reissuun,ajellaan muutama sata kilometriä isollesiskolle kylään
ja huomenna tullaan jo takas. angel
Eli toivottavasti tajuan etten oikeastaan tartte juuri mitään mukaan. Grin
(ehkä tarot kortit...)

kaylee: voi huoltomies raukkaa,ei tiedäkään mikä sitä odottaa  Wink Grin

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!  angel (piti oikeen miettiä ensin että mikä päivä
tänään on.. idiot2)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2559 : 25.07.2008 15:15:53 »

Polskis ja loiskis!  Cool Kävin heittämässä talviturkin pois vasta näin myöhäsessä vaiheessa. Oli varsin virkistävää! Ensin 10km lenkki pyörällä.
Toisen puolen päivästä olenkin haeskellut vuokra-asuntoja. Kauan täällä Pirkanmaalla tulikin asuttua, peräti 6kk... :Smiley No, mutta elämä on joskus tämmöstä.

Hauskaa viikonloppua minulta myös!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2560 : 25.07.2008 17:48:52 »

Kiitos samoin, hyvää viikonloppua kaikille ja jok'ikiselle... Smiley

Kengu, noh, ei se huoltomies ollut mikään varteenotettava. Se kyllä korjas kätevästi mun wc-pöntön kymmenessä minuutissa.
Niin ja minäkin paloin, äsken, kävin mun  jousimies mies-ystävän kanssa terassilla ja join vahingossa kolme siideriä kun se vaan kantoi mulle niitä lisää ja lisää... Grin No sitten oli pakko lopettaa kun meen huomenna aamuvuoroon. Käytiin ravintolassa syömässä ja joutsenlammella katselemassa joutsenia ja kahvilla kivassa kahvilassa, oli ihan jees..

Ai niin ja tatska-liikkeessä pyörähdettiin.
Kaveri selitti minkä kokoisen tatskan haluaa, sellasen joka on yläselässä, leviää siitä olkavarteen ja vähän rintaan. Meinas tribaalia ja sanoin että tyhmä, joka toisella tatskan omistajalla on tribaali, et nyt vähän mielikuvitusta peliin. Keksin sitten saman tien että palapeli, jossa ei ole kuvaa.. No sehän innostu. Ja tatskaliikkeen tyyppi sanoi ettei ole koskaan nähnyt kellään sellaista.  Smiley

Jäi menemättä Elviksen kanssa treffeille tänään(kin), mutta aion pitää siihen mesen kautta yhteyttä ja tutustua rauhassa... En halua suinpäin nähdä tuntematonta tyyppiä....

Nyt sitten pitää juoda paljon vettä kun vähän paloi, haihduttaa nopeemmin, kun onhan noi tavallaan lieviä palovammoja.. Laitoin heti reilun kerroksen aftersunia kotiin päästyäni. Nyt sitten naatiskellaan kotioloissa loppuilta. Ihan hyvä että tajusin lopettaa kolmeen siideriin, vaikka alkoi jo tulla sellainen tietynlainen "tästä tää lähtee"-fiilis... Wink

Ja asbolos, oi mäkin haluaisin uimaan! Ei vaan pahemmin ole uimakavereita eikä rantaa ihan nurkilla.. Oon vaan kaksi kertaa uinut tänä kesänä. Toisella kertaa tuntui että kehkot ja sydän meni oikosulkuun hetkeks kun sain sellatteen shokin kylmästä vedestä.
Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2561 : 25.07.2008 18:20:41 »

 No en ole uinut kertaakaan kun en ole sellaiseen paikkaan päätynyt,jossa voisi uida. Undecided

Nyt tulee vuodatusta,joten VAROITUS!
Tämä päivä on kokonaisuudessaan ollut,sanonko mä mistä. knuppel2

Nyt on täällä sellainen olo,jotta ihan ainut surullinen,onneton ja yksinäinen olen. Cry  Cry  Cry
Mikään ei ole onnistunut ja puhelinkin ollut mykkä kuin mikä.Paitsi yhden puhelun sain ja siitäkin nousi vaan harmistus.
Oli tuo Kala-mies.Olisin sen kyllä nyt kylään kaapannut ja kainaloon käpertynyt,vaan kun herra oli pörhältämässä kohti Rotta-rallia.
Miksen soittanut hänelle viikolla!!!!! knuppel2 tickedoff
Nyt olisin päässyt mukaan.
Viis humalaisista.Tähän fiilikseen jo ottaisin itsekin.
Tulispa nyt pian yö ja saisi nukkua tämän kurjan päivän pois.

Niin ja pojalla kivut alkaneet ja hän puhelimessa hermot piukkana.Isänsä PITI mennä huomenna katsomaan,vaan en saanut sitä vastaamaan.Jos sekin nyt on jonnekin terassille jämähtänyt,eikä menekkään,niin  knuppel2 tickedoff tickedoff

anteeksi,tää on nyt tällanen päivä,,, Embarrassed Undecided Cry
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2562 : 25.07.2008 18:25:21 »

Ei se mitään Chandra, noita päiviä tulee ja menee.. Olin minäkin aamulla vielä sitä mieltä että on maailman epäonnisin päivä. Kaikki kuitenkin kääntyi hyväksi..

Jos ei tänään, niin joskus kuitenkin, sinullekin paistaa taas onnellinen aurinko..
Joten huokaise syvään ja tunne tunteesi ja anna niiden olla. Tänään ei ole pakko tehdä mitään. Saa olla kurja olo.  Smiley Saa itkeä, olla vihainen ja vaikka mitä.. Se kuitenkin loppuu johonkin.
  Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2563 : 25.07.2008 18:34:30 »

Pitäskin mennä hommaamaan se tatska..  leijona merkki niskaan ja vasempaan lapaluuhun tiikeri, joka niinku roikkuu kynsillään mun selässä tai ehkä sittenkin sellanen mustista liekeistä muodostuva susi.. Tai tissien väliin tassunjäljet. Alavatsaan joku tribaali tai teksti..  :Smiley Hmm..

Mää oon käyny tänää jo kaks kertaa uimassa. Viimeöisen unen perusteella peruin apteekkimatkan ja odotan vielä.. Kyllä ne tulee, mä tierän sen. Mut siitä ei enempää.

Jumankauta tätä hellettä oikeesti  buck2 Vaikka mää kuumuudesta nautinkin niin ei tätä loputtomiin kestä. Jellonalla vasta tuskaa onkin, kuvitelkaa kipsi jalassa näillä säillä.. Ei oo helppoo ei  Grin Vois lähtee koittaan jos sais itekki pari jäsentä poikki, ajamaan siis ->

Niin ja Chandra, heität vaan numeros niin mää soitan!  Grin Et sää oo yksin, sinul on minut (virtuaalisesti, mutta kyllähän sekin ny jotain merkkaa)  smitten Pyörit päivällä (kuten pari muutakin astrolaista) minun ajatuksissani ja.. Noh, paremmalla ajalla enemmän  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #2564 : 25.07.2008 19:30:55 »

huh, onpas taas tullut biletettyä, musta on tullut kunnon rapajuoppo coolsmiley buck2 vaikka ennen ei tehnyt mieli lähtä ku ehkä kerran kk:s radalle....tänään qstokkiin, tai tarkkaan ottaen sinne ulkopuolelle:P..juu, meikä on jatkanut "säätämistä" sen fbuddyn kanssa kaikista tuntemuksista huolematta, tosin sillä erolla että ei olla oltu tekemisissä niissä merkeissä, kun mulle iski menkat ja pissatauti samaan aikaan :crazy2:ehkä tuokin joku varoitus tulevasta...tuntuu vaan, että mun on pakko kokea itse kaikki asiat ennen kuin opin... askendentti neitsyt tajuan, että eihän tässä oo mitään järkeä mutta  aurinko oinas 8.huoneessa kertonee riittävästi...Hmm, oon nyt miettiny kans sitä tatskaa: pyllyn yläpuolelle alaselkään  oinas merkki, tai sit sellanen kolmion mallinen tatska jossa kolmion yläkärkenä  oinas ja vasemmalla ja oikealla  neitsyt ja  harka: tulee nuista  askendentti  aurinko ja  kuu merkeistä..sitten ehkä sinne kolmion keskelle kiinalainen tiikeri merkki Cool oltiin exän kans eilen lähibaarissa, jännä että mitä enemmän ollaan nähty, sitä enemmän tiedän että oon tehnyt oikean ratkaisun, ei tullut houkutuksia edes kännissä Wink Hauska lukea nuita Kayleen miesjuttuja, varsinainen  kaksoset Grin Mua jotenkin ahistaa täällä Suomessa, että heti jos liikkuu jonkun miespuolisen henkilön kanssa, luullaan että tyyliin seurustellaan vakavastikin...en oo oikeen uskaltanut edes lähteä mihinkään leffaan tai syömään miespuolisten henkilöiden kanssa, kun en halua että ihmisillä tulee vääriä luuloja...Toisaalta en jaksais täällä pienessä opiskelijaluukussakaan vaan nähdä...Puhuttiin tänään just exän kans ku käytiin yhes kaupas, että voidaanko me vieläkin liikkua yhdessä?On tää Suomi kyllä melko konservatiivinen maa, niinku oli näköjään puhetta tuolla flirttipalstallakin...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: