Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 366895 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #525 : 20.07.2013 12:33:12 »

Saisinko kortin työelämään? Nykyinen työ ahdistaa ja haluaisin muutosta.

Kiitos jo etukäteen

Siiliemon kysymykselle nousi Caressa:  "Yksi vaihe elämässäsi on päättymässä.  Pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa."  Ihan selvästi kannattaa vaihtaa työpaikkaa, jo ilman korttien neuvoakin.  Jos työpaikka ahdistaa, niin koko elämä on raskasta.  Ja kyllä ne enkelitkin on samaa mieltä.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #526 : 20.07.2013 14:15:16 »

Hei, saisinko minäkin kortin. Kiitos. Milloinhan tämä seuraelämä oikein vilkastuu? En oikein tiedä missä sellaisen kumppanin tapaisi, jotenkin ravintolassa istuskelukaan ei erityisemmin innosta.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #527 : 20.07.2013 14:58:40 »

Hei, saisinko minäkin kortin. Kiitos. Milloinhan tämä seuraelämä oikein vilkastuu? En oikein tiedä missä sellaisen kumppanin tapaisi, jotenkin ravintolassa istuskelukaan ei erityisemmin innosta.

Tämähän se on se ikuisuuskysymys!  Minä löysin kaverin työpaikalta, kun vaan annoin periksi!   Wink

Enkelikorteista sinulle nousi ensin Serena:  "Olen runsauden ja yltäkylläisyyden enkeli.  Jumala pitää huolen siitä, että saat tarvitsemasi taloudellisen tuen.  Pysy luottavaisena."  Tämä ei ensi tuntumalta vastannut mielestäni kysymykseesi, mutta kyllä siitäkin tietty viesti välittyy.  Ehkä epäröit, jos kumppaniehdokas on vaikka työtön, mutta enkelit lupaavat että kaikki järjestyy, kun vain luotat.

Nostin kumminkin toisenkin kortin ja se on Isabella:  "Nyt on oikea aika aloittaa jotain uutta.  Kun suhtaudut asioihin myönteisesti, onnistut kyllä yrityksissäsi."  Tätä viestiä maailmankaikkeus toitottaa ehkä kyllästymiseen asti:  ole iloisella mielellä!  Tiedän, että se ei ole helppoa, kun suru pyrkii puseroon ja kumppanin kaipuu on kova.  Mutta seuraelämäsi vilkastuu, kun itse vilkastutat sitä!  On monia muitakin paikkoja tavata kumppani kuin ravintola.  Kesäiltoina, ja miksei myös -päivinä ihmiset ovat iloisia ja sosiaalisia.  Kyllä se kumppani kävelee vastaan kun oikea hetki koittaa, ja ennenkaikkea, suhtaudu asiaan myönteisesti!  Onnea etsinnässä!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Nannatzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #528 : 20.07.2013 16:06:25 »

Paljon kiitoksia vastauksesta meimi!  Smiley
tallennettu
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #529 : 20.07.2013 18:32:58 »

Paljon kiitoksia meimi  smitten  smitten
Edelleen pureskelen tuota sanomaa, ehkä tarkoitus rauhoittaa mieltä valinnan edessä ja luottaa asioiden järjestyvän...
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #530 : 20.07.2013 18:47:53 »

Kiitos vastauksesta. Halua vaihtaa työtä on suuri mutta suunta on hukassa  crazy2
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #531 : 21.07.2013 12:18:47 »

Hei, saisinko minäkin kortin. Kiitos. Milloinhan tämä seuraelämä oikein vilkastuu? En oikein tiedä missä sellaisen kumppanin tapaisi, jotenkin ravintolassa istuskelukaan ei erityisemmin innosta.

Tämähän se on se ikuisuuskysymys!  Minä löysin kaverin työpaikalta, kun vaan annoin periksi!   Wink

Enkelikorteista sinulle nousi ensin Serena:  "Olen runsauden ja yltäkylläisyyden enkeli.  Jumala pitää huolen siitä, että saat tarvitsemasi taloudellisen tuen.  Pysy luottavaisena."  Tämä ei ensi tuntumalta vastannut mielestäni kysymykseesi, mutta kyllä siitäkin tietty viesti välittyy.  Ehkä epäröit, jos kumppaniehdokas on vaikka työtön, mutta enkelit lupaavat että kaikki järjestyy, kun vain luotat.

Nostin kumminkin toisenkin kortin ja se on Isabella:  "Nyt on oikea aika aloittaa jotain uutta.  Kun suhtaudut asioihin myönteisesti, onnistut kyllä yrityksissäsi."  Tätä viestiä maailmankaikkeus toitottaa ehkä kyllästymiseen asti:  ole iloisella mielellä!  Tiedän, että se ei ole helppoa, kun suru pyrkii puseroon ja kumppanin kaipuu on kova.  Mutta seuraelämäsi vilkastuu, kun itse vilkastutat sitä!  On monia muitakin paikkoja tavata kumppani kuin ravintola.  Kesäiltoina, ja miksei myös -päivinä ihmiset ovat iloisia ja sosiaalisia.  Kyllä se kumppani kävelee vastaan kun oikea hetki koittaa, ja ennenkaikkea, suhtaudu asiaan myönteisesti!  Onnea etsinnässä!

Hei ja kiitos!  Smiley Totta, että oma myönteisyys on varmaan aika iso tekijä. En ole kyllä huonojen kokemusten takia varmaan nyt halunnut oikein ketään päästää lähellekään. Käväisin eilen ulkona terassilla ja olin suorastaan hämmästynyt kun eräs mies kehui kivaksi ja iloiseksi. Ravintolat ei tosiaan kuitenkaan ehkä ole minun kumppanin etsimiespaikka.  Wink
tallennettu
starless
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #532 : 21.07.2013 21:49:44 »

Hei! Olisin erittäin kiitollinen, jos joku nostaisi minullekin... Viime syksystä asti on mennyt vähän heikosti. Olen tuntenut itseni yksinäiseksi ja aloin vihaamaan opiskelupaikkaanikin. Kesä on ollut mukavaa aikaa, mutta jänittää mitä tuleva syksy tuo tullessaan :s Toivoisin että positiivisia muutoksia... Tarkoitus olisi muuttaa poikaystävän kanssa yhteen, mutta jännittää saadaanko asuntoa! Noh, jos ihan yleisesti, mitä tulevalle syksylle näkyy, tuleeko muutoksia elämään?
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #533 : 22.07.2013 16:28:16 »

Moikka,

Oon tainut jäädä välistä  Embarrassed mulle vois kans katsoa miltä syksy näyttää  Smiley

Kiitos etukäteen

Terkuin
aava1
tallennettu
farfallan
Vieras
« Vastaus #534 : 22.07.2013 16:50:57 »

Saisinko minäkin kortit pöytään rakkauden suhteen? Kiitos. Smiley
tallennettu
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #535 : 22.07.2013 16:58:00 »

kaunis kiitos meimi! smitten
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #536 : 22.07.2013 18:50:31 »

Hei,

Nostaisitko minullekin kortin, parisuhteeseen. Onko perheenlisäystä tulossa? Työkuvioihin.

Kiitos  smitten smitten
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #537 : 23.07.2013 01:21:54 »

Minäkin oon tainnut jäädä välistä  Cry
Rakkaus asioihin korttia kaipailen...
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #538 : 23.07.2013 11:11:00 »

Hei! Olisin erittäin kiitollinen, jos joku nostaisi minullekin... Viime syksystä asti on mennyt vähän heikosti. Olen tuntenut itseni yksinäiseksi ja aloin vihaamaan opiskelupaikkaanikin. Kesä on ollut mukavaa aikaa, mutta jänittää mitä tuleva syksy tuo tullessaan :s Toivoisin että positiivisia muutoksia... Tarkoitus olisi muuttaa poikaystävän kanssa yhteen, mutta jännittää saadaanko asuntoa! Noh, jos ihan yleisesti, mitä tulevalle syksylle näkyy, tuleeko muutoksia elämään?

Tuleehan sinulle muutoksia, jos olet muuttamassa yhteen poikaystäväsi kanssa!  Kortit eivät mun käsityksen mukaan ennusta, ne vain muistuttavat meitä siitä, minkä jo itsekin tiedämme.

Muistutan taas, että en ole näkijä enkä ennustaja, mutta mun mielestä on kyllä ihan kiva nostella kortteja, ja miettiä, mitä ne kulloinkin haluavat meille muistuttaa.  Tänään levitin pöytään Diana Cooperin Atlantis-kortit, ne ovat todella upeat, ja niissä on selitys joka kortin takapuolella.

Sinulle nousi kortti Kristallikallot.  Ne ovat olleet Atlantiksen aikoin tiedon tallentamisessa käytettyjä kallon muotoisia kvartsikiviä.  "Tämä kortti kertoo, että on olemassa ratkaisematon mysteeri, josta ei vielä tiedetä paljoakaan.  Ehkä olet saamassa uutta tietoa tai vanhat muistot tai muinaiset viisaudet ovat muistumassa tietoiseen mieleesi.  Mietiskely auttaisi tietojen valjastamisessa käyttöösi.  Ole varovainen päätöksiä tehdessäsi, sillä et näe kaikkea."

Mitä tämä nyt voisi tarkoittaa, aika mysteeri mullekkin.  Ehkä sitä, että älä tee mitään hätiköityä, mietiskele rauhassa ja meditoi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #539 : 23.07.2013 11:16:20 »

Moikka,

Oon tainut jäädä välistä  Embarrassed mulle vois kans katsoa miltä syksy näyttää  Smiley

Kiitos etukäteen

Terkuin
aava1

Aava1:llekin nousi Kristallikallot.  Lue ylempi vastaus mitä kirjoitin starless'ille.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: