Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 366822 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #510 : 19.07.2013 12:07:25 »

Hello :-) Ollaan hankkimassa koiraa. Nyt on vaan niin,että kennelin omistaja empii :-) Sanoo,että ei oikein vois odottaa viikkoa yliaikaa pennun kanssa. Sovittiin,että kun mun mies tulee viikon kuluttua kotiin,niin soitan uudelleen onko koiruus vielä vapaa. Mitenkö meidän käy ? Saadaanko haukku meille ?

Rihannalle tämä vastaus taitaa tulla liian myöhään, mutta nostinpa sinullekin kortin.  Osho Zen taroteista nousi Vesi: tunteiden maailma, eli perinteisessä pakassa Maljojen 3.  Kortin kuvassa kolme naista tanssii elämänilon vallassa.  Voisin tämän perusteella väittää, että koira on perheessänne.  Mutta ellei ole, niin tämä kortti viestittää, että osaat nauttia elämästä muutenkin, ilman tiettyjä kuvioita tai rekvisiittaa, esimerkiksi sitä koiraa.  Elämänilo ei ole kiinni mistään ulkoisesta tekijästä, se kumpuaa sisältäpäin!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #511 : 19.07.2013 12:23:46 »

Millainen kortti nousis tälle henkiselle prosessille, tuleeko valmista (ja kuinka pian)?

Tätä kysymystä minä itsekin pohdiskelen päivittäin.  Kortit harvoin kertoo mitään ajasta, ja vaikka kertoiskin, niin en tiedä, miten!  Smiley  Sinulle nousi Osho Zen tarotpakasta Sateenkaaren (Lanttien)  Kuningatar.  Kuningatar on kuvattu vaaleanpunaisen lootuksen kukan päällä istuvaksi ja vihreään pukeutuneeksi kaunottareksi.  Kaari hänen yläpuolellaan on kukkasilla kuvitettu.  Vastaisin kysymykseesi, että kyllä tulee valmista!  Smiley

Kirja selittää korttia tähän tapaan:  Sinun tulisi elää täydesti, rikkaasti, riemuitsen.  Sinun tulisi lähestyä toisia ihmisiä ja jakaa riemusi, onnesi ja autuutesi toisten ihmisten kanssa.  Sinun tulisi avautua lootuksen kukan tavoin ja levittää kauneuttasi kaikille, myös tuntemattomille.  Se on todellista rakkautta ja myötätuntoa, että jakaa olemassaolon riemua ja täyttymystä.

Henkisen tien kulkijan on syytä rakastaa aina kun voi, ja muulloinkin.  Erityisesti muulloinkin.  Se rakkaus taitaa olla vastaus kysymykseesi.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2013 18:11:06 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #512 : 19.07.2013 12:32:44 »

Hei!

Haluaisko joku nostaa kortin minun rakkausrintamalle? Mitä minun pitäisi tehdä näitten tunteitteni kanssa?  Undecided

Osho Zen tarotpakasta sinulle nousi Tuli: toiminnan maailma (perinteisessä pakassa sauvat) kolmonen ja kortti on nimetty 'Eläytyminen'.  Kortissa nainen seisoo puun vieressä, pitelee sen oksaa ja tuntee sen, eläytyy puun energioihin.  Kirjan selityksissä puhutaan luontoon menemisestä ja luonnon kokemisesta.  Voisiko luonto kertoa sinulle vastauksen?  Ainakin rauhan se antaa myllääville ajatuksille.  Toisaalta kortti voisi myös kehottaa katselemaan ympärillesi hieman tarkemmin muutenkin.  Voihan se kaveri olla jo ihan lähellä.  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #513 : 19.07.2013 12:46:25 »

Voisiko joku nostaa minullekin kortin? Suhdeasiat kiinnostavat, ja erityisesti mitä sanottavaa korteilla on tästä uudesta miehestä jonka olen juuri tavannut Cheesy

Mä en haluaisi nostaa tällaisia kortteja suhdeasioissa, mutta Zen Osho tarotkorteista nousi Pilvien (mielen maailma) 9, mikä vastaa perinteisessä tarotpakassa Miekkojen ysiä.  Kortti on nimeltään Suru.  Eli mikäli kortteja on uskominen, ei hyvältä näytä.  Toivon todella, että suhde ei tuota sinulle surua.

Toisaalta kortti rohkaisee meitä suremaan.  "Se mikä ei tapa, vahvistaa" on vanha inhottava viisaus.  Tuskaa tuntiessa on mahdollista tulla tietoisemmaksi, ei onnettomammaksi.  Ja kun sinusta tulee tietoinen, kärsimys katoaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #514 : 19.07.2013 13:00:33 »

Saisinko minäkin kortin? Muutoksen tuulia ilmassa ..
Kiitos  smitten

Et kertonut, mihin elämän osa-alueeseen haluat kortin.  Sinulle nousi tästä kauniista Zen Osho tarotpakasta Veden Kuningas, eli se vastaa perinteisessä tarotpakassa Maljojen Kuningasta.  Kortti on nimeltään Paraneminen.  Kortissa on ihmiskehon päälle kuvattu kaksi sinistä parantavaa kättä.

Kirjassa kerrotaan, että menneisyyden haavat ovan nyt nousemassa tietoisuuteen, niin että ne voivat parantua.  Avoin hyväksyvä mieli luo pohjan parantumiselle ja antaa hyvän mahdollisuuden auttaa myös muita parantumaan ja eheytymään.  Ole tietoinen omista haavoistasi.  Älä tee niistä entistä syvempiä, vaan anna niiden parantua.  Paraneminen on mahdollista vasta silloin, kun ymmärrät, mistä haavat ovat syntyneet.  Mitä vähemmän käytät mieltäsi, sitä nopeampaa paraneminen on, ilman mieltä ei ole haavojakaan.  Koetappa vuorokauden ajan hyväksyä asiat sellaisina kuin ne ovat.  Jos joku loukkaa sinua, hyväksy se ja seuraa, mitä tapahtuu.  Sisälläsi alkaa yhtäkkiä virrata energia, jollaista et ole ennen kokenut.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Marju336
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #515 : 19.07.2013 20:14:37 »

Hei!
Nostaisitko kortit, muodostuuko hyvä suhde miehen kanssa, joka elämääni tuli? Smiley
tallennettu
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #516 : 19.07.2013 20:28:25 »

Hei!
Entä minulle erääseen elämäni käänteeseen liittyen, jatkaako vai eikö jatkaa?
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #517 : 19.07.2013 23:04:26 »

Moi, mulla on syksyksi tiedossa vähän hankala tilanne: Joko lähden etelään vähäksi aikaa edistämään uraani (lyhytelokuvia, teatteriproduktioita yms. teen myös normitöitä elääkseni) tai sitten kysyn kolmesta eri kaupunginteatterista näyttelijäharjoittelijapaikkaa... Pelkkä paikoilleen jääminen ahdistaa tajuttomasti. Mietin vielä elokuussa, miten teen mutta haluaisin korteilta neuvoa tähän asiaan.

Eli: Kannattaisiko minun lähteä etelään ns. luomaan nimeä vai lähteä kyselemään näyttelijäharjoittelijapaikkaa kolmesta kaupunginteatterista?


Kiitos, mikäli joku ehtisi katsomaan ja auttamaan Smiley
tallennettu
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #518 : 20.07.2013 09:01:16 »

minäkin haluaisin,jos ehdit,kiitos! angel angel
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #519 : 20.07.2013 09:50:43 »

Saisinko kortin työelämään? Nykyinen työ ahdistaa ja haluaisin muutosta.

Kiitos jo etukäteen
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #520 : 20.07.2013 12:01:07 »

Hei!
Nostaisitko kortit, muodostuuko hyvä suhde miehen kanssa, joka elämääni tuli? Smiley

Tänään levitin pöydälle Doreen Virtuen upeat enkelikortit.

Marjulle sanoisin jo ennen kortin katsomista, että suhde siihen mieheen muodostuu juuri niin hyväksi, kuin te itse sen teette.  Enkelikorteista nousi Adriana.  Kortin teksti kuuluu näin:  "Minä autan sinua löytämään vastaukset rukouksiisi.  Seuraa polkua, jolle opastan sinua intuitiosi, ajatustesi ja uniesi kautta."

Kaikkea hyvää sinulle.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #521 : 20.07.2013 12:07:19 »

Hei!
Entä minulle erääseen elämäni käänteeseen liittyen, jatkaako vai eikö jatkaa?

Enkelikorteista nousi Shanti: "Olen rauhan enkeli.  Tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi."  Sanoisin että jatka vaan.  Mutta muistutan edelleen, että en ole näkijä enkä tulkitsija, nostan vain kortteja ja kerron mitä niissä lukee.  Mutta mielestäni Shanti tässä kertoo, että on turha jännittää tulevaa, sillä enkeliystävämme auttavat meitä ja tuuppivat meitä oikeaan suuntaan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #522 : 20.07.2013 12:17:40 »

Moi, mulla on syksyksi tiedossa vähän hankala tilanne: Joko lähden etelään vähäksi aikaa edistämään uraani (lyhytelokuvia, teatteriproduktioita yms. teen myös normitöitä elääkseni) tai sitten kysyn kolmesta eri kaupunginteatterista näyttelijäharjoittelijapaikkaa... Pelkkä paikoilleen jääminen ahdistaa tajuttomasti. Mietin vielä elokuussa, miten teen mutta haluaisin korteilta neuvoa tähän asiaan.

Eli: Kannattaisiko minun lähteä etelään ns. luomaan nimeä vai lähteä kyselemään näyttelijäharjoittelijapaikkaa kolmesta kaupunginteatterista?


Kiitos, mikäli joku ehtisi katsomaan ja auttamaan Smiley

Nostin enkelikortin molemmille kysymyksille.  Ensimmäiselle kysymykselle, kannattaako lähteä etelään luomaan nimeä, nousi Arkkienkeli Mikael.  Kortissa lukee:  "Minä olen kanssasi.  Annan sinulle rohkeutta tehdä elämässäsi muutoksia, jotka auttaat sinua löytämään henkisen elämäntehtäväsi."  Harjoittelupaikkojen kysymisestä eri teattereista tuli vastaukseksi Isabella:  "Nyt on oikea aika aloittaa jotain uutta.  Kun suhtaudut asioihin myönteisesti, onnistut kyllä yrityksissäsi"  Mun mielestä saat tukea molemmille vaihtoehdoille, oma asenne ratkaisee.  Arkkienkeli Mikael on kyllä voimallinen kortti, joten jos pitäisi valita, lähtisin etelään luomaan nimeä.

Onnea matkaan joka tapauksessa!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #523 : 20.07.2013 12:22:25 »

Saisinko minäkin kortin rakkaudelle.
Kiittäen Mari_Anne smitten

Enkelikorteista nousi Crystal:  "Ole luottavainen ja toiveikas, sillä horisontissa siintää jotain uutta ja myönteistä, vaikka et vielä itse voi sitä nähdä."

Ihania, lupaavia sanoja!  Viestikin on ihan selvä, kyllä se rakkaus sieltä tulee, kun vain jaksat odottaa, ja olla luottavainen ja toiveikas!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #524 : 20.07.2013 12:27:32 »

minäkin haluaisin,jos ehdit,kiitos! angel angel


Oliko sinunkin kysymyksesi rakkausaiheinen vai yleisluontoinen?  Nostin kortin Celeste:  "Onnellinen muutto uuteen kotiin tai työpaikan vaihdos on pian käsillä.  Muutos tuo mukanaan uutta myönteistä energiaa."

Voin sanoa, että tämän kortin kohdalla sormia kuumotti erityisen kovasti.   smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: