Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinä pelkäät?  (Luettu 34773 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 08.09.2006 13:20:11 »

Pahinta on itse pelko, pelkään pelkoa ja hyönteisiä ja sitä että läheisille sattuisi jotain. Pelkään myös väkivaltaa ja pimeääkin välillä  Cool
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #16 : 08.09.2006 13:31:19 »

mulla oli mielentön pelko tulta kohtaan.. mutta olen sen käsitellyt.. olen kävellyt tulisilla hiilillä.. ja sen jälkeen näin välähdyksiä entisistä elämistä.. yksi niistä oli kun minut poltettiin noitana roviolla.. se oli tosi rankka kokemus, mutta sen jälkeen ymmärsin pelkoni ja nyt tunnen suurta kunnioitusta tulta kohtaan.. vähän niinkuin luonnonvoimiakin kohtaan..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #17 : 08.09.2006 13:31:37 »


Mulle tuli tuo hyppäämisen pelko kans sen jälkeen kun joskus kymmenen vuotta sitten hyppäsin benji-hypyn. Siitä lähtien on aina tuntunut siltä että pitää hypätä, olin sitten jollain parvekkeella, maailmanpyörässä, missä vaan...

 Shocked No taidan sitten itse jättää tuo benji-hypyn väliin, ettei voimistu tuo tuntemus....   Cheesy
Olisipa silti mielenkiintoista tietää mistä tuo tunne saa alkunsa...  :Smiley
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #18 : 08.09.2006 13:44:24 »

Minä pelkään kipua. Sekä omaa että muiden. Ja nykyään taitaa olla vielä enemmän tuo muiden kipu. Tavallaan tunnen sen omassa kropassani, tulee huono olo ja ahdistus, kuvotus ja pyörrytys. En pysty välillä edes kuuntelemaan toisten kertomuksia esim. tapaturmistaan, kun silmissä alkaa pimentyä.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #19 : 08.09.2006 13:59:43 »

Pimeää, Rottia, läheisteni ja lapsieni puolesta taidan olla "hysteerinen"
Äiti
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #20 : 08.09.2006 14:05:12 »

Että mä en ikinä löydä ketään ja jään ikuisesti yksin ja oon surullinen ja lihava, joka lopulta kaiken toivonsa ja elämänhalunsa menettäneenä päättää tappaa ittensä.

Sori, varmaan toi täysikuu...  Cry Mutta tää on ollu mun painajaiseni jo ties kuinka monta vuotta.  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #21 : 08.09.2006 14:07:06 »

Minä pelkään vettä ja raskaaksi tulemista sekä jonkin verran eläimiä.
Kammoan myös sairaaloita ja kaikenlaisia lääketieteellisiä toimenpiteitä.

Vesikammo tulee siitä, että olen hukkunut jossain elämässä.
Raskaudenpelko minulla on ollut pikkulapsesta lähtien. Sekin liittyy menneisiin elämiin sekä tämän elämäni suunnitelmiin.
Eläimissä pelottaa niiden arvaamattomuus. Eteenkin koirat ovat hirveä kammon aihe ja tiedän vain kaksi koiraa, joita en pelkää. Pelkään perheemmekin koiraa, sillä lapsuudessa eräs perheemme koirista näykkäsi minua päähän (oma vika).
Oinas tiedettävästi kammoaa kaikkea fyysistä kipua, joten lääkäri-ja sairaalakammo tulee sieltä. Wink

Muistetaanhan vielä, että ne asiat, joihin kohdistamme ajatuksiamme jatkuvasti käyvät toteen - myös negatiiviset. Kannattaa pitää mieli positiivisena ja olla ajattelematta liikaa pelon aiheita.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #22 : 08.09.2006 14:23:25 »

Minulla on sama kuin Myrialla myös, kivun pelko ja AthaMaarit tuossa mainitsikin tuon oinaan kipu ja sairaalakammon. Totta!
Itselläni sairauden pelko ja sairaalaan joutumisen pelko ehkä johtuu siitä että menettää kontrollin. Sairaalassa olet muiden armoilla, sinulle tehdään kokeita ja et mahda mitään, sairaus vetää fyysisesti huonoon kuntoon ja olet avuton. Kipuun et voi myöskään oikein vaikuttaa.
Olen maailman huonoin potilas. Kun lääkäri yrittää piikittää niin minä neuvon ettei saa työntää liian syvälle  :Smiley ja kun hammaslääkäri poraa niin muistutan ettei saa porata niin että vihloo  buck2 ja jos lääkäri toteaa vaivani olevan jotain vaaratonta niin kysyn että oletko nyt ihan varma etten tuuperru kotimatkalla.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #23 : 08.09.2006 14:25:40 »

Että mä en ikinä löydä ketään ja jään ikuisesti yksin ja oon surullinen ja lihava, joka lopulta kaiken toivonsa ja elämänhalunsa menettäneenä päättää tappaa ittensä.

Sori, varmaan toi täysikuu...  Cry Mutta tää on ollu mun painajaiseni jo ties kuinka monta vuotta.  Undecided

Voi pieni...  smitten Kyllä se kaunis päivä vielä koittaa! Minäkin pelkään välillä että jään lopullisesti yksin, mutta sitten taas huomaa ne yksinolon hyvätkin puolet: vapaus, vapaus ja vapaus... ja oma rauha. Ajattelen niin, että tämä aika on annettu minulle, jotta saisin ihan rauhassa tutustua omaan itseeni ja ajatuksiini, eheytyä. Ja siinäpä onkin tekemistä!


Muistetaanhan vielä, että ne asiat, joihin kohdistamme ajatuksiamme jatkuvasti käyvät toteen - myös negatiiviset. Kannattaa pitää mieli positiivisena ja olla ajattelematta liikaa pelon aiheita.

Niin, pelko vetää puoleensa pelkoa. Ja rakkaus vetää puoleensa rakkautta!  smitten Kuinkahan sitä oppisi jättämään ne negatiiviset ajatukset väliin. Jos siinä onnistunkin hetkeksi, ja yritän ajatella kaikkea positiivisesti, niin seuraavaksi alan pelkäämään että petän vain itseäni.  idiot2 Höh.  Huh


Mulle tuli tuo hyppäämisen pelko kans sen jälkeen kun joskus kymmenen vuotta sitten hyppäsin benji-hypyn. Siitä lähtien on aina tuntunut siltä että pitää hypätä, olin sitten jollain parvekkeella, maailmanpyörässä, missä vaan...

 Shocked No taidan sitten itse jättää tuo benji-hypyn väliin, ettei voimistu tuo tuntemus....   Cheesy
Olisipa silti mielenkiintoista tietää mistä tuo tunne saa alkunsa...  :Smiley


Koittakee nyt hyvät immeiset olla hyppimättä!  Shocked Ehkä se tunne on sitä, että tajuaa kuinka suuri on ihmisen valta valita tuollaisessa tilanteessa. Pelottavaa... Se on niin pienestä kiinni, joko hyppäät tai olet hyppäämättä.  Itse päätät... Cheesy
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #24 : 08.09.2006 14:32:22 »

Pelkään yhteydettömyyttä, erillisyyttä.
Pelkään, ettei minua tunnisteta siksi mitä olen, ja sen vuoksi torjutaan.
Ja lisäksi pelkään olevani liian vahva.
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #25 : 08.09.2006 14:46:40 »

Lapsena pelkäsin, tai oikeastaan tunsin hirmuista ahdistusta katsoessani aurinkoon.  Shocked  Shocked Shocked Huh

Toinen lapsuuden pelkoni olivat alastomat nuket, enkä kuulemma pitänyt lapsena nukkeleikeistä muutenkaan. Ensimmäisen nukkeni heitin nurkkaan pitkäksi aikaa, ennenkuin otin sen leikkeihini. Liekö liittyy edellisiin elämiin, mutta samainen nukkekammo on yhä.Inhoan  buck2 ensiapu kursseja ja vieraillessamme kaukana lapsuuden kodissani nuket lentävät ensimmäisenä kaapin perimmäiseen nurkkaan ennenkuin voin asettua taloksi. Outoa käytöstä kohta 37 v. tyttölapselta  uglystupid2.

Lapsena kaamein pelko kohdistui erilaisten hälytysajoneuvojen ääniin, ne olivat todella ahdistavia.

Aina olen pelännyt ufoja, vaikka olen nähnyt vain ystävällisiä unia niistä.

Paranormaalien ilmiöiden pelko on varmasti ollut kuitenkin ykköspelkoni ja olen kasvanut sen kanssa.

Murrosiässä minulle sattui kummallisia asioita, joista parhaiten on jäänyt mieleeni tupakka askin katoaminen taskustani ollessamme 15 vuotiaina "kartsalla pärtsäämässä". Luulin askin pudonneen, mutta sitä ei etsinnöistä huolimatta löytynyt. Myöhemmin illalla kun palasin kotiin, riisuin ulkovaatteet, morjestin vanhemmat, avasin oman huoneen oven: Kadonnut tupakka aski lojui keskellä huoneen lattiaa!!!  Shocked Arvatkaa kuka sai hepulin !?!, hyvä että uskalsin huoneeseen sen jälkeen mennä. En kyllä vieläkään tajua miten aski sinne lattialle joutui.

Enkelit ovat minulle rakkaita, mutta en oman mielenterveyteni vuoksi kyllä haluaisi kohdata niistä yhtään. Otan mielelläni opastusta vastaan unissa, mutta en usko että pystyisin käsittelemään henkiolentojen ilmestymistä valveilla ollessani.

Että sellaisia pelkoja tällä MC & DC kauriilla, ASC & IC ravulla ja se kuuhan oli siellä skorpionissa.




tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #26 : 08.09.2006 14:55:04 »

Murrosiässä minulle sattui kummallisia asioita, joista parhaiten on jäänyt mieleeni tupakka askin katoaminen taskustani ollessamme 15 vuotiaina "kartsalla pärtsäämässä". Luulin askin pudonneen, mutta sitä ei etsinnöistä huolimatta löytynyt. Myöhemmin illalla kun palasin kotiin, riisuin ulkovaatteet, morjestin vanhemmat, avasin oman huoneen oven: Kadonnut tupakka aski lojui keskellä huoneen lattiaa!!!  Shocked Arvatkaa kuka sai hepulin !?!, hyvä että uskalsin huoneeseen sen jälkeen mennä. En kyllä vieläkään tajua miten aski sinne lattialle joutui.



Heguli, minulle tapahtui myös murkkuiässä jotain vastaavanlaista. Kyse oli kylläkin kaverini sormuksesta joka oli minulla lainassa. En muista nyt tarkemmin, mutta  joka tapauksesa se katosi ja löytyi myöhemmin aivan takuuvarmasti eri paikasta kuin missä oli voinut kadota!  Shocked Mitähän tollaset meinaa...?
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #27 : 08.09.2006 14:55:12 »

Koittakee nyt hyvät immeiset olla hyppimättä!  Shocked Ehkä se tunne on sitä, että tajuaa kuinka suuri on ihmisen valta valita tuollaisessa tilanteessa. Pelottavaa... Se on niin pienestä kiinni, joko hyppäät tai olet hyppäämättä.  Itse päätät... Cheesy

Aika mielenkiintoinen näkökulma... tosiaan sithän saa valita joka hetki mitä tekee... 'vallan ja vastuun' pelkoako... Huh
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #28 : 08.09.2006 14:55:32 »

Toinen lapsuuden pelkoni olivat alastomat nuket, enkä kuulemma pitänyt lapsena nukkeleikeistä muutenkaan. Ensimmäisen nukkeni heitin nurkkaan pitkäksi aikaa, ennenkuin otin sen leikkeihini. Liekö liittyy edellisiin elämiin, mutta samainen nukkekammo on yhä.Inhoan  buck2 ensiapu kursseja ja vieraillessamme kaukana lapsuuden kodissani nuket lentävät ensimmäisenä kaapin perimmäiseen nurkkaan ennenkuin voin asettua taloksi.

Hiidenvirta  buck2... Muistaako kukaan..?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #29 : 08.09.2006 15:39:25 »

Muistan kun katsoin sitä lapsena...pelottava Shocked Ja mulla oli paljon nukkeja itsellänikin.

Onhan noita pelkoja vaikka muille jakaa...mutta jos etsii jonkun "irrationaalisen" pelon...niin minua pelottaisi katsoa jollain jättimäisellä kaukoputkella jotain planeettaa.

se että tiedän että kyseinen planeetta on oikeasti todella kaukana, ja sitten se kuvajainen olisi todella lähellä, ja näyttäisi ISOLTA ja tarkkapiirteiseltä. aivan kuin olisin siellä. PTHUII...

kammoan siis ajatusta jättimäisestä linssistä ja objektiivista joka näyttäisi jotain kaukaista paikkaa. ehkä pelottavinta siinaä on se ajatus suurista välimatkoista ja suuresta suurennoksesta.

tämä pelko ois hyvä poistaa...tavallaan kyllä kiehtoisi ajatus vierailla jossain todella suuressa ja huipputieteellisessä observatoriossa jossa olisi tosi tosi MEGAgiganttinen kaukoputki. PHtuiii...

tämän pelon voisin astrologisesti selittää, kun itselläni on niin iso neitsytpainotus ja myös jupiter siellä laajentamassa...eli olen kotonani yksityiskohtien ja miniatyyrisen ja kaiken tarkan pilkun viilauksen kanssa. pystyn erottamaan silmällä hyvin pikkuriikkistä tekstiä ja yksityiskohtia ja huomaan niitä paljon...joten tän vastakohta on siis tuo ajatus suurennoksesta joka kauhistuttaa Grin

aku ankassa oli kerran kun lapsena luin sellainen osa, missä aku ja pojat matkustivat planeetalle, jossa kaikki oli niin suurta, että he olivat yhden männynneulasen päällä kuin jollain suurellakin sillalla. ajatus tuollaisesta jättimaailmasta kauhistutti myös.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 15:51:45 kirjoittanut sign? » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: