Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakkaudella saa?  (Luettu 37537 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #60 : 27.04.2007 20:47:34 »

Te olette kaikki rakastuneita hupakkoja.  2funny smitten

 2funny
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #61 : 27.04.2007 22:13:16 »


yes indeed Cool Tule SA mukaan vaan tää on  niiin ihanaa kertaskaikkiaann Kiss ....itse ainakin olen  ihan tillin tallin rakkaudesta  crazy2Cheesy  2funny  crazy2  Kiss ...näin on peijjooni sentään sillä ~
TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

...nythän tämä alkaa kuulostaa aivan mahdottoman ihanalta kun on höyrypäisenä luonnon symbooleista~luonnosta ja pöhkönä rakkaudesta ~mitähän vielä ... 2funny ~

Kuvassakin....yksin ja kaksin ..." vain vanha mylly kertoa voi monta tarinaa ~ sen kuulla hmmhmmm sydän saa ~sen kivi kuiskaa ratas rupattaa .... mistähän tämäkin nyt mieleeni hupsahti... j

Kiss
« Viimeksi muokattu: 30.04.2007 18:00:49 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #62 : 28.04.2007 06:44:31 »


yes indeed Cool Tule SA mukaan vaan tää on  niiin ihanaa kertaskaikkiaann Kiss ....itse ainakin olen  ihan tillin tallin rakkaudesta  crazy2Cheesy  2funny  crazy2  Kiss ...näin on peijjooni sentään sillä ~
TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

...nythän tämä alkaa kuulostaa aivan mahdottoman ihanalta kun on höyrypäisenä luonnon symbooleista~luonnosta ja pöhkönä rakkaudesta ~mitähän vielä ... 2funny ~

Kuvassakin....yksin ja kaksin ..." vain vanha mylly kertoa voi monta tarinaa ~ sen kuulla hmmhmmm sydän saa ~sen kivi kuiskaa ratas rupattaa .... mistähän tämäkin nyt mieleeni hupsahti... j

Kiss

LOVE IS IN THE AIR.....LOVE IS IN THE AIR.....LOVE IS IN THE AIR

Rakkaudella saa  Cheesy SA:n laulamaan uneensa ~ tai oikeammin juuri unen ja heräämisen " rajakohdalle" ..... niin voimallisesti ja varmuutta hehkuen... " The Power of Love " .... kiitos SA .... tällaisen tarinan " vanhan myllyn ratas kertoi ja rupatteli" .....  Ja SA todella ~Your voice is warm and tender~    Kiss


THE POWER OF LOVE
The whispers in the morning
Of lovers sleeping tight
Are rolling like thunder now
As I look in your eyes

I hold on to your body
And feel each move you make
Your voice is warm and tender
A love that I could not forsake

(first chorus)
cause I am your lady
And you are my man
Whenever you reach for me
Ill do all that I can

Lost is how Im feeling lying in your arms
When the world outsides too
Much to take
That all ends when Im with you

Even though there may be times
It seems Im far away
Never wonder where I am
cause I am always by your side

(repeat first chorus)

(second chorus)
Were heading for something
Somewhere Ive never been
Sometimes I am frightened
But Im ready to learn
Of the power of love

The sound of your heart beating
Made it clear
Suddenly the feeling that I cant go on
Is light years away

(repeat first chorus)

(repeat second chorus)
http://www.lyricsfreak.com/c/celine+dion/the+power+of+love_20028639.html

jk. ja ps. .....~ olen innolla seurannut " oman elämänkukkani " Cheesy  Wink puhkeamista elikkäs minulla on tuossa ikkunalaudalla Kiinanruusu - jossa iso nuppu... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15821.msg136655#msg136655
 
Jälleen tässäkin ilmiössä "elämän kukan salaisuus" korostuu ainakin minun ymmärrykselleni haltuunottamisen aikomus.
Se "omakin tieto" nuppuilee sisällämme ... Smiley
.... Cool
smitten

 Wink piksturea pukkaa...
« Viimeksi muokattu: 28.04.2007 07:15:20 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 28.04.2007 20:10:35 »

tämä on rakkaudenliekki eritoten sinulle ja Larille  smitten



Tässä kerrankin asiallinen, makeilematon ystävyysvala. Muista lukea pilke silmäkulmassa Wink

Olen on aina tukenasi:
Kun olet surullinen, juotan sinut humalaan
ja autan juonittelussa sitä ihmispoloa vastaa,
joka aiheuttaa sinulle huolia. Cheesy Cheesy

Kun tunnet tuskaa rinnassasi,
nostan autosi pois päältäsi.
Vaihdoit tietysti taas kesärenkaita sen naurettavan,
kahden euron Bilteman tunkin kanssa.  Smiley Smiley

Kun hymyilet, tiedän, että selibaattisi on vihdoin ohi.

Kun elämä kauhistuttaa, kuvailen sinulle taukoamatta
kuinka huonosti asiat todella voisivat olla.

Kun olet hämmentynyt, käytän sinulle puhuessani
yksinkertaisia lauserakenteita ja lyhyitä sanoja.  angel angel

Kun sairastat, pysyn kaukana sinusta.
En halua tartuntaa,mutta rakkautta lähetän. smitten smitten

Kun lennät pyllyllesi, en huolestu.
Noin iso perse vaimentaa iskut hyvin. Grin Grin

Tämä on minun ystävyysvalani. Olen sinun ystäväsi.
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät, mitä on tapahtunut,
mutta vain sinä tunnet lämmön.

Lähetä tämä vala kymmenelle todelliselle ystävällesi.
Muista masentua, koska ei sinulla kuitenkaan ole kuin neljä ystävää.

ja sitten vielä sinulle erikoisesti rakas siukkuseni

Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat
ja suun joka hymyilee.
Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella
ja sydämen, joka välittää.
Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä.
Piirsin sinut.
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #64 : 28.04.2007 21:31:38 »

Tässä kerrankin asiallinen, makeilematon ystävyysvala. Muista lukea pilke silmäkulmassa Wink

Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat
ja suun joka hymyilee.
Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella
ja sydämen, joka välittää.
Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä.
Piirsin sinut.

..... tickedoff  crazy2  knuppel2   2funny  Cool  smitten..
Oh yeah baby ...panit aikas pahat stoorit ..... ihan nyt itseni puolesta vaan vastailen ....kun en tunne tuon  Larin huumoria  Shocked ...

Mukavaahan se on että on tällä foorumillakin Ystäviä YYLLÄ - joita voi sitten iloisesti yllättää ja  voi  Cool silmäkulmassa irroitella - kun  luovuudenkukka kukkaan puhkeaan ...

jee... en nyt just saa irtoamaan mitään tämän kummempaa ...van odotahan kunhan " alkaa rattaat raksuttamaan - enemmin tai myöhemmin 2funny


 Cool Cool ...paas klikaten...
tallennettu
markusmainio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #65 : 28.04.2007 21:51:42 »

Vastaus: Rakkautta.

  kauris
tallennettu

PLM

Peace,Love and . . .
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 28.04.2007 22:13:50 »

Tässä kerrankin asiallinen, makeilematon ystävyysvala. Muista lukea pilke silmäkulmassa Wink

Piirsin kuvan. Siihen silmät, jotka nauravat
ja suun joka hymyilee.
Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella
ja sydämen, joka välittää.
Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä.
Piirsin sinut.

..... tickedoff  crazy2  knuppel2   2funny  Cool  smitten..
Oh yeah baby ...panit aikas pahat stoorit ..... ihan nyt itseni puolesta vaan vastailen ....kun en tunne tuon  Larin huumoria  Shocked ...

Mukavaahan se on että on tällä foorumillakin Ystäviä YYLLÄ - joita voi sitten iloisesti yllättää ja  voi  Cool silmäkulmassa irroitella - kun  luovuudenkukka kukkaan puhkeaan ...

jee... en nyt just saa irtoamaan mitään tämän kummempaa ...van odotahan kunhan " alkaa rattaat raksuttamaan - enemmin tai myöhemmin 2funny


 Cool Cool ...paas klikaten...

odottelen siukkuseni hyvin mielenkiinnolla....taisi laittaa Larin hiljaiseksi vaikka yleensä liikuskelee niin pilke silmäkulmassa tai sit se suunnittelee jo jotain miun pään menoks  Grin Wink
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #67 : 28.04.2007 22:20:46 »

odottelen siukkuseni hyvin mielenkiinnolla....taisi laittaa Larin hiljaiseksi vaikka yleensä liikuskelee niin pilke silmäkulmassa tai sit se suunnittelee jo jotain miun pään menoks  Grin Wink

Vai pitäisi se joka asiaan kommentoida  Grin
Tuleppa tänne niin Uuu lalalaaa, grrrr ja  Wink Sen jälkeen sinäkin olet hiljaa  2funny
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #68 : 28.04.2007 22:26:48 »

odottelen siukkuseni hyvin mielenkiinnolla....taisi laittaa Larin hiljaiseksi vaikka yleensä liikuskelee niin pilke silmäkulmassa tai sit se suunnittelee jo jotain miun pään menoks  Grin Wink

Vai pitäisi se joka asiaan kommentoida  Grin
Tuleppa tänne niin Uuu lalalaaa, grrrr ja  Wink Sen jälkeen sinäkin olet hiljaa  2funny

ei pidä eikä aina välttämättä tarvitsekkaan rakkaani mutta mietinpähän tuossa vaan että sainks mie jo hiljaiseks tuon siun pikkeen silmäkulmasta Wink Wink...

ja niikseen kun tulee niin miuthan ei saa kukkaan hiljaseks...tai no joku asia ehkä joskus... Cheesy Cheesy
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #69 : 30.04.2007 06:34:42 »

Heräsin tänään taas todella aikaisin jo 5:26 täysin pirteänä, en saanut enää unta.  Shocked Mielessäni oli erittäin hauska ja hyvin kuvaava uni, joka sopii tähän osioon mielestäni hyvin.

Näin unessani erään sarjakuvan, jossa jokin iloisen ja hauskan näköinen tyttö oli kastelemassa hyvin kaunista ja täyteen kukoistukseensa puhjennutta puutarhaansa. Sitten katsoin tuon sarjakuvalehtisen toiselle puolelle ja huomasin tuon samaisen kuvan, mutta siinä oli tuon kauniin kukoistavan puutarhan tilalla jokin kuoppa jossa oli kaikenlaista rojua ja jätettä ja tuon kuopan yli oli laitettu lankku, jossa tuo sama iloinen ja pirteä tyttö "trapetsitaiteili" yhtä iloisesti kastelukannullansa kastellen tuota jäteröykkiötä.

Tuon toisen kuvan nähdessäni tajusin, että tuo viimeksi näkemäni kuva olikin itseasiassa se ensimäinen, se alkutilanne ennen tuota kukoistavaa puutarhaa. Tajusin myös heti unen vertauskuvallisuuden rakkauden voimasta, että tuo tyttö oli itse rakkaus, että rakkaudella saa todellakin kaikki "jätekasatkin" kukoistavaksi "puutarhaksi".  smitten angel
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #70 : 30.04.2007 14:47:13 »

Rakkaudella saa mielenrauhan.
Kun olemme ehdotonta rakkautta,
se on valoa.

 smitten smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 01.05.2007 11:51:31 »

Rakkaus antaa tiedon mitä on olla ihminen adoimmillaan.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: