Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Intiimi aihe, tarot  (Luettu 5037 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
peetu99
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 26.10.2013 17:12:36 »

hei!

koetan selittää mahdollisimman vähin yksityiskohdin,  Embarrassed

seksi on poikaystävälleni ehkä tärkeämpi asia kuin minulle, hän on myös hieman kokeilunhaluisempi.

en ole itsekään mikään siveyden sipuli, ja kokeilut kiinnostaa jonkun verran myös.

Hän haluaisi kokeilla kolmenkimppaa. Hän ei painosta tms. siitä ei ole kyse, mutta kun itse olen
vähän.. "arempi" näissä.

Minun olisi helpompi ryhtyä moisiin touhuihin jonkun minulle ennestään tutun ystävän kanssa.

Pohdinkin sen vaikutuksia parisuhteeseen noin yleensä, eräs tyttö olisi vapaamielisin ja läheisin samaan petiin.
Mutta sen vaikutukset sitten jälkeenpäin arveluttaa, olisiko joku tuntematon henkilö jota ei näe enää sen jälkeen parempi..

Koetin korteilta kysyä mitä vaikutuksia sillä olisi suhteeseen jos olisi tämän tutun tytön kanssa.

sain korteiksi maljojen prinssin, lanttien kuningattaren ja erakon.

Mielestäni tuo ei vastaa itse kysymykseen vaan kuvastaa enneminkin meitä kolmea, mies maljojen prinssi, tyttö lanttien kuningatar,
ja minä erakko.

 buck2

Millainen kysymyksen asettelu tuossa olisi hyvä? tai muita neuvoja, menemättä sen kummemmin itse aiheeseen.

« Viimeksi muokattu: 26.10.2013 17:14:54 kirjoittanut peetu99 » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2013 17:29:32 »

Turha kysellä korteista mitään, tiedät itse vasta jälkikäteen miten se on vaikuttanut.
Jos on pelkkää seksiä, ilman mitään muuta kun saada himonsa täytettyä, no problem mutta jos tykkää katella kun oma rakas painaa vierasta naista niin sitten.. Siinä on se tietty raja jonka sun on ylitettävä ja itse parhaiten tunnet itseäsi.
Voin kokemuksesta sanoa että nää asiat ei kannata ottaa liian vakavasti jos osaa pitää seksi pelkkänä seksinä mutta kun suurin osa meistä ei osaa, valitettavasti. Miehet hieman paremmin kuin naiset.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2013 10:56:07 »

Tarotteihin puuttumatta kysyn: haluatko ihan oikeasti kokea kimppakivaa? Tuleeko halu kokeilla sydämestä vai pelosta, että poikaystävä ei jaksa katsella sinua, jos et veny hänen mieltymysten mukaan?
Kuuntele sydäntäsi ja pysy uskollisena itsellesi. Muuten alkaa kaduttaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2013 12:19:19 »

Ja, en ole itse koettanut, mutta ystävä on, ja sanoi että ehdottomasti EI se kolmas osapuoli saa olla tuttu. Eli juurikin joku vieras jota ei näe enää sen jälkeen. Sieltä nousi kaikenlaisia tunteita, vaikka oli etukäteen asian miten ajatellutkin.
Mutta, nää on yksilöllisiä juttuja tietenkin. Mutta niin kuin Anno sanoi, niin kuuntele itseäsi, äläkä ryhdy moiseen pelosta ja toisen halusta, vaan sitten jos se sinua itseäsikin oikeasti innostaa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2013 14:08:06 »

No ei niin pitkälle kannata nyt mennä että heivaa miehen pihalle jos ehdottaa kimppaa.
Itselläni oli sellainen mies jonka kanssa kemiat pelasi yhteen ja oltiin vain ystäviä, hänen kanssaan olisin ollut valmis kokeilemaan kaikenlaista koska hän kuitenkin arvosti minua ja halujani naisena. Mutta rakkautta ei siis ollut laisinkaan mukana.
Tällaisen kanssa voi toi kimppakin onnistua ja kuten tässä tuli esille, älä ota ketään tuttua naista siitä ei seuraa mitään muuta kun hämmentyneitä tunteita jne.
Nyt kun oikeasti rakastan yhtä miestä niin hänen kanssaan ei tuollaiset onnistu, en halua jakaa sänkyäni kenenkään muun kanssa.
Näin minulla mutta kenties sinulle hieman erilainen tilanne. Ymmärrän kyllä hyvin että rakkaudestakin voi antaa toisen nauttia toisesta naisesta jos tietää varmasti että mies ei rakastu tai ihastu tmv. vaikuta häneen.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.10.2013 14:24:53 »

Miehen asenne selviää  hyvin pian, kun ehdotat itse toisenlaista kolmen kimppaa: Sinä ja 2 miestä, toinen heistä tämä miehesi. Jos silloin tulee mieheltäsi mitään inhonilmeitä tai mustasukkaisuutta, voit kieltäytyä itse näppärästi myös hommasta vetoamalla että siltä miehesi ehdotus tuntuu puolestaan sitten sinusta. Jos häntä ei huvita, miksi sinua pitäisi huvittaa?

Uskallan nimittäin olettaa ihan erikseen kertomattakin, että tämä mies on katsellut liikaa aikuisviihdettä, on ehdottanut sinulle 1 mies + 2 naista kimppaa ja on siinä luulossa, että tottakai se on naisista kivaa, kun sitä kerran aikuisviihteen kuvastossa niin paljon nähdään. Väärin. Aikuisviihden on miesten kirjoittamia fantasioita miehille, niillä on harvoin mitään tekemistä sen kanssa mitä ihmiset oikeasti haluavat.

Varsinkin jos suhteenne on suht aluillaan, ei siinä pitäisi olla mitään sijaa kolmen kimpalle missään muodossa, elleivät molemmat ole tosi tosi tosi innoissaan ajatuksesta. Voisin kuvitella vuosikymmeniä aviossa olleen parin saattavan haluta piristää meininkiä sellaisella, mutta jos suhteenne on vasta alkuvaiheissaan vaihtoehdot ovat:
a) mies testailee mihin kaikkeen suostut ja jos suostut tähän se ei jää viimeiseksi pyynnöksi
b) mies on siinä harhakäsityksessä että oikea elämä on samanlaista kuin aikuisviihde ja sen kuuluu olla samanlaista ja että naiset oikeassa elämässä tykkäävät niistä asioista joista näyttävät aikuisviihteessäkin tykkäävän

Molemmissa tapauksissa on miehen pikaisen uudelleen koulutuksen tai ellei se onnistu, toiseen vaihtamisen aika.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #6 : 26.11.2013 21:27:53 »

Hei,
taidat tietää vastauksen jo itsekin - jos oikeasti olisit halukas/ valmis miehesi ehdotukseen, et kyselisi korteilta tai tältä foorumilta neuvoa. Parisuhteessa voi toki kokeilla kaikenlaista, mutta toisen rajoja on aina kunnioitettava.

Jos et kuitenkaan halua tyrmätä miehesi ehdotusta suoralta kädeltä, voit toki sanoa että haluat miettiä asiaa xx ajan.
Tosirakkaus kyllä odottaa  smitten

Mikäli sitten jossakin vaiheessa päätät suostua miehesi ehdotukseen, uskoisin että ensimmäinen kokeilu olisi helpompi suorittaa jonkun etäisemmän henkilön kanssa. Jos jälkeenpäin katuisit tilannetta, et ainakaan joutuisi näkemään sitä kolmatta osapuolta uudelleen ja sekoittamaan häntä mahdollisiin suhteessanne esiinnouseviin mustasukkaisuudentunteisiin. Jos puolestaan huomaat nauttivasti touhusta, voitte toki ottaa tuon tutun tytön seuraavalla kerralla mukaan  Wink

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: