Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa  (Luettu 4831 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


hyppyloikkakoikkanen...


Profiili
« : 17.01.2007 23:46:47 »

Hei!
Mun vaarini kuoli jo viisi vuotta sitten, mut silti mua vaivaa se että näin vaarini 3 kertaa unessani arkussa ja neljännellä kerralla oikeesti. Cry Kaikki uni kirjat joita olen selannut väittävät, että jos näkee unta kuolleesta/kuolemasta se tietää vain hyvää.. Mun sukulaiset pitää mua ihan outona, kun oon niille puhun tästä ja sanonu et ihan ku ne olis ollu enneunia.. Mä en tähän hetkeen mennessä oo löytäny vie omaa polkuani, eli en tiedä mihin uskon ja mihin en. Olis kiva saada muiden mielipiteitä siittä mihin uskotte ja onko enneunet teidän mielestä mahdollisia? Vai oonko oikeesti joku friikki? uglystupid2 idiot2 laugh laugh Mummoni aina välillä puhui oudoista unistaan ja kyllä ne asiat tapahtu ihan oikeestikkin. Hän pääsi vaarini viereen 3.12`06, nyt he ovat molemmat enkeleitä angel angel
tallennettu

nousu: skorpioni
kuu:härkä
aurinko:oinas
Merkurius:kala
venus:vesimies
valkoinen magneettinen koira
vesikoira
mars:vaaka
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 18.01.2007 00:01:08 »

Kyllä enneunet ovat mahdollisia. Minäkin olen nähnyt niitä monesti. Ajattele, että unesi ovat vain toinen todellisuus, missä kävisit.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 18.01.2007 00:32:06 »

Kyllä enneunet ovat täysin mahdollisia, niitä voi nähdä. Itsekin niitä nähneenä.  angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 18.01.2007 00:52:51 »

Hei!
Mun vaarini kuoli jo viisi vuotta sitten, mut silti mua vaivaa se että näin vaarini 3 kertaa unessani arkussa ja neljännellä kerralla oikeesti.
...
 Mummoni aina välillä puhui oudoista unistaan ja kyllä ne asiat tapahtu ihan oikeestikkin. Hän pääsi vaarini viereen 3.12`06, nyt he ovat molemmat enkeleitä angel angel

Pidän tässä yhteydessä lukua 3 merkkinä siitä,
että isoisäsi oli tasapainossa oman poislähtönsä kanssa
eli valmiina luomaan luvun 4 mukaista kohottautumista
heti ruumiista irtauduttuaan.

Eli hän lähti tietoisena siitä, minkä valitsi suunnakseen
yhdentyessään korkeamman olentansa sfääreihin.

Mummosi koen oikeasti aivan ihanan kultaisena
ja ikään kuin hän juuri nyt ojentaisi sinulle kuin itse askartelemansa ison kultaisen sydämen.
- Hän on koko sydämellään aina vastassa sinua siinä,
mihin seuraavaksi tulet.

 angel Kiss
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #4 : 18.01.2007 14:26:34 »

Itse olen todenut että unet ilmaisevat kolme kertaa asian että uskon ja alan toimimaan asian hyväksi.
Unet ohjaavat, jos annat mahdollisuuden, tosin ne eivät suoraan näytä vaan symboliikan kautta.
Jokaiselle muodostuu näin omat merkityksensä, joten joutuu miettimään ja keräämään omat symbolinsa.  Shocked

Samoin sanotaan että kartallakin tulee näkyä kolmasti, se siis varmennetaan näin.


 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Cartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


hyppyloikkakoikkanen...


Profiili
« Vastaus #5 : 18.01.2007 15:47:40 »

Voi Rauhis.. Sait kyyneleet silmiini Cry KIITOS smitten
tallennettu

nousu: skorpioni
kuu:härkä
aurinko:oinas
Merkurius:kala
venus:vesimies
valkoinen magneettinen koira
vesikoira
mars:vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: