Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 236586 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #105 : 31.10.2008 13:54:22 »

 saturnus  aspect_squ aurinko -transiitin kunniaksi väsäsin Astro Logokseen artikkelin Saturnuksesta. Sisältää useita tapauskertomuksia hyvin saturnisten ihmisten elämästä ja lapsuudesta.

Täytyy sanoa, että tuli aika ankea juttu.  Undecided
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 07.11.2008 20:10:27 »

Voiko transiitit ja kanavoinnit napsahtaa joskus yhteen?

Kun on tuo  saturnus aspect_opp uranus  Ja kun lisäksi on Pluton ja Marsin yhtymä!  Cheesy

niin tällainen kanavointi löytyi marraskuulle Aaviisuisen topikilta:

OTE MARRASKUUN 2008 TYRSKYRAPORTISTA

Kirjoittanut Solara (www.nvisible.com )
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Marraskuu on erittäin voimallinen siirtymäkuukausi täynnä massiivisia muutoksia ja merkittäviä läpimurtoja. Muutokset eivät vaikuta syvästi ainoastaan meihin henkilökohtaisella tasolla, vaan ne muuttavat dramaattisesti tuttua maisemaamme uusien ja täysin odottamattomien asioiden tulvalla.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #107 : 08.11.2008 16:47:28 »

Voiko transiitit ja kanavoinnit napsahtaa joskus yhteen?
[/color]

No eikö se ole ihan loogista? Että kaikki liittyy kaikkeen ja etenkin näissä jutuissa?
Mielestäni olisi kummallista, jos ne eivät toimisi yhdessä.

Niinhän kaikki tulkinnatkin tukevat toisiaan.. Itse olen huomannut mitenkä esim. numerologia ja astrologia nivoutuvat toisiinsa, vaikka periaatteessa ovat kaksi aivan eri lajia.. Ehkä huono esimerkki, mutta kuitenkin.

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #108 : 08.11.2008 20:20:57 »

Mc82, syvimmät sympatiani. Sinulla näyttää olevan samanlainen suma jousimiehessä kuin itsellänikin... samana vuonna ollaan synnytty...

Voin allekirjoittaa ihan täysin nuo kuvauksesi. jep olisin voinu ja varmaan sanoinkin ehkä kesällä aika samoin sanoin. Tuntu että olin koko ajan kipeenä ja aivan älyttömän vaikeeta ja rasittavaa seuraa, olisin halunnu olla yksin, toisaalta kaipas seuraa.  uglystupid2 puistatus kun muistelenkin sitä aikaa.

Mulla noi neliöt on menny ohi jo elokuussa, mutta akut on edelleen aika tyhjät. Aikuistumiskriisin poikasta on todella ollut ilmassa koko vuoden, jonka noi neliöt mulla peruutteluineen todella kesti. Sellaista, että pitäis olla järkevä ja jotenkin tasaantua. Unohtaa kaikki hölmöily.

Pitkällisten ja vakavien pohdintojen jälkeen tulin siihen tulokseen, että ketut. En aio vielä kelottua tässä iässä.  Grin Mutta kyllä velvollisuuksia on edelleen... joista en päässyt vaikka noi neliöt loppu.

 saturnus jarruttelee pohtimaan, mutta ei se mikään lopullinen stoppi ole. Kyllä se vielä siitä.  Smiley
Repäsykin varmasti tulee sitten jos on tullakseen.  Wink
« Viimeksi muokattu: 08.11.2008 20:26:05 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #109 : 09.11.2008 20:57:44 »

onko teillä hajua tuosta  saturnus  aspect_squ jupiter transiitista? mua pelottaa vähän sen sisältö.. mitä positiivista ja negatiivista toi voi tuua mukanaan?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #110 : 09.11.2008 22:18:49 »

Marix, ei ole hajua, mutta mutu... niin noiden kahden planeetan ollessa kyseessä tuskin mitään aivan äärettömän henkilökohtaista... enemmän sellaista suuren linjan pohdintaa... ehkä omaa arvomaailmaa uusiksi tai yhteiskunnallisia ajatuksia?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #111 : 10.11.2008 14:35:58 »

Itselläni Jupiter-Saturnus -transiitit ovat yleensä liittyneet työasioihin: Jupiter on se, joka tekee suuria suunnitelmia, Saturnus toteuttaa (jos toteuttaa). Neliön ollessa kyseessä tuumasta toimeen siirtyminen ei välttämättä käy kädenkäänteessä!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #112 : 10.11.2008 15:06:08 »

toivottavasti Saturnus yhdessätoista alkaa toteuttaa! oli aika intensiivi viikon alku neuvotteluja. ja sitten vielä ylitöitä, ei ihme että astrossa luki, älä tee liikaa tai läkähdyt..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #113 : 11.11.2008 16:50:03 »

onko teillä hajua tuosta  saturnus  aspect_squ jupiter transiitista? mua pelottaa vähän sen sisältö.. mitä positiivista ja negatiivista toi voi tuua mukanaan?

Yksi lähtökohta voisi olla miettiä ja katsoa taaksepäin, kun  saturnus aspect_opp jupitersaturnus aspect_con jupiter  oli päällä, mitä silloin tuli aloitettua tai mitkä asiat silloin oli keskeisiä? Neliöhän on tarkistuspiste  aspect_con ja  aspect_opp välissä... Sen aikana tehdään tarvittavat muutokset aloitetulla polulla, tai sitten jatketaan samaan suuntaan kuin aikaisemminkin.. Ja Lilliä myötäillen, lopputulos voi näkyä vasta kun neliöstä siirrytään yhtymään tai oppositioon.
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #114 : 12.11.2008 13:30:12 »

 saturnus aspect_squ kuu, joudun taas varmaan muuttamaan ja eihän se olisi kuin noin kymmenes kerta vuoden sisällä. Undecided
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #115 : 12.11.2008 14:30:33 »

onko teillä hajua tuosta  saturnus  aspect_squ jupiter transiitista? mua pelottaa vähän sen sisältö.. mitä positiivista ja negatiivista toi voi tuua mukanaan?

Yksi lähtökohta voisi olla miettiä ja katsoa taaksepäin, kun  saturnus aspect_opp jupitersaturnus aspect_con jupiter  oli päällä, mitä silloin tuli aloitettua tai mitkä asiat silloin oli keskeisiä? Neliöhän on tarkistuspiste  aspect_con ja  aspect_opp välissä... Sen aikana tehdään tarvittavat muutokset aloitetulla polulla, tai sitten jatketaan samaan suuntaan kuin aikaisemminkin.. Ja Lilliä myötäillen, lopputulos voi näkyä vasta kun neliöstä siirrytään yhtymään tai oppositioon.

Omalla kohdalla tuntuisi, etteivät nämä ole enemmin elämään vaikuttaneet. 2000 syksyllä, jolloin minulla oli  saturnus  aspect_opp jupiter  en muista tapahtuneen mitään kovinkaan dramaattista. Mahdollisesti pohdin hupeneviin opintotukikuukausiin liittyviä kysymyksiä ja sitä, mitä tekisin "isona". Mutta tämä oli kyllä pidempiaikainen prosessi, eikä kulminoitunut mitenkään tuolloin. saturnus aspect_squ jupiter  taas oli päällä noin vuosi sitten. Työpaikalla tehtiin uudelleenjärjestelyjä, jotka lisäsivät kyllä työtaakkaa varsinkin koulutusvaiheessa, mutta jotka olen kokenut pääsääntöisesti hyvin positiivisiksi.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #116 : 12.11.2008 18:35:47 »

jaa-a, onko tuo joku transiittilista ainoa millä ois hyvä ettiä et millon on sit ollu tollanen  aspect_opp ja et millon sit seuraava  aspect_con on tulossa?

ja siis työssähän mulla on nyt tapahtunu ja tapahtuu koko ajan.. viikkovillityskään ei lupaa huomiselle hyvää, just ku ollaan menossa yhteen "isompaan" tilaisuuteen töistä päin. tänäänkin oli vähän kriittisiä hetkiä, mut jollain ihmeellä nää jutut on muka vaan mun puolella? pelkään koko ajan et kohta tulee risuja ruusujen sijasta ja varsinki et ku oon koeajalla ni kohta joku soittaa et sori mä irtisanon sut. äh.. aivan tyhmiä pelkoja, mut koeajalla kaikki on mahollista?!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #117 : 12.11.2008 18:39:39 »

ei ny oikeen täsmää?  saturnus  aspect_opp  jupiter on ollu mulla kesällä 2002. valmistuin merkonomiks toukokuussa 2002 kyllä joo. ja heti heinäkuussa tuli lappuset ammattikorkeasta, että sut on valittu plaaplaaplaa.. sit musta tuli tradenomi. et et.. ja nyt ku sain vihdoin oman alan töitä tavallaan tossa viime kuussa ni nytkö toi neliö sit kattelee et hyvin tyttö pärjää..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #118 : 14.11.2008 17:33:51 »

Marix sitä se neliö varmaan nyt tekee.  Smiley neliö voi joskus vaatia korjaamaan suuntaa radikaalistikin, toisaalta taas voi palkita aiemmista ponnisteluista ja saavutuksista.

Saturnuksella kestää 7 vuotta tehdä jokin kuvio kartalle. Ensin vaikka  aspect_con sitten 7 vuoden päästä  aspect_opp ja taas siitä 7 vuoden päästä  aspect_squ ja sitten taas 7 vuotta siitä  aspect_con jne.

Tuosta se mystisen 7 vuoden käsite tulee...

Eli Jousimiehillä saturnus tulee Aurinkon kohdalle 2015-2017 kun se nyt on ollu neliössä.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #119 : 14.11.2008 17:40:53 »

no 2016 mulla näky olevan se seuraava kerta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: