Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 236558 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 13.07.2008 14:14:41 »

On varmaan makuasia, kuinka tarkkoja orbeja transiittien suhteen pitää merkittävänä. Itse pidän merkittävänä hitaiden planeettojen kohdalla ensimmäisen ja viimeisen ohituksen välistä aikaa +aste, pari kumpaankin laitaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lizzy
Vieras
« Vastaus #76 : 18.07.2008 17:33:30 »

Oon Lillin kanssa samoilla linjoilla noiden orbien suhteen. Vaikka kyllä kai sen huomaa, jos joku tr. vaikuttaa tai antaa merkkejä itsestään, vaikka ei olisikaan vielä ihan ajankohtainen. Merkittävien kohdalla näin usein on.

No niin, nyt on sitten tr.  saturnus aspect_squ uranus kärvistelty ja enää kaksi  saturnus neliötä tälle kesälle jäljellä. Ainakin yksi taas poissa kuvioista.  knuppel2

Nämä Saturnuksen lukuisat transiitit on jo vaikuttanu mun terveyteen.  saturnus perhana on imeny kaikki raudat ja vitamiinit mun kehosta ja mulla todettiin anemia.  Sad

nyt vain rautaa sekä b- ja c-vitamiineja nassuun niin kyllä se tästä.  Smiley

Tämä ihan vinkiksi myös niille, joilla Saturnus painaa päälle. Kannattaa huolehtia noista ihan perusjutuista.
Voitte varmaan kuvitella kuinka väsyny oon ollu kun vielä kehokin ihan poikki kaiken muun hyvän lisäks eikä saa ravinteita mistään ja olo ihan vetämätön. Minä tajusin vasta nyt.  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 18.07.2008 17:36:44 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #77 : 20.07.2008 14:20:52 »

Pakko purkautua taas saturnuksesta...

Eilen oli itselläni tarkka  saturnus aspect_squ merkurius ja voi hyvä tavaton miten törmäsin ikäviin ihmisiin puhelimessa ja muuten. Tuntemattomat täti ihmiset vihoittelivat minulle ja olivat kauhean äkäisiä.  idiot2
 Shocked

Minä kun olin mahataudissa ja vasta toipumassa niin ei tuollaista jaksaisi.  Pöh. Undecided

Minkä takia mä nyt saan kaikkien vihat ja ikävät tunteet niskaani. Ei ymmärrä.  crazy2
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #78 : 20.07.2008 15:31:37 »

Tällä hetkellä  saturnus yhtymä  pluto, josta Tanhua kirjoittaa...

Lainaus
Alkemiallinen eli jumalallinen uudistuminen tapahtuu maapallolla ja kaikkialla keskuudessamme olemassa olevia rakenteita ja olosuhteita hyvin ehdottomalla tavalla hävittäen ja murskaten, koska millään muulla tavalla jatkuva kehitysprosessi ei pysyisi käynnissä. Ihmisten kesken toimii erittäin mielenkiintoinen kierrätyssysteemi, joka varmistaa, että jokainen meistä omalla vuorollaan kuuluu tähän sotapoliiseihin tai Gestapoon rinnastettavaan valvontaosastoon.

Tällä jaksolla on sinun vuorosi nauttia tästä kyseenalaisesta kunniasta. Olet luonut omaan elämääsi tietyt rakenteet ja systeemit, joita
olet itsekin alkanut pitää lähes itsestäänsevyyksinä. Geneettisesti jokaiseen soluusi rakennettu kosminen aikasytytin kuitenkin laukaisee sinussa täysin ehdottoman ja vastaansanomattoman pakon uudistaa elämääsi niiltä osin kun se on liian pitkäksi aikaa pysähtynyt samoille raiteilleen. Oman elämäsi lisäksi nämä sinulle nyt liian ahdistaviksi käyneet velvoitteet ja sitoumukset ovat osa suurempaa järjestelmää koossa pitävää kokonaisuutta.

Kun nyt sisäisen pakon ajamana sanot muutamia omia sitoumuksiasi irti vaikutat samalla aivan uskomattoman paljon joidenkin laajempien systeemien toimintaedellytyksiin. Tuo laajempi systeemi voi olla perheyhteisö, työyhteisö tai vaikkapa joku järjestö tai kansalaisliike, urheiluseura tai harrastuspiiri. Sinun päätöksesi vaikuttaa nyt niin moniin tahoihin, ettei sinun ole ollenkaan helppo tehdä nyt edessäsi olevia ratkaisuja.

Jopa kokonaisia puolueita ja kansainvälisiä yrityksiä kaatuu tämän transiitin alla elävien ihmisten toimesta ilman että he yksilöinä voivat aavistaa miten tärkeään puhdistusoperaatioon he oikein osallistuvat. Henkinen paine on tästä syystä paljon kovempi kuin tavanomaisissa enemmän vain omaan elämääsi liittyvissä muutoksissa. Koeta kuitenkin pysyä vahvana ja luottaa siihen mitä sinun on pakko tehdä, sillä tämän kolikon toinen puoli on ehdottomasti katsomisen arvoinen.

Samalla kun osa elämästäsi kaatuu melkoisella rytinällä olet jo synnyttämässä jotain uutta ja voimakasta rakennetta oman elämäsi lisäksi koko yhteiskuntaan. Ja tämä uusi juttu on tästä syystä niin voimakas, että se kantaa sinunkin elämääsi vaikka kuinka pitkälle kunhan et jää murehtimaan nyt taaksesi jääviä asioita liian pitkäksi aikaa. Minkäänlaisiin itsesyytöksiin ei tällä jaksolla ole aihetta, sillä tämänkertaiset ratkaisut on kertakaikkiaan pakko tehdä, halusit sitä tai et.

Ja niinpä ostin elämäni ensimmäisen moottoripyörän ja heti tein tosi hienon stunttiloikan...harjoittelu jatkuu yhä....   Cheesy  Olen lakannut hoitamasta velvoitteitani yhdistystoiminnassa ja työpaikalla, mutta sortunut tekemään kotiaskareita iloisesti. Mieleni tekee muuttaa kaikki elämässä paitsi tuota ukkoa en vaihda. Joskus vielä kuvittelin olevani järkevä kauris, mutta nyt on mieli muuttunut - Minähän olen Umpihullu!!!!      uglystupid2   uglystupid2    uglystupid2  Tai sitten planeetat vaikuttaa....    2funny    crazy2    idiot2    knuppel2    2funny
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #79 : 29.07.2008 08:55:01 »

Itsellani alkaa juuri  mars  aspect_sex  saturnus-joka symbolisoi mita?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #80 : 17.08.2008 17:51:15 »

Löysin siivoillessani seuraavanlaisia tekstejä. Jostain olen nuo koneelle tallentanut, mutta valitettavasti ei lähdettä ole tullut laitettua talteen.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #81 : 17.08.2008 20:02:13 »

Minulla juuri parhaillaan päällä Saturnuksen kolmio Kuulle. Ohituksia on tällä kertaa vain yksi. Ensi kuussa tulee vielä neliö Auringolle ja tästäkin selviän yhdellä ohituksella.

No, joka tapauksessa parisuhdepuolella on ollut vähän vääntöä ja ehkä n. kuudes eroyritys suhteen aikana. Mönkään meni tälläkin kertaa.  crazy2. Vääntö on ollut pahimmillaan näiden pimennysten välisen ajan (elokuun alku), mutta kriisi näemmä sitten laukesi onnellisesti eilen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #82 : 17.08.2008 22:25:37 »

Minua askarruttavat nämä transiitit, joista en mielestäni löytänyt ketjun luettuni mitään:

 saturnus  aspect_tri  askendentti
 saturnus  aspect_tri  keskitaivas
 saturnus aspect_opp saturnus

Saturnus on nyt 6. huoneessani.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #83 : 18.08.2008 14:33:56 »

Minua askarruttavat nämä transiitit, joista en mielestäni löytänyt ketjun luettuni mitään:

 saturnus  aspect_tri  askendentti
 saturnus  aspect_tri  keskitaivas
 saturnus aspect_opp saturnus

Saturnus on nyt 6. huoneessani.


Hei, jos osaat englantia kannattaa käydä www.astro.com 'in sivuilla rekisteröitymässä ja sieltä Short Report Forecastista lukea mitä Robert Hand kirjoittaa transiiteistasi.
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 18.08.2008 16:04:58 »

Esmiraldakin kiittää osoitteesta!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #85 : 18.08.2008 16:54:01 »

Mulla tällä hetkellä transitoiva Sattari 7. huoneessa - on muuten ollut viime aikoina semmoinen tunne, että tekee mieli pistää parisuhde kokonaan uuteen uskoon. Jotenkin kummallisen levoton olo koko ajan, kaipaa uusia tuulia ja raikkautta peliin, samalla haluaa olla sen tutun ja turvallisen kanssa, mutta toisaalta taas haluaisi olla villi ja vapaa. Toisaalta tätä tuulettumisfiilistä voi vahvistaa samaan aikaan päällä oleva  uranus aspect_squ venus . Urkki paholainen vielä peruuttelee tällä hetkellä, niin Urkin vaikutus jatkuu vielä ensi vuoden puolelle, kun se lopulta vaihtaa suuntaa  Undecided

Hitto, kun tuntuu siltä, että meikäläisen suhdetaju on joutunut koville  Undecided  En tiedä, mitä mies ajattelee, kun mulla on tässä mielessä uudet tuulet koko ajan. Ei se mies kuitenkaan vaihtamalla parane tai vastaukset löydy dumppaamalla ukko, joten pitänee kai vaan korvistella tuo transiitti läpi..

Muttamutta, asiaan: tällä hetkellä meneillään  saturnus aspect_squ aurinko , mikä on tuntunut selvänä itsetunnon laskuna ja itsekriittisyytenä. Vähän semmoinen väsynyt olo ollut koko ajan päällä. Transiittia kestää syyskuun loppupuolelle saakka, en tosin tiedä, selviänkö yhdellä transiitilla - olettaisin, että selviän.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #86 : 18.08.2008 19:15:49 »


Hei, jos osaat englantia kannattaa käydä www.astro.com 'in sivuilla rekisteröitymässä ja sieltä Short Report Forecastista lukea mitä Robert Hand kirjoittaa transiiteistasi.

Kiitos muistutuksesta Emelia!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #87 : 18.09.2008 20:17:27 »

Itseäni lainaan tässä:

Lainaus
Minulla juuri parhaillaan päällä Saturnuksen kolmio Kuulle. Ohituksia on tällä kertaa vain yksi. Ensi kuussa tulee vielä neliö Auringolle ja tästäkin selviän yhdellä ohituksella.

No, joka tapauksessa parisuhdepuolella on ollut vähän vääntöä ja ehkä n. kuudes eroyritys suhteen aikana. Mönkään meni tälläkin kertaa. Vääntö on ollut pahimmillaan näiden pimennysten välisen ajan (elokuun alku), mutta kriisi näemmä sitten laukesi onnellisesti eilen.

Nyt on sitten  saturnus aspect_squ aurinko tarkkana. Tuon viimeisimmän Saturnus-transiitin jälkeen parisuhde on kyllä osoittautunut mahdottomaksi työsaraksi, elikkä se siitä. Köhää poden ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen, mutta muuten minulla on ollut paljon suunnitelmia, joiden eteen tehty työ on pitkästä aikaa tuottanut myös jotakin tulosta. Samanaikaisesti on tarkahkosti päällä Jupiterin kvinkunssi Auringolle, Uranuksen oppositio Uranukselle ja Neptunuksen neliö Neptunukselle.

Saturnus vaeltelee neloshuoneessa ja käytännössä koti on myös työpaikka. Onko muuten muilla herännyt kiinnostusta terveysasioihin tai oletteko ruvenneet tarkkailemaan syömisiänne? Itse tarkistin ruokavaliotani jokseenkin heti, kun Saturnus siirtyi Neitsyeen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 18.09.2008 20:42:39 »

Ah, siis sitäkö tämä minunkin syväpuhdistaminen on?

Nyt yritän puhdistaa maksaani öljyllä, sitruunalla ja omenamehulla. Ja siksikö alkaa taas ahdistaa kotona tekemättömät työt! Saturnusko pakottaa siisteyteen ja järjestykseen?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #89 : 26.09.2008 14:30:22 »

no nyt saapi sitten katsoa että vaikuttaako tämä, olin orientoitunut hieman toisinpäin. jos, niin haluaisin vihdoin tietää miksi planeetoilla on oikeus vaikuttaa meihin.  coolsmiley  knuppel2
Saturn conjunction Pluto: Confinements

End of December 2008 until beginning of September 2009: During this time you may have fewer resources available for doing what you want, and you may have to focus the available resources on more restricted and concentrated objectives. The effects of this influence are several. First, structure in your life will change significantly, but not suddenly or without warning. The changes brought about during this time are inherent in what is being changed, if you look carefully. It is rather like an inevitable conclusion of a situation. During this period some things will come to an end or an old order of life will cease. On a metaphysical level, this influence means that factors are now being incorporated into the structure of your life that will later bring about evolution and growth. This process involves getting rid of old structures. What happens now will have great consequences in fourteen years.

On a material level, this influence often causes financial problems or other kinds of shortages. Sometimes government or other officials will impose heavy burdens that greatly restrict your freedom of movement. It is also possible that some incident or accident may affect your health and thereby restrict your freedom of movement. (no ei kai taas)

All of these effects confine your energies so that later they can be focused upon matters that will require your full attention. If your energy is spread too thin, later crises will be much more difficult to bear. Then you will have to go through a most unpleasant house- cleaning of everything in your life that interferes with your natural pattern of evolution.

As you are more and more restricted by circumstances and the need to use your resources conservatively, do not simply hold in your energies. Build new structures to correct the problems you face now, and concentrate all your energy on bringing about necessary evolution in your life.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: