Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Phillip McGraw  (Luettu 16553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #15 : 09.10.2006 23:22:10 »

No johan nyt. En muista tuollaista. evidently koska olin vuonna -88 vasta 6-vuotias... anyways tässä muutama vuosi sitten oli lehdissä tapaus, jossa ihmeteltiin kun Dr. Phil oli lähettänyt muutaman ohjelmassa olleen lapsen hoitoon laitokseen, jossa oli käynyt ilmi että lapsia pahoinpideltiin ja kohdeltiin muutenkin huonosti.

Muistaako kukaan tuota?

Ihan hyvää viihdettä ohjelma on, mutta psykologisesti vakavasti otettavana sitä en pidä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 12.10.2006 20:13:15 »

Itse en oikein Philistä pidä, en tiedä miksi. Mutta kaipa hän osaa ihmisiä auttaa kun on niin suosittu.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #17 : 24.10.2006 00:11:02 »

Dr.Phillillä on välilillä ihan kiinnostaviakin juttuja  mutta muuten ohjelma on aikalailla samalla kaavalla tuotettu kuin kaikki muutkin keskusteluohjelmat amerikassa.Ihan varmasti fiksu jätkä ei siinä mitään.
Astrologiasta puheenollen eikös hänen vaimonsa ole skorpioni?ainakin kaveri mulle tämmöistä väitti...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #18 : 19.02.2009 17:21:05 »


Heh Michael Jackson on väärinymmärretty herkkä Kuu Kala. Minä toisena samanlaisena ymmärrän.  Cry

On muuten myös Kiinalaisessa Koira, joten katsotaan mitä kuluva vuosi hänelle tuo... Epäilen, että parempaa kuin viime vuodet.  Wink

 smitten


Onks kukaa tulkannu Michaelin karttaa?? Olis mielenkiintosta saada tietaa mita kaikkee siit saa irti.. :Smiley

Olis nii siistii tavata hanet ja tutustuu,, mies on legenda ja vaarinymmaretty,, ihmiset ne vaa jaksaa puhuu paskaa ja jauhaa, vaik se ei oo tehny mitaan pahaa,, pelkastaa hyvaa ja uuniikkii staffii Wink  Smiley

Huh Huh Huh Huh tietaaks kukaa Huh
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Lizzy
Vieras
« Vastaus #19 : 20.02.2009 17:36:27 »

astrothemestä ainakin löytyy Michaelin kartta

http://www.astrotheme.fr/portraits/vJ3pEYk9DzLU.htm

Mikäli oikein tulkitsen niin siinä on nousumerkin, saturnuksen ja marsin muodostama yodi. Joku toinen ehkä osaa sanoa mitä se tarkoittaa.

Onkohan Michaelille täällä omaa aihetta?
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #20 : 20.02.2009 19:42:30 »

kiitos pitaa kayda kattoo  Wink

Joo ei loytyny omaa aihetta ja itekki ajattelin et mun ei kannata perustaa kun en tieda mista alottaa Grin

ois kyl hyva idea Michael on legenda!!  smitten smitten Ois kiva saada tulkittuu senkin karttaa..  :Smiley  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #21 : 20.02.2009 19:45:59 »

29 août 1958 à Gary, Indiana    =  29.8.1958  Gary, Indiana  Grin


kellonaikaa ei nakyny ja en saanut mitaa selvaa,, ajattelin nyt ite teha kartan ja tulkita omapaisesti, mut ois kiva jos joku muukin vois auttaa tassa asiassa, joka osaa ehka paremmin tulkita ku mina  Grin coolsmiley

kellonaika varmaakin sit 12.00  police
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Lizzy
Vieras
« Vastaus #22 : 20.02.2009 20:06:56 »

Tuossa astrothemen kartassa mainitaan kellonaika 10.

Voihan sitä aloittaa vain aiheen ja kysyä mitä muut kartassa näkee.  Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #23 : 22.02.2009 19:23:17 »

psykologia ja dr. phil (ohjelma) on hyvin mielenkiintosia asioita.. tosin mun ei tuu kateltua tuota ohjelmaa, kun ei oo tapana pitää tv:tä auki päivisin. ja mun mies sitten taas vihaa tuota ohjelmaa ja ukkoa, en tiiä näkeekse sen läpi jotenki ja mä vaan haluan uskoa.. Wink

en tiiä voisko mulla olla oikeasti ammatiks asti lahjakkuutta psykologian saralla, mutta ainakaan mun ja ton ukon kartoissa ei taida olla mitään samaa.

ja se mitä ite amatöörinä joskus neuvon ja analysoin ihmisten käyttäytymistä niin.. noh, osaan sanoa hyvinkin mitä tietyissä tilanteissa kannattas tehä, mutta ite en oo koskaan pystyny toimimaan omien neuvojeni mukaan.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #24 : 22.02.2009 20:23:50 »

hups,, aijaaa Grin   No pitaaks mun aloittaa vai sina ?? Ihan miten vaan,, en kyl osaa tulkita,,,,  Huh

 Grin Grin
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Fiona
Vieras
« Vastaus #25 : 14.03.2009 23:16:04 »

Dr. Phil ei muuten ole edes "doctor" eli lääkäri vaikka hän käyttää dr. -lyhennettä...on vain psykologi. Siinä mielessä hieman huijausta kyllä. Luin 7-päivää lehdestä, että hänellä olisi kaksoispersoonallisuus; kameroiden edessä hän on miellyttävä jne., mutta heti kameroiden sammuttua hän muuttuu inhottavaksi, vaikeasti lähestyttäväksi, riitelee vaimonsa kanssa ja nimittelee häntä...käyttäytyy kuin mikäkin "diiva". Ehkä vain huhupuhetta, mutta kukapa tietää... Huh
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: