Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä kartallani voisi selittää lapsettomuuden ja onko se lopullista?  (Luettu 14226 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #15 : 16.08.2006 21:32:32 »

Tosissaankin tuo Uranus siellä Mc:llä on tällä hetkellä. Merkki siis työhön liittyvästä akkinäisestä ja yllättävästä muutoksesta. Vauhti on vaan kova ja sinun täytyy olla tarkkana, että pysyt matkassa mukana Smiley. Usein on niin, että mahdollisuuksia olisi vaikka kuinka paljon ja kannatttaakin pitää huoli siitä, että ei lähde välttämättä ensimmäiseen tyydyttävään vaihtoehtoon mukaan, koska mahdollisuuksia on ja paljon. Ei muuta kuin lisää työpaikkahakemuksia vetämään, mikä vain mahtaisi kiinnostaa Wink. Lisävahvuutena kartallasi tulee vielä tr. Jupiterin kolmio Mc:lle., joten laajentumista ja mielekkyyttä työelämässä eittämättä tapahtuu. Kaikkihan on tosin itsestäsi kiinni, mahdollisuuksia on enemmän kuin tarpeeksi!

Btw, jos et lottoa tai pelaa muuten pitkäävetoa tms. sellainen kannattaisi tehdä Wink.

Palkkauksen tulisi olla myös korkeampi kuin nykyisessä työssäsi (siis siinä uudessa, mihin ikuna siirrytkään).

Tuo Uranushan tekee myös oppositiota Ic:lle ja Pluto puolineliötä Dc:lle. Tämä ovat niitä kodin ja parisuhteen akseleita ja syvää luotaava muutos (Pluto) ja ehkä yllättävä sellainen (Uranus) ovat nyt näihin  olosuhteisiin sopivia.. Ehkä kuvaamasi kaltaiset muutokset voisivat olla niitä tai sitten parisuhteessa tapahtuu muuta muutosta.. Jotenkin kuitenkin Pluton ollessa hyvinkin armoton, voisin ajatella, että nämä alustavasti kuvaamasi pelot siitä, onko äitisi ennustaja oikeassa ja halusi ehkä sittenkin lopettaa suhde ovat niitä plutomaisia asioita, jotka voivat nousta tapetille enemmänkin. Pluto jättää ympärillesi ne henkilöt, joilla on OIKEASTI painoarvoa elämässäsi.

Niin ja ... jos parisuhteessasi on ollut väkivaltaisia piirteitä (en sano, että tämä näkyisi kartallasi alttiutena), niin kannattaisi olla jonnin aikaa varovainen. Tämänkaltaiseen voisi olla pienoinen (oikeasti aikas kohtuullinen Smiley) riski nyt! Älä lähde suotta provosoimaan tilanteita, jos et koe sitä täysin välttämättömäksi kehityksesi kannalta.

Ja muuten noista transiiteista löytyy kollektiivinen  pluto  aspect_squ  pluto , siitä löydät tekstiä aikaisemmista ketjuista.

Tuo Jupiter tekee muutes kolmion Venukseesi myö. Venus kuvaa kartalla sitä sisäistä naistasi ja kuvastaa myös rakkautta .. Jupiter laajentaa ja eheyttää niissä teemoissa. (eli toisaalta vanhan parisuhteen uudelleen löytäminen, ei ole mahdotonta, sillä jotain, mikä saa sinut tuntemaan taas NAISEKSI ja minäkuvaltasi eheämmäksi naiseuttasi ajatellen tapahtuu kyllä!)

Muuten syntämäkarttaasi miettien, voisit ehkä jatkossa keskittyä omiia juttuihisi suuremmalla sydämellä, jokainen täällä elää lopunviimein omaa hyvinvointiaan varten ja muille uhrautumalla ja ajatuksella: mitäähän muut ajattelevat, ei eheää tule! Tee, mistä oikeasti tunnet nauttivasi, älä pelkää hyljätyksi tulemista ja yritä nauttia tilanteista niiden tullessa vastaan. Pettymiksiä elämä tuo aina tullessaan muodossa tai toisessa, niiden murehtiminen etukäteen ei tee tilantesta sen kohdalle osuessa yhtään sen helpompaa..
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 17.08.2006 08:53:58 »

Lainaus
Pettymiksiä elämä tuo aina tullessaan muodossa tai toisessa, niiden murehtiminen etukäteen ei tee tilantesta sen kohdalle osuessa yhtään sen helpompaa..

Lisäksi ajatus on erittäin voimakas energia, joka vetää puoleensa kaikkea sitä, mihin keskität sen. Hyvä pitää mielessä vanha sanonta "Älä maalaa piruja seinille" coolsmiley
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #17 : 17.08.2006 12:51:39 »

Kiitoksia Hansulille ja AthaMaaritille oikein paljon!

Mietinnän tuloksena oikeasti minua kiinnostaa uusi työ ja vain vanhalta kotipaikkakunnaltani, josta lähdin 17 vuotta sitten. Kovin monia paikkoja siellä ei ole, mutta yksikin riittäisi. Itseasiassa eilen työmatkalla toivoin ylhäältä jotakin suuntaa / mahdollista työtä tuolta vanhalta kotipaikkakunnalta - sellaista ei ole ollut tarjolla vuosiin - ja kuinka ollakaan, löytyi tasan yksi sopiva, jota hain. Hakuaikaa oli vain tähän päivään eli viime tipassa lähti haku.

Tämä parisuhde on vain niin vaikea lopettaa, mies on luotettava ja mukava, mutta minä en viihdy tässä kaupungissa enkä hänen suvussaan eikä meille ole todennäköisesti tulossa perheenlisäystäkään. Eli suhde taitaa perustua tottumukseen ja yhteisölliseen soveliaisuuteen. Ja aikaisempaan keskusteluun viitaten ei tällaisessa epävarmuudessa / suhteen peerustassa oikein lasta voisi edes ajatella. Voisin elää yksinkin tai kaksin ilman lasta, uusperheessä lapsettomana eläminen sitävastoin ahdistaa. Motiivini ei ole siis saada lasta keinolla millä hyvänsä.

Tähän saakka opiskelu ja työpaikka ovat olleet mulle ensisijalla, ne ovat menneet aina parisuhteen edelle. Siksi suhteita on jäänyt taakse. Alani on sellainen, että kumppanille ei useinkaan ole löytynyt työtä edes samalta suunnalta ja itse en ole koskaan pystynyt lähtemään kenenkään mukaan vailla tietoa omasta työpaikasta. En pystyisi olemaan siinä siivellä. Kerran tein vuoden mittaisen kokeilun, mikä epäonnistui alkutekijöihinsä: mukaansa pyytänyt mies käänsi kelkkansa siinä vaiheessa, kun olin ottanut vuorotteluvapaata vuodeksi ja minun piti muuttaa hänen luokse. Hän halusikin perua koko suunnitelman ja jäin selviämään yksin todella pienillä tuloilla vuodeksi. Töitä löytyi neljäksi kuukaudeksi vuorottelun lopulla, takaisin entiseen työhön toivotettiin vasta vuoden kuluttua, eli kahdekasn kuukautta elin epävarmuudessa ja vielä tiukemmissa oloissa kuin opiskeluaikana. Myös ihmissuhteeni hävisivät sinä aikana (äiti, sisar, työtoverit mukaanlukien), olin kuulema tehnyt jotakin sellaista, että saisin selvittää itse asiani. Henkistä tukea en saanut. Luulin että en voisi luottaa enää edes lapsuusperheeseeni, mutta ajan saatossa suhteeni ovat parantuneet heihin paremmiksi kuin koskaan aikaisemmin. En kuitenkaan ymmärrä vieläkään heidän totaalista yhteyskatkoaan, mutta olen sen antanut anteeksi eikä se vaivaa minua.

Tempaukseni ovat vähintäänkin ihmetyttäneet läheisiäni, mutta tällä hetkellä äiti on mulle hyvin läheinen. Hän asuu tuolla vanhalla kotipaikkakunnallamme edelleen ja ei varmaankaan panisi pahaksi, jos asuisimme samassa kaupungissa, kun muut sisarukset ovat kaukana. Meillä on vireillä myös yksi yhteinen työprojekti (tai mulle harrastus-), johon sain idean aivan yllättäen. Toivottavasti se etenee...

Nämä kirjoitukseni menevät yleisen astrologisen keskustelun ohi, anteeksi, mutta olen teille kiitollinen kun olen saanut tukea ja selvittänyt omia ajatuksia.

Laitetaanpa lotto vireille ja vaihdetaanpa arpa uuteen...

« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 13:22:18 kirjoittanut sireeni » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #18 : 17.08.2006 13:49:49 »

Hei sireeni, kiva lukea että tämä keskustelu on selkiyttänyt ajatuksiasi tässä asiassa. Smiley Ja mukavaa, että olet avoimesti ottanut pohdinnan alle kaikki nämä ajatukset ja näkökulmat.

En ehtinyt viimeksi katsoa karttaasi ollenkaan, mutta nyt kun asia tuli taas mieleen niin kurkkasin tämän vuoden auringonpaluukarttaasi. Ebeniahan kurkkasi jo tulevia vuosia, mutta tällä vuodella on sielläkin mielenkiintoisia kuvioita liittyen tuohon, mitä olet miettinyt.

Ensinnäkin kysymyksesi tuli hyvään aikaan, koska vietit hiljattain syntymäpäivääsi - myöhästyneet onnittelut! Syntymäpäivästä nimittäin alkaa uusi, henkilökohtainen aurinkovuotesi, eli uusi auringonpaluukarttasikin on juuri astunut voimaan. Siinä Neitsyt nousee, mikä viittaisi kriittisyyteen, mahdolliseen tyytymättömyyteen tämänhetkisiin vastuisiin ja myös työhön. Kuutoshuoneessa on Neptunus, mikä kertoisi siitä, että vastuusi ja työsi ovat tällä hetkellä määrittelemättömiä ja/tai niihin kohdistuu toiveita, tilanne ei siis tunnu selkeältä. Aurinko ja Saturnus 12. huoneessa viittaavat yksinäiseen vuoteen, jolloin teet jonkinlaista pohja- tai taustatyötä tulevaisuutta varten. Suunnitelmat kehittyvät vasta mielessäsi (12. huone), joten ne eivät välttämättä vielä saa näkyvää muotoa, mutta taustatyö on silti tärkeää. Kartalla kiinnittää huomioni se, että molemmat muutoksen planeetat Pluto ja Uranus, ovat tärkeissä huoneissa. Pluto, joka symboloi luopumista, on kodin ja perheen huoneessa (4. huone) ja Uranus, joka symboloi äkillisiä irtiottoja, kohtaamisia/eroja, on parisuhteiden huoneessa (7. huone). Jotain isompaa muutosta epäilemättä sekä suhteessasi mieheen että perheeseesi tulee tapahtumaan. Kuu ja kuunsolmu ovat yhtymässä Kaloissa 8. huoneessa, mikä ainakin minulle tuo mieleen tuon mainitsemasi yhteisen (8. huone) työprojektin äitisi (kuu) kanssa. Ehkäpä se on sitä, mihin sinun tulisikin suunnata, kun kuunsolmukin (haasteet johon tulee pyrkiä) on yhtymässä kuuhun? Lisäksi Merkurius ja Venus ovat yhtymässä 11. huoneessa ja kolmiossa tuohon kuuhun, joten kommunikaatio ystävien (etenkin naispuolisten) sekä äidin kanssa korostuisi myös tänä vuonna. Mars on lisäksi ykköshuoneessa eli antamassa sananmukaisesti potkua kaikelle, mitä nyt aloitat itse ja omiin haluihisi liittyen.

Tsemppiä siis minunkin puolestani, uskon että kunhan edelleenkin kuuntelet sitä "omaa ääntäsi", niin asiat lutviintuvat. Smiley

***

Edit: Jäi viestistä pois, että ap-kartta on tehty oletuksella, että vietit synttärisi Helsingissä. Jos olit jossain muualla, saattaa karttaan tulla muutoksia.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 15:17:40 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #19 : 17.08.2006 15:13:17 »

Hei,

uskaltaisinko vielä pyytää jotakuta katsomaan keskeiset aspektit avomieheni kartalta? En osaa itse tehdä sitä (tai se on tuskastuttavan hidasta)vaikka astron ohjelma on nykyisin mielettömän hyvä. (Synt.aika poistettu) syntymäajan tarkkuus on + - 30 min. Vaikuttaakohan se asiaan?

Tässä samalla ihmettelen astrologiaa yleensä; kun ihminen saattaa vaihtaa läheisiään kuten minä Embarrassed, miten voi olla mahdollista, että kahden henkilön kartat tavallaan elävät yhdessä sen hetken kun yhdessä ollaan ja sitten niillä ei ole völttämättä enää mitään yhtymäkohtaa? Shocked

Nuo Hansulin tulkinnat osuivat nappiin siihen, mitä sisälläni tunnen. Ajatuksen mainitsema yksinäisyyden vuosi tuntuu myös todelta, vaikka eläisin vielä suhteessa. Olen henkisesti yksin enkä kuulu joukkoon, vaikka välillä luonnollisesti teemme yhdesä asioita. Tilannetta on kyllä jatkunut jo pidempään. Mies ei haluaisi että niin on ja kyselee mitä hän voisi tehdä, mutta kun ei voi tehdä mitään...tämä on niin surullista Cry. Miehessä ei ole niin yhtikäs mitään miksi hänen kanssaan en voisi pidempään olla, mutta hänellä on lapset. Olin avoimen utelias aloittaessani suhteen, mutta ilman aiempaa (todistettua) kokemusta. En tiennyt, kuinka vaikeaa voi olla. Ne vaikeudet olivat tosin aivan erilaisia kuin mitä olin kuvitellut, lasten ex ei ole hankala tai mitään sellaista. Minä en vain pysty tähän.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 12:46:51 kirjoittanut sireeni » tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #20 : 17.08.2006 21:03:28 »

Hei Sireeni,

Halusin vain aika irrallisena kommenttina sanoa tähän, että ei kannata kuitenkaan elää sen mukaan, mitä selvännäkijä on sanonut. Minä uskon kyllä ihmisten selvännäkökykyihin, mutta nämä ihmissuhdeasiat ovat sellaisia, joissa vapaa tahto jyllää, ja asiat muuttuvat. Viimeksimainitulla tarkoitan sitä, että käsittääkseni selvännäkijät näkevät asiat siten, miten ne näyttävät menevän kysymishetkellä.

Tästä hyvänä esimerkkinä erittäin luotettavana ja hyvänä pitämäni selvännäkijä on sanonut kahdelle naiselle heidän pysyvän liitoissaan - eivät pysyneet - ja minulle, että eroan ja teen lapset toisen miehen kanssa. Minun tilanteeni ei ole nyt vielä ihan sataprosenttisen varma, mutta odotan lasta nyt tälle, josta minun piti erota, enkä usko eroomme ainakaan ihan lähivuosina. Mutta en ihmettele yhtään, että se oli todennäköisin skenaario silloin, kun asiasta selvännäkijän kanssa puhuin.

Tsemppiä!!!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #21 : 18.08.2006 10:28:35 »

Lainaus
Tässä samalla ihmettelen astrologiaa yleensä; kun ihminen saattaa vaihtaa läheisiään kuten minä , miten voi olla mahdollista, että kahden henkilön kartat tavallaan elävät yhdessä sen hetken kun yhdessä ollaan ja sitten niillä ei ole völttämättä enää mitään yhtymäkohtaa?

Kaikella on tarkoituksensa, kuten Lost meille mainostaa Grin
Elämä on kaikkine mutkineen, mäkineen ja suorineen nivoutunut niin hienonhienosti yhteen eri ihmisten kesken, että sitä on vaikeaa ajatella ja järkeillä.
Parempi onkin siis vain luottaa siihen, että mitä tapahtuu, pitääkin tapahtua ja mitä sydän sanoo se on sekä minulle ETTÄ läheisilleni hyväksi.
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #22 : 10.04.2007 22:30:10 »

Hei,
Etsin haulla lapsettomuus keskusteluja ja löysin tämän.
Tämä on "vanha"keskustelu, mutta oli pakko kirjoittaa...
Sireeni itselläni on ihan samanlainen tausta.
Useampi yritys takana eikä vieläkään toivottua uutista.

Täällä eräs kiltti ihminen  Smiley on aiemmin yv:nä katsonut karttaani tai lähinnä vuosia 2006 ja  2007 ja siinä ei ole silloin näkynyt lasta.
Olen myös miettinyt, että näkyyköhän kartassa lapsettomuus ?
Itse pitäisi perehtyä, mutta tuntuu siltä että voimat ovat vähän vähissä.
Mutta täällä siis samanlainen tapaus.
Kunpa tietäisikin että onko hoidot ajan ja rahan haaskausta ?

Emisa
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #23 : 12.04.2007 15:27:24 »

Olipa sattuma löytää Emisan viesti, en ole surffaillut aikoihin näillä sivuilla enkä varsinkaan tässä ketjussa!

Luin nuo vanhat viestit, joissa olen ollut aika varma suunnanvaihdosta; ei tullut eroa, ei muuttoa, ei uutta työpaikkaa eikä lasta kuulu... Mutta elämä on silti elämisen arvoista Smiley.

Töissä on kyllä ollut muutoksia viime elokuusta lähtien eli kartan muutokset osuivat oikeaan ja irtiottoa yritin tehdä parisuhteesta, mutta se jäi yritykseksi. Nyt en edes halua erota. Silti välillä mietin paikkaani tässä kokoonpanossa ja haikailen vieläkin lapsen perään, mutta se ei ole päivittäistä.

Pitäiskö siirtyä juttelemaan yksäreihin? Mulla luukkuposti ei ole toistaiseksi käytössä, mutta kunhan saan sen, keskustelutkin onnistuvat paremmin.

Olet siis astroilija? Vai löysitkö keskustelun hakusanalla yleisestä hakukoneesta?
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #24 : 12.04.2007 20:15:38 »

Sireeni
Olen astroilija ja täällä ehkä enemmän käyn lukemassa kun kommentoimassa.
Itse kun en vielä voi sanoa että ymmärrän näitä kaikkia asioita mitä tähän astrologiaan liittyy tai edes "alkeita"  :Smiley
Haulla löysin tämän ketjun  Smiley
Juu voidaan kirjoitella yv:näkin. Ilmoittelehan kun saat "postisi" toimimaan niin palataan paremmin asiaan.
Juu kyllä tässä on avioliittokin välillä vähän koetuksella eniten tämä epävarmuus ja hetkelliset itseluottamuksen puute jne välillä koettelee tätä suhdetta ja omaakin päätä.
Mutta kuten sanoit elämä on elämisen arvoista  :)yksin tai kaksin tai kolmisin...

Emisa
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #25 : 20.02.2014 19:57:02 »

Moi,

osaisiko joku sanoa miltä lapsettomuusasia näyttää minun kartallani? Tuskaisista yrityksistäni huolimatta en osaa enkä saa mitään järkeä omiin taitoihini lukea tuota syntymäkarttaa. Ainakin yksi lapsi meille on nähty, joka tulee hoitojen kautta.

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: