Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkin vaikutus persoonassasi?  (Luettu 36014 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #30 : 08.11.2005 19:30:28 »

Itselläni Kuu on kaloissa ja se näkyy päivittäisessä elämässä. Joka asiaan täytyy reagoida tunteella ja itku meinaa päästä vähän joka asiasta.  Embarrassed Jos muilla on huono päivä, niin sitten minullakin on. Jos jotain särkee mahasta, niin kipu on yhtä kova minulla ja jos ei vielä kovempikin. Tunteiden ailahtelevaisuus ei ole kivaa, mutta siihen olen jo itse tottunut, mutta läheisimmiltä sitä kärsivällisyyttä kyllä tarvitaan.

Lievä outous, hassuus, taiteellisuus ja suloisuus löytyy minusta.  coolsmiley Suurin osa ihmisistä ei oikein tiedä miten minuun pitäisi suhtautua. Ja suurin osa ihmisistä yleensä sanoo minulle, että olen aika erilainen kuin muut. Todella outo pakkaus. No joo, kyllä itsekin olisin hieman pihalla, jos tapaisin itseni ja enkä tuntisi itseäni. Välillä on kyllä vaikea pysyä omien ajatuksieni ja tunteiden perässä. Mutta toisaaltaan, se on myös yksi niistä parhaimmista puolista.

Nuorempana en tosin pitänyt herkkyyttäni kovin positiivisena puolenani, mutta nyt en missään nimessä haluisi luopua siitä. Olen opinnut tekemään siitä positiivisen voimavaran.  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
TarZa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #31 : 08.11.2005 21:53:07 »

Kuumerkin vaikutus mulla:

RÄJÄHTÄVÄÄ TULTA Cool Cool Cool
Mieli jatkuvassa liikkessä, sielu ei tunne käsitettä pysähtyminen. Ikuinen Totuuden Etsijä, kaikki hurja kiinnostaa Shocked. Iloinen joskus sarkastinen, pitää seurasta ja iloisista luonteista. on Kaksosten  kaksoset vastamerkki  jousimies, ikuinen lapsi, Toivon Kipinä löytyy synkimmästäkin tilanteesta, se on parasta mitä tiedän, onneksi Jousimiesmäisyys on vahvasti kartallani esillä jousimies smiley6600 smiley6600 smiley6600

Heh, olipa osuva kuvaus  coolsmiley smitten
Kyllähän se kuu vaikuttaa - paikalla ei pysy ei millään..  crazy2
tallennettu

aurinko vesimies
nousu jouskari
kuu jouskari
merkurius vesimies
venus kauris
mars vaaka
Tuonainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #32 : 09.11.2005 11:03:21 »

Olen kuu jellona ja paljon on kissan rotjaketta muutenkin kartalla. Aurinko merkkini tulee monelle yllätyksenä, koska olen kuulemma niin tyypillinen leijona. crazy2
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #33 : 10.11.2005 16:05:40 »

Kuu on meikäläisellä leijonassa ja lainasin pätkän tuolta Sepon tekstistä (leijonan juttuja -osiosta), koska se pätee ainakin minuun....

Lainaus
Ihmisen henkisiä ja tietoisia päämääriä kuvaava Aurinko hallitsee Leijonan merkkiä. Leijonat ovat syntyneet alitajuiseen päämäärähakuisuuteen ja siksi jokaisella Leijonalla täytyy olla se oma juttu elettävänä ja toteutettavana. Ilman selkeää päämäärää tai tavoitetta oleva Leijona tulee auttamatta tuskastumaan elämänsä tyhjyyteen ja tuossa tilassa Leijona ei ole enää se kiva kaveri, jollaiseksi hän on syntynyt. Tuskastuminen ja elämän päämäärättömyys nousee ensimmäisenä esille arkielämän rutiineihin kypsymisenä

eli tylsistyn todella helposti, jos ei ole kokoajan "säpinää".... tickedoff

Ja allekirjoitan myös sen, että jossain määrin haluan "paistatella"  coolsmiley muiden suosiossa...vaikka aurinko neitsyenä olen kuitenkin toisaalta enemmän vetäytyvää sorttia....että pientä ristiriitaa :Smiley
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #34 : 10.11.2005 20:20:22 »

Kas, tuohon leijona-juttuun täytyy sanoa että itsekkin tuskastun todella helposti jos ei ole mitään "kivaa" elämässä. Ton jutun pitäs olla myös skorpioni osiossa :Smiley
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #35 : 23.11.2005 18:42:14 »

Kuu oinaassa 8. huoneessa kovasti aspektoituneena, Mars nousussa.
Minulla on selkeät tavoitteet ja päämäärät, enkä suosittele että kukaan astuu tielleni niiden toteuttamisessa, pusken läpi vaikka muutaman harmaan kivenkin. Voimakasluontoinen, sisäistä paloa omaava, jääräpää. Kaikki hieman synkemmät/vaaralliset asiat kiehtoo. Mieltäni ei helposti käännetä.

Onhan nuo ihan mielenkiintoisia piirteitä aurinko-vaa’alle! Grin
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #36 : 23.11.2005 19:52:41 »

Meikäläisellä on kuu skorpionissa. Sen oon huomannu että innostun helposti jostain uudesta asiasta, sitten kyllästyn siihen yhtä nopeasti. Ja tunteet heilahtelee muutenki laidasta toiseen... johtuu varmaan osittain siitä että on aurinko ravussa....  :Smiley
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
666666
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #37 : 23.11.2005 20:13:54 »

olen aurinko vaaka nousuneitsyt ja kuumerkiltäni skorpioni. olen voimakas tunteinen. elän jokaisen päivän veitsenterällä, ja vaikka järkyttyisin jostain en yleensä kerro sitä muille pidän julkisivun. olen äärimmäisen reviiritietoinen ihminen. minua kiehtoo kaikki elämänäärilmiöt. rakastan ja vihaan yhtäaikaa.
kaikki erotiikkaan liittyvä kiehtoo minua suuresti. vaaka merkin ja neitsyen vaikutus lieventävät mystiikkaan taipuvaa mieltäni.
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #38 : 23.11.2005 21:31:53 »

Minäpäs olen se useissa eri yhteyksissä  Angry parjattu kuu-kaksonen!
Muistan jonkun parisuhdekeskustelun vanhan foorumin puolella ja olin ihan rikki, kun uskottomuudesta syytettiin aina kuuta kaksosissa.

Vaikka kaipa se tuo sellasta pilkettä silmäkulmaan tällasille neitsykäisillekin  Wink
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #39 : 23.11.2005 21:49:47 »

kuu oinaassa! sielun elämältäni  kuin tuli ja leimaus  10 huone
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #40 : 03.12.2005 00:04:56 »

Täälähän näkyy olevan useampiakin kuu-oinaita  Cool
Mulla myös oinaassa, kolmannessa huoneessa mikä saa tunteet
vaihtumaan niin nopeasti ettei itekkään meinaa pysyä perässä... Shocked
Ja jos mulla on turvaton olo alkaa suu käymään niin että varsinainen
aihe häviää johonkin sinne kaiken muun höpötyksen taakse.  Cheesy
tallennettu
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #41 : 03.12.2005 00:38:10 »

Mä olen kuumerkiltäni härkä ja oli mukava huomata että myös muita härkä kuita löytyi tuttuine piirteineen  Grin Mä ainaskin olen päättäessäni jonkin asian määrätietoinen pääsemään tavoitteeseeni.   Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #42 : 03.12.2005 09:13:29 »

joooh, rakkaani karvajalka (siis armas mieheni) on juuri  kuu oinas
Ja kutsunkin häntä nimillä (hellästi kuitenkin) jääräpää ja tupajäärä.
Että sellainen kuu oinas.
Neitsyt ja nousu rapu muuten, joten kai tuo kuu oinas tuo häneen sen tietyn temperamentin.
Kerran hän oli pihatöitä tekemässä, kärräsi halkoja, ja seurasin ikkunasta salaa...
No, joku siinä ei kai sitten mennyt putkeen, kun hällä hermopaloi ja silloin lens kottikärryt kaarella kauemmas. Grin Grin Grin
Mutta muuten erittäin huolehtiva kullanmuru, johtuu varmaan kylläkin noista muista merkeistä Wink
tallennettu
Liz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #43 : 03.12.2005 17:18:30 »

Mulla on kuu vaa'assa aika tarkassa yhtymässä uranukseen, ja se kyllä on aina vahvasti vaikuttanut mun tunne-elämään ja siihen, miten eri asioihin reagoin...ei meinaa aina muut pysyä perässä  Cheesy
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #44 : 03.12.2005 22:54:01 »

Kuu jousimiehessä...

..ja siitä on sekä iloa että harmia =)

Jatkuvaa tiedon janoa, levottomuutta, aina täytyy nähdä vielä seuraavan mutkan taa. Onneksi jousimies-piirteeni rauhoittaa skorppiomaista omistuksenhaluani, koska en itse siedä "riippuvuutta".

Kaikella puolensa =)
-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: