Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkin vaikutus persoonassasi?  (Luettu 36408 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #15 : 07.11.2005 18:45:44 »

Kuu jäyhässä mutta sitkeässä kauriissa! Smiley Vaikuttaa persoonaan. Koen nimittäin, että "syvin olemukseni" on sangen kaurismainen. Tietty omalla kohdallani kuu vaikuttaa ehkä tavallista voimakkaammin, sillä se on aika vahvasti aspektoitunut.
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 07.11.2005 19:49:37 »

Itselläni kuu oinaassa niinkuin myös aurinko, venus ja marskin ja kyllä lienee kärsimättömyys ja tietynlainen tulisuus olevan itselleni tyypillistä  Smiley
tallennettu
Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31

~ Vain unelmilla on siivet ~


Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.2005 20:11:44 »

Itselläni on kuu härässä, ja se taitaa näkyä silleen että oon aika varovainen kaikissa tunnejutuissa.. niinkun tuolla pikatulkintaosiossa sanottiin. coolsmiley Mut eiks härät ole kärsivällisiä, niin vähän kummastuttaa kun tämän kärsimättömämpää ihmistä kuin minä saa kaukaa hakea knuppel2 uglystupid2 Oon kyllä hiton tunteellinen ihminen, ehkäpä se nouseva rapu vaikuttaa asiaan. :Smiley smitten
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #18 : 07.11.2005 22:03:13 »

Sanotaanko että joskus tulee analysoitua ja ajateltua asioita aivan liian paljon. Ei jaksaa kauan keskittyä samaan asiaan ja vapaudenhalu joskus riivaa. Ja olen siis kuu-kaksonen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
aava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #19 : 07.11.2005 22:16:10 »

Minä myöskin Kuu Kaksonen
Innostun helposti kaikesta uudesta...pilkettä silmässä miul, joka aiheuttaa joskus hauskoja väärinkäsityksiä. Cheesy
Merkurius myös Kaksosissa joten loputtomat keskustelut on miun heinii.
tallennettu
Hestia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6

Ihanasti pihalla


Profiili
« Vastaus #20 : 08.11.2005 02:40:24 »

Minulla on kuu neitsyessä ja sen kyllä huomaa... heh. Tuppaan ajattelemaan ihan liikaa ja kyllä siisteys- ja järjestelmällisyysintoakin esiintyy. Mitähän muuta? Hmm. Pitäisi kai perehtyä asiaan paremmin. Jeij, lisää mietittävää. laugh
tallennettu

"Ever close your eyes, ever stop and listen, ever feel alive..."
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #21 : 08.11.2005 06:11:15 »

Kuu Neitsyessä. Vaikuttaa, kyllä, erittäin voimakkaasti mielestäni. Oppositiossa Venukseen Kaloissa, sekstiilissä AC:hen Skorpionissa. Mutta siis käytännössä näkyy hyvin vahvasti, tunnen olevani tyypillinen Neitsyt, vaikka Härkä aurinkomerkiltä olenkin. Ja nimenomaan jotenkin sisäinen oma subjektiivinen kokemukseni maailmasta on neitsytmäistä, ja huomaan sen kaiken Neitsyen itsessäni sekä ajattelussani (Merkurius muuten on kartallani ehkä kaikkein voimakkaiten aspektoitunut). Ulospäin vaikutan ehkä joltain muulta, vaikka Neitsyestäkin ujous ja vaatimattomuus näkyvät vähintään.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 06:12:54 kirjoittanut Shar » tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #22 : 08.11.2005 08:24:24 »

Kuu neitsyt minäkin. Apache selittikin hyvin, siihen lisäisin vielä että ujous menee pois päältä kun on kyse tietojen mittelöistä. Koulussa olin kuin kotonani. Tunne puolella olen käsi, järjellistän tunteetkin, ja tunnen jos se on mielestäni järkevää.  Sad  crazy2
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #23 : 08.11.2005 08:44:15 »

Kuumerkin vaikutus mulla:

RÄJÄHTÄVÄÄ TULTA Cool Cool Cool
Mieli jatkuvassa liikkessä, sielu ei tunne käsitettä pysähtyminen. Ikuinen Totuuden Etsijä, kaikki hurja kiinnostaa Shocked. Iloinen joskus sarkastinen, pitää seurasta ja iloisista luonteista. on Kaksosten  kaksoset vastamerkki  jousimies, ikuinen lapsi, Toivon Kipinä löytyy synkimmästäkin tilanteesta, se on parasta mitä tiedän, onneksi Jousimiesmäisyys on vahvasti kartallani esillä jousimies smiley6600 smiley6600 smiley6600
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #24 : 08.11.2005 11:57:13 »

Kyllä tuo kuu Neitsyessä aiheuttaa saamarinmoista pedanttisuutta. Ainakin kirjoitsuvihreiden kanssa olen joskus ihan tolkuton. Samoin joidenkin pienenpienten yksityiskohtien... Sitten puoli kämppää saakin kaatua päälle ja tulvia vaikka paskaa, eikä häiritse.  Tongue
Kyllä se kuu vaikuttaa.  Shocked
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Mosquito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


no guts, no glory


Profiili
« Vastaus #25 : 08.11.2005 14:51:27 »

Kuu vesimiehessä minulla ja tuolla astro specialin puolella sitä ollaankin jo ihan joukolla ruodittu!
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Illusion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #26 : 08.11.2005 15:18:45 »

Kuu Kaloissa... angel Huoh. Näkyy erittäin hyvin elämässä. Välillä mietin missä muut ominaisuudet on, ku olen niin järjetön taivaanrannanmaalari vaaleanpunaiset lasit päässä!  Undecided  Aina valmis kuuntelemaan muita ja auttamaan, sympaattinen, salaileva, herkkä enkä tosiaan pysty näyttämään tunteitani muiden nähden (esim. itkeen). Muistan, ku juttelin kaverini kans, joka on Aurinko Vesimies, Kuu Jousimies ja Nouseva Leijona. Se pyöritteli päätä ja voivotteli, ku kuuli nää mun merkit Aurinko Rapu, Kuu Kalat ja Nouseva Vaaka. Päättämätön ja sellanen haaveileva haihattelija olen... Liukenen ja soljun virran mukana ja en aina tiedä itsekään minne olen menossa ja mihin päädyn. Niin, siinä vasta pulma. Ammatti ja kaikki?! Miten tällä luonteella pääsee eteenpäin, ku mielialat vaihtuu jyrkästi ja vaihtelunhalu on suuri eikä tekis mieli pysyä samassa paikkaan kauaakaan. Aurinko, Mars ja Merkurius 9. huoneessa. Kaukomaat vaan kiinnosta, eipä juuri muu  smitten
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #27 : 08.11.2005 18:18:53 »

kuu on mullakin kaloissa. se on myös nousevanakin merkkinä, joten tuplana näkyy..  Smiley masennun helposti, mutta piristyn kyllä nopeasti. ja olen liian sitoutunut muiden ihmisten tunteisiin. negatiivisten asioiden vaistoaminen vaikuttaa liikaa, alkaa jo rasittaa.  Angry ja haluaisin vain auttaa kaikkia, mutta tuskastun, kun en siihen pysty.  laugh

ja olen kyllä mestari huijaamaan itseäni
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 08.11.2005 18:28:52 »

Kuu Leijonassa, niin trooppisessa kuin sideerisessä:
 I love LUX Cheesy smitten Cheesy

Se luxus ei (välttämättä) vaadi rahaa, vaan sen voi löytää luonnosta, rauhasta, ystävistä, elämisen laadusta tunnetasolla. angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #29 : 08.11.2005 18:53:32 »

Kuu-kauris luulen tasapainottaa mun leijonaani ja tunnoissa rypevää rapu-ac:tä , kun rakastan varmasti näkyy ja kuuluu smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: