Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jeesus Kristus  (Luettu 53112 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #75 : 04.08.2014 19:33:27 »

No ne yhteiset intressit tarkoittavat sitä, että henkimaailma kehittyy myös, kun ihmiskunta kehittyy. Ja ihmiskunta kehittyy kun henkimaailma kehittyy. Kehitys rakkaudellisempaan elämään Maan päällä on tässä tapauksessa se yhteinen intressi. Tuskin "kehittyneimpiä" henkiolentoja kauheasti kiinnostaa tulla tänne, ennen kuin ihmiskunta on valmis. Päätyisi joko muuten vaan hukkaan tai sitten vaikka sirkuseläimeksi. Eli tarkoitus on varmaankin tehdä tästä maapallosta sellainen paikka, että täällä on oikeasti hyvä ja turvallista olla ihan kaikenlaisilla ihmisillä, eikä erilaisuus olisi huono asia.

Henki voi valehdella, mutta edelleenkään tietyllä "tasolla" olevat, eivät varmasti lähde karman kiertoon takaisin mukaan tosta noin vaan, koska on niin hauskaa kiusata ihmisiä. Eli jokainen osaa itse huomata, millaista sanomaa se henki antaa pidemmän päälle. Ei tarvitse heti olla pää puskassa, että "jee olen tämän hengen arvoinen vihdoin, jippii!" ja sitten ihmetellä, kun meni lankaan. Ihmiset tekevät rakkauden varjolla vaikka mitä, koska se ei ole ehdottomaan rakkauteen perustuvaan niin usein ainakaan vielä. Ihmiset tekevät välillä mitä sattuu, mutta nyt puhuttiin henkimaailmasta. Siellä nämä ihmisten säännöt eivät päde varsinkaan samalla tavalla. Jokainen osaa itse kyllä tunnistaa hyväntahtoisen hengen ja jos ei osaa niin sittenkään tuskin useimmiten käy mitään todellista vahinkoa. Vaikka aina on se mahdollisuus tietysti ja on varmasti käynytkin.

Noille murhanhimoisille käy se, että he kokevat sitä aihetta niin kauan kuin on tarpeellista, jotta se saadaan tasapainoitettua. Useimmiten ainakin omalla kohdallani nämä vaikeammat asiat käsitellä ovat aiheuttaneet vain itselleni huonoja kokemuksia ja mielentilaa. Eli niitä käsitellään useimmiten oman pään sisällä ja omassa elämässä. Ympärillä olevat voivat itse päättää haluavatko auttaa vai lähteä erilaiseen elämään. Enkä jaksa jauhaa, että "kyllähän niitä murhia tapahtuu!" Miettikää paljonko niitä tapahtuu suhteutettuna 6 miljardin ihmismäärään. Ei käsittääkseni kovin paljon.

Enkä ole ihan varma antavatko ihmiset kuitenkaan energiaa henkimaailmaan, vaan ennemminkin he keskittävät joka puolella olevaa energiaa erilaisiin eriteltyihin/hahmotettuihin asioihin, joita he ovat miettineet/luoneet. Ja kaikki mitä kirjoitan on omia näkemyksiäni, joita ei tarvitse ottaa todesta, ellei siltä tunnu. Smiley
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #76 : 04.08.2014 20:10:43 »

Lisäyksenä Ritsan hyvään pohdintaan.

Jokainen henkimaailmalta saatu ohje pitää myös ajatella järjellä. Jos saat pelkkää sanahelinää tai arveluttavia ohjeita, luukut kiinni vaan.
Lisäksi täydentävät kysymykset on sallittu.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #77 : 04.08.2014 20:12:15 »

Tässä vielä englantia osaaville tuosta Egosta kirjoitus, johon äsken satuin törmäämään:

http://thespiritscience.net/2014/07/27/a-letter-to-ego/
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #78 : 04.08.2014 20:30:28 »

Ehkäpä henkimaailmalla ja muilla, voikin olla omia intressejään, joita ne ajaa meittien kautta, jos vain sen sallimme? Juu, vapaa tahto, mutta jos ne pystyykin käyttämään "rakkautta" ja "valoa" ja muuta manipuloidakseen henkilön niin, että tämä tahtoo jotain ihan muuta, kuin mikä olisi hänelle itselleen lopulta hyväksi?
Ottavat potentiaalin käyttöön saadakseen mitä tarvitsevat...viis siitä, mitä se sille välineelle tekee, kunha toimii siinä missä pitää.


Kuulostaa enempi homo sapiensilta. Mutta saattaahan alemmalla astraalitasolla noitakin olla. Siksi henget pitäisi testata aina ennekuin päästää omaan energiakenttäänsä.

Miten tuo henkien testaus käytännössä oikein tapahtuu? Mistä voi ihan oikeasti tietää onko joku tekemisissä henkien kanssa vai ei? Eihän minulla loppujen lopuksi ole mitään muuta todistusaineistoa tuostakaan kuin oma vankkumaton uskoni ja luottamukseni siihen, että kyllä joku on varmasti tekemisissä joidenkin henkien kanssa tai sitten ei? Enhän minä voi kurkata ikään kuin jonkun mieleen ja todeta, että "hei sinähän puhutkin nyt aivan mitä sattuu tai toisinpäin jne.?" Ehkä joku toinen "henkisempi yksilö" kykenee tuohonkin, mutta minä en mielestäni kykene. Mistä senkin tietää, jos vaikka esim. jotkut eläimet olisivatkin oikeasti enemmän virittyneempiä johonkin henkisempään todellisuuteen kuin vaikkapa ihmiset? Se, että kykenemme tarkkailemaan eläinten toimintaa ei vielä riitä mielestäni sen johtopäätöksen tekemiseen, että tietäisimme 'täydellä varmuudella' mitä niidenkin päässä oikeasti liikkuu, vai? Paljon kysymyksiä, mutta mihinkään ei tarvitse vastata. Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #79 : 04.08.2014 20:41:35 »

Pieni saivartelu murhien määrästä: Ei tarvi miettiä paljonko niitä tapahtuu, kun asiaa on ihan tutkimalla tutkittu.  Smiley
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate
Vuonna 2012 tuon mukaan murhattiin n. 442 073 ihmistä eli 6,3 ihmistä jokaista 100 000 kohti. Lukemasta jäävät pois murhanhimon ajaman väkivallan uhrit jotka ovatkin selvinneet hengissä, sekä joidenkin maiden lakien mukaiset eutanasiat, avustetut itsemurhat ja lapsensurmat.

No, paljonko on sitten paljon ja paljonko on vähän, on eri asia, tuo on vasta "kylmä" numero.  Smiley

Murhien (ainakin onnistuneiden sellaisten) määrä näyttää viime vuosina vähäsen laskeneen, mutta se ei kerro vielä väkivallan kokonaismäärästä. Sitä kun jää raportoimatta tosi paljon.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2014 20:50:37 kirjoittanut ind1 » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #80 : 04.08.2014 20:50:07 »

Ja sitten henkien testaamisesta - minulle on eräitä potentiaalisesti tuhoisia "näkyjään" kertonut vuosikymmenten kokemuksen omannut henkilö, joka väitti arkkienkeli Mikaelin suojaavan häntä ja että hän on sanonut terävän kieltäytymisen Belsebuubille. Ja minä menin ajattelemaan että no hitto, jos itse Miihkali suojaa, niin kais tämä hyvin menee. Eipä siinä ole tullut ajateltua, että sekä meedion että minun pitäisi oikein erikseen testata, että onkos M oikealla asialla ja päästääkö kukaties läpi jotain, mitä ei pitäisi. Joku mielen pahoittaminen luennan seurauksena ei vielä mielestäni kerro omasta sisäisestä viisaudestani yhtään mitään, vaan voi ihan hyvin olla pinnallisempikin reaktio. Tälläkin palstalla mainostetaan näkijöitä, jotka ovat "liiankin rehtejä" ja joita "kaikki eivät kestä".  crazy2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #81 : 04.08.2014 21:41:52 »

Entäpä jos onkin niin, että meidän " henkimaailmamme", hyvä, paha, saatana, jumala, jeesus, lucifer, lilith, aatami, eeva, valo, pimeä, Michael, Gabriel ja kaikki, ovatkin itse sitä vanhaa energiaa, josta tässä nimenomaan  pitäsi päästä, jotta valo ja rakkaus pääsisi virtaamaan ja vapaus ja valo ja oikea rakkaus OLISI.
Josko ne käykin nyt kiivasta viimeaikojen taistelua olemassaolostaan? Tarviivat vastakakinasettelua ja dualismia, jotta voisivat olla olemassa, tarviivat ihmisiä, sieluja siihen.

Oikee valo ja rakkaus onkin jotain ihan muuta?
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #82 : 04.08.2014 22:11:46 »

Voihan se olla ihan miten vaan. Olen nuo epäilyt käynyt läpi ja turpiin tuli eli olin väärässä. Mutta en jaksa enää höpötellä, kaikilla on oma tiensä ja rakkaus on siinä mukana halusit tai et. smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #83 : 04.08.2014 22:39:32 »

Voi ei, lähdetkö ketjusta? No, kenenkään ei ole mikään pakko omia kokemuksiaan tänne purkaa, mutta olisi tosi kiva kuulla edes summittaisesti, miten tuo turpiin saaminen tapahtui.  Huh
tallennettu
zajon
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #84 : 04.08.2014 22:51:46 »

Mulla on edelleen hieman epäselvää, ei nyt enää Jeesuksesta (vaikka en nyt päässyt hänestäkään selvyyteen, mutta antaapa olla), vaan muusta henkimaailmaan liittyvästä asiasta.

Ensinnäkin. Jos pitää paikkansa, että siellä toisella puolen on meidän sielujen oikea koti, siellä on rakkautta, suurta iloa ja hyväksyntää (kuten esim. Michael Newtonin kirjoista voi päätellä, sekä kuolemanrajakokemuksia kokeneiden henkilöiden kertomuksista, näin muunmuassa), niin missä ihmeessä ne pahat henget ja saatanat sitten on? Minä kun olen käsityksessä, että niitä ei siellä "oikeassa" maailmassa ole.  Huh Tai itse asiassa, olen ollut siinä käsityksessä, ettei niitä ole laisinkaan, onko se väärä käsitys?

Toiseksi. Mikä järki meidän on inkarnoitua tänne maapallolle (Tai muuallekaan), jos siellä henkimaailmassa ollaan onnellisia, opiskellaan, luodaan, harjoitetaan rakkautta jne. Siis kertokaa nyt että MIKSI? Ei riitä vastaukseksi se, että "on osa suurempaa suunnitelmaa", koska sitten haluaisin kernaasti tietää että kuka sen suunnitelman takana on, onko suunnitelma aukoton, mihin se tähtää jne. Tai myöskään se ei riitä, että ihmisenä eläinen opettaa ja jalostaa, kasvattaa meitä kohti parempaa, koska eikö saman asian voisi hoitaa siellä jo lähtökohtaisesti hyvässä ja rakkaudellisessa ympäristössä?

Tässä on nyt jotain, mitä en ymmärrä  Undecided Ja niin kovasti haluaisin yrittää ymmärtää, luoda omalle järjelleni soveltuva selitys. Ihminen kun haluaa aina selityksiä kaikelle.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #85 : 04.08.2014 23:01:34 »

No ei ole tarvetta lähteä mihinkään, intuition mukaan tässä elellään. Smiley En muista mitä olen aiheesta tänne kertonut. Mutta siis olin kyllä sellainen epäilijä ennen, ettei mitään rajaa. Ja pelokas. Sitten iski salama, josta seurasi kuolemanlähikokemus missä tuntui, että tietoisuus puristuu yhteen pisteeseen ja ympärillä on vain pimeys. Tämä siis koko illan kestäneiden raastavien pelkojen jälkeen siitä, että Venäjä hyökkää tankeillaan, avaruusoliot vievät kohta minut, olen kuollut jne. jne. Sydän hakkasi koko illan miten sattuu niin oli pakko pyöriä vaan kämppää ympäri ja hengittää syvään. Ei auttanut kuin rukoilla ja uskoa rakkauteen ja että seuraava päivä voi vielä tulla sittenkin. buck2 Mutta siis sieltä takaa sitten räjähti rakkaus esiin, eikä enää tarvitse epäillä turhia. smitten En kyllä tuona päivänä tuntenut olevani ihan järjissäni, mutta kun ei voinut puhuakaan kellekään, etteivät pelästy. Voisin sanoa, että vasta kohta tämäkin episodi on käsitelty kunnolla, koska nythän siitä uskallan puhua vapautuneesti jopa internetissä. Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #86 : 04.08.2014 23:18:20 »

Ja siis ensin tuli pelot kaikesta mahdollisesta alkuillan. Sitten tajusin, että hetkinen, saatettiin muuten kuolla exän kanssa siinä salamaniskussa, josta sitten muut reaktiot lähtivät kunnolla liikkeelle. Se kolme viikkoa oli ollut muutenkin jotenkin ihan sumuista, johtuen ehkä siitä salamasta. Grin Siinä oli kyllä aikamoinen wtf-hetki, tosin salamaniskun aikanakin ehdin siinä valon kirkkaudessa miettiä, että "Tässäkö tämä nyt oli sitten? Salamaan kuoltiin ihan tosta noin vaan?" vaikka kropasta tai mistään ei ollut mitään havaintoa.

Ne saatanat ja paholaiset ovat oikeasti enkeleitä. Paholaisina ne saattavat pysyä niin pitkään, kunnes ihminen pystyy hyväksymään sen pimeän puolen olemassaolon, mitä enkeliyden olemassaoloon vaaditaan. Vasta sitten ne muuttuvat täydeksi yhdessä, kuten ying ja yang. Eli niitä on ja niitä ei ole. Kivoja nämä kaikki maailman paradoksit mille ei tunnu olevan loppua! Smiley Ja loppujen lopuksi olemassa on vain yksi, mutta se on niin korkealentoista, että ei ihan helposti ihmisen maailmaan mahdu.

Maapallo on siksi, että Jumala haluaa kokea fyysisyyden ja kaksinaisuuden eri puolia juuri tällä tavalla ja tässä hetkessä. Ei henkimaailmassa ole samanlaisia aisteja kuin ihmisellä, mutta on siellä varmasti muunlaisia kokemuksia. Juuri se pitää maailmankaikkeutta kasassa - se, että tietoisuus laajenee ja kokee itseään eri muodoissa loputtomasti. Olen itse ainakin melko ylpeä, että olen ottanut tämän fyysisyyden haasteen vastaan. Täällä ei todellakaan ole helppoa, henkimaailmasta on helppo huudella! 2funny

Laitetaan nyt vielä muokkauksena, että tänäänhän on 3/4 Kuu Skorpionissa aivan oman Kuuni lähellä. Kuten myös 2.10.2013 hybridi Auringonpimennys. Että kai se liittyy tähän avautumiseen. Pohjoissolmu oli Kuuni kohdalla salamaniskun aikaan Leijakuviossa, phuuh...
« Viimeksi muokattu: 04.08.2014 23:25:44 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #87 : 04.08.2014 23:38:03 »

Nih kyu mää olen vetäny tässä kohtaa mutkat suoriksi, ja todennut että enkelit ja demonit  ja muut on joo, mutta ne on puppua, jota minä en tarvitse. Lakaisen ne mieluummin syrjään ja annan mitellä keskenään. Kellun vaan siinä kaikessa, mikä on yksi ja yhtä ja samaa ja alkua ja loppua. Ei tuommosta turhaa draamaa minulle, kiitos Smiley

Mutta siis huh. OIkeesti salama iski? Hurjaa!
Ei se ole ihme jos siinä jotakin vähän joka tasolla liikahtaakin!
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #88 : 04.08.2014 23:40:30 »

Niinpä Kuuhilda! Antakoot muiden murehtia niistä jos haluavat. Ihmisessä itsessään on jo kaikki.

Edit. Niin ja siis iski, mutta vesitornin kautta, niin ei tullut kuin muutamia tuhansia volttia varmaan. Ainakin kehontunto hävisi, eikä nähnyt kuin pelkkää valkoista. Tietoisuus säilyi kyllä kokoajan. Oikeastaan oli aika kevyt olo sen pienen "tauon" aikana, sen myrskyn keskellä. uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 05.08.2014 00:17:57 kirjoittanut Ritsa » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #89 : 05.08.2014 09:19:44 »

Hieman off-topic, mutta Ritsa, olivatko nuo pelot siis ennen vai jälkeen salamaniskun? Aivot kun ovat hermosoluja ja hermosolut viestivät sähköimpulsseilla, niin koko kehon läpi kulkeva sähköimpulssi voisi jollain tapaa mahdollistaa tietoisuuden muuttumisen tai aivojen muuttumisen jollain tapaa? Onkohan joku perehtynyt tähän joskus? Ainakin muuten masennuksen hoitoon on olemassa jotakin sähköimpulssihoitoa..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: