Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: asunto..  (Luettu 2718 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« : 16.05.2008 00:28:26 »

Olen nyt lyhyen ajan sisällä nähnyt kolme kertaa unta samasta asunnosta. jokaisessa unessa käyn ihailemassa sitä, että ai kuinka hieno se on.. MUTTA asunnossa ei pääse ovelta huoneisiin kuin n.10m pitkää ja metrin levyistä "lankkua" pitkin, ei kaiteita ja alla on pudotus.  asunto on muka halpa vuokraltaan ja se on muka jonkun kuuluisan suunnittelijan suunnittelema. vaan en voi sitä millään ottaa tämän vaarallisuuden vuoksi.

Osaisikohan joku sanoa, mitä tällainen uni mahtaa merkitä.. en jaksais enää käyskennellä siellä unissani  Grin

en muuten etsi asuntoa tällä hetkellä
tallennettu
sarhippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #1 : 16.05.2008 11:53:53 »

Hmm...onko sinulta vedetty matto jalkojesi alta ? Tosin onko joku pettänyt sinut tai onko joku asia mennyt poskelleen vastoin suunnitelmiasi ja toiveitasi? Asunto voisi kuvata sinua itseäsi; se on kuuluisan suunnittelijan suunnittelema eli toisaalta sitä arvostetaan (tai pitäisi arvostaa) mutta se on kuitenkin halpa...tuntuuko sinusta ettei sinua arvosteta vaikka itse tiedät että olisit sen arvoinen että sinut huomataan jossain asiassa ? Ikäänkuin sinua halvennettaisiin, pidettäisiin huonompana kuin itse koet olevasi. Et kuitenkaan ota sitä itsellesi (= et ota itseesi) vaan tarkastelet tilannetta järkevästi.

Toisaalta myös :huomaat unessa kuinka hyvä ja halpa osoittautuukin vaaralliseksi eli  joku asia elämässäsi on ehkä osoittautunut joksikin muuksi kuin ensinäkemältä on näyttänyt?

Toivottavasti näistä on apua unesi tulkinnassa  Smiley


tallennettu
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2008 19:38:17 »

hmm.. joo.. pitääkin alkaa pohdiskelemaan tuota  :Smiley Kiitos!!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: