Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoinnit  (Luettu 13700 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Wiza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« : 06.07.2006 17:32:11 »

Aattelin tehdä kanavoinneista oman keskustelun.

Mua suoraansanottuna harmittaa, että nykyisin on niin paljon kanavointeja.

Kanavoinnit ovat todella epäluotettavia ja niihin on syytä suhtautua varauksella ja kriittisyydellä.

Informaatiota on nykyisin saatavilla todella paljon, on paljon hyvää ja huonoa. Siksi mun mielestä olisi tärkeätä karsia akanat jyvien joukosta. Keskittyä vain niihin hyviin jyviin, ei jämä akanoihin. Hyviä kirjojakin on niin paljon, että miksi ollenkaan käyttää aikaa epäluotettaviin kanavointeihin ym.?

Mua harmittaa, että monet kanavoinnit ovat nykyään niin suosittuja, Kryon foorumillakin on yli 500 rekisteröityä käyttäjää. Mielummin mä toivoisin, että ihmiset tutkisivat esoteerisia oppeja, eri uskontojen mysteerihaaroja, erilaisia buddhalaisia oppeja, gnostismia, kabbalaa, yogien opetuksia, shamanismia ym. mitä kaikkea näitä on. Mä toivoisin että monet tutkisivat ja lukisivat enemmän luotettavampia oppeja kuin epäluotettavampia.

Kanavointien iso suosio kertoo siitä, että materialistiseen ja konkreettiseen keskittyvän tieteen ja vanhoillisen, pragmaattisen kristinuskonnon vaikutuksen takia länsimaista on kadonnut henkisyys ja monilla ihmisillä on kova tiedonhalu.

Monet ei ehkä ota kanavointeja niin vakavasti ja ovat sillä asenteella, että ottaa mikä tuntuu hyvältä ja jättää mikä ei, mutta uskon että ne kumminkin osittain vaikuttavat heidän maailmankuvaansa ja ajatteluunsa, varsinkin jos niitä lukee paljon. Mutta, miksi keskittyä ollenkaan akanoihin kun jyviäkin on tarjolla?

Onhan kanavointeja ihan suhteellisen hauska ja mielenkiintoista lukea, mäkin yhdessä vaiheessa innostuin niitä jonkinverran lukemaan. Mutta mä huomasin pian, että ne enemmän sekoitti kuin selkeytti mun ajatuksia. Sitäpaitsi mä en tykännyt niiden tyylistä: "Tässä kuussa sinun on hyvä tehdä sitä ja tätä, koska asiat ovat nyt niin ja näin, tämä kuukausi on ratkaiseva tulevaisuutesi kannalta ja muuta päläpäläpälää." Ja liian helposti kumminkin jokseenkin uskoi monia niitä asioita niistä.

Mä oon nyt lopettanut kaikkien kanavointien lukemisen kokonaan, mä en halua rakentaa mun maailmankuvaani niistä ollenkaan. Mä haluan keskittyä vain jyviin, parhaisiin paloihiin ja jättää jämät kokonaan pois.

Tottakai monissa kanavoinneissa on mukana paljon hyvää ja rakastavaa asiaa, mutta niitä samoja asioita voi lukea paremista ja luotettavista jutuista. Yleisesti ottaen kanavoinnit ei oo hyvä juttu ja musta olisi parempi jos niitä ei olisi ollenkaan. Esimerkiksi nämä hopeasulka viestit ei oo musta hyvä, monet tuntuu keskittyvän niihin ihan liikaa.

Mä tapasin tän vuoden alussa Gnosiksen opettajan, joka on 10 vuotta tutkinut sitä, tää Gnosis kai perustuu suurimmaksi osaksi kokemuksen tuomaan tietoon, astraalimatkoista ja näin, mutta jokatapauksessa tällä miehellä oli aika negatiivinen mielipide kanavoinneista.

Jätetäänkö ne kanavoinnit kokonaan pois? Keskitytään hyviin kirjoihin ym. Mun mielestä on hyvä rajata tästä informaatiotulvasta vaan parhaimmat ja luotettavimmat.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2006 17:37:36 kirjoittanut Wiza » tallennettu

Long life maybe isn't good enough,
but good life is long enough!
- Benjamin Franklin
Valo
Vieras
« Vastaus #1 : 06.07.2006 19:35:12 »

HYvä HYVÄ!! angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.2006 22:06:10 »

Hei "Wiza"

Mitä kanavoinnilla oikeastaan tarkoitetaan.

Liittyykö siihen Chakrat.


(http://www.kotinet.com/katjan.perttula/mainimage-chakras.jpg)


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Keho
Vieras
« Vastaus #3 : 06.07.2006 22:21:44 »

Wiza kirjoitti:

Mielummin mä toivoisin, että ihmiset tutkisivat esoteerisia oppeja, eri uskontojen mysteerihaaroja, erilaisia buddhalaisia oppeja, gnostismia, kabbalaa, yogien opetuksia, shamanismia ym. mitä kaikkea näitä on. Mä toivoisin että monet tutkisivat ja lukisivat enemmän luotettavampia oppeja kuin epäluotettavampia.
 


Tuohon vastaisin itseillein, etteivät opetuksensa enää olekaan ajankohtaisia sen takia, kun olemme luvanneet tehdä maailman uudeksi jälleen eikä se voi tapahtua vanhoin teoin, kuten ehkä ymmärrät nyt sinäkin, kun edelleen niitä "tavaat". 

Eli eivät ole johtaneet mihinkään hyvään jamaan tätä nykyistä maailmaa, kuten tehdään uudella tietoisuuden teoilla, kunhan saamme sen Pohjolamme Valon palamaan! 

Wiza kirjoitti:

Tottakai monissa kanavoinneissa on mukana paljon hyvää ja rakastavaa asiaa, mutta niitä samoja asioita voi lukea paremista ja luotettavista jutuista.
 


Eiköhän tuossa ole jo sen egosi tuottama ristiriita sen takia, kun sekin on jo sitä mieltä, että ovat aivan yhtä hyviä kuin ne vanhat vaan ehkä uudella tavalla esiin tuotuja, etteivät egomme niitä ymmärrä. Sillä ne TEHDÄÄN TEOIKSI nyt eri tavoin kuin silloin, kun niitä egoillemme opetettiin. Eli siinä se uuden ja vanhan "juju".   

Wiza kirjoitti:
Mä tapasin tän vuoden alussa Gnosiksen opettajan, joka on 10 vuotta tutkinut sitä, tää Gnosis kai perustuu suurimmaksi osaksi kokemuksen tuomaan tietoon, astraalimatkoista ja näin, mutta jokatapauksessa tällä miehellä oli aika negatiivinen mielipide kanavoinneista.

 


Gnosis tarkoittaa sellaista tietoa, joka tulee omilta Jumaluuksiltamme eli korkeampaa tietoisuutta siltä Luojaltamme. Joten sitähän tässä itse kukin jo kokee, vaikkei egonsa vielä ehkä sitä ymmärräkään ennen kuin on tarpeeksi korkealla taajuudella eli tehnyt sille egoilleen selvääkin selvemmäksi, ettei se enää ole se, joka ohjaa tätä ihmisen elämää.

 
Vaan se todellakin on jo se Luoja, jonka tekoja kohta saamme ihastella joka ainoa, kun tekee sille omallekin paluulleen maan päälle teot!
Eikä sen takia kukaan enää kohta "kanavoi" vaan on suoraakin suorempaa puhetta Luojan omasta suusta, kun joku jotain sanoo, sillä olemme koko Suomen porukka se Luojamme aivot eli se osa siitä suuresta kehostosta, joka tämän ylösnousemuksenkin aloittaa. Tai sehän alkoi jo, kun tämän sanoin, koska myös olen sen Luojamme tietoisuus, joka vain sanotaan tämän suun teoilla, joka on kehossain eli kokonaisuudessaan jo olen maan päällinen kanavain!   smitten
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2006 11:50:40 »

Ainahan on ollut tuota väkeä joka ei usko mihinkään ennen kuin tuntee kokevansa jotakin. Totta kai saat ilmaista mielipiteesi ja perustella sitä, mutta jokainen uskoo silti mihin tahtoo. Jokaisella meillä on omat mielipiteemme jyvistä ja akanoista. Vaikka minustakin tuo kanavointi kuulostaa järjettömälle (mitä nyt olen tässä jotain ohimennen lueskellut), se on varmasti toisille todellista siinä missä minulle oma Jumalani ja muut uskomukseni. En käy sitä kiistämään  Wink.

Tässä joitakin sivustoja aiheesta, niille jotka tahtovat osallistua keskusteluun eivätkä ole perillä siitä mistä puhutaan (Wiza, voisitko kertoa mistä saa 'hyvätietoa'? Minusta olisi kiinnostavaa lukea asiasta, vaikken olekaan kiinnostunut kokeilemaan):

vähän skeptisempi sivusto
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/kanavointi.html

muita
http://www.healingeagle.net/Fin/Txt/Solmu1.html
äh, tosi vaikeaa löytää itse kanavoinnista, tulee vaan kaikkea ohjelmointi ja kanavan rakennus tietoa Cheesy.

Wiza, voisitko kertoa mistä saa 'jyvätietoa'? Minusta olisi kiinnostavaa lukea asiasta, vaikken olekaan kiinnostunut kokeilemaan.
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #5 : 07.07.2006 14:37:18 »

Tuo maailmankaikkeus ja sen muutos on niin valtava, ettei siitä ole oikeaa käsitystä kuin vain kaikkein Korkeimmalla. Sen vuoksi suurin osa kanavoinneista tulee tasoilta, joilla ei ole oikeaa tietoa. Maailmankaikkeuden nykyisen Jumaluuden mukaan n. 98 prosenttia kanavoinneista on virheellisiä joko lähteen tietämättömyyden tai vastaanottajan kykenemättömyyden (oma ego) vuoksi.

Missään ei ole vielä uutta tietoa, joten me emme voi "keskittyä hyviin kirjoihin", kuten Wiza toivoo. Maailmankaikkeudessa on tapahtunut todellinen muutos, eikä tästä ole vielä saatavilla ajantasaista tietoa. Ensimmäiset uuden ajan kirjat julkaistaan parin vuoden sisällä. Tärkein näistä mahdollisesti vuoden 2007 syksyllä.

Nämäkin kirjat ns. kanavoidaan, koska ihminen ei pysty niitä muuten saamaan tänne maan päälle. Tosin osa näistä kanavista on henkikanavia, korkeita valo-olentoja maan päällä. Siis se Kehon mainitsema Pohjolan Valo alkaa vähitellen tuikkia, sillä tämä uuden ajan tieto, kirjat, opettajat jne., tulevat suureksi osaksi täältä Suomesta. Maailmankaikkeuden muutos on vain kestänyt näihin kuukausiin asti, joten aikaisemmin tämän tiedon välittäminen ei ole ollut mahdollista. 

Noissa Wizan mainitsemissa arkkienkeli Mikaelin kanavoinneissa on oikeanlaista tietoa, mutta mielestäni niistä ei saa oikein selvää vaikean kielen vuoksi. Eikä niiden sisältämä tieto merkitse mitään tavalliselle ihmiselle.

Maan päälle tarvitaan selväsanaista, selväjärkistä ja tavalliselle ihmiselle suunnattua tietoa maailmankaikkeuden ja myös maapallon muutoksesta. Ja myös tietoa ja neuvoja siitä, miten ihminen voi helpottaa omaa elämäänsä maan päällä.
tallennettu
Wiza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #6 : 10.07.2006 14:49:24 »

Lainaus
Wiza, voisitko kertoa mistä saa 'jyvätietoa'? Minusta olisi kiinnostavaa lukea asiasta, vaikken olekaan kiinnostunut kokeilemaan.

Jyviä ovat mun mielestä kaikki luotettava tieto, tieto jota on tutkittu, tieto jota on sovellettu ja todettu hyväksi, tieto joka kestää kriitiikin ym. Esim. just shamanismi, esoteeriset opit, gnostismi ym. on mun mielestä jyviä. Toi Silva Mind juttu ja kaikki nuo kirjat mitä olen suositellut linkit ja kirjat osastolla ovat mun mielestä jyviä. Akanoita ovat taas kaikki epäluotettava tieto, kanavoinnit, pahimmat new age kirjat ja muut jutut, dogmaattiset vanhoilliset opit ym. Mun mielestä on todella tärkeätä karsia kaikki epäluotettava tieto pois ja keskittyä vain luotettaviin juttuihin.

Sitä mä toivoisin, että monet kanavointien lukijat käyttäis saman ajan minkä he käyttävät kanavointeihin lukemiseen, parempien juttujen lukemiseen ja tutkimiseen, hyviäkin kirjoja ja juttuja on paljon. Jos kanavointeja ei olisi ollenkaan, niiden lukijat tutkisi enemmän hyviä, luotettavampia juttuja kuten shamanismia ym. Mä en tahdo, että kanavoinnit määrää minkälainen tulevaisuusuudesta mahdollisesti tulee. Mä en tahdo rakentaa mun maailmankuvaa ollenkaan kanavoinneista tai antaa niiden vaikuttaa mun ajatteluun.

Mutta toisaalta kaikki millä on positiivinen vaikutus on musta hyvä juttu, kaikki mikä tuo elämäniloa, rakkautta, tukea ym. Terveen kriittinen asenne on tärkeä, sokeasti ei pidä uskoa ketään henkilöä, kenenkään mielipiteitä, kirjaa, artikkelia, mitään. 

Mä oon varma, että se hyvä tieto mikä kanavoinneissa on, löytyy varmasti paremmista ja luotettavimmista jutuista.

Maan päälle tarvitaan selväsanaista, selväjärkistä ja tavalliselle ihmiselle suunnattua tietoa maailmankaikkeuden ja myös maapallon muutoksesta. Ja myös tietoa ja neuvoja siitä, miten ihminen voi helpottaa omaa elämäänsä maan päällä.

Jep. (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k025.gif)

Mutta, puhutko näistä "Pohjolan Valo" jutuista? (http://www.planetsmilies.com/smilies/rolleye/rolleye0011.gif) Voitko tarkentaa?


Iloa ja Naurua! Sulkekaa kone ja menkää ulos.

(http://www.cosgan.de/images/midi/figuren/e050.gif)
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 16:46:38 kirjoittanut Wiza » tallennettu

Long life maybe isn't good enough,
but good life is long enough!
- Benjamin Franklin
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 10.07.2006 15:05:41 »

Itse olen pyrkinyt pitämään sen asenteen lukiessani kanavoituja tekstejä, että jos ne intuition ja sydämeni mielestä tuntuvat hyville ja asiallisille, niistä ei ole syytä huolestua, mutta jos hälytyskellot alkavat soida (kuten omalla kohdallani ovat soineet usein juuri tuon mainitun Kryonin kohdalla) annan asian olla.

Jollekulle niistä voi olla hyötyä ja apua, ehkä se ensimmäinen sysäys kohti henkistä tietoutta, herättää uteliaisuutta jne. Wink

Kaikellehan on tarkoituksensa.
tallennettu
Wiza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #8 : 10.07.2006 15:13:22 »

Mullakin nimenomaan Kryon kanavointien kohdalla "hälytyskellot ovat soineet." laugh Musta se ei ole hyvä juttu, että monet lukevat niitä paljon.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2006 15:17:02 kirjoittanut Wiza » tallennettu

Long life maybe isn't good enough,
but good life is long enough!
- Benjamin Franklin
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 10.07.2006 15:17:02 »

Olen saanut Kryonista sellaisen kuvan, että maailman näkymämme ovat hirveän synkät... Ettei kannata enää mennä töihin tai suunnitella tulevaa tai opiskella, kun se kaikki häviää kuitenkin ja päädymme Mad Max-tyyliseen askeettiseen aikaan takaisin. Öljy loppuu, rahat loppuvat, tulee hirveät luonnonmullistukset jne.

Minusta se on aika ylidramatisointia... Ainakaan itse en sieluni silmin näe moisia hirveyksiä vuodelle 2012, vaan että elämä jatkuu normaalina, vain henkinen tasomme nousee ja lähtee kirkastumaan entisestään. Raha voi menettää arvoaan, rakkautta aletaan arvostaa, ehkä maailmasta tulee rauhallisempi ja puhtaampi - kenties muut rodut uskaltavat viimeinkin ottaa meihin yhteyttä pelkäämättä, että maapallon armeijat hyökkäävät kimppuun ja koko ihmisrotu menee paniikkiin. idiot2
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #10 : 10.07.2006 15:20:46 »

Olen saanut Kryonista sellaisen kuvan, että maailman näkymämme ovat hirveän synkät... Ettei kannata enää mennä töihin tai suunnitella tulevaa tai opiskella, kun se kaikki häviää kuitenkin ja päädymme Mad Max-tyyliseen askeettiseen aikaan takaisin. Öljy loppuu, rahat loppuvat, tulee hirveät luonnonmullistukset jne.

Minusta se on aika ylidramatisointia... Ainakaan itse en sieluni silmin näe moisia hirveyksiä vuodelle 2012, vaan että elämä jatkuu normaalina, vain henkinen tasomme nousee ja lähtee kirkastumaan entisestään. Raha voi menettää arvoaan, rakkautta aletaan arvostaa, ehkä maailmasta tulee rauhallisempi ja puhtaampi - kenties muut rodut uskaltavat viimeinkin ottaa meihin yhteyttä pelkäämättä, että maapallon armeijat hyökkäävät kimppuun ja koko ihmisrotu menee paniikkiin. idiot2

Samaa mieltä olen!

Ja luulen, että esim. nämä uudet löydökset marssista ovat vain tällaista "esilämmittelyä" rationaalisesti ajatteleville ihmisille. Elämää on muualla ja ehkä näemme pian vielä jotain muutakin...  Wink
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #11 : 10.07.2006 15:43:44 »

Hei Wiza!

Pyysit jossin tuolla ketjussa kommenttia tuohon Pohjolan Valon ihmisille välittämään tietoon.

Sitä tietoa alkaa vähitellen tulla tänne maan päälle. Nämä kirjat tehdään eri tasolla valmiiksi, ja sitten ne välitetään, kanavoidaan maan päälle. Moni eri alojen suomalainen on lupautunut tähän tehtävään.

Puhuin tuosta konkreettisesta tiedosta ihmisten avuksi. Koskaa ihmisen sielu on hyvin pelokas, ihmistä pitää konkreettisesti neuvoa, miten arkielämä ja arkielämän askareet helpottavat ahdinkoa. Ihmisillä ei ole varaa mennä analyysiin, eikä varaa lääkkeisiin, joten tuttavani antaa neuvoja näille ihmisillä: miten löytää arkielämästä ja itsestä oma helpotuksensa. Joillain se helpotus löytyy puutarhanhoidosta, mutta kaikilla ei ole tätä mahdollisuutta. Jokaisen pitäisi kuitenkin löytää helpotus jostain tekemisen intohimosta (tietysti kirjassa on muutakin).

Vakava ongelma on ihmisten yksinäisyys, joten henkimaailma ehdottaa, että ihmisille on perustettava paikkoja, minne tavalliset ihmiset; nuoret ja vanhat, voivat tulla. Paikkoja joissa ei ole vastaavia ja ohjaajia vaan ne ovat tavallisia arkiolohuoneita. Tällainen pitäisi olla jokaisessa kaupunginosassa ja jokaisessa kylässä. Ihminen tietää, että tälläinen arkiolohuone on olemassa, ja että voit mennä sinne istumaan muiden kanssa. Jo yksin tieto tämän paikan olemassaolosta helpottaa, vaikket sinne menisikään.

Tietoa maailmankaikkeuden historiasta, uuden ajan henkisyydestä ja kirjoja, jotka neuvovat ihmisiä konkreettisesti heidän ongelmissaan. Uusia ajatuksia siitä, miten eletään uudessa ajassa ja miten helpotetaan ihmisten elämää. Suuri joukko sieluja on henkimaailman koulutuksessa, ja kun koulutus on valmis, tietoa alkaa tulla.

tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #12 : 11.07.2006 15:02:41 »

Vihan tunteitakin toisissa herättävä sana Pohjolon Valo on täällä juuri sitä ihmiselle niin tyypillistä negaatiota putsaamassa kuin on se viha, sillä sehän on sen Rauhan ja Rakkauden peilikuva, joka kohta kyllä tuleekin näkyviin jokaiselle, joka tämänkin "kanavoinnin" lukee.  Smiley

Sillä ihmiset puhuvat kovin sanoin toisillensa juuri sen takia, kun eivät ymmärrä sitä, ettei se olekaan se Jumaluutemme, joka tuo esiin niitä negaatioita vaan se egomme, joka on täällä nyt tätä työtään varten. Eli vapaaehtoisesti puhdistaa OMAA Sieluansa, jotta jokainen siitä jakautunut osanen voi olla Rauhassa ja Rakkaudessa sitten, kun on tehty sille Kristus Minällemme alut.

Eikä sekään enää sen jälkeen ole tarpeen kait mainita, etteivät sellaiset tavalliset sanomat kuin nyt olemme sanoneet siitä rauhasta ja rakkaudesta ole edes sitä aitoa, joka vasta sen jälkeen tulee, kun JOKA IKISEN Sielumme energiat ovat sitä AITOA Valoa, josta olen kertoillut. Koska se, että toisaalta sanotaan, että hyväksymme kaikki sellaisena kuin ovat  :Smiley niin jo vaineskin ajatellaan "takana" eli alitajunnassa, ettei kuitenkaan tuota Kehoa, koska se puhuu aivan muita asioita kuin se minäni ego haluaisi.  tickedoff

Sillä sehän se tässä juuri on se juju, jota suurimmaksi osaksi kukaan ei vielä tajua, että olemme SEKÄ se egomme vielä toistaiseksi SEKÄ se Jumaluus, joka ohjaa KOKO TÄTÄ PROJEKTIA. Sillä muutenhan ei koskaan tämä projektimme onnistuisi, elleivät tekisi jo YHTEISTEKOJA sillekin, miten sen Pohjolamme Valon saisimme alas, sillä sehän tässä enää puuttui!  Wink Smiley

Tuo Pohjolamme Valo tarkoittaakin JUURI sitä, että se VANHA tapamme olla mukamas niiiiin ymmärtäväisiä ja hyväksyviä tai rakkauden täyteisiä  :Smiley jokaisen egoa kohtaan kuin ennen kuuluikin olla, jos halusi olla mukamas "oikeastikin" henkisellä tiellä. Vaan annas olla, kun joku tulee ja sanoo, etten olekaan sen egonne rakkaudesta enää kiinnostunut vaan teen sille Jumaluudellenne vain tekoja niin johan on muuttunut "ääni" kellossa ja egonne tullut esiin, koska VAIN se tekee yhdellekään negaatiolle teot eikä koskaan kenenkään oma Jumaluus. Sillä tämän eron kun opiskelee tunnistamaan niin on paljon helpompaa tehdä siitä egoistamme se Kristus Minämme uusi "tuttavuus". Ja kun sen hyväksyy ehdoitta niin se palvelee sitä Jumaluuta aivan, kuten olen sen omankin elämäni aikoina niin monet kerrat kokenut aitona, etten haluakaan olla kertomatta sitä totuutta, jonka tiedän olevan se AINUT tie AITOON Valoon!  Smiley

Ja kokemuksesta vielä senkin voisin sanoa, että tämän kaiken opetuksen olen saanut sellaisena oman oivalluksen tekoina, joita on ohjannut samainen Luoja, joita te kaikki muutkin olette vaan ette vain ehkä tiedä sitä vielä.  angel
Joten sen takia tämä Pohjolamme Valon kanavointia tuova Kehoni on tuotu tänne maan päälle, jotta siitä kertoisin ja tekisin samoin teoin sen teillekin, jonka juuri teille kerroin, koska olemme se sama energia! Eli Luojamme on puhunut teoillani jo monta vuotta, vaikkei kukaan ole sitä muut huomannut kuin se egoni, jonka teoilla tämän kaiken olen tehnyt teoiksi omille Itseilleni siten kuin sen nyt kerroinkin, sillä se minkä tein Itseilleni tein teillekin, sikäli kun muita ei ole.

Eikä ole!  Smiley Koska tämä ympyrämme eli elämänkehämme on nyt sulkenut tekonsa sisäämme eikä enää tule ulos ennen kuin se tuhat vuotta on kulunut. Koska sitten se siemen, jota nyt kylvämme eli sen Kristus Minämme, vasta kuuluikin tehdä tekojamme niille ihmisille, joita täällä kohta autamme eli se on tämän Pohjolamme Valon oikea tarkoitus. Kunhan tekisimme sen oikealla tavalla ensin malliksi tänne maan päälle  Wink, jotta tätä tietämme voisi kuka tahansa "seurata" sen OMAN Jumalansa teoilla, jotka olemme jakaneet sen sydämme teoilla. Koska muutenhan Luojamme tarvitsisi vain yhden Kehon!  Shocked Wink :Smiley smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #13 : 11.07.2006 16:16:05 »

*kaatuu kyljelleen silkasta autuudesta* angel angel smitten smitten smitten

HII-OHoi!! Eteenpäin mars! (Ja Marskin saa tulla mukaan angel)
tallennettu
enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 12.07.2006 00:44:28 »

Vihan tunteitakin toisissa herättävä sana Pohjolon Valo on täällä juuri sitä ihmiselle niin tyypillistä negaatiota putsaamassa kuin on se viha, sillä sehän on sen Rauhan ja Rakkauden peilikuva, joka kohta kyllä tuleekin näkyviin jokaiselle, joka tämänkin "kanavoinnin" lukee.  Smiley

Sillä ihmiset puhuvat kovin sanoin toisillensa juuri sen takia, kun eivät ymmärrä sitä, ettei se olekaan se Jumaluutemme, joka tuo esiin niitä negaatioita vaan se egomme, joka on täällä nyt tätä työtään varten. Eli vapaaehtoisesti puhdistaa OMAA Sieluansa, jotta jokainen siitä jakautunut osanen voi olla Rauhassa ja Rakkaudessa sitten, kun on tehty sille Kristus Minällemme alut.

Eikä sekään enää sen jälkeen ole tarpeen kait mainita, etteivät sellaiset tavalliset sanomat kuin nyt olemme sanoneet siitä rauhasta ja rakkaudesta ole edes sitä aitoa, joka vasta sen jälkeen tulee, kun JOKA IKISEN Sielumme energiat ovat sitä AITOA Valoa, josta olen kertoillut. Koska se, että toisaalta sanotaan, että hyväksymme kaikki sellaisena kuin ovat  :Smiley niin jo vaineskin ajatellaan "takana" eli alitajunnassa, ettei kuitenkaan tuota Kehoa, koska se puhuu aivan muita asioita kuin se minäni ego haluaisi.  tickedoff

Sillä sehän se tässä juuri on se juju, jota suurimmaksi osaksi kukaan ei vielä tajua, että olemme SEKÄ se egomme vielä toistaiseksi SEKÄ se Jumaluus, joka ohjaa KOKO TÄTÄ PROJEKTIA. Sillä muutenhan ei koskaan tämä projektimme onnistuisi, elleivät tekisi jo YHTEISTEKOJA sillekin, miten sen Pohjolamme Valon saisimme alas, sillä sehän tässä enää puuttui!  Wink Smiley



Lainasin vain tähän osan....
Olen lukenut viestejäsi täällä eri aihepiireissä ja täytyy sanoa että toivoisin itsekin osaavani joskus kirjoittaa yhtä kauniisti ja osuvasti kuin sinä Keho kirjoitat tai kanavoit täällä.  angel
Minulla on aina ollut huono ilmaisutaito kirjallisesti... osaan paremmin ilmaista itseäni kasvokkain keskustellen......
tässä vain haluan ilmaista, että on ilo lukea viestejäsi... smitten smitten



« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 08:50:33 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: