Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Synnyttäminen unessa,mitä merkitsee??  (Luettu 11213 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 10.06.2011 09:34:18 »

Näin unen juuri tänä aamuna,jossa olin jossain klinikalla synnyttämässä.Synnytin ihan helposti terveen poikavauvan,joka oli ihan veljiensä näköinen...
Mutta minulla ei irronnutkaan istukka ollenkaan,vaan jäi paikalleen.Kätilöt laittoivat vaikka mitä aineita jotta se irtoaisi,mutta itsemielessäni muistan miettineeni,että nyt se ei irtoa uskokaa pois,kun minä tiedän tämän asian.. Ja jotenkin se tuntui oikealta, että se istukka jäi sinne kohtuun.En vuotanut vertakaan ollenkaan. Siihen heräsin sitten kun kuulin kätilöiden puhuvan että siirretään vauvan kanssa kysille.
Kertokaas mitä tälläinen uni merkitsee Smiley
Ja siis en ole raskaana,mutta pikkuinen toive lepattaa ilmassa Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1 : 10.06.2011 15:23:00 »

Soma. Koppakuoriainen on "itse".hyvä sympoli.Synnytät sen itseytesi.Ihana lapsi unessa edustaa uutta,aivan uutta.     smitten    

Teit raskaustestejä,tarkastelit onko elämään tulossa uutta.Se on sitä oman elämän tarkastelua.   Testin teon ja synnytyksen välihän on vajaa 9kk.  Voisipa ajatella,että elämäsi on  vajaan 9kk;n jälkeen uudistunut.
 

Ed.luin tuolta toisaalta,että koppakuoriais tyttösi ui vedessä.Tunnepuolen juttuihin siis muutosta ja uutta.Vesi on niitä tunteita.Ilmeisesti tyttösi osasi uida niissä tunteissa hukkumatta niihin.Himpskatti, kun hieno uni.     Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.06.2011 15:29:19 kirjoittanut sansai » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #2 : 27.06.2011 16:11:49 »

Siis apua! Mä näin viime yönä unta, että synnytin lapsen. Sehän pullahti ulos kuin itsestään, oli nimittäin kananmuna.  uglystupid2  2funny Siis se vauva oli niin kuin kananmunassa (tai ehkä sielä oli tipu, en tiedä), enkä siinä unessa pitänyt sitä mitenkään epänormaalina. Olin vain helpottunut, että kylläpä se synnytys kävi vaivattomasti.  Grin

Mitä ihmettä tuo kananmuna merkitsee?!
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #3 : 28.06.2011 08:15:28 »

Synnytin myös viime yönä unessa, mutta lapsi oli kuollut ja jotenkin kuin vain pussillinen
luita ja elimiä, ne annettiin mulle muovipussissa, jos haluan katsoa niitä. Lääkäri luetteli mitä elimiä näkyy ja selitti että vauva ei ole koossa vaan vain kasa elimiä ja luita yms. yököttävä uni! Angry
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: