Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2108021 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #600 : 09.03.2008 13:41:05 »

Hmmm.. vai että Uranus...

Olen viime öinä nukkunut todella huonosti, liikkeellä on jokin pöpö joka saa nivelet ja raajat särkemään, muttei nosta kuumetta kuitenkaan... Toissa yönä näinkin sitten unta, että olin menossa töihin uskomattomassa silkki/satiini kelta/puna -raidallisessa juhlaleningissä?!?  idiot2 Sellainen saksalaistyylinen, vähän kuin krinoliini... Juhlavaatteissa siksi, koska töiden jälkeen menisin juhliin joissa minut palkittaisiin yhdessä muiden kuntamme työntekijöiden kanssa. Töissä olisi pitänyt olla jo pari tuntia aikaisemmin, mutta olin vain jumissa ostoskeskuksessa, enkä tuntunut pääsevän sieltä pois, kello oli jo kahdeksan aamulla ja olin pahasti myöhässä. Onneksi en olisi ensimmäinen ovia avaamassa. Lähdin lopulta todella vaivalloisesti kävelemään kohti työpaikkaani, selkää ja jalkoja särkien.

Todellisuudessa aloitin lauantaina työt 6:15 ja olin yksin töissä aina 10:30 saakka. Puhelin oli herättämässä 5:45, mutta heräsin jo ennen sitä...
tallennettu

Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #601 : 10.03.2008 08:17:36 »

Hei,
En tiedä tämä ei taitane kuuluua tänne , mutta sivuttaa tuota uneani..
Kirjoitin aikaisemmin unesta jossa kaaduin mutaan..

No tosiaankin viikonloppuna kaaduin ja vaatteet meni mutaan ja nyt on sitten jalkapaketissa ja useamman viikon pakkoloma..
Nikkikin kirjoitti että "minun pitää pulustaa terveyttä" no nyt sitten ainakin levätään..
Kyllä on mälsää olla jalkapaketissa. Toivottavasti tämä aika menee nopeasti.

Emisa
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #602 : 17.03.2008 10:42:55 »

Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun unessani viime yönä uin ja varmaan välillä kahlasin isossa järvessä tai liekö meri eteenpäin ja mukanani oli toinen naishenkilö. En millään muista kuka hän oli, mutta tuttu kuitenkin. Ehkä äiti, sisko tai joku läheinen kaveri. Vesi oli tummaa, tyyntä, mutta siellä täällä oli neliön muotoisia mustia aukkoja ja pelkäsin, että niihin joudun, kun ne vetivät kuin virta puoleensa. Jotakin kohti olimme uimassa ja muistin, ettei pitkä matka olisi ollut. Taisin herätä ja uni katkesi. Osaako kukaan sanoa, mitähän lie voisi tarkoittaa?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #603 : 17.03.2008 12:09:16 »

Emelia, mielestani sinulta puuttuu punaista ja keltaista chakraa energiassasi-voi olla myos viruksen syyta.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #604 : 17.03.2008 14:53:04 »

Vesi symbolisoi aina tunnemaailmaa, tietysti on tarkeaa minkalaista vetta on-tyynta tai myrskyisaa.. mutta mustat aukot -onko ne niita mustia aukkoja tunnemaailmassa  2funny

Annalilja-elatko "liikaa"tunnemaailmassa?
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #605 : 17.03.2008 21:28:17 »

No, sitten niin-oppositioajattelua.
tallennettu
Melankol13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #606 : 18.03.2008 21:54:57 »

Jahs, pääseepähän pohtimaan tätäkin.

Vuosien saatossa olen useasti nähnyt unta olevani raskaana. Monesti ollut sama uni kaikinpuolin paitsi että isähahmo on aina ollut eri. Useimmiten joku miespuolisista ystävistäni, aina kuitenkin eri.

Näitä unijaksoja tulee tasaisin väliajoin, viime kerrasta yli vuosi kuitenkin, nyt taas alkaen.
Jos joku tätä haluaa tulkita niin olkaatten hyvä vaan  Smiley
tallennettu

Some like it dead
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #607 : 19.03.2008 10:33:15 »

Viime yönä näin kyllä ihan "huippu" unta...  :Smiley

Harrastin seksiä Ilkka Vainion kanssa.  Shocked
Kaiken lisäksi hän luuli minua maksulliseksi naiseksi.  idiot2

No, seksi oli kumminkin ihanaa ja tuli hyvin tienattuakin.  2funny Grin
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #608 : 19.03.2008 21:52:17 »

Minä näin puolestani viime yönä omituista unta, jossa olivat pääasiassa jälleen kengät... (olen joskus aikaisemminkin nähnyt unta kengistä..) Nyt olin kuitenkin lähtenyt ravintolaan erään naisihmisen , ja hänen ystävänsä kanssa. Tämä toinen nainen oli minulle vieras. (Tutumpi nainen on ihminen jonka kanssa en ole enää missään tekemisissä ja joka jäi minulle aikoinaan suuria summia velkaa, eikä maksanut senttiäkään...)

Ravintola oli jotenkin jänskä, sillä siellä tanssittiin yhdessä paljon, lattarimusiikki soi ja kaikki riisuivat kengät tanssin ajaksi. Kaiken lisäksi siellä oli paljon naisia, sillä siellä oli jonkinlainen polttariporukka... tai hääjoukkio, sillä oli paljon morsiusneitoja paikalla, joilla oli persikanväriset puvut ja suuri rusetti takana.

Sitten tuli lähdön hetki ja niitä kenkiä oli miljoonia siellä lattialla, ja niistä piti etsiä omansa. Enkä löytänyt omiani. Kaikki muut ottivat kenkänsä ja lähtivät ja kun porukkaa alkoi olla todella vähän totesin että joku muu on ottanut minun kenkäni ja koska minunkin oli päästävä sieltä pois otin jonkun toisen kengät. - Nämä kengät olivat ovelat, sillä ne olivat sellaiset matalat,avonaiset (eivät kuitenkaan avokkaat), vaaleat nauhakengät. (Voisipa piirtää kuvan!!) Kengät pysyivät kiinni nauhoilla, jotka oli pujotettu kukkien läpi.

Ne olivat siis aika hassut ja erikoiset kengät. Ajattelin että se kenen ne ovat huomaa kyllä että minulla on hänen kenkänsä, kun ei monella voi olla sellaisia kenkiä. Niillä kuitenkin lähdin, vaikken tiennyt missä olin - seuralaiseni olivat minut jättäneet ypöyksin ja lyöttäydyin johonkin porukkaan mukaan ja yritin löytää tien "jonnekin"... Kaupunki oli vieras, maisemat vieraat, enkä kai oikeastaan kotiinkaan ollut menossa vaan enemminkin juna- tai linja-autoasemalle.
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #609 : 19.03.2008 22:31:38 »

Emelia
Kengat ainakin omissa unissani symbolisoivat matkoja tai ihan jotain uutta, nyt ilmeisesti olet "asemilla" alitajuisesti, sielta jatkat matkaasi(elaman matkaa) uusiin ka outoihin asioihin(symbolikielta kayttaen) ja tanssihan on tietysti virittamassa sinulle niita energioita-otit jonkun toisen kengat-koska omasi oli viety-eli identeettijuttuja

ps:mikset pyyda velkojasi-eihan sinun tarvitse haveta-vaan sen joka ei maksa.
tallennettu
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #610 : 24.03.2008 15:05:12 »

näen monesti unta häistä. ja ne ovat joka kerta yhtä kaaottiset! melkein myöhässä, kukaan ei tiedä sulhasta, ruuat tilaamatta, väärä puku... jne. toissa yönä minulta puuttui kampaus ja jouduin menemään alttarille musta pitsihuivi päässä, puku oli täysin väärä ja takertui varpaisiini, kengät puuttuivat kokonaan..

mitä mahtaa kertoa naimattoman naisen toistuvat hääunet..? epätoivosta kenties.. Shocked
tallennettu

Varpasillaan
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #611 : 26.03.2008 23:50:40 »

Toissa yönä näin unta erästä henkilöä varten järjestetyistä juhlista(tämä henkilö on saanut pääni aikanaan :Smiley). Nyt näin unessa miehellä kihlasormuksen, vaikka vapaa mies hän on "in real life",  eikä hän ottanut unessani minuun mitään kontaktia vaikka istuimme samassa pöydässä.

Tarkoittaakohan tämä uni, että on pikku hiljaa aika unohtaa ko. henkilö?

*muoks. Viime yönä näin unta taas tästä ko.henkilöstä ja keskustelinkin hänen kanssaan. Ihmeen paljon tämä ihminen on uniini nyt ilmestynyt.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2008 23:42:36 kirjoittanut Strelizia » tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #612 : 27.03.2008 13:34:15 »

Tässä hiljattain näin kumman unen. Olin jonkun ladon edessä..munasta kuoriutui lintu.. yhtäkkiä se olikin täysikasvuinen pöllö, se katsoi minua pitkään ja lensi pois.
Viime yönä sitten taas uniini tuli jostain Tarot korteista Miekkojen 6. En edes omista Tarot-kortteja, joten mistä ihmeestä tämä uni sitten tuli.
Mitä nämä voisivat tarkoittaa?


Siis olen jäänyt välistä..eikö näillä unilla sit olekaan mitään syvempää merkitystä?
Jos tarkennusta haluatte...elämässäni on siis mies. Tarkoittaako noi unet, että mun pitäis päästää miehestä irti, että siitä ei hyvä seuraa?
« Viimeksi muokattu: 27.03.2008 13:36:43 kirjoittanut sinkkutar » tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #613 : 27.03.2008 18:56:33 »

Hei,

Tämä ei varmaankaan varsinaisesti kuulu tänne mutta,
minulle on muutaman kerran käynyt niin että olen sängyssä ja yritän nukahtaa ja kuulen että ovikello soi (vähän normaalia hiljaisempi ääni), siis oikeasti se ei soi. Viime yönä tapahtui taas ja katsoin kelloa niin kello oli 22:22 ihmettelin kun kaikki numerot oli kakkosia ....  uglystupid2

Joskus myös tuntuu siltä että tunnen pientä tuulta ja yksi yö heräsin siihen kun tuntui siltä että joku silitti olkapäästä.. silloin tuli pikkaisen karmiva tunne...


Emisa
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #614 : 30.03.2008 16:44:20 »

No thii!!!!  angel

Nyt sitten tulkintoja edestä ja takaa, saa jakaa, minullekin tietonsa, kiitän jo etukäteen!  smitten


Elikäs viime yö toi unenkuvani tälläisenä. (näin unen hiukan ennen kuin heräsin)

Oli olevinaan Juhannusaatto. Kävelin erään tuttavani asunnon ohi. Hän, nähtyään minut, riensi paikalle haluten esitellä minulle upean puutarhansa. Katselinkin sitä silmiä hivelevää kukkaloistoa, kaikkialla kukkivat kukat suuresti, paljon ja kirkkaan valkoisena! Minkään muun värisiä kukkasia ei ollut kuin kirkkaan valkoisia. Ne oikein tahtoi häikästä silmiä! Syyshortensiakin loisti täysin valkoisena, ei ollut tietoakaan punertavuudesta. Sitten oli erittäin suurilla yksittäisillä kukilla, kussakin oli neljä terälehteä, oleva omena- tai kirsikkapuu?

Hyvin voimakkaana muistan tämän unen, mitä mahtaa olla kerrottavanaan?  Smiley angel smitten
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: