Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikainen avunpyyntö  (Luettu 5326 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 01.02.2011 14:36:20 »

Hei. Laitoinkin jo osallistumiseni pariin kaukoparannus- ja energiaketjuun. Pyytäisin nyt kuitenkin vielä erikseen apua kaikilta teiltä, jotka osaavat kaukoparannusta, reikiä tms. Pitkään jatkunut, piinallinen ihmissuhdetilanne ei ota loppuakseen. Sen enempiä yksityiskohtia selittämättä sanon vain, että mieli on maassa ja voimat ihan lopussa. Tuntuu, että väsyttää jatkuvasti kun on henkisesti niin uupunut eikä työntekokaan tunnu sujuvan. Kaikki lisäapu jaksamiseen olisi nyt tervetullutta, kiitos jo etukäteen jos joku energiaa, reikiä tms jaksaa lähetellä.  smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2011 17:44:47 »

Varmasti saat kaukoparannusta,mutta olisi ehkä aiheellista ottaa yhteyttä Narsistien uhrien tuki Ry;n yhteyttä saadaksesi juttelu apua.Netistä esim.löydät tietoa  ja puhelinnumeron.Puhelut ovat ilmaisia.Ymmärtävät asioita laidasta laitaan,asioita joita ei aina itse voi tajuta asioiden keskellä ollessaan,ne ovat usein niin monimutkaisia,ja tuntuu,ettei niille ole ymmärtäjää.
Jos haluat,laita yksäriä.   tsemppiä  Smiley
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #2 : 02.02.2011 10:56:29 »

Kiitos tsempeistä. Mutta pitääkö hankalassa ihmissuhteessa toisen osapuolen välttämättä olla narsisti..?  Shocked Koen tilanteen pikemminkin "ei voi elää toisen kanssa, mutta ei halua elää ilmankaan" -tyyppisenä. Epäkypsä kaksoisliekkisuhde on lukemani perusteella tällainen: luonteeltaan ja ulkonäöltään vastakohtaiset ihmiset, kanssakäyminen monesti vaikeaa ja haastavaa mutta siltikään ei kumpikaan ole voinut toista jättää taakseenkaan. Kumpikaan erityisesti ei roiku toisessa mutta silti yhteydenpito alkaa aina tauon jälkeen uudelleen vaikka millainen riita tai välirikko olisi takana. 12 vuotta ollaan tunnettu toisemme, ja aina tämän henkilön kanssa on ollut yhtä hankalaa vaikka muuten koen olevani "helppo" ihminen luonteeltani ja ihmissuhteissa ylipäätään. Vaikea kuvitella elämää täysin ilman tätä henkilöä koska asioiden ollessa kunnossa hän on minulle samanlainen energian- ja hyvänolonlähde kuin aurinko. Mutta huonoina aikoina päinvastaisesti totaalinen energiasyöppö. Huoh. Undecided Joillekin ihmisille ei vain voi kääntää selkäänsä vaikka se ehkä olisikin omaksi parhaaksi... Embarrassed
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #3 : 02.02.2011 11:55:57 »


 Laita Daniela oma karttasi liitteeksi, se valaisisi sinun osalta jotain,--

 täällä on oma osiokin sille.   Smiley
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2011 14:39:06 »

Kiitos vastauksista.
Isarena: Miehen kanssa en ole koskaan tästä kaksoisliekki-asiasta edes puhunut, tuskin tietää edes mitä se tarkoittaa. Ja siis suhde (ilmeisesti tarkoitit tässä parisuhdetta?) ei ole kestänyt kahtatoista vuotta, vaan ollaan tunnettu sen aikaa. Meillä molemmilla on tänä aikana ollut muita seurustelusuhteita eikä olla pariskunta virallisesti tälläkään hetkellä. Tunneasioissa en pysty itseäni pakottamaan mihinkään eli joko se avioliitto aikanaan tulee kohdalle tai sitten ei. Uskon näissä asioissa myös kohtaloon, eli asiat menevät lopulta niinkuin on tarkoitettu. Ehkäpä minun ei niitä lapsia ole tarkoitus saada? Tiedän vain, että ilman oikeanlaista kumppania niitä en edes halua. Vauvakuume ei siis ainakaan ole potkimassa minua eteenpäin enkä ratkaisuja sen perusteella tee Grin
Liekku: Millä tavalla oma kartta liitetään? Voinko sen laittaa jollakin tapaa tähän ketjuun liitteeksi?  idiot2
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #5 : 02.02.2011 18:02:55 »

Tallenna kartastasi kuva omalle koneellesi, ja liitä se viestin "+Lisätoiminnot" kohdasta viestiin. Smiley

Sanoilla on suuri voima, koita löytää lisää tapoja kommunikoida hänen kanssaan. Ja joka konfliktin välissä muista katsoa peiliin ja tutkia itseäsi ja ennen kaikkea olla rehellinen itsellesi. Silloin olet tehnyt kaikkesi. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #6 : 02.02.2011 19:46:23 »

Daniella ! Ei todellakaan tarvitse toisen olla narsisti.   smitten

Peilasin varmaankin tilannetta omaan avioliittooni,kun oli se väsymys päälimmäisenä silloin aikanaan.Eikä voitu elää yhdessä,eikä erotakkaan   Cry  .Sitähän se kyllä toisinajoin on parisuhteissa monellakin. Kuin joku ajaisi erilleen ja samalla joku pitää vahvasti kiinni.

Ehkä sieltä kartalta aukeaa jotakin,joka helpottaa ja vie eteenpäin.Koita jaksaa vielä,ja kyllä sinä jaksat.Edessäpäin on jokatapauksessa valoista mukavaa aikaa,ennemmin tai myöhemmin.
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #7 : 05.02.2011 18:01:16 »

Tässä tämä syntymäkartta nyt olisi (jos liittäminen onnistuu), joten jos jollain tulee siitä jotain oivalluksia niin mielellään kuulisin Smiley
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #8 : 05.02.2011 20:48:05 »

Kaulakoru: Mainitsemasi violetti liekki kiinnostaa minua kovasti, mutta mitään aiempaa kokemusta minulla ei siitä ole. Voiko joku toinen, kokeneempi henkilö auttaa minua käyttämällä violettia liekkiä vai onko tuo tehtävä aina henkilökohtaisesti? Jos haluan käyttää tuota kirjoittamaasi dekreetä, niin mitä muuta siihen sitten vaaditaan että toivottu teho saavutettaisi? Sen verran hankala tämä suhde on, että tässä vaiheessa olen jo valmis kokeilemaan melkein kaikkea  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: