Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vieraat ihmiset ja paikat  (Luettu 2892 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
haitula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« : 24.06.2008 21:39:25 »

Olempa tässä ihmetellyt täällä jo muilla palstoilla että mitähän oikein on meneillään, ja tähän uni asiaan liittyen tupsahti mieleeni: Näen suhteellisen usein unta ihmisistä jotka ovat minulle täysin tuntemattomia, unessa he ovat tuttuja ja tiedän heidät, mutta normaali elämässä täysin vieraita enkä ole heitä koskaan tavannut. Olen yleensä heidän kanssaan tekemisissä jossain vieraassa paikassa jossa en ole koskaan ollut, mutta unessa tiedän missä maassa/kaupungissa ollaan. Mutta nämä ihmiset, keitähän mahtavat olla? Lieneekö tämä yleistäkin? En oikeastaan ole asiaan kiinnittänyt huomiota aiemmin mutta viime aikoina on sattunut joitakin asioita jotka ovat saaneet pohtimaan asioiden tilaa ja tietä jota olen lähtenyt kulkemaan.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.06.2008 22:54:26 »

ihmiset saattavat kuvata itsesi eri puolia ja sitä miten ajattelet jostain asioista.paikat voisivat joillain tasoilla liittyä omiin tunnetiloihisi.joskus unissa tapaamillasi ihmisillä saattaa olla sinulle ihan konkreettinen viestikin kerottavana varsinkin jos omassa unessasi käsittelet asioita jotka muutenkin liittyvät jotenkin sen hetkiseen tilanteeseesi...

vesi kuvastaa ainakin tunteita, jää voisi kuvastaa jotakin piilossa olevaa tai jotain jonka olet haudannut hyvin syvälle mieleesi, puut ja metsä kenties jonkinlaista maanläheisyyttä ja asioiden juurruttamista...

tälläistä tuli miulle vaan mieleen...
tallennettu

Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2008 21:59:15 »

Mulla oli viime unessa myös erityisen mieleenpainuvana esillä tyyppi, jota en tiedä koskaan tavanneeni. Unessa hänet tunsin. Lyhyehkö nuori naishenkilö jolla oli keskiruskeat hiukset, leveähköt kasvot ja pyöreät sieraimet, tai jotain pyöreää nenän seudulla. Silmät jotenkin erikoiset. Täytyy yrittää pitää kasvot muistissa jos vaikka kävelee vastaan..  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: