Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdin teitä!  (Luettu 3344 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kuunkulta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 15.12.2008 02:55:19 »

Öiden tervehdys! Jälleen yksi uneton yö ja mikäpä olisikaan parempaa tekemistä kuin rekisteröityä viimein tänne. Tälle foorumille päädyin etsiessäni tietoa indigo- ja kristallilapsista sekä pohdintoja edellisistä elämistä. Voisi kai sanoa, että olen täällä myös opettelemassa tuntemaan jälleen itseni - raskaiden elämänvaiheiden myötä olen turruttanut itsestäni henkisemmän puolen lähes kymmeneksi vuodeksi. Mutta nyt näin klassisesti kolmenkympin lähestyessä (on tässä vielä muutama vuosi, mutta reilusti lähempänä ollaan kuin kahtakymmentä) olen alkanut jälleen hyväksymään näitä asioita luonnolliseksi osaksi minun elämääni. Ja myös äitini menehtyminen viime kuussa myös on ajanut näiden pohdintojen pariin.

Mutta muita faktoja minusta

Olen Jyväskylästä humanistisen koulutuksen saanut finanssialan ihminen joka kaipaa avustustyöhön tai taiteelliseen työhön tms.

Olen hieman yksinäinen susi, mutta juuri tällä hetkellä kaipaan uusia ihmisiä elämääni - lähinnä samalla tapaa ajattelevia, sillä minulla on toki rakkaita ystäviä mutta olemme hyvinkin eri planeetoilta ja siksi usein olo on orpo. Eli saa heittää yksärillä Smiley

Minulle rakkaita asioita ovat kissani joita tällä hetkellä on kolme. Olen luontoihminen joka on kahlehtinut itsensä betoniviidakkoon. Nuo rakkaat kastraattiocini ovat eräänlainen side luontoon ja eläinmaailmaan. Mutta voi että kuinka tälläkin hetkellä kaipaan vehreitä koivikoita järven rannalla...

Sielunkumppanini on tietenkin iso osa elämääni. Olemme olleet yksissä pian kymmenen vuotta. Ennen kuin tapasin hänet, olin tavannut hänet jo unessa. Kovin myrskyisää meillä on ollut ja ollut välillä lusikat jaossakin, mutta ne asiat jotka ovat ongelmiin ajaneet ovat olleet lähinnä ulkopuolelta tulevia suuria vastoinkäymisiä joita ei olla ennen viime vuosia asettaa oikeaan suhteeseen meidän juttuumme nähden.

Ja juuri tällä hetkellä yhdeksi määrittävimmäksi tekijäksi elämässäni nostan tämän maailman mitä tämäkin foorumi edustaa, luovuuden, taiteellisuuden ja intuition. Pitäisikö sanoa siis maailmankatsomus. Tämän filosofiani takia menetin viime keväänä erään ihmisen joka ei voinut hyväksyä esimerkiksi jälleensyntymä-ajatuksiani vaan tuomitsi minut hyvin rankasti. Silloin mietin, että olenko täysin hakoteillä ja olenko joutumassa helvettiin niin kuin tämä ihminen väitti. Onneksi olin vahva omassa uskossani, kuten hän oli omassaan. Emme kyenneet kompromissiin joten tiemme erosivat.

Tulipas tästä nyt sepostus, olen ollut pitkällä sairaslomalla ja en varmaankaan ole tarpeeksi päässyt sosiaalisiin kanssakäymisiin  Cheesy Jos jaksoit lukea, kommentoi ihmeessä! Minä lähden tästä nyt katselemaan foorumia laajemmin ja osallistumaan jutusteluihin.

Kaikille kaunista loppuvuotta, Kuunkulta.
tallennettu

Elämä on kuolleiden unta
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 15.12.2008 16:23:03 »


Tervetuloa foorumille Kuunkulta!

Täällä ei tarvitse tuntea kuuluvansa eri planeetalle, joten luulenpa sinun viihtyvän.


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 17.12.2008 16:36:29 »

Tervetuloa minunkin puolestani! Smiley Jos elämästä hetkellisesti puuttuukin sosiaalisia kontakteja, niin täällähän tuota aukkoa voi osaltaan kätevästi paikkailla.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 17.12.2008 22:12:08 »

Tunnut olevan aivan tänne kuuluva ja vieläpä kissaihminen, joita meitä on paljon!

Joten sydämellisesti tervetullut! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4 : 18.12.2008 12:07:04 »

Tervetuloa  Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: