Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars Juno yhtymä?  (Luettu 8522 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« : 22.10.2012 11:19:51 »

Mihin se sinulla tulee?
Mitä ajattelisit sen tuovan tullesaan? Mitä se yleensäkin ottaen meinaa?

Minä rupesin tuota ihmettelemään, kun se on  jousimies ascendantillani. Mitä sitten mahtaakaan meinata...Eiks siinä ole perhe kasassa?:Smiley
Eikös Mars ollut Zeuksen ja Heran poika? Zeus on Jupiter ja Juno Hera?
Jupiter ja Uranus ovat tuossa myös noiden kohdalla.....mitähän se Uranus tuohon perheeseen mahtaa tuoda lisää?  :Smiley

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.10.2012 00:42:35 »

sitä saa mitä tilaa.. :Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=tcEjdO9NDJs&feature=related
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 23.10.2012 09:09:33 »

 2funny

Mahtava sovitus  smitten

niin tykkään muutenkin tästä biisistä  Smiley

Ja, nyt kun sen sanoit, niin sopii niinkun nenä päähän  Grin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 23.10.2012 11:54:52 »

Ritva Valkama on huippu. Tuo ohjelma oli aivan loistava.
Sinänsä sen otsikkokin sopii tuohon yhtymään, parempi myöhään..
Siis  mars on energiaa, saa aloittamaan, puskee eteenpäin.
Ainakin itellä oli vasta tuo  mars aspect_con askendentti ja tuli semmonen tekemisen puuska.
Juno taas on semmosta sitoutumista, tulkitaanhan sitä avioliiton suojelijaksi, mikä ei nyt välttämättä ole aina se pointti.
Oon tulkinnut sitä joskus rooliksi, olihan se Juno / Hera ensimmäinen nainen Zeuksen puolisona.
Aviovaimon rooli.
Mars-Juno  jousimies vaikka liikunnan rooli elämässä.
Tai positiivisen asenteen rooli, mitä sillä saa aikasiksi.
Jousimies, julkisuus, politiikka, vaikka oman puolueen löytyminen, kuka sinua edustaa parhaiten, ajaa sun asioita.
Samanhenkisten löytyminen.
Uranus siihen kimppaan, vapautuminen "rooleista"?
Sitoutumaton?
Siinähän on Junon kera vaeltanut tuo tanssin muusa Terpsichore jo toista vuotta,
ettäkö maailma se on kuin silkkiä vaan, sylillisen tahtoisin kerrallaan..
eikun siks maantiellä mieluummin tanssin, kun metsien humina se soi..

Itelle tuo pari  mars -Juno tuli tarkaan yhtymään Merkuriuksen paluukartalle 5 huoneeseen.
Oon sitä vähän pohtinut, kun se kartta on muuten hyvin  kuunsolmu :a painottava.
Ja Leijonan luovuutta.
ap-kartalle tulee sitten  mars kuu jousimies kriittisesti siihen nousun hollille.
No männessä näkköö..
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2012 22:48:33 »

Eiks se vois tarkoittaa lyhyesti aviomiestä, kun mars on maskuliininen ja juno avioliitto. Mulla se osuu kuun alasolmulle ja neliöön auringolle. Tulikin just pieni yhteenotto, aijai. Smiley
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #5 : 24.10.2012 00:52:04 »

hei yksi sellain saturnus aspect_con mars aspect_con juno ja vielä löyhä aspect_con uranus jousimies 9 huoneessa. hänen juttunsa on tuo liikkuminen. joskus poikasena hiihteli, nykyään moottoriurheilua, vauhdinhurmaa - oli väline mikä tahansa niin pakko päästä kovaa; maantiellä, radalla, umpimettässä crossaillen, kelkkareittiä tai sitte vettä pitkin. elämysmatkailuturistiopas kaiken muun ohella, mielestäni sopii  jousimies mars

ja mun tilantarve ei oo mitään verrattuna tähän kaveriin, liikkumisvaraa  coolsmiley

hänellä juno on jotain aivan muuta kuin avioliitto... tai no jooh, en oo kysyny onko rakkailla ajoneuvoillansa nimiä =D
mutta kun laululinjalle lähdetty on niin hän olis sitten hei hei hei ja bensaa suonissaan
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #6 : 24.10.2012 06:36:54 »

Thanks vastauksista, hyvää tekstiä Smiley

Ma tulen vastamaan uudemman kerran jahka joudan paremmin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 24.10.2012 10:41:25 »

Ihan oikeilla jäljillä Kuuhilda oli tuossa alussa, että siinä on perhe kasassa.
Siis paremminkin äiti ja poika, kuin vaimo ja aviomies.

Juno
Roomalaisten naisten ja avioliiton jumala.
Taivaan jumalatar ja Juppiterin vaimo.
Liittyi kiinteästi hedelmällisyyteen ja synnytykseen.
Todennäköisesti mytologinen ura alkoi hänen ollessaan muinaisroomalaisten kuun jumalatar.
Tärkein Junoa koskeva myytti liittyy Minervaan, isänsä päästä syntyneeseen viisauden ja taiteiden jumalaan.
vrt, Zeus ja Hera, ja Pallas Athenen synty isänsä päästä.
Tästä Juno suivaantui niin, että pyysi Floraa, kukkien ja kevään jumalatarta avuksi.
 Flora kosketti Junoa taikayrtillä ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Marsin, sodan jumalan. (Hera synnytti Areen)
Naisten suojelushenkenä Juno varmisti perheen jatkuvuuden.
Kesäkuuta (Juni, June..), jota roomalaiset kutsuivat muinoin nimellä Junonius, pidettiin suotuisimpana avioliiton solmimisaikana.
(Maailman myytit ja tarut)

Että Jousimiehessä mennään sitten vaikka ulkomaille..
http://www.youtube.com/watch?v=trHERqSN03g
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.2012 11:39:31 »

Hah, parempi myöhään kun ei milloinkaan, opiskella kuulkaa aikuisten oikeesti ammattiin. Ja alkaa kielien opiskelulla mitä ilmeisimmin, joka kai sekin sopii Jouskariin.
Mars ja ASC ja Jousimies menee siinä. Jupiter ja no muutoshan se on, että sitä varmaan se kun Mars osunu Uranukselle...Junon jos koetan liittää soppaan niin niin...tuo rooli ajatus onkin uusi. No kyllähän se rooli siinä muuttuu opiskelijaksi...miksei sitten liitto itseni kanssa, kättä päälle sovitaan että aletaan nyt sitten oikeesti opiskella? Joteskin myös ajatus naisen itsenäisyydestä sopii tähän kuvioon eikö vain? Ja raskaiden virastojen kanssa joudun tekemisiin, sekin lie Jupiterin juttuja. Mars kun sitä on pökännyt.
Mutta ei pidä unohtaa Saturnusta joka on näillä näppylöillä palaamassa. Sepä siellä varmaan puuskuttaa nyt.

Aviomies on ihanan simppeli ajatus. Jos se olis mulla ascin sijaan akselin toisessa päässä, niin vois kai olettaa, että semmosen vois olla kohtaamassa, mutta ei ehkä tässä päässä akselia kyllä meinaa sitä  :Smiley
Kuun alasolmu ja neliö auringolle...eip oo kumma, jos tuleekin vähän yhteenottoja  :Smiley

Mulla tulee nikki mieleen vitosesta ja Marssista ja Junosta ja Mars yhtymä Kuusta jouskari ascilla nyt mieleen myös lapset ja leikki...mielisyys?

ikiviuh..tuo on aika oivallinen kuvaus noista taivaankappaleista synttärikartalla  :Smiley Kuvaavaa kyllä.
Minä jäin nyt vielä miettimään tuota Junoa nimenomaan tuon rooli ajatuksen kautta radixilla...jos sitä ajattelee siellä kuvaamassa roolia. Hmm. Mulla se on väljässä yhtymässä aurinkoon...vahva rooli...vahvat roolit? Vai sittenkin ihan toisinpäin, että heikko rooli? Olen sitä mitä olen?  idiot2

Ja thanks mytologia pläjäyksestä nikki.
Eli siis Mars ei olisikaan Zeuksen poika, vaan Floran taikayrttien tuotosko?

Ja kesäkuu...onhan se ollut ja on vissiin vieläkin meilläkin suosituin ja joillekin se ainoa oikea kuu mennä naimisiin  Kiss




tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 24.10.2012 12:21:15 »

 aurinko Juno, isän rooli, auktoriteettien rooli, "päivän" (= aurinko) rooli /pituus?
Jupiter tuo sitä opiskelua. Sehän liikkuu transiittina vissiin sun 7 huoneessa?
Just tajusin yheltä toiselta kartalta, että kantsii kattoa, mitä sieltä 7 huoneen kautta tulee elämään,
siis mietin, että viimeks kun oli  saturnus skorpioni niin se oli mukavaa aikaa ja sitten mietin että miks, ja sitten tajusin, että mulla on natalilla  saturnus Alasolmu ja sillon liikku  kuunsolmu kaksoset mun 7 huoneessa transiittina, muuten samoissa lukemissa kuin nyt on  jupiter, mikä sekin mielenkiintoista,sinänsä,elikkä mä kohtasin niitä  kuunsolmu asioita, joihin liitty esim.  kuunsolmu linja Australiaan, Jupiter vielä Alasolmun kanssa sitten 1 huoneessa, solmumatka. Opiskeluakin kyllä sittemmin. off topikki tämä.

Eli sulla tulee ne  jupiter opettajat sieltä 7 huoneen kautta ja jos tähän sitten liittää sen auktoriteetti Junon,
niin ehkä sä kaipaat asiansa osaavaa, tietoa jakavaa, sellasta opettajaa, joka antaa  aurinko "hengen" niille jutuille?

Mulla on  juno vesta neitsyt, no oikeesti siinä on kimppa  uranus ceres pluto vesta juno,
ehkä se Vestan läsnäolo ja omistautuminen on se ydinpointti? Asiaan kuin asiaan.
Ja joo, leikkimielisyys, kyllä, tenavat kyllä, teini-ikäisetkin työn puolesta.
Joku käännekohta siinä lie, roolissa, ap-kartalla Pholus-Juno  jousimies.

Muuten nyt on se Hera, kreikkalaisten vastine Junolle, 15  neitsyt ( aspect_con mun  juno  Tongue ja hyvä roolisuoritus...)
ja Zeus 15  vaaka ja se Minerva 16  skorpioni eli semisekstiiliketjulla sielläkin perhe kasassa..mennen kohden taiteita ja viisautta jälkikasvun myötä..

Olikohan se yrtti joku rautayrtti, nokkonen?
Kukkaistuoksulla varustettu sodan jumala, jeee.
Rosmariinia, ja salviaa mieskuntoon, päälle kurpitsan siemeniä.
Floran päivä on 13.5. oli viimeks äitienpäivä........................ angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 24.10.2012 13:38:48 »

Varmaan liittyy myös parisuhteeseen.
Jousimiehessä se voi nostaa oman tilan tarpeen esille?
Omista menoista kiinnipitäminen, oma harrastus.
Yks  aurinko harka mies aloitti jonku japanilaisen itse  mars puolustuslajin harrastuksen.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #11 : 24.10.2012 13:43:59 »

Entäs  juno 28 neitsyt 8.huone aspect_tri  mars 0 vesimies 1.huone?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 24.10.2012 13:57:33 »

Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpana..
Olet ilma jota hengitän..ja alavilla mailla hallaa  angel
psykologinen kompleksi, sitoudun, mutta pidän oman pääni, ettäs tiijät
synnytyspelko?
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #13 : 24.10.2012 14:03:56 »

mulla on muuten itselläni myös aspekti noiden välillä, juno aspect_kvi mars
sekä  venus aspect_kvi mars
eli  juno aspect_sex venus
perinteisiä kirkkohäitä ei ainaskaan ole odotettavissa kun en kirkkoon kuulu. kaikki aika tarkkoja ja tän juno mars yhtymän omaavan vertex-antivertex linja tulee tuohon keskelle marsin kanssa samaan linjaan niin että se ois sit focused yod jonku kaavan mukaan. siksikö mietin tätä, kenen junoa tässä oltiinkaan avaamaassa?  Cool mie muuten tykkään juno-viinistä mutta perhanat menivät ja muuttivat kauniin etiketin hmpf.
etelä-afrikkalaista viiniä kaupan roomalaisella mytologialla. tämä taitelija näkee  juno tummatukkaisena Smiley

http://www.tertiadutoit.com/gallery-2-cookies.php

sen verran tiedän omasta junostani kuitenni että tähän astisen elämäni pisin suhteeni joka päättyi nyt jokin aika sitten, oli mieheen jonka juno teki tarkan aspektin omalleni

juno 5'33 neitsyt aspect_opp juno 5'58 kalat
ehkä siellä meni joku transiitti
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #14 : 24.10.2012 14:12:42 »

No joo nikki, noinhan se pitkälti menee  Grin Paitsi synnyttämistä en oo kokeillut.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: