Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä nimimerkkisi kertoo?  (Luettu 27118 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #30 : 22.04.2013 17:37:19 »

Grin täälläpä on hauska viestiketju!

Keksinpurija eli minä en millään keksinyt, että minkä nimimerkin ottaisin kun foorumille astuin kauan sitten. Olisinkohan (silloikin) ollut melkoinen herkkusuu.. Hassua muuten, että mietin tätä nimimerkin valintaa itsekin aivan lähiaikoina uudemman kerran, että pitäisikö kenties olla hieman itseä kuvaavampi nimi ja mitä ihmettä olen ajatellut sen valittuani. No tämä olkoon, keksiä kun tulee purtua päivittäin. Wink



Minusta sull on hauska nimmari.. Wink ajattelinkin et taidat pureskella..keksijä. Cheesy Cheesy
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #31 : 23.04.2013 08:57:05 »

Itse olen vaihdellut nikkiä säännöllisin väliajoin. Käyttäjätunnukseni oli aluneperin Epona, jota ei varmaan olisi tullut mieleenkään vaihtaa, ellei työkaverini olisi kerran nähnyt avointa astron sivua, jonka olin iloisesti jättänyt auki ja lähtenyt huoneesta...

Epona oli hevoseni. Epona on myös kreikkalainen hevosjumalatar. Sitä pollea on edelleen ikävä, täytyy kyllä myöntää.


Ilveksen tyttärenä viihdyin jonkin aikaa. Se tuli yksinkertaisesti siitä, että olen joskus nuorempana luonnehtinut äitiäni ilvekseksi ja se eläin tuli luokseni tuossa pari vuotta sitten niin unissa kuin ajatuksissa. Se liittyi siihen elämänvaiheeseen ja sain kyllä aika paljon irti siitä, mikä esim. sen viesti toteemieläimenä on...

Athena -

Oli aika vaihtaa ja olen eräällä toisella foorumilla ollut Athena. Pidän nimestä, vaikkakin se on aika mahtipontinen. Athena on siis kreikkalainen jumalatar, sen tietänee kaikki..



/A
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #32 : 04.06.2013 21:53:07 »

 Olen aina tykännyt kissoista ja kissaeläimistä. Lapsena pitkään lempparini oli tiikeri mutta kun näin kuvan puumasta niin se vähän syrjäytti tiikerin.
Kerran koulun asunnolla puhuin asuinkaverien kanssa siitä kuinka kuvaamataidon opettaja kertoi voimaeläimensä etsimisestä, ja mina äänen sitten mietin "mikäköhän olisi minun". Kaveri, jota en silloin vielä edes kunnolla tuntenut, sanoi heti; sä olet puma, oot ihan sen näköinen ja olonen". Nykyään minulla on myös puuma tatuointi olkapäässä. Sitä tulee kateltua aina vaikeina hetkinä. Smiley
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Downtempo
Vieras
« Vastaus #33 : 15.06.2013 22:02:07 »

Periaatteessa nappasin sen musiikkityylistä, ja yhdistin sen itseeni. Eli kuvastaa itseäni kirjaimellisesti.
tallennettu
Tuisku12
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #34 : 23.06.2013 15:50:22 »

Kyllähän tuohon paljon nimimerkkiini merkityksiä löytyy. Tuiskut ja tuulet on ollu mun juttu aina sekä myrskyt.  smitten
Ukkosenilmasta tykkään valtavasti.
Yksi rakas ystäväni tuumasi joskus muinoin minulle, että aina ku tulen kylään niin sataa ja tuulee.  Grin

Oikeastaan tärkein merkitys liittyy kun olen syntynyt. Hyvin myrskyisenä ja tuulisena yönä. Äitini kertomaa kun olin pamahtanut tähän maailmaan, oli sairaalan pihassa kaatunut puita ja sähkötkin menneet. Myrskyllä oli nimikin, jäänyt historian kirjoihin.
Oli se syntyminenkin ollut sitten tarina erikseen, napanuora kaulan ympärillä ja hetkistä kiinni että jäin henkiin. Ihmekkös kun en ikinä oo tykänny pitää mitään kaulaa puristavia kauluspaitoja.  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #35 : 23.10.2016 21:26:13 »

Haa, okei mulle on tänne tullut vastaus - bongattu!  Wink

Mulla on ollu paljon eri nimimerkkejä täällä. Valonkantaja tais olla eka, oisko ollut vuonna 2005. Sit oli Elonkerjuu, Kaylee (joka oli seurausta jostain identiteettikriisistä), Irish, Lilium Tigrinum, sit pelkkä Tigrinum joka lyheni muotoon Tiigris. Lilium Tigrinum on liljakasvi, viittaa siihen että pidän kukista sekä tiikereistä. Tiigris on sitten taas lyhennös, joka myös viittaa erääseen naisen nimeen - kuka lienee tän nimen omistaja sitten  Grin
« Viimeksi muokattu: 24.10.2016 21:05:32 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #36 : 24.10.2016 11:06:15 »


Ikiviuhkon nikki pistää minut miettimään mahdollista lukihäiriötä itselläni.  laugh Jännä juttu tuo kukkien saaminen laitokselle, telepatiaa tai jotakin.
Oma nikkini on vain "otetaan nyt sitten tämä, kun on vapaa". Yritin monta erilaista säätöä omasta nimestäni, mutta kaikki oli varattu tai liian samankaltaiset, joten päädyin päinvastaiseen vaihtoehtoon. Parempi olisi ollut vähemmän erottuva.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #37 : 13.01.2017 22:05:21 »

Oma nickini muuttui vasta myöhemmin merkitykselliseksi Smiley  Etsin aikanaan yleispätevää nickiä nettifoorumeille, aluksi nicki oli nimikirjaimieni ja syntymävuoteni yhdistelmä 'ms82'. Tuo kuulosti tylsältä ja vaati pientä muokkausta. Tuolloin olin kova Bomfunk MC's -elektroduon fani ja heistä inspiroituneena nicki vääntyi - omasta mielestäni - coolimpaan muotoon 'mc82'. Ja elänyt siitä lähtien kaikilla foorumeilla Smiley

Astroilun aloitettua tuo nicki sai uuden merkityksen. Olen syntynyt puolenpäivän tietämissä, ja mulla synt.kartalla on  aurinko aspect_con keskitaivas . Keskitaivas, MC - keskipäivän lapsi kun olen Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #38 : 25.03.2017 03:05:10 »

Yksi lempipizzoistani. Viikonloppuisin hyvä. Tosin olen jo kyllästynyt vuosien aikana. Ja toi helkutan pizzagate. Jumala, oliko tää ihan henk. koht. veetuilua?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: