Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kömpelyys  (Luettu 6461 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« : 24.05.2010 14:28:27 »

Olen koko elämäni ajan saanut erilaisia vahinkoja aikaan.. Grin

Mm. eilen halkaisin kaksoset hampaan, kaadoin tietokoneen kajarit,
tänään kaadoin kahvit tyynylle ja rikoin melkein kaksoset silmälasit..
Ja ties monet turpaan vedot kaksoset on kokenut
yhteisen taipaleemme aikana, joka ei edes ole oikeastaan
hirveän pitkä taival vielä.

Enkä oikeastaan tee mitään, en siis riehu, mutta silti saan
vahinkoja aikaan ja tämä upea kyky on siis ollut matkassani
aina.. buck2 :Smiley

Enitenhän tämä näkyy tekemisessä, mutta mielestäni tämä
on kyllä mukana puheessakin ja muussa, saatan vahingossa
saada puheillanikin vahinkoa aikaan vaikka yleensä koitan
ilmaista asiani mahdollisimman huomioonottavasti
 merkuriuskalat aspect_con venusoinas

Olen joskus kuullut puhuttavan jousimiehistä kömpelöinä ja mars
tekee opposition jupiter, sekä lisänä vielä tuo askendenttijousimies..
Onko kuulopuheessa mitään perää?
Vai onko parempia ehdotuksia, mistä tämä kömpelyys voisi
johtua?

Ja saa jakaa omiakin kokemuksia, tietysti Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 24.05.2010 15:16:27 »

Mielenkiintoista. Smiley

Minulla on myös läpi elämäni tuo kyseinen taito kulkenut mukana. Kuten myös isälläni. Hänen kartastaan en tosin tiedä muuta kuin että on  aurinko kalat, kuten minäkin.

Jalkani kompuroivat, varpaani lyön, asiat eivät pysy myöskään kädessä vaan tipahtelevat, menevät rikki tai häviävät.. juomat kaatuvat tuon tuosta, ja ihan sellaista höhelön toimintaa Cheesy

Jousimiehiin jos kömpelyys yhdistetään, sieltä löytyy minulla askendentti jousimies
Mieheni joka on  aurinko jousimies hänellä on myös vikkelät jalat ja touhottaa fyysisesti niin paljon menemään että on vähän kömpelyyttä ja hosumista, mutta hän on kyllä paljon parempi pitämään huolta tavaroista kuin minä eikä yhtä paljon satuttele itseään.. Minä oon hajamielisempi ja siksikin tohlotan menemään.

Paljon on aspekteja mulla mun nousujouskarille, eri neliöitä, yhtymää, oppositiota, ja yks semisekstiili.. esim.  jupiter aspect_squ askendentti ja uranus ja saturnus yhtymät.. En vaan tiedä mitkä ovat merkityksellisiä tätä aihetta mietittäessä.
Mieheni on muuten  aurinko jousimies lisäksi askendentti jousimies .Täytyy ottaa selvää isän kartasta, se on oikeen kömpelyyden esimerkki. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.05.2010 16:50:21 »

Taitaa olla Neptunus ja Jupiter yhdessä vaikuttamassa, niin tulee sohellettua? Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.2010 16:53:17 »

Neptunuksen ja Jupiterin väliltä löytyy puolitoistaneliö Tongue
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2010 17:44:52 »

Tai ehkä se on se koko kalat -merkki sitten?
Ja jousimies kenties hyvänä kakkosena? :Smiley

Minulla tosin kalat on toisiksi vahvin merkki kartallani, Pullenin
mukaan, ja siellä sijaitsee tosiaan mars ~> toiminta ja merkurius ~>
kommunikointi, eli ne, joilla "alueilla" on tullut juuri eniten
sählättyä Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 24.05.2010 18:38:22 »

Se on se Neptunuksen vaikutus....Sitten jos se Neptunus kartalla sattuu olemaan vaikka neliössä Marsiin tai muuten hankalasti aspektoitunut, niin voi vaikuttaa. Samoin inkonjuktio Marsin ja Chironin välillä voi aiheuttaa fyysistä kömpelyyttä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #6 : 24.05.2010 18:40:31 »

Hihii, ihana topiikki Grin

Mä olen oikea kömpelyyden esikuva, moninkertainen Jouska kun olen Cheesy  Eilen pudotin limsapullon lattialle ja syntyneen paineen ansiosta sisällöt pursusivat paineella ulos, olen monesti törmännyt oveen/tolppaan/toiseen ihmiseen/jalkoihini jne. Ja eilen kolautin myös pääni keittiökaapinoven kulmaan, vähän liiankin usein tulee nuppia kolauteltua ovenkulmiin yms. pään korkeudella oleviin paikkoihin - en osaa väistää, en... :Smiley  Jotain vaikutusta pieneen aivokapasiteettiin? Grin  Lisäksi varpaita kolhin tuon tuosta tuolin- tai pöydänjalkoihin (ihme, ettei pikkuvarvas ole tippunut tässä kyydissä pois)...

Mä kerään mustelmia ja kuhmuja aika tehokkaasti... Tongue  Tavarat lentelevät käsistä - se on aikamoista sirkusta tämä meikäläisen huseeraaminen, mies katsoo aina ihmetellen vieressä, kun meikäläinen toheltaa. Mies itse on puolestaan niiiiin harkinnallinen ja hillitty toimissaan Grin

Nepparista ja Jupiterista: mulla kartalla  jupiter aspect_ssx neptunus . Lisäksi mulla  mars kauris 1. huoneessa ( aspect_sex jupiter ja  aspect_ssx neptunus ) - aloitteellisuus impulsiivista, eikä vaaroja jakseta kartoittaa?

Chironista: mulla  chiron aspect_tri mars ja  chiron aspect_kvi neptunus - vaikuttanee kömpelyyteen?

Mun isä on myös tosi kohelo. Hän on  aurinko skorpioni ja muutenkin aika vahva Skorppari. Isällä puolestaan on kaikki asiat aina kadoksissa, tavaroista ei osaa pitää mitään huolta. Lisäksi isällä ei pysy mikään asia koskaan kädessä, tiputtelee kaikki.

Mulla koheltaminen puolestaan kait johtuu enemmän innostumisesta ja varomattomuudesta, kuin varsinaisesta mämmikouraisuudesta.

Appiukko,  aurinko jousimies , on myös oikea koheltamisen perikuva. Ukko törmäilee ja puuhailee omiaan, mistä yleensä seuraa vain vahinkoa... :Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #7 : 29.05.2010 12:02:21 »

En tiedä olenko varsinaisesti kömpelö, mutta refleksit ja reaktiot mulla on hitaat.Jos joku huitaisee mua päin, väistän tai laitan käden eteen aina viiveellä jne.Kai sekin on tavallaan kömpelyyttä.Kartalta löytyy esim.  neptunus aspect_squ askendentti ja  jupiter aspect_squ mars jotka voisivat tähän vaikuttaa.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8 : 29.05.2010 12:09:03 »

hauska ja söpö aihe Smiley

mutta pitää  aurinko kalat :na sanoa, että jos on jotain mitä en ole, niin se on kömpelö.

ei sillä, että olisi mitään vaikeuksia myöntää jos näin olisi.

saatan kyllä olla niin ajatuksissani, että olen sen takia joskus kävellyt lyhtypylvääseen tai kaatanut rommia kalliille läppärille, mutta kai minä senkin teen hyvin sulavasti. Grin tanssi oli lapsena ja nuorena 'se juttu', ja siinä ei voi kovin kömpelö olla.


niin, en tiedä sitten olisiko se tuo merkki  kalat. On näitä suuria tanssijoitakin, kuten Nisinski, Nurejev, Guillem ja vaikka meidän Aira Samulin.


hm...tää oli nyt sitten vastaus vastakohdan kautta....


muokkaus. nyt kun mietin, niin kyllä lasien kaateleminen saattoi olla mulle jonkinlainen bravuuri. oliskohan  kalat kömpelyys eniten sitä, että 'on vaan niin omissa maailmoissaan'....eikä huomioi fyysistä todellisuutta.


« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 12:13:02 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Butterfly82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #9 : 31.05.2010 21:29:01 »

Moninkertainen jousimies enkä ole vielä niin kömpelöä ihmistä tavannutkaan kuin itse olen! Ei oo helppoa...  Cheesy
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #10 : 31.05.2010 21:43:43 »

Moninkertainen jousimies enkä ole vielä niin kömpelöä ihmistä tavannutkaan kuin itse olen! Ei oo helppoa...  Cheesy

Sama vika...
Olis ihan kiva, jos näin kesäaikaan kintut ei olis kokoaikaa mustelmilla.
Mulla ihan normaalia, että ajatus tekee äkkikäännöksen mutta jalat jatkaa vielä eteenpäin ja sitten kops...
Mun edesmennyt koira oli vähän samanlainen, jouskari sekin...
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #11 : 02.06.2010 17:49:51 »

Minulla on  neptunus aspect_tri mars harka olen aina ollut melko epäliikunnallinen ja jotenkin hidas kaikessa. Mutta... osaan tanssia, ja sillloin pystyn liikkumaan nopeasti ja sulavasti. Tanssiminen parantaa motoriikkaa, vaikka muuten saatan olla joskus kömpelö.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: