Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sisäinen soturi-tulkinta  (Luettu 11418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« : 05.06.2014 23:35:14 »

Tilasin tänään tämän tulkinnan ja ihmettelen sen ristiriitaisuutta tässä asiassa
Suurristi
...Tämän ristin alta ei pysty muita auttamaan tai parantamaan vaan pikemminkin päinvastoin.

Sitten kuintenkin:
Chiron sulkeutuva kvinkunssi Kuu
Sinulla on vahvat parantajan taipumukset, suurta herkkyyttä ja emotionaalista voimaa sekä pakonomainen tarve toteuttaa parantajan tai opettajan roolia

Chiron yhtymä Aurinko
Et pysty elämään
 ihan tavallista tai normaalia elämää.
Ainutkertaisuuden tunne vaatii oikean toiminnan kohteen ennen kuin elämänilosi voi toteutua
Sinulla saattaa esiintyä syvääkin tyytymättömyyttä itseäsi ja elämääsi kohtaan ellet uskalla edetä "parantajan urallasi"
Sinä saatat tuntua muista ihmisistä hiukan oudolta koska sinulla on erilainen sisäinen ajoitus kuin muilla
Ihminen tämän aspektin alla on parantaja ja opettaja. Sinäkään et vapaudu depressioistasi ennen kuin jollain tavalla otat tehtävän tietoisesti vastaan.

Miten tällaista voi tulkita? Ensin kielletään ja sitten kuitenkin korostetaan.

Tälle hihittelin.. Pluto yhtymä Nousumerkki
Elämän ja kuoleman alkemiallista salaisuutta etsivänä planeettana antaa Pluto persoonallisuudellesi lähes pelottavan voimalatauksen.
Nyt älyttömin: Muut tuntevat pelonsekaista kuunnioitusta sinua kohtaan ja kokevat mielipiteesi ja sanasi lopullisina vaikket itse sitä lainkaan tarkoita

No just joo. En tunnista itseäni noista kohden lainkaan. Kokonaisuudessaan Sisäinen Soturi on mielenkiintoinen tulkinta mutta tosiaan miksi noin suuri ristiriita parantajan roolista.
Mun astrologiatietämys on edelleen ihan vauvatasolla




tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #1 : 06.06.2014 11:44:40 »

Joo se Suuri Risti on melko hankala kuvio ja läpi puskeva. Itselläni on myös se. Kannattaa katsoa kuinka tarkkoja niiden planeettojen asteluvut ovat toisiinsa nähden. Mitä tarkemmat asteet ja mitä persoonallisemmat planeetat ovat kyseessä, niin sitä enemmän se vaikuttaa. Tämä kuviohan tarkoittaa sitä, että aina kun joku planeetta transitoi (liikkuu taivaalla yli syntymäkartan planeetan sijainnin) jotain Suuren Ristin planeettaa, niin ihmiselle tulee luultavasti jonkinlaisia konflikteja. Eli sitä tapahtuu siis melko usein per vuosi ja se transiitti aktivoi kaikki muutkin planeetat, jotka ovat kuviossa mukana (voi myös aktivoida näiden planeettojen tarkkojen aspektien kautta muita, sekä yhtymiä tai saman merkin planeettoja) En silti sanoisi, että parantajanlahjat olisivat jotenkin saavuttamattomat. Ennemminkin ne voisivat tulla myöhemmällä iällä, kun tämän kuvion hiertäminen on saatu myönteisemmäksi. Silloinhan tämä kuvio on todellinen voimanlähde.
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.2014 14:48:57 »

Onpas kinkkinen tilanne. Tähän sitten esitänkin kysymyksen: "Montako ihmistä on käynyt tänä vuonna luonasi parannettavana?" En ole karttaasi katsonut, mutta mielestäni sinä siis pohdit kovasti opettamista, mutta miten sitten on, oletko ammatiltasi opettaja?
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 06.06.2014 15:08:51 »

Omaa soturintulkintaani olen avoimesti ottanut vastaan ja saanut paljon mietittävää mutta uskon että ehkä nuo aktivoi myöhäisemmässä iässä, kenties vasta reilu 50 v iässä. Jotain pientä olen tähän asti tehyt mitä tulkinnassa tuli esille, siihen loppulliseen kypsymiseen voi viedä vielä tovin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #4 : 06.06.2014 15:27:15 »

Kommentoit Avicii varmaankin juuri tuon Sisäinen Soturi-tulkinnan aktivoitumisesta myöhemmällä iällä. Tarkennan sivuhuomiona kuitenkin, että syntymäkartan kuviothan aktivoituvat käsittääkseni heti syntymästä lähtien. Riippuu sitten kaikesta muusta ja iän tuomasta kokemuksesta, että mihin sfääreihin nämä mahdolliset voimavarat kasvavat.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #5 : 06.06.2014 16:39:43 »

Totta mutta tuli sellainen intuitiivinen fiilis omani kohdalla, en koe ihan vielä olevani valmis mutta siihen suuntaan olen kovasti menossa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #6 : 06.06.2014 17:19:57 »

Juuh. Ei ollut tosiaan tarkoitus vähätellä näkemyksiäsi. Kunhan vaan todeta tuo asia, ettei kukaan käsitä asioita niin, että jotkin syntymäkartan puolet olisivat kokonaan pimennossa tiettyyn ikään asti. Oman näkemykseni mukaan jotkin asiat vain ilmenevät eri tavoilla eri aikoina. Ja ehkä juuri nuo kauempien planeettojen paluut ja syklit tekevät sitten tuon, että vasta vanhemmalla iällä ne aktivoituvat toden teolla. Toisaalta, ehkä joku sinnikäs onnistuu selättämään asioita myös nopeammin.
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #7 : 06.06.2014 19:20:18 »

Tiedän yhden parantajan, jolta se suurristi löytyy, eikä ole ollut este. Hänellä se homma on kuitenkin sillä lailla herkkää, että omasta terveydestä ja energiatasosta on pidettävä tarkkaan huolta, muuten homma ei toimi. Eli pitää pitää omat rajat siinä, mitä jaksaa vaikka autettavia tulis ovista ja ikkunoista.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #8 : 06.06.2014 22:55:13 »

Sinulla on valmius "parantaa" ja auttaa. mutta suuri risti tekee, sen, että kertakaikkiaan, se ei riitä muihin. vaan itseesi. voi auttaa muita, mutta se raja missä se menee, voi aiheuttaa sen, että elät suuressa ristiriitaisuuksien maailmassa. Unohtaa itsensä.
Tämä risti varsinkin voi viedä mukanaan. Sillä ymmärrän sepon tulkintaa, vaikkakin joka osio om oma osionsa, niin se pitää lukea niin.
On potentiaalia parantamiseen, mutta täytyy muistaa rajansa.

Sillä yhdyn tuohon tulkintaan, että tämän ristin takaa ei muita auteta, vaan pahemmin vaan sekaantuu muihin.
Se ei ole itsekästä, vaan se on nimenomaan itsensä suojelua. Niitä parantajan ja auttamisen rooleja voi tietenkin toteuttaa, kunhan se on itsestä lähtevää, eikä niin että muut sitä VAATIVAT.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #9 : 10.06.2014 17:37:26 »

Kiitos vastauksistanne. Jäin kummastelemaan tota suurristiä että Tanhuan tulkinnasta se löytyy ja sinikiviuhko kirjoitti ettei mun kartalla sellaista ole.
Täällä hetkellä tarvitsen itse parantajaa koska en edelleenkään ole kunnossa mutta kun/jos näistä vaivoistani selviän, haluisin auttaa muita.
Siihen tarvitaan vielä paljon aikaa, elämänkokemusta ja voiman lisääntymistä.
Toki osaa nyt jo hieman helpottaa toisen ihmisen oloa koska tiedän että käsistäni lähtee lämpöä.
Kerran tein tein kokeen. Olin ystäväni luona yötä ja hän heräsi aamulla kovaan päänsärkyyn. Sanoin että mä voin ottaa kivun itselleni niin pääset lähtee töihin.
Pidin käsiäni hänen ohimoillaan ja otin kivun vastaan. Ystäväni kipu lähti pois ja mulle tuli aivan kamala päänsärky.
Toisen kerran autoin myös päänsärystä ja pahoinvoinnista kärsivää ystävää. Hänellä oli tosi heikko olo muttei oksennus tullut vaikka hän halusi oksentaa.
Seisoin hänen takanaan ja pidin käsiäni hänen hartioillaan ja ohimoilla max kaksi minuuttia. Hän ryntäsi vessaan oksentamaan ja kipu katosi.
Kiitti mua "ihmeellinen noita-akka sä olet"  Cheesy
Noita pikkujuttuja on vielä muutama lisää mutta en pidä itseni todellakaan minään parantajana. Uskon että meissä kaikissa on parantavaa energiaa kun siihen haluaa vaan keskittyä
Tosin mua ei auttanut yhtään kun kerran matkustin parisataa kilsaa ns tunnetun parantajanaisen luo. Olo helpottui hetkeksi parannuksen aikana mutta jo matkalla kotiin olin yhtä kipeä kun tullessa.
Itselleen ja muille anteeksiantaminen, päivittäinen mediotointi, stressin välttäminen ja puhtaan, lisäaineettoman ruoan syöminen on helpottanut omaa oloani. Resonanassiterapia jatkuu edelleen.
Energialääketiede tulee olemaan tulevaisuudessa tärkeessä asemassa vaikka sitä ei vielä ymmärretä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #10 : 10.06.2014 22:04:51 »

Tällaset mulle täyttä hepreaa olevat jutut mun kartasta löytyy Tanhuan mukaan:

T-risti
Pluto oppositio Venus

Mars avautuva neliö Venus

Pluto avautuva neliö Mars

Haasteellinen kolmio

Mars avautuva neliö Venus
(toistuva aspekti)

Uranus sulkeutuva kvinkunssi Venus

Uranus avautuva kolmio Mars

Tämä kohta menee niin täysin metsään kuin vaan mennä voi: Mars avautuva neliö Venus
...Rakkauselämässä koet tavallista helpommin seksuaalisuuden jonkinlaisena vaaratekijänä keskinäisille tunteille ja yrität tavalla tai toisella varmistaa kumppanisi tunteet ennnen pehkuihin hyppäämistä.
Pahimmassa tapauksessa koko touhu menee pelkäksi seurannaksi sinun taholtasi ja tuloskin jää tietysti laihanhanlaiseksi.

Mä olen ollut aivan yliseksuaalinen jo nuorena eikä mitään ihme varmisteluja ole tarvittu ikinä.
En edes kehtaa sanoa kuinka monta kumppania mulla on ollut koska olin tosi ylivilli aikonani. Nykyisin vaan villi  Cheesy
Tämä vaan esimerkkinä siitä ettei nämä tulkinnnat kyllä täysin natsaa

« Viimeksi muokattu: 10.06.2014 22:52:14 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #11 : 12.06.2014 00:35:21 »

Tämä kohta menee niin täysin metsään kuin vaan mennä voi: Mars avautuva neliö Venus
...Rakkauselämässä koet tavallista helpommin seksuaalisuuden jonkinlaisena vaaratekijänä keskinäisille tunteille ja yrität tavalla tai toisella varmistaa kumppanisi tunteet ennnen pehkuihin hyppäämistä.
Pahimmassa tapauksessa koko touhu menee pelkäksi seurannaksi sinun taholtasi ja tuloskin jää tietysti laihanhanlaiseksi.

Mä olen ollut aivan yliseksuaalinen jo nuorena eikä mitään ihme varmisteluja ole tarvittu ikinä.
En edes kehtaa sanoa kuinka monta kumppania mulla on ollut koska olin tosi ylivilli aikonani. Nykyisin vaan villi  Cheesy
Tämä vaan esimerkkinä siitä ettei nämä tulkinnnat kyllä täysin natsaa

Minulle rakkauselämä merkitsee aivan muuta kuin seksisuhteet. Rakkauselämähän tarkoittaa parisuhteen tilaa. Oliko niin, että vakava parisuhteesi alkoi suitsait - vai olitko siinä varovainen?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #12 : 14.06.2014 22:38:35 »

Kiitos selvennyksestä sinikiviuhko.
Aika erikoinen juttu oob kun siitä pikaisesti selvää otin. Sinä tulkitset mua paremmin kuin Tanhua
Samana yönä kun vastasit tähän ketjuun, kirjoitin parasta tässä päivässä-ketjuun ja siinä kuvasin itseäni. Sitä miten en sovi muotteihin enkä edes tähän yhteiskuntaan.
Ei ole olemassa ammattia mulle vaan sekin pitää itse keksiä.

Mulla on ollut kolme pitkää suhdetta ja kaksi niistä on alkanut niin että olen vaihtanut lennossa seuraavaan. Nyt näistä kolmesta miehestä on enää yksi elossa.
Mä inhoan tätä sinkkuna olemista koska seksi on mulle niin tärkeetä
Viimeisin pikasuhde loppui kun tajusin toisen päihderiippuvuuden. Buddhalainen...my ass  knuppel2
Tarvitsen vahvan miehen. Tanhuan sanoin: Sinulla on edelleen hallussasi tunteiden alkemiallinen salaisuus etkä tule olemaan tyytyväinen ennen kuin löydät rinnallesi sellaisen ihmisen, joka ei suostu myymään palaakaan itsestään voimakkaan tahtosi edessä.
Etsit rakkautta joka on syvää kuin valtameri ja yhtä haastava kuin hirmumyrsky.

Totta. Rima on älyttömän korkealla kumppanin suhteen.
En ole enää niin paha alistaja kuin aiemmin mutta kylmää välinpitämättömyyttä osoitan edelleen näille ns ihailijoilleni jotka viikosta toiseen koittaa saada minusta kumppanin vaikka minkälaisin keinoin.
Ehei! Ei tule onnistumaan.
Odotan sitä älykästä, seksuaalista komistusta varmaan loppuiän...booooring buck2
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #13 : 05.07.2014 13:43:30 »

Sisäinen soturi on tarjouksessa 20 €. Tilasin pojalleni ja vautsi vau, aivan ihana. Olen aiemmin lukenut oman soturini ja ystävättäreni soturin ja ne molemmat osuivat todella nappiin. Myöskin niistä huomasi, ettei ole mistään pinnallisesta kyse, vaan syvällisestä oman olemuksen tulkinnasta. Suosittelen!
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #14 : 05.07.2014 14:01:52 »

Minäkin kokeilin tuota tarjousta ja kyllähän sieltä löytyi paljon hyvää tietoa vaikka todella paljon olenkin karttaani tutkinut. Vaikka onkin tietokoneohjelmalla tehty niin suosittelen. Selkeä ja kertoo aika monipuolisesti kartan isommista kuvioistakin.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: